Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nubreed #41418 üzenetére

    Én nem látom a mélységet benne. Leginkább azt látom, hogy ez egy félkész játék, amire már nem akartak több pénzt áldozni, mert féltek, hogy az se hozza vissza, amit eddig elköltöttek rá, így kiadták ahogy van. Ebben a formában viszont sajnos unalmas. Ettől függetlenül örülök, hogy megjelent, mert marha jó paródiát csináltak rá. [link] - ezen például nagyon sokat röhögtem. Főleg az tud rajta nevetni, aki játszott az eredeti játékkal is.

    (#41419) huskydog17: Én azért megnéznék egy játékot évekkel korábbról, ami így kezeli az átlátszóságot a vegetáció szempontjából. :)

    Az animációkat nem mindig éri meg frissíteni. A legtöbb játékban ilyenek egyébként.
    Az anizotropikus szűrés egy szimpla bug. A megatextúrázó miatt erre külön shaderek kellenek, és ezt le kell implementálni, ami pont az új meghajtókkal bugokat generál. Ez ki lesz cserélve az AMD kódjára egy patchben, csak ehhez előbb be kell építeni a D3D12MA-t.

    Nem áldoztak be semmit. Vissza lehet venni a grafikai minőséget a grafikai menüben. Minden original feletti szint egy extra. Nem kötelező bekapcsolni. Azoknak tervezték, akiknek megvan hozzá a hardverük, és azzal nem azt a tartalomminőséget kapják, amit a PlayStation 4. Ebben már valószínűleg az is benne van, hogy lesz egy PlayStation 5 port, amibe jól jönnek majd a feljavított tartalmak.
    Az Ubi aktuális motorjai nem is kezelnek akkora részletességet, amiket itt kapsz. Majd az új AC kezelni fog. Az már jelenetenként 40 000 rajzolással dolgozik, és az közelít a Horizon jelenetenkénti 70 000 rajzolásához. A korábbi Anvil jelenetenként 3000 rajzolást csinált maximum, átlag inkább 1500-at.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés