Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz TeeJay #53768 üzenetére

    157+800 forinttal megsarcolva esetén ha július 1 után vetted akkor ugye fizetéskor kifizetted az áfát, szóval annál nem kérhető újból.
    Az automatikus postai vámeljárás nem a csomagon lévő adatok alapján történik, az automata program nem azt értelmezi.
    Egyeztess a vámos postásokkal, hogy az adott két küldeményhez milyen elektronikus adatokat kaptak, biztos hogy nincs közte az elérhetőséged.
    Az nem bizonyíték az állításukra hogy csak bemondja hogy szerinte nem volt, nézze meg, nézesse meg az informatikai részleggel és küldjék el hogy tényleg nem lett megadva.

    De a hétvégéken úgy tűnik nem működik az értesítésük, szóval lehet hogy csak azért nem jött.
    Javasolt, hogy ha van telefonos elérhetősége az ügyfélszolgálatnak és látod az online fizetés elérhető és utána a vámolás vége, akkor felhívni őket a kód miatt.
    Ellenőrizd le a telefonszámot az AliExpress szállítási címnél és írd be az e-mail címedet a második címsorba, persze ez sem segít ha az elektronikus adatok közt nincs benne.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés