Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10801) bitpork válasza Peti78 (#10800) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ott is van rokon , ha jól emlékszem Boston környékén :DDD Köszönjük szépen :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#10802) Peti78 válasza bitpork (#10801) üzenetére


Peti78
őstag

Oda most nem megyünk, tehát csomagot sem tudunk vinni. :DDD

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#10803) focvis


focvis
veterán

Sziasztok!

Egy hete vettem egy 2014-es Volvo V60 PHEV-et; kéri a szervizt, csak a hónap végére kaptam időpontot egy Volvo specifikus műhelybe. (Az utolsó szerviz tavaly júniusban történt, még Hollandiában.)
Mivel nem akartam megvárni vele a hónap végét, mikor is vezérlést cserélünk, ma megejtettem egy olajcserét, minőségi cucckkal (Volvoba való Castrol Edge Professional 0w30 A5 és Mann filter).

Szeretném törölni a szervízesedékesség jelzését, találtam tutorialt, de csak nem sikerül.
Ezeket próbáltam, YouTube, ill. ez a leírás sem működik nekem: [link].

Mi a titok? :)
Köszönöm!

Van egy 3. verzió is, ezt még nem próbáltam:

PROCEDURE TO RESET MAINTENANCE LIGHT ON 2014 XC60

1. Set the vehicle to ignition position I.
2. Press and hold in the reset button for the trip meter.
3. Press and hold in the OK-button on the left steering wheel stalk
4. Ignition switch position II.
5. Wait 10 seconds.
6. Release the reset button when the information light starts to flash.
7. Set the ignition to the OFF position for at least 3 minutes.

The instrument beeps when resetting has been successful.

[ Szerkesztve ]

(#10804) Chal válasza focvis (#10803) üzenetére


Chal
addikt

A resetre sajnos nincs ötletem, viszont ha még nem tetted meg, akkor nagyon ajánlom, hogy lépj be a hazai V60-PHEV csoportba FB-n, rengetegen vagyunk már, és hatalmas mennyiségű infót halmoztunk fel :)

A klímakompresszor típushibájáról tudsz amúgy? Ha nem, írj, és dobok róla egy összefoglalót. A szervíz pedig remélem, hogy a V60Service, máshova itthon én ezt az autót nem vinném (kivétel a márkaszervizek, de velük is csak óvatosan).

(#10805) focvis válasza Chal (#10804) üzenetére


focvis
veterán

Köszönöm.
Nincs Facebookom.
Tudok az A/C hibáról.
A klímát majd ő mossa át, augusztusban. Talán a váltót is átmosatom, még eldöntöm.
Egy sima D5 motor van benne; olyan helyre viszem, ahol a v60service-t képviselő úrnak is javítják az autóját.

(#10806) Chal válasza focvis (#10805) üzenetére


Chal
addikt

Na, a lényeg hogy képben vagy klíma ügyben, sokan nem tudják, és nagyon meglepődnek, mert nem túl intenzív használat mellett is megeszik évente 1-2db klímát az autó (ha nem érvényes rá a visszahívás, akkor darabonként 500eFt körüli összeg, ha nincs kezelve, akkor pedig viszi az invertert is magával, ami 1-1.5m). Nem is értem, hogy a Volvo ezt hogy gondolta, illetve miért cserélgeti úgy ezeket a kompresszorokat, mintha nem lenne holnap. Az enyém esetén az Ivanics 2018-ig lát vissza, azóta 3db kompresszort kapott, az utolsót én intéztem már, aztán egyből mosattam a csere után, remélhetőleg ezzel végleg meg van oldva a probléma.

A tiédre érvényes amúgy a visszahívás? Ha igen, akkor érdemes élni vele, és az új cserekompresszort mosatni, de azt egyből a berakás után.

V60Services úr autójavítása érdekes, ő nem csak a klímával foglalkozik, Volvora ráállt szerviz, a klímás dolgot csak ráfűzte utólag, miután rájött a megoldásra. Nekem ő fog vezérlést cserélni jövő héten. Illetve javította már a generátorom csapágyát is, ezt is mindenki egyben akarta cserélni. Ez is típushiba amúgy, sok autónál előjön.

[ Szerkesztve ]

(#10807) focvis válasza Chal (#10806) üzenetére


focvis
veterán

Jártam az Ivanicsnál nemrég; egy mogorva munkafelvevő azt mondta, hogy tavaly év végéig volt nyitva a visszahívási ablak az autómra, semmi mást nem mondott. Oda biztosan nem viszek autót.
Ettől függetlenül nem kizárt, hogy el tudom intézni a garis cserét, de ezzel - ha nem muszáj . nem szeretnék élni. (Van egy CarGarantie-s garancia is az autón január végéig.)

V60service-t még nem láttam, nemsokára találkozom vele. Amit írtam, az a nekem elmondott információkon alapul, cáfolat nem érkezett.

Hozzáteszem, ha az ember folyton azon aggódik, hogy elromlik az autója és az kész anyagi csőd, akkor ne vegyen olyant / adja el. Én nem fogom magam ezen idegesíteni. Ha sokat foschkodik, eladom a fenébe. :) Sajnos nem vagyok tőle különösebben elájulva.

A szerviz kinullázása továbbra is érdekel! :R

(#10808) Chal válasza focvis (#10807) üzenetére


Chal
addikt

Én sem aggódok, csak szeretek előre gondolkodni. Az anyagi része egy dolog, de ha otthagy a pályán gyerekkel, cuccokkal, mert éppen leégette az invertert a zárlatos klíma, az annyira nem frankó, pláne ha olcsón kezelhető a dolog időben. Sajnos ha nem új kompresszort mosatsz át, akkor nem garantált a siker, de ha jól tudom, akkor megnézik majd neked, hogy a jelenleg benne levőt mennyire marta már szét a fos töltőgáz.

Mátrai Zoli (V60Service) nem tudom hova hordja az autóját, cáfolni én sem tudom azt, hogy nem maga szervizeli, de ezen a fotón éppen motort cserél egy V60 D6-ban, és találsz ugyanilyen fotót ERAD cseréről is (az hátul lakik :) ). Szóval azért kicsi esélyt látok rá, hogy segítségre szorulna ha valami gondja van a sajátjával :) Max szoftver ügyben megy a VDash-hoz, ha jól tudom erősen összedolgoznak.

[ Szerkesztve ]

(#10809) focvis válasza focvis (#10807) üzenetére


focvis
veterán

A 3. verzió működik, azzal a kiegészítéssel, hogy közben a biztonsági övet bekapcsolva kell tartani.

PROCEDURE TO RESET MAINTENANCE LIGHT ON 2014 XC60

1. Set the vehicle to ignition position I.
2. Press and hold in the reset button for the trip meter.
3. Press and hold in the OK-button on the left steering wheel stalk
4. Ignition switch position II.
5. Wait 10 seconds.
6. Release the reset button when the information light starts to flash.
7. Set the ignition to the OFF position for at least 3 minutes.

The instrument beeps when resetting has been successful.

És az olajcseréhez se kell woodoo, 5,9 literig töltöttük fel - műszer nélkül - mára beállt az optimális szintre. :)

[ Szerkesztve ]

(#10810) Lackki


Lackki
senior tag

Üdv a csapatnak, nem is gondoltam hogy van ilyen topik itt, de fő hogy ráleltem. 2004-es Volvo S40/V40 szériát nyúzok 2.5 éve.

Privátot hamarabb észreveszem

(#10811) focvis válasza focvis (#10809) üzenetére


focvis
veterán

Hogy teljesen egyértelmű legyen:

1. Set the vehicle to ignition position I.
2. Press and hold in the reset button for the trip meter. (utána elengeded)
3. Press and hold in the OK-button on the left steering wheel stalk
4. Ignition switch position II. (csak hosszan megnyomod, utána elengeded)
5. Wait 10 seconds.
6. Release the reset OK button when the information light starts to flash. (ilyenkor már rég elengedted a reset gombot, tehát az OK gombot kell elengedni!)
7. Set the ignition to the OFF position for at least 3 minutes. (csak megnyomod röviden a start / stop gombot, hogy kikapcsold a gyújtást és vársz 3 percet)

The instrument beeps when resetting has been successful.

A művelet közben végig bekapcsolva a biztonsági öv!

[ Szerkesztve ]

(#10812) wwhy


wwhy
veterán

Srácok, hajt itt vki V40-et? Gondolkodom az autócserén, aztán nagyon a V40 van képben, jó lenne pár infó, tanács; Volvóm még sosem volt :) 2015-2016 körüli benzines lenne az ideális, de nagyon jó áron kínálnak most egy fullos D2/2017-et :U

[ Szerkesztve ]

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#10813) xEon1337 válasza wwhy (#10812) üzenetére


xEon1337
őstag

Szerintem ha jót akarsz magadnak, akkor eszed ágába sem jut D2-es motorral venni, bármilyen évjárat. Ez a hírhedt PSA féle motor, jót még nem hallottam róla.

"Less but better" - Dieter Rams

(#10814) aero. válasza xEon1337 (#10813) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A d2 nem az 1.6 hdi? Azzal mi a baj?

(#10815) Peti78


Peti78
őstag

Légtömegmérő csere után lehet erősebb, illetve dinamikusabb az autó? 18 évesen 427 ezer km után le kellett cserélni a gyárit.

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#10816) sfdrakex válasza Peti78 (#10815) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Lehet.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#10817) BigBlackDog válasza aero. (#10814) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Nincs ki az öt hengere. ;]

(#10818) wwhy válasza xEon1337 (#10813) üzenetére


wwhy
veterán

Naná, hogy jót akarok, azért kérdezek előtte :)

Nem 1,6-os, hanem 2.0-ás, D4204T8 motorkód, amely motor ugyanaz 2015 után mindegyik dízelben: "2015 to date: One diesel engine, a 2.0 litre (Volvo VEA) producing 120, 150 and 190hp, according to specifications, used with manual or automatic transmission. "

[ Szerkesztve ]

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#10819) xEon1337 válasza wwhy (#10818) üzenetére


xEon1337
őstag

Ja, akkor az oké, már amennyiben az ember gyomra beveszi a dízelt. Nem tudtam, hogy D2 típusjelzés már Volvo féle motort is takar újabban. :)

aero. Állandóan csak a problémákat látom, olvasom az összes fórumon és csoportban ezzel a motorral kapcsolatban. Persze újként, az első 100e kilométeren talán még el is fogadnám, de utána sz*pjon vele más.

"Less but better" - Dieter Rams

(#10820) rayoliviero


rayoliviero
veterán

Volvo v60 d4 1984 ccm autóban szeretnék olajat cseréltetni. Hány liter kell bele és milyet vegyek? Szűrőből melyiket érdemes? Start stopos autó.

[ Szerkesztve ]

(#10821) Lackki válasza rayoliviero (#10820) üzenetére


Lackki
senior tag

5.9Liter
A gyári ajánlott: Castrol Magnatec 5W-30 A5
Szűrő: Mann HU 719/8 y

Gondolom ez a motorkódod: D5204T3

[ Szerkesztve ]

Privátot hamarabb észreveszem

(#10822) rayoliviero válasza Lackki (#10821) üzenetére


rayoliviero
veterán

Igen, ez a motorkod. Köszönöm szépen a segítséget.

Jelenleg Castrol Magnatec 0w30d Start Stop olaj van benne. A 0w30 nem ajánlott?

(#10823) Lackki válasza rayoliviero (#10822) üzenetére


Lackki
senior tag

Nem hiszem, hogy indokolt az olyan híg, ha a gyár 5Wt ajánl. Persze a 30ezres ajánlott cserét ne vedd figyelembe :D

Privátot hamarabb észreveszem

(#10824) rayoliviero válasza Lackki (#10823) üzenetére


rayoliviero
veterán

Rendben. 11000 telt el olajcsere óta.

Akkor ez kell bele?

[ Szerkesztve ]

(#10825) Lackki válasza rayoliviero (#10824) üzenetére


Lackki
senior tag

:K

Castrol Mintaboltnál lehet olcsóbb, stadionoknál vannak a lidl-vel szemben :)

Privátot hamarabb észreveszem

(#10826) focvis válasza rayoliviero (#10824) üzenetére


focvis
veterán

Miért nem a Castrol Edge-et teszed bele?
Alig drágább a Magnatecnél. [link]

(Hétfőn vettem a Kauffernél 2779 Ft/l áron, most épp elfogyott náluk; a Mann HU719/8y szűrő ott 2755 Ft.)

[ Szerkesztve ]

(#10827) rayoliviero válasza focvis (#10826) üzenetére


rayoliviero
veterán

Ez nem Start Stopos. Vagy annak nincs jelentősége? :D
Ha elfogyott, akkor hol érdemes venni még?

fekmester.hu Eddig mindent itt vettem. De ők nem hologramos olajat adtak.

Vegyek két négy literest? Vagy centizzem ki egy négy literes és kétszer egy liter?
Akkor te is a 0w30-at ajánlod?

[ Szerkesztve ]

(#10828) focvis válasza rayoliviero (#10827) üzenetére


focvis
veterán

Csak egy hete van Volvom, így a tapasztalatom minimális a típussal. (Ettől függetlenül ez a 24. autóm.)
Részemről Magnatecet Astra F-be tennék; nem egy ilyen finom szerkezetbe.

Én 6 db literest vettem a dedikáltan Volvohoz készült Castrol Edge Professional A5 0W-30-ból. Az enyémnek (V60 D6 PHEV) a használati utasítása egyértelműen 0W-30-at ír, A5/B5 minősítéssel és ajánlott olajként a Castrol Edge Professionalt jelöli meg.

A strart-stopos annyit tesz, hogy nem a legcsurbább Magnatec.

Javaslom ezt az applikációt: [link]
A szerviz nullázását pedig leírtam tegnap. :)

[ Szerkesztve ]

(#10829) rayoliviero válasza focvis (#10828) üzenetére


rayoliviero
veterán

Rendben. Nullázni még nem nullázom az olajcsere miatt.

Gondolom még nem cseréltetted ki az olajat, ugye? Arra lennék kíváncsi, hogy tuti elég-e bele a 6 darab és tele lesz-e vele. :B

(#10830) focvis válasza rayoliviero (#10829) üzenetére


focvis
veterán

Tegnapelőtt kicseréltük az olajat. Ez 2400 cm3-es D5 motor, kb. 5,8 - 5,9 liter ment bele; így a max. alatt van az olajszint. Azt írja az előbb linkelt kezelési utasítás, hogy akkor optimális a feltöltés, ha 4 pöcök világít.

A Tiédbe (1984 cm3) nem tudom mennyi kell, ha abba is 5,9-et ír, akkor elsőre 5,5 litert tölts bele. Menj vele 20-30 km-t, majd nézd meg, hogy mennyit jelez vissza a műszer, és annak megfelelően töltsd fel.
Ha van rendes nívópálcád, akkor egyszerűbb ügy.

(#10831) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Nálam 6.5 liter lett kiszámlázva a D5-be még (2007-es S60, 185 ló). Meleg motornál a 6 szintű skálán 4-ig töltötték és másnap reggel pont maxon volt a szint.

[ Szerkesztve ]

(#10832) Lackki válasza BigBlackDog (#10831) üzenetére


Lackki
senior tag

6.5L a régebbi 163 lovasba kell :) az újba csak 6.2L

Privátot hamarabb észreveszem

(#10833) rayoliviero válasza focvis (#10830) üzenetére


rayoliviero
veterán

Rendben.

A rövid nívópálca van benne, a motorter alján.

Már csak azt nem tudom, hogy hol vegyem az olajat. Fekmester jó drágán adja.

Most nézem, hogy Edge olaj is van többféle: Edge Titanium Professional és Edge Titanium Fst. Te az Fst-t linkelted, nem tudom, hogy mi a különbség.

[ Szerkesztve ]

(#10834) focvis válasza rayoliviero (#10833) üzenetére


focvis
veterán

[link] :)

Mindegyik FST, ezzel ne foglalkozz.

[ Szerkesztve ]

(#10835) aneda válasza BigBlackDog (#10831) üzenetére


aneda
aktív tag

Mindegyikbe 6L kell, a 6,5L a teljes töltet új/üres motor esetén.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#10836) rayoliviero válasza focvis (#10834) üzenetére


rayoliviero
veterán

Ezek számomra ismeretlen webshopok. A filterabc-t néztem, azt elég sokan szokták itt ajánlani a Prohardveren, csak jókat hallottam róla, ugyanez elmondható a Kaufferől is, de ott elfogyott sajnos.

Itt a Filterabc-ben kinézett olaj. Ugyanannak tűnik, mint amit Te linkeltél.

[ Szerkesztve ]

(#10837) focvis válasza rayoliviero (#10836) üzenetére


focvis
veterán

Igen, ez ugyanaz a gyári ajánlású olaj.

(#10838) rayoliviero válasza focvis (#10837) üzenetére


rayoliviero
veterán

Köszi.

7 litert veszek inkább, ha megyek nyaralni, legyen egy liter a csomagtartóban. Nem valószínű, hogy enne az olajból, de a biztonság kedvéért inkább viszek pluszban több ezer km-es útra. Én is nemrégen vettem az autót, így még ki kell tapasztalnom, hogy például eszik-e az olajból.

A Castrol webshopját ajánlották jobban, de ott 1000 Ft-tal több egy liter. Az össze többi shopban kb. 3000 alatt van, ott 4000 csak.

(#10839) troll81


troll81
addikt

Sziasztok 2005 v50 kombi 220le milyen motort takar? 2.5a regi 5 hengeres turbos?

(#10840) Lackki válasza troll81 (#10839) üzenetére


Lackki
senior tag

2.5 T5 5 henger igen a régi az 2.3as volt. Amúgy ugyanezt tették a Focus STbe is

Privátot hamarabb észreveszem

(#10841) troll81 válasza Lackki (#10840) üzenetére


troll81
addikt

Köszönöm szépen

(#10842) molnarpeter válasza wwhy (#10812) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mennyire nagyon jó az ár, mennyi a km? Új motor, sok tapasztalat nincs még vele (benzinesekkel sem), én igazából a régi dízelekből választanék :B Ha viszont van még garancia, illetve annak lejártával eladni reális opció, akkor simán vehető. Újak közül hallottam olajfogyasztásról, de nincs egyelőre elég infóm, hogy jót/rosszat tudjak következtetni.

[ Szerkesztve ]

(#10843) focvis válasza Chal (#10806) üzenetére


focvis
veterán

Jártam a V60 Service Engineering Kft-nél; valóban egy teljesen normál szerviz is egyben. Nem tudom, hogy mit szereltet annál a másik Volvo specialistánál. :F

[ Szerkesztve ]

(#10844) Chal válasza focvis (#10843) üzenetére


Chal
addikt

Szerintem semmit :) Vagy szoftvert, esetleg elektornikát, de ez utóbbit is nehezen hiszem. Varsányi Péterrel együtt csinálják a Volvok elektromos dolgait, kifejezetten a hibrideket. Most pl. olyan csomagot terveznek V60-PHEV-hez, amivel 200km-re tudják növelni a hatótávot. Egyelőre CAD és tervdoksi szinten készen vannak, az árra azt mondták, hogy nem merik leírni egyelőre, próbálnak rajta optimalizálni :D

(#10845) wwhy válasza molnarpeter (#10842) üzenetére


wwhy
veterán

3,5M / 2016 / 120e km / szervizkönyv / Momentum + Sport Line + Xenium
Valós adatok, első gazdától.

[ Szerkesztve ]

ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

(#10846) troll81


troll81
addikt

Sziasztok Volvo v50 t5 AWD ezzel lenne pár kérdésem.mennyire jó ez a hajtás lánc és mennyi t dob a fogyasztás az összkerék? milyen minőséget képvisel mennyire tönkre menő pl. Manuáls váltóval gondolom jó lehet.van e elektromos tipikus hibája a v 50 nek? Motor turbó mennyire tartós? 180 ezer km futás teljesítmény után mire kell odafigyelni? Mit nézzek meg vagy át? Nem szaladnek nagy szopó roller re semmiképpen. köszönöm előre is .

(#10847) Lackki válasza troll81 (#10846) üzenetére


Lackki
senior tag

Szervotartály szokott repedni, kábel kötegek az ajtóban, műszercsoport megáll, gyújtáskapcsoló is szeret beszarni teljesen és nem ismeri fel a kulcsokat. AWD haldex rendszer, így azt is érdemes átnézni megy-e egyáltalán, mert ha mondjuk beázott... nem olcsó a javítás, sokan úgyis vannak vele, hogy nem javítják, elég az állandó 2WD. Szokásos dolgokat kell nézni ezenfelül, mint bármelyik turbósnál.

Privátot hamarabb észreveszem

(#10848) rayoliviero


rayoliviero
veterán

V60-ban hány km-enként és évente kell cserélni a vezérműszíjat?

(#10849) sfdrakex válasza rayoliviero (#10848) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Motor függő, nem karosszéria. Lentebb linkeltek neked egy appot, abban is csomó szervíz infórmáció benne van.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#10850) r.levente75 válasza rayoliviero (#10848) üzenetére


r.levente75
addikt

Szvsz egy márkaszervíz pontos infót tud mondani róla, érdemes őket felhívni!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.