Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz schawo #23547 üzenetére

    Arra ez nincs hatással. Itt nem rések vannak, hanem tökéletsen kihasználatlan részegységek. Ezek malmoznak, amíg a képkocka számítása befejeződik. Ezeket ezzel a módszerrel befogják, hogy ne csak várjanak ölbe tett kézzel, hanem dolgozzanak. Ez a GPU-k tipikus problémája, hogy nagyjából ~20 elemből álló heterogén processzorok, és ezek az elemek egymástól teljesen függetlenül képesek lennének működni, ha különállóan etetné őket az API. Erre találta ki a Microsoft a multi-engine-t, illetve a Khronos a queue family-t.

    Még egyszer kihangsúlyozom ez nem újdonság. Konzolon több tucat cím alkalmazza évek óta. PC-n még csak három, de az látható, hogy nagyon terjed.

    (#23548) Szaby59: Nem. Amiatt akadt be, mert a DX12 memóriamenedzsment szemetelt a programban. Megjelenésre kap egy fixet, illetve ehhez kell új driver is.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés