3. Utolsó rész:
Először Magyarországra menet álltam meg a ringen, Július 24-én. Nem tudtam mire számítsak, meg volt az APEX hotel egy éjszakára, pár saját kör + McLaren 720S Taxi kör.
Megérkeztem, kora délután, összes kocsi a parkolóba. Nem is értettem, de mondták hogy a pálya csak 17:00-kor nyit hétköznap. (hétvégén 8:00) Így kipakoltam lepihentem, csak Tomot ismertem a videókból, vele beszélgettem. Éppen egy E36-on dolgozgat szabad idejében, pályára játszósnak. Se Misha se Robert vagy Dyana. Majd modta hogy korházban van, műtik, ezért nincs senki.
Lepihentem, sétáltunk egyett, lélegzet elállító a környék, nem csak Nurburg falu, de az egész környék, mese szép tájak, sportautókkal fűszerezve, kívánni sem lehetne szebbet. Majd lepihentem a pálya nyitásig.
Mikor lementem láttam először Mishát, elég ideges és zárkózott volt, nem is nagyon beszéltünk.
Késett a pálya nyitás, ezért csúszott a saját instruktoros köröm, majd ez miatt csúszott a McLaren is. Így igazából mikor kiszáltam a 720S-ből, még kb 10 perc volt vissza a nyitásból, de muszáj volt leülnöm hogy átgondoljam ki és hogyan kapcsolta ki a fizikát, meg hogy a 760 lóerőtől liftező gyomrom helyre álljon, kikértem a videót, addigra zárt is a pálya.
Fele más érzésekkel feküdtem le, APEX hotel nagyon jó, a McLaren 720S minden képzeletet felülmúlóan gyors, Tom eszméletlen jó fej. Sajnáltam hogy Misha hiányzott, nem is videózott az nap illetve hogy nem volt időm több saját körre.
Másnap már ott volt mindenki, jót beszélgettem Mishával is, reggeli majd indulás M.o.
Pár héttel később megérett bennem a gondolat, hogy van még nekem ott keresni valóm, befejezetlennek éreztem a történetet. Így adta magát hogy Angliába visszafelé is ott állok meg. Le is foglaltam a szobát, de semmi mást. Mondom nem költekezek, csak saját kocsival élményt vadászok.
Érkezés napja Augusztus 15. elég kimerülten és frusztráltan érkeztem 1200km volt már bennem az nap, utolsó 100 km.en volt két baleset is hatalmas dugókkal. Pörgött az óra, indulásnál úgy számoltam tudok 2 órát pihenni mire nyit a pálya. mire oda értem és kipakoltam 1 órája nyitva volt.
Mondtam is ennek fele sem tréfa, gyors zuhany, 2 energia ital, vezetős cipő, kesztyű tűz a pályára.
Hamar lenyugodtam, mindent átlengett a benzingőz, az autó bolondok jobbnál jobb kocsik, mindenki ott volt, Robert a 675 LT-vel, misha az M4-el és Cuprával, Dyana az irodában. Mindenki eszméletlen jó fej volt, nagyon kedves és segítőkész.
Hajtottam volna a pályára, erre baleset miatt épp lezárták, ekkor parkoltam le, és csinálta Misha a videót amit már linkeltem. Nagyon jó fej volt, szerintem még nem látott V8 Volvót, mondta hogy legközelebb elmehetnénk egy körre. Mentem egy kört a parkolóba, csodáltam a szebbnél szebb gépeket. Nagy részük látszik az említett videóban. A sárga régi 911 RSR eszméletlen, ment előttem lángot szórt a kipufogója. Vagy mikor megelőzött egy GT3-as Ferrari... Eszméletlen mámor, mindennek örülsz. Leírhatatlan. Annyira intenzív az a pár óra amég nyitva a pálya, hogy harapni lehet az élvezetet. Záráskor ott volt mindenki, teljes APEX csapat. Váltottam pár szút a tulajdonossal Robertel, Misha, Tom, Bruno, Dyana, Kathi... Mindenkivel beszéltem.
Levakarhatatlan vigyorral feküdtem le egy hihetetlen jó kaja után. Másnap pár szót váltottam Mishával, kezet ráztunk, mondta hogy tervezzem az idei 3. körömet.
11:30-kor vissza London. Már másnap vissza vágytam, csak még egy körre.
Ugyan itt lehet Nürburgringi találkozóra jelentkezni
Mindenkinek ajánlom aki kicsit is benzin gőzös. Életre szóló, megint elkezdtem gondolkozni egy pálya gépen S60R talán, kikönnyítve... Ha tudnék Németül simán leköltöznék hogy ott dolgozzak én is.