Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • interstate76

    addikt

    válasz #14264320 #48988 üzenetére

    Mennyibe fogadjunk, hogy soha nem kapom kézhez az érintett csomagot? És légyszi, hadd legyen negatív véleményem az Ali rendszeréről, ha nekem nem jön be, amit ők vásárlóvédelem címszó alatt művelnek, ok? :) Sztem értelmesen leírtam, mi a bajom velük.

    A shipping infóról pedig annyit, hogy az oldalon megjelenő adatokért igenis felelős az oldal üzemeltetője, és ha ott az áll, hogy egy hónapja megérkezett a csomag a célországba, akkor vagy koppintsanak a fals infót feltöltő buksijára, vagy ne mondják azt, hogy várjak még hetekig. Máshol ez úgy működik, hogy vagy tracking nélküli szállítást kérsz, vagy fizetsz kicsit többet és valós infókat kapsz. Ha nyilvánvalóvá válik, hogy mégsem, akkor pedig azonnal visszakapod a pénzed, nem kell 2 hónapot követően még 3 hetet várni a dispute megnyitásának a lehetőségére, amire persze majd az eladó válaszolhat, amivel elmegy még X nap. Valakinek jelent annyit a kedvező ár, hogy türelmesen vár akár 90 napig is, és nem lesz elégedetlen, ha csak a pénzét kapja vissza, de nekem nem ér ennyit az Ali árszínvonala. Ez van. Mindegy, hagyjuk, tényleg nem ér ennyit az egész. Peace mkinek, részemről over.

    (#49009) V/

    "Nem egészen ezt írtad. Az eBay-en nem igazán jön össze a 60 nap, de oké.
    Ha nem kapsz meg valamit a várható érkezési időben akkor jogod van case keretében visszakérni, semmiféle fenyegetés nem kell, hiszen a vásárlói védelem erről szó. Ha nem fogadja el a kérésed és az jogos az eBay neked fog igazat adni."

    Az eBay bevonása helyett, azt megelőzendő szoktam azt írni a mellébeszélő/terelő eladóknak, hogy ha nem hajlandók korrekt módon kezelni a reklamációmat, akkor eBay-hez/PayPalhoz fordulok és kapnak egy negatív értékelést. Működni szokott, de akkor ezt ezentúl mellőzöm! :)

    [ Szerkesztve ]

    téglalap, Amerika, hangszóró, hétfő...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés