-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Voice24 #71002 üzenetére
Első körben az eladó elutasította a refundot, visszaküldést és refundot akar. Arra egy szót sem fecsérel, hogy átvert, mert nem azt a terméket küldte, amit rendeltem, hanem azzal jön, hogy komoly minőségellenőrzésen esett át a termék (ha-ha-ha), és nincs vele semmilyen minőségi probléma. (ehhez csatolt "bizonyítékot", amin be tudja kapcsolni az órát és be tud lépni a menübe
). Valószínűnek tartom, hogy nem fog engedni a visszaküldésből, és van rá esély, hogy végül az Ali is így fog dönteni. De még ha azt is határozza meg, hogy az eladó fizeti a postaköltséget, milyen garanciát tudok én arra kérni, hogy ez így is lesz? Továbbá az igazolható valahogy, hogy a kedves címzett átvette a csomagot?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- CES 2025: beharangozta az RDNA 4-et az AMD
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Path of Exile 2
- Házimozi belépő szinten
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest