Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Öregszem
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karmolka
újonc
Nincs reject gomb. A dispute history-t látom, a Seller nem reagált rá semmit. Ott van a reklamációm, az evidence-k, video is.. A külön - nem hivatalos üzeneteink utsó oldala például az alábbi. Nem kérek semmit, cserét sem, ajánlotta már, hogy javíttassam meg stb. Adja vissza az árát, ez egy vacak, kb. kétnaponta megírom neki, de az Ali, az nem lép közbe sajnos..
Xianping Zeng
18/05/08 17:06
Hello dear friend ,Really very sorry about the problems.
Because the violent Shipping company cause some problems.
Can we resend you a new one and pack it well for you ,
Can you pls concel the dispute pls dear friend ?e
Looking forward to your reply dear friend .Xianping Zeng
18/05/07 05:38
Pls dear
(B)Hello, the reel still does not work properly. Please do not ask me to cancel dispute every day. I still ask for full refund. Bye
(/B)Me
18/05/06 21:23
Xianping Zeng
18/05/06 17:51
Hello dear frined ?
Xianping Zeng
18/05/05 17:28
pls concel the dispute pls dear friend .
Xianping Zeng
18/05/04 17:04
Hello dear friend ,Really very sorry about the problems.
Because the violent Shipping company cause some problems.
Can we resend you a new one and pack it well for you ,
Can you pls concel the dispute pls dear friend ?
Looking forward to your reply dear friend .
Xianping Zeng
18/05/03 19:54
Hello dear friend ,Really very sorry about the problems.
Because the violent Shipping company cause some problems.
Can we resend you a new one and pack it well for you ,
Can you pls concel the dispute pls dear friend ?
Looking forward to your reply dear friend .
Xianping Zeng
18/05/01 17:45
pls concel the dispute pls dear friend ,
Xianping Zeng
18/05/01 17:44
Hello dear friend ,Really very sorry about the problems.
Because the violent Shipping company cause some problems.
Can we resend you a new one and pack it well for you ,
Can you pls concel the dispute pls dear friend ?
Looking forward to your reply dear friend .
Xianping Zeng
18/05/01 17:43
Pls do not do this pls dear friend ,it will be ok dear friend ,
previous123next -
Topikgazda
Rosszul fogalmazol, itt nincs jogos vagy jogtalan, akár minden bejövő küldeményhez kérhetnék a vételár igazolást a Vámjog szerint. Tehát jogos.
Ezt én egyértelműnek gondoltam: Minden, akár 0,5 $-os tétel EU-n kívülről vámeljárás után kerül be a vámjogi szabadforgalomba az országba, az értékhatár alattiak egyszerűsített eljárással, míg a feletti értékűekhez be kell nyújtani a vásárlási igazolásokat.
De akkor kibővítem ezzel: Mivel nem tudják eldönteni ránézésre hogy mennyi az értéke a küldeménynek, ezért kérhetik igazolni azt. Ha az értéke kevesebb 22 €-nál azok esetén is, mivel nem tudhatják hogy mennyiért vásároltad. A városi legenda hogy a ráírt értéket veszik alapul 2004 óta nem él.[ Szerkesztve ]
-
lip06
csendes tag
Köszönöm a válaszokat! Az összefoglalót elolvastam, mielőtt kérdeztem. Arra vonatkozóan nem találtam semmit, mi van, ha maga a vámeljárás alá vonás sem volt jogos. Az idézett kérelem pedig a 22eurt meghaladó termékről szól, úgy értelmeztem. Elnézést kérek, ha nem így van.
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/
-
Karmolka
újonc
Sziasztok! Új vagyok itt, de pont ott tartok, ahol Zeon.hu.. FULL REFUND-ot kértem egy hibás horgászorsóra április 27-én. Az eladó naponta könyörög, hogy töröljem a Dispute-ot, de a 'hivatalos dispute' felületen nem válaszol, csak üzenetekkel bombáz, pls. dear... A hivatalos megegyezés (estimated time negotiation finished) május 4-én meg kellett volna történjen. Aliexpress nem lép közbe.. Tegnap a Customer service Eva-ja azt írta, hogy megvizsgálnak engem is és az eladót is és közbe fognak lépni, ha szükséges. Arra, hogy mikor, azt hiszem azt írta, hogy legyek türelmes. Nesze semmi.. Soha nem volt dispute-om (70 rendelésem volt már-apróságok), mielőtt nyitottam nálatok olvasgattam.Először message az Eladónak, stb. ahogy kell. Nyilvánvaló, hogy az eladó húzza az időt.(23 USD). Megpróbáltam Expolorer-rel megnyitni, hátha többet látok - ahogy Zeon.hu-nak tanácsoltad, de ugyanazt láttam, mint a Chrome-mal.Várunk...
-
atyca
senior tag
Sziasztok!
Nem pontosan azt a terméket kaptam,mint ami a hirdetésben szerepelt.
Írtam az eladóra,részleges visszatérítést ajánlott fel,amit elfogadtam.
Ha a héten nem utalja vissza a pénzt,hogyan "emlékeztessem" a dolgára?
Vitát kell nyitni esetleg,csatolva a levelezést?Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Topikgazda
azbest is javasolta hogy nézz be az Összefoglalóba, 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél minden meg van magyarázva és leírva hogy mit kell tenni.
A topikban még a kérelem szövegét is megtalálod.De bemásoltam a 7. ponthoz
Ennél jobban már nem tudunk segíteni.[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
nagyon nyár van.. minden topicban egész nap ilyen kérdések jönnek.
1) el kell olvasni az összefoglalót. A külföldi rendelős topic összefoglalóját is esetleg. Nameg a posta oldalán megadott tájékoztatót. Ha sikerült elolvasni, akkor kitölteni, aláírni, lefotózni/bescannelni, a szükséges igazolások (paypal, webshop... bármi a fizetést igazoló tartalom) mellékelése elküldeni a megadott címre.
22 euro alatt, mivel mindenképp adómentes, így kezelési költséget sem számítanak fel.
[ Szerkesztve ]
-
lip06
csendes tag
Sziasztok,
kérem segítsetek:Rendeltem egy nagyítós világítós fejpántot USD 13,60 értékben, ingyenes kiszállítással.
Feladó rendben elküldte, nyomkövetéssel. Ma kaptam egy sms-t a postától, hogy vámeljárás alá vonták. Kérdezném, hogy lehet ez, amikor az érték messze a vámköteles határ alatt van. Az oké, hogy nem hiszik el, tudom igazolni az összeget rendelésigazolással, banki átutalással. DE ha kitöltöm az "egyszeri import vámkezelési megbízást", akkor mindenképpen vámkezelési díjat kell fizetnem, a postának 3000Ft-ot, még akkor is, ha az áru bőven a vámmentes határ alatt van. Ha meg nem töltöm ki, azt írják, hogy visszaküldik az árut a feladónak, szóval akkor meg a vételárat bukom el.Kérem szépen mit tegyek?
Köszönöm, Julihttp://www.phmegbizhatosag.atw.hu/
-
Topikgazda
válasz Pogika #24187 üzenetére
A megbízhatatlanság a probléma, egyik napról a másikra jelentkezik, ha valaki gyakran vásárol az AliExpressen, az eBay-en és egyszer csak nem tud fizetni ezeken a helyeken, máshol meg tud, az nagyon bosszantó.
Egy ismerősöm 2 hónap után újból tudott vele fizetni az eBay-n, már el is "felejtette" a problémát, amikor megint előjött, de szerencsére 1 hónap volt még hátra az érvényességéből és inkább ő is Visa kártyát kért a banktól, csak 800 Ft-al volt több az éves díja. Azóta eltelt 2 év és semmi gondja nem volt.[ Szerkesztve ]
-
Bogyi007
veterán
Ez röhej. Szűk három hete rendelt termékem aminek volt nemzetközi csomagszáma is ma megérkezett. Míg a két Alis és három Wishes csomagom amik március 17-19 körül lettek feladva sehol sincsenek és csak Kínán belül érvényes a csomagszámuk.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
fecus
őstag
válasz pulutodurumo #24180 üzenetére
Ahha. Kösz.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
pulutodurumo
addikt
Mondjuk kell neked valami attól az eladótól, de arra a termékre nem állította be a DHL-t. Akkor veszel 26 extra bigyót és kész, ki van fizetve. Vagy lehet kérni, hogy gravírozza bele anyósod nevét egy termékébe. Egy betű egy dollár. Ilyen dolgok miatt szokták használni.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Topikgazda
válasz Pogika #24177 üzenetére
Nem nagyon mennék bele, de hibás a kártya konstrukció. 2008 óta kerülnek elő azok a gondok, hogy néha egy adott webhelyen nem lehet vele fizetni, ez egy hitelesítési késleltetési hiba.
Nekem is volt ilyen kártyám, de a hibákról olvasva 2010-ben átálltam Mastercardra, majd később Visára, messze elkerültem a Maestro-t.
Néha tudsz később ugyanott fizetni vagy egyáltalán nem.
Vannak országok ahol nem is használható még most sem a jelenlegi funkcióival.
Nem véletlen hogy csak elfogadott kártyaként van az AliExpressen és nem lehet beregisztrálni az Alipay-re. A megbízhatatlansága az ok.
Ez a kártya fajta eredetileg nem volt használható sem készpénz felvételre, sem netes vásárlásra, az "átalakítás" után jelentek meg ezek a gondok.
Amikor hozzánk bekerült az volt a lényeg hogy legyen egy olcsó kártya a népnek, mert akkor még a Visa és Mastercard dombornyomott verzióban létezett és nagyon drága volt.[ Szerkesztve ]
-
Pogika
aktív tag
Hát nem tudom, nem hinnèm hogy hibás lenne a kártyám, eddig ment rendben az alin a vásárlás maestroval, a kártya adatok elmentve, csak fizettem ès kèsz. De már errorral elszáll a vásárlás az aliplay-nál az otp levonja majd visszaadja a pènzt.
Nem tudom hogyan lehet ìgy hibás. Payppallal nincs baj ezzel a kártyával sem. -
CactuS
Arcképgyáros
Most, hogy mondod tényleg, tehát kb. 1 hónapot ült a fizetés után a pénzen mielőtt feladta. Nem szoktam kapkodni, csak ránéztem a regisztrált csomagra és nem mutatott semmit ~ 1 héttel ezelőttig. Írtam neki, hogy mi a pék van, de jött a szokásos duma, hogy rákérdez a szállítónál. Ezek szerint akkor utána adta csak fel. Na mindegy, ha megjön, akkor majd az értékelésnél megemlítem.
Köszi szépen.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Topikgazda
válasz CactuS #24173 üzenetére
07.05.2018 09:08 Átvéve a feladótól Ekkor adta le a postán a csomagot, ez lenne az elküldés napja, az hogy 04.15-én igényelte le a nyomkövetési számot nem jelent semmit. De nem egy hónap.
Mondjuk 25-26-án én rákérdeztem volna, hogy miért nem került még be a postára.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Srácok, van egy ilyen csomagom ali-n, amit pont egy hónapja adtak fel:
China Post Registered Air Mail RO142910416CNAz utolsó bejegyzés ez:
08.05.2018 13:00 Aliexpress Megérkezett a postázóba 合肥International Place Of Exchange
08.05.2018 13:00 China post Konszolidált exportra (export) 合肥 Sorting Center (23004300Jól értem, hogy 1 hónap alatt nem sikerült elhagynia Kínát?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Topikgazda
Az Aliexpress felajánlott egy megoldást mert már náluk van a döntési jog akkor mit akarsz az eladó javaslatával foglalkozni, arra eleve reject lett nyomva, mert az AliExpress másként nem lépett volna be, kívéve ha te gondolkoztál azon hogy elfogadd vagy ne fogadd el az eladó ajánlatát és leketyegett az idő és automatikusan az AliExpresshez került az ügy.
-
fecus
őstag
válasz pulutodurumo #24150 üzenetére
Nyilván nem ezt kérdeztem. Te gyűjtöd otthon az árkülönbözeteket?
Ha egy ilyet veszek mire használom fel? Veszek egy másik holmit és 1 dolcsiért extra postaköltséget kapok?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
emin
tag
Sziasztok!
Van egy vitám, az Ali közbelépett, két megoldást javasolt, én az egyiket választottam az eladó a másikat, az oké, hogy a nekem megfelelőt elfogadom, de az eladó által elfogadottra kell visszautasítást nyomnom vagy azzal nem kell foglalkoznom? -
Topikgazda
válasz zeon.hu #24168 üzenetére
Értem, de akkor sem értem hogy mit kell elfogadni: Please select if you would like to 'Accept' the proposal we provided
Nem tudom mit használsz, de egy nem Chrome böngészős oldalon meg kellene nézned a Dispute bejegyzést
My Orders, Refunds & Disputes Status oszlop, View Detail-t -
Topikgazda
válasz zeon.hu #24165 üzenetére
Én írtam az 5 munkanapot, a leírásaik és Caliber92 szerint is naptári nap. Nála -Seller Response Timeout- al zárták, hogy neked mosz miért mást írnak én azt nem tudom. A 10.-ei határidő az 5 munkanapra utal. No mindegy.
A dispute oldlán nincs ott az ajánlatuk, hogy Refund only valamennyi pénz és azt kellene elfogadnod? -
zeon.hu
nagyúr
3-án nyitottam:
"AliExpress will step in to help you to resolve this problem. Please select if you would like to 'Accept' the proposal we provided, or if you prefer to 'Upload Evidence' of the product to support your case. For more information, please check the 'AliExpress' Judgment Details' or your email inbox. 2018. május 10. , Negotiation Finished Estimated time."
#?*@&!
-
Topikgazda
válasz Caliber92 #24161 üzenetére
Oké, köszi a kiegészítést.
Valamiért az 5 munkanap ragadt meg az agyamban, de tényleg 5 naptári nap, ami viszont így hülyeség, a refund összegének elküldésnél munkanapokkal számol, itt meg ha hétvége vagy több napos ünnep van nem fogja minden eladó ekkor is nézegetni az értesítőit és lehet hogy csak véletlenül fut ki az időből, ezzel azért meg vannak szívatva.
A feladási időt is központilag emelni szokták amikor ünnep van, tényleg logikátlan a naptári nap.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dida104 #24160 üzenetére
Ők lekönyvelik hogy fizettél március 20-án, de a pénzt a bankod csak pár nappal később (4-5 nap) utalja el, ha ez nem történik meg akkor a rendszer fizetettnek jelzi, de nincs kifizetve fizikailag a pénz nincs náluk.
Valószínűleg elment és azt ha nincs is netbankod, az április elején megkapott márciusi banki elszámoláson látod, akkor azok a sorok kellenének nekik. -
Topikgazda
válasz Dida104 #24158 üzenetére
Ja, Maestro. Lehet hogy még sem fizetted ki
Ennek a háromnak a fizetési igazolását kérik, nem tudom hogy te tudsz-e a Netbankodban csak ezekre lekérni a fizetési adatokat, mert az lenne a lényeges, ezeknek a fizetési sora.
Azt azért nézd már meg, hogy tényleg le is van vonva a pénz vagy még mindig zárolt tételként vannak, valami gond lehet a könyveléssel és ezért kérik ezeket igazolni.
A kártyaképnél meg úgy küldd el ahogy írtam.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dida104 #24155 üzenetére
Pontosan hogy szól amit kérnek?
A szig az oké, a a bankkártya az nem egészen tiszta, de annak csak első oldala úgy hogy csak az első 4 és utolsó 4 számjegye látszódjon a csc, cvv kód ha az elején van az akkor kitakarandó, a hátsó fele nem kell pont a kód miatt, a bankszámla kivonatra nem emlékszem, kértek valami közüzemi számlát a név és a cím igazolására. -
Topikgazda
válasz Caliber92 #24154 üzenetére
Ha elfogadja az eladó, akkor automatikusan megy vissza a pénz, nem fog neked írogatni az eladó, mert az elfogadás a reakciója, az AliExpress csak akkor lép közbe ha te nem fogadod el az eladó ajánlatát és Reject-et nyomsz az ajánlatra.
Nem úgy működik a dolog ahogy írtad. Ha megnézed a dispute bejegyzéseket akkor egyértelművé válik.
Pl:Mielőtt az AlieExpress döntött volna csak elfogadta:
AliExpress döntött:
[ Szerkesztve ]
-
Dida104
tag
Sziasztok!
Új vagyok az Alin, 1 hónapja regisztráltam. Eddig kb. 10 rendelésem volt. Két napja egyáltalán nem tudok semmit rendelni sikertelen fizetés miatt. Közben észrevettem, hogy az oldalon a következő jelenik meg: You have appeal in process, please click "view appeal" for detailed information, rákattintva 3 - már teljesített, általam vissza is igazolt - rendelésem jelenik meg, majd kéri a személyim, bankkártyám és a bankszámlakivonatom fotóját. Ez most miért? Mi a megoldás? -
fecus
őstag
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Ehhez a napszemüveghez van valakinek kupon-ötlete?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
baandii
senior tag
hellosztok,
több csomagom is van ami már legalább 1,5 hete "Célországban feldolgozva / Processed in the destination country" státuszban van...ez normális? ennyire belassultak a dolgok?
-
Bogyi007
veterán
válasz gingerbalm #24142 üzenetére
Elfelejtettem hozzátenni én az ország déli részén lakom (Kelebia) ez gondolom a Dél-Alföldi régióhoz tartozik Postánál.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Bogyi007
veterán
Most őszintén másnak nincs panasza a csomagok érkezési idejére? Kivétel nélkül minden rendelt csomagom túl van már minimum 60 sőt egyes csomagok már 90 napos vásárlói védelmen - valamint a Wishről rendelt csomagok is hasonló státuszban vannak...
Egy pletykát hallottam a Magyar Posta kapcsán de az remélem nem igaz mert akkor nagyon sok csomag nem fog a címzettekhez eljutni.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Madycsa
tag
Elkérte az eladó a paypal azonosítómat, de csak azt hajtja, hogy vonjam vissza a dispute-ot és utána küldi a pénzt. Megírtam neki, hogy küldje el, aztán visszavonom. Ezt írta rá:
" Jolin cube: please cancel first
it can avoid we refund you twice
hope you can understand"Ilyenkor mit érdemes? Ráhagyni az Alira?
-
zeon.hu
nagyúr
Dispute-ra 5 nap a reagálási idő.
Ez 5 "sima" nap vagy munkanap?
3-én reggel nyitottam, azóta semmi reakció.
Természetesen az eladónak is ment ugyanakkor levél.#?*@&!
-
Topikgazda
-
Rayden02
csendes tag
Sziasztok ,egy kérdésem lenne. Egy termékre kaptam egy fura nyomonkövetési számot, Bpost-os "LB300707313BE"
Már korábban is találkoztam eggyel de az egy LVS kezdetű volt.
Azt tartom furcsának hogy legkésőbb 2 hétre jósolja a csomag megérkezését az ali. xD
Az LVS kezdetű is legalább 1 hónap volt.Nem kamu szám esetleg?
Ha nem mennyi idő szerintetek mire megjön?
A válaszokat előre is köszönöm. :-) -
Dzsuri89
őstag
Köszi szépen Mindenkinek a segítséget, az általatok leírtak szerint fogok akkor eljárni, hátha sikerül.
-
Topikgazda
Azt nem írtam hogy a posta ilyenkor nem számolja fel? Ott nem csak hsz-ben.
Mert ők így értelmezik most, nem kell áfá-t fizetni és ezért az elvégzett vámeljárásért még sem kéri a költséget, de bármikor változhat náluk ez és ezért nem fix a szöveg az Öf-ben.[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
Ha a vásárolt dolog értéke 45,78 $ alatti, akkor emlékeztetve a fenti jogszabályi helyre az értékigazolást bekérőt, kérni kell egy kérelemben a fent idézett jogszabályi helyre való hivatkozással az áfa kiszabásától történő eltekintést, a vámeljárás vámmenteskénti elbírálását.
Mivel ennek a szabálynak alkalmazása már vámeljárás keretében történik, így a vámolási szolgáltatást végző cég felszámolhatja a vámeljárási költségét.Ha megnézed az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai leírást ott láthatod hogy nem kell majd fizetned semmit
a posta ilyenkor nem számolja fel a 3000-et érte?
-
Topikgazda
válasz Dzsuri89 #24127 üzenetére
Ha megnézed az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai leírást ott láthatod hogy nem kell majd fizetned semmit, ha a leírtak szerint küldöd be az igazolásokat
Azt is írtam ott hogy 2004 óta a kevesebbet íratok az eladóval a csomagra adó elkerülési 'trükk" nem igazán használatos mert igazolni kell a vételárat, ezért sem veszik figyelembe.[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
-
E.Kaufmann
veterán
válasz Dzsuri89 #24127 üzenetére
Én is így jártam, dont f*ss. A postaimport@posta.hu-ra kell írnod a csomagazonosítóval és hivatkozhatsz a már nem tudom melyik jogszabályra, ha visszakeresed itt, megtalálod, hogy 10 Euró alatti ÁFÁ-t nem kell megtéríteni, végig megy az egy-két hetes macera, ki kell majd töltened egy papírt, amit megküldenek, visszaküldöd szkennelve, dolgoznak még rajta egy kicsit és ha nincs gond, megküldik. Én is megkaptam BT hangszórómat és nem kellett fizetni pluszban.
PS: csatoltam nekik képernyőmentést a banki utalásról és a megrendelésről.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Dzsuri89
őstag
Sziasztok!
Több éve rendelgetek csomagokat Ebay-ről és Ali-ról egyaránt, viszont most kerültem abba a szituba, hogy kaptam egy SMS-t és levelet is a postától, ami Egyszeri import vámkezelési megbízásról szól. Amit rendeltem az két darab szelfi bot, ezek összértéke 31 euro, ami már sajnos áfa köteles hivatalosan... Nem egyszer rendeltem ilyen összegben csomagokat, de még sose állt meg a vámon...
Egyből írtam az eladónak, hogy mégis mennyit írt rá a csomagra, mint összeg? Azt válaszolta, hogy 15 eurot, amit bárhogy nézek még 22 euro alatt van... Az a legtrébb az egész dologban, hogy a 27%-os áfát meg a 3000 Ft-os kezelési költséget kifizetem, már nem éri meg a rendelt termék, ennyi erővel itthon is megvehettem volna rendes garanciával, de az eladó elmondása szerint a pénzt meg nem akarja visszaadni. A kapott tájékoztató alaján visszakerül a csomag hozzá, ha 20 napon belül nem intézkedek, de ő végig azt állítja, hogy ő hozzá nem kerül.Kinek mi a tapasztalata az ilyen esetekben való pénzvisszatérítéssel? Egyébként GOLD szintű vásárló vagyok, az Ali ilyen esetben is visszaküldi a pénzt, ha a feladó nem szeretné?
Köszi a segítséget! -
fecus
őstag
válasz tomazin #24122 üzenetére
Esetleg ugyanez másik oldalról.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Topikgazda
válasz tomazin #24122 üzenetére
Örömmel venném ha az ismert szabály be lenne tartva: ami nem a topik témája az legyen már off topic.
Én is át tudom állítani, de akkor is kérlek hogy figyelj rá.
Megnéztem leírást is. A legtöbb bank ugye nem a középárfolyamon számolja a devizás vásárlásokat, így valószínűsítem, hogy érdemes azért számolgatni és itt sem látom azt hogy az "árfolyam kockázat" nem kerülne elő. És azért biztonsági kockázatot is látok. -
tomazin
veterán
aki esetleg nem szeretne új bankkártyát emiatt és még jól is akar váltani HUF->USD viszonylatban annak leírás.
-
Topikgazda
Aki legyártotta az tehet róla, már többször volt itt is róla szó, van egy olyan hitelesítési problémája ami néha meghiúsítja a fizetést egy adott alkalommal. 2008 óta és nem csak AliExpress-en jelentkező probléma.
Ha ki lehet váltani akár virtuális kártyával, érdemes cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Pogika
aktív tag
válasz gingerbalm #24116 üzenetére
Sajnos èn is most tapasztaltam, hogy az alin már nem lehet fizetni maestro kártyával, megyek èn is váltani mastercard ra.
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #24008 üzenetére
Éljen, most hozta a posta a Mastercardot! (Egész gyorsan legyártották meg elküldték ide vidékre, és közben ott volt a május 1. miatti fél munkahét is.)
-
internetezoo
senior tag
Salamon-szigetekről Yanwen postával 12 nap alatt jött meg.
-
Topikgazda
Rosszul sejted.
Ez igencsak feladva, már úton van idefelé.
Ezt nem véletlenül olvasod a szállítási információknál:
Azt is írtuk már, hogy ha nem kínai postával küldik, a nemzetközi postai nyomkövetési információknál akkor jelenhet meg információ, ha az adott postai szolgáltató kezelésébe kerül, jelen esetben ha majd Szingapúrba megérkezik.Így néz ki egy SG-s teljes sztorija a global.cainiao.com-on:
04.05-én jelent meg a Nemzetközi keresőkben.[ Szerkesztve ]
-
atyca
senior tag
Sziasztok!
Jól sejtem,hogy ez még nem lett feladva?RB537733776SG
Egyedül itt látok róla valamit.....
Ápr. 27.-én rendeltem,szerintetek zargassam az eladót?[ Szerkesztve ]
Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Topikgazda
válasz Flashy #24111 üzenetére
Értem. A legtöbb helyen ha jó a webshop "motorja" akkor működik az hogy a raktárkészletet is kezeli, lehetséges előrendelés, a kosárban lehet gyűjteni és ésszerű időn belül később fizetni, van ahol csak e-mailt küldenek, hogy a kosárba felejtettünk valamit és van ahol ha kilépünk elveszít mindent amit nem fizettünk ki.
-
-
Topikgazda
válasz Madycsa #24105 üzenetére
A PayPal könyvelésnél, ha vonnak tőled jutalékot (fee) akkor fizetség módon küldve. De nem úgy szokták.
Nem írtad a szituációt, de az esetek nagyobb hányadában az AliExpress a vevőnek ad igazat, ez a PayPal-os fizetés csak az AliExpress dispute döntésének az elkerülése, mert ha az ok az ő hibája, akkor az neki magasabb jutalék fizetési kategóriát jelenhet. -
Topikgazda
válasz Ateszpapa #24103 üzenetére
Igen lehetséges, 20 napon belül kell fizetni, de ezt nem igazán szeretik az eladók, mert tényleg csak foglalod a terméket és a pénzt is jóval később, majd a amikor leigazolod a megérkezést azután kapja meg az AliExpresstől. A későbbi fizetés csak szívás neki.
Az eBay-en is 48 óra fizetési határidő.
Az itthoni boltban is csak szívességből teszik félre neked és netes kereskedelemben azért nincs szívesség.
Ha tudsz fizetni vedd meg, ha nem tudsz fizetni akkor meg ne vedd meg. -
Ateszpapa
addikt
válasz Flashy #24104 üzenetére
Igen, azért is volt fura, mert csak 4 nappal később tudtam fizetni, és mégis elfogadta, pedig akkor már napok óta és most is elfogyottat ír.
Ez is lehet amit mondasz, hogy volt tartalékba neki és mivel nekem a kosaramban volt napok óta mégis engedte fizetni.
No, de ha nem lett volna a kosaramban, akkor nem engedte volna kosárba rakni sem, mert már el volt fogyva.
Ez azért érdekes. -
Flashy
veterán
válasz Ateszpapa #24103 üzenetére
szinte biztos hogy nem foglalod le. még "igazi" webshopokban sem, nemhogy alin. inkább az lehet, hogy a raktárkészlet csak tájékoztató jellegű, azért állítják be valamekkora értékre, hogy nehogy hirtelen mínuszba kerüljenek. amikor lemegy nullára, gondolom kapnak róla egy üzenetet, megnézik mennyi van még és állítanak egy új értéket, de közben a termék nem fogyott el, elküldik neked is.
-
Ateszpapa
addikt
Srácok, az lehetséges, hogy ha kosárba rakom a terméket és nem fizetem ki, de közben elfogy és pár nap múlva fizetem ki, mégis megkapom?
Ezek szerint ha kosárba rakom, akkor le is foglalom?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Dell Latitude 5480 laptop (14FHD/I5-G7/8GB/256SSD/MagyarVilágítós/AkkuX)
- PS5 Lemezes 825GB - használt -
- Xbox 360 játékok,akár 1000ft-tól(részletek a leírásban)
- Playstation 3 játékok,akár 1000ft-tól(részletek a leírásban)
- GAMER félgép - GIGABYTE B760M H DDR4 + Intel I5 13400F + Corsair VENGEANCE LPX 2x16GB DDR4 3200MHz
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest