Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32895) Abu85 válasza Petykemano (#32894) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Alapvetően erről van szó. De ez normális. Ha egy probléma megoldására van egy dedikált utasításod, akkor az mindig nagyságrendekkel gyorsabb lehet, mintha magára a problémára a megoldást le kellene programoznod általánosan. Az nem csak sokkal több utasítás, de esetleg jelentős terhelés a memóriaműveleteknél is. Ezért hozta a Microsoft PC-re a Wave programozást, mert hatalmas extrákat lehet ezzel nyerni. Ezek ugyan kis shaderek, tehát csak a frame töredékén futnak, de sok ilyen optimalizálást lehet alkalmazni, és ez a teljes frame-re vonatkozóan akár 10-30% is nyerhető. Sőt, akár több is.

A GameWorksnek semmi köze ehhez. Ez csak egy effektgyűjtemény. Ha te mondjuk konzolon préselést használsz direkt intrinsics függvénnyel, akkor semmi sincs az NV-nél, amivel ezt te ki tudod váltani. De még az AMD-nél és az Intelnél sem. Neked kell megírni egy működő algoritmust alternatívának. Azért nem érted szerintem, mert folyamatosan kevered a szezont a fazonnal. Behozol olyan middleware-eket, amelyeknek megközelítőleg sincs semmi közük az alapproblémához.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.