Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Malibutomi #6253 üzenetére

    Olvasd a GeForce fórumot, hogy milyen felháborodás van a GameWorksből. Abból, hogy a Radeonok egy szimpla driverbeállítással minőségvesztés nélkül nagyon gyorsan tudják futtatni a HairWorksöt, és abból, hogy a Kepler a TWIMTBP játékokban, miért van ennyire leszakadva a Maxwelltől. Ezt baromira el akarja kerülni az AMD, mert ez nem üzlet. Az NV-nek az, mert átállítja az embereket a felhőbe.
    Kínálják majd a GRID-et előfizetéssel, és mehetsz oda játszani. Sőt, alapvetően vannak olyan GameWorks effektek fejlesztés alatt, amelyek nem is a kliensgépen futnak, hanem a felhő kiszámolja az aktuális részinformációkat, és visszaküldi az adatot a kliensgépnek, ami összerakja a képkockát az adatok alapján. Ez a jövőkép az AMD szerint nem jó, mert nagyon kevés hely van a világon megfelelő internetinfrastruktúra az effekteket a felhőben számoltatni.

    (#6255) wjbhbdux: A Frostbite a PC számára fontos, mert az EA akkora lépésekben halad előre, hogy a többieknek mérföldes lemaradásuk lesz sebességben és minőségben a Frostbite új verzióihoz képest. Csupán abból származik majd a Frostbite előnye, hogy az EA-nek van egy valag pénze kutatni, fenntartanak egy teljes stúdiót csak motorfejlesztésre, és mindent saját maguk írnak meg. Ezzel gyakorlatilag lekövetik azt a modellt, amit a Sony felvázolt még pár éve, hogy grafikai áttörés nagyrészt ebből lesz. Ezért kampányolt az EA elsőként a low-level irány mellett, mert szükségük van a nagy kontrollra a hardver felett, hogy kiépítsék az előnyöket. Valószínűleg nem sok kiadó lesz, aki képes majd követni őket. A Squate Enix EIDOS divízió már elindult utánuk, illetve a Capcom is, de az, hogy ők csak később fedezték fel a 100%-ban saját kód jelentőségét időhátrányt jelent az EA-vel szemben. Az Ubisoft még esélyes lenne erre, ha figyelmet fordítanának a PC-re, de annyira ezt a platformot nem tartják fontosnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés