de de... miért??? helyi toretto?
Privátot hamarabb észreveszem
de de... miért??? helyi toretto?
Privátot hamarabb észreveszem
Azhát. Mármint tiltáson, 210el, ahol leszabályoz az elektronika. Passat cc próbálkozott de 3 személlyel, megrakva sem volt esélye. .
[ Szerkesztve ]
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
Azért a "ki nevet a végén" című játékot szerintem így is ő nyerte
Annyi baj legyen Jelenleg amúgy is lerakásos sztori lesz az autó, mert 2ős tömegű csere lesz + fényezni kell a tetőt, parkolási sérüléseket kijavítani, alvázvédőztetni a tél előtt, stb stb.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
Ja, akkor szinte kötelező volt ezt is behúzni
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Nem vagyok az ügyvédje, de a kocsinak bírnia kéne. Illetve valószínűleg költői túlzás a 2-3 perc padló. 200 lóerő felett az már bőven 220 feletti tempó lenne, sőt végsebesség...
Életemben nem mentem szerintem 3 percet padló gázon, pedig én aztán szeretem csapatni. Még az egy perc is bajos, mert már azon belül 250 felett van. Na jó hazudok, faterom T2-es transporterével lehet mentem 3 percet padlóval
Nos, a T5-om 7500 rpm-en harmadikban kibaszta a check engine lámpát, alig bírta összeszedni magát. D
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Azt hogy csináltad, mikor 6750 a tiltás?
Nyilván nincs tiltás Nekem legalábbis nem szólt hogy most letiltalak.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Szerintem úgy értette hogy fordulatszámnál leszabályoz. És hogyan éred ezt el, visszaváltáskor vagy sima gyorsításkor?
Gyorsításkor. De videot ne kérjetek, mert kicsit megijedtem, hogy odavertem valaminek és az sokba kerül. Még egyszer nem csinálom meg
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Oké, tehát kivan véve a tiltás. Ki volt az a hülye, aki 7500-ig elengedte és minek? Ott már talán a 200 lóerő sincs meg. Az már elég káros fordulat a tengelynek és a gyári szelepeknek is, meg azt sem értem te miért engedted odáig, ott már legalább 150-nel mész, nem tizedmásodpercek alatt ér bele a fordulatba.
[ Szerkesztve ]
A sebességet nem néztem, csak a hangját élveztem. Autópálya pihenőből jöttem ki és elszaladt a ménes. Nem is akkor volt gond, hanem pár perc múlva. Elment a tempomat, majd a pályáról leérve köhögött a lámpánál és leállt. Harmadik próbálkozásra elindult, majd megint leállt. Kijött a csekkenndzsin, de utána ment rendesen, csak tempomat nem volt.
Kiolvastattam természetesen, valami hülye nevű szelep vagy valami akadt ki. A probléma nm állt már fenn akkor, hibakód törölve.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Olvasd ki majd, mutatnia kell.
A tempomat check engine-re teljesen deaktiválódik.
Érdekességképpen: vannak hibák P2-nél, ami nem ad lámpát, de jelen van és úgy sem megy a tempomat. Ilyen például a kuplungpedál érzékelő.
Sziasztok. Segítenétek 2012-es v60-ba a bal oldali lámpamosó fejnek mi a típus száma és esetleg ez van-e magyar webshopban vagy eu ebay-en?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Találtam olyat hogy:
31333667 / 31391837 [link]
30784344 [link]
melyik lehet? esetleg ugyanaz? az első link magyar raktárról jönne nyilván az jobb. kép alapján nincs különbség bár nyilván nem egy mérnöki rajz
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
Én nemrég cikkszám alapján kerestem ebay-en, és magyar boltokban (volvoab, volvo galéria, lengyel car, ivanics, duna autó, volvoparts, nordicstore). Legolcsóbb a lengyel car volt, lehet ott még használt is van.
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
Hogyan lehet cikkszamot szerezni egy alkatreszhez ?
ok, megvan
Nyár elején kapott egy ózonos klímatisztítást a 2007-es s60-am, de ugyanolyan dohos szagú maradt a rendszer. Most jönne a habos tisztítás, közvetlenül a párologtató hűtőre. Először hittem a pollenszűrő mögött találom, de elvileg a középkonzol mögött van. Nem tudjátok hogyan tudnék hozzáférni?
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
Nem, tényleg 200 felett mentem, ahol elektronikusan leszabályoz, utánna dobta a hibakódot, leállítas után megjavult. Azóta ugyan úgy megy mint előtte, lehet nem kapott elegendő üzemanyagot, volt is valami hibakód mikor megvettem.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
Vannak konkrét számaim; sajnos a fényezés betegség miatt elmaradt, így csak a vezérlés szett és az ékszíj szett cseréje történt meg:
- vezérlés szett, vízpumpa (INA) 49 K,
- a generátor ékszíj szettből csak gyári létezik 93 K,
- munkadíj, diagnosztika, spray 51 K,
Szumma, kerekítve: 193 ezer Ft.
Vettem még pár apró, gyári csetreszt, azok nem kerültek horror pénzekbe. Egyedül az ékszíj szett ára veszélyes.
A hétvégi hibakód elég vegyes felvágott volt, bizonyos részük töltéssel kapcsolatos; ezek vagy a halódó 12 voltos akksira, vagy a nagyteljesítményű töltőn (villámtöltő) való töltésre (természetesen csak 16 A-t vesz fel ott is) vezethetők vissza, hétfőn törölve lettek.
A vezérléscsere után ismét volt ma diagnosztika, ott jelentkezett a turbószelep, de még nem dob check engine-t. Előbb-utóbb cserés lesz - ez az egyetlen, amire szívesen adok ki pénzt.
Sziasztok a v70 ben mettől meddig volt t5? A 2.4T mit takar? A v70 r motorja különbözik e valamiben a sima 2.5 T motorjátol? Eléggé informalatlan vagyok es bővíteni szeretném a tudásom.
Hova?
Vi vette meg ?
Sok balesetmentest!
Nekem az elodje van...imadom
Gondolom még nincs baja a "kisakksinak", de ha vannak vele kapcsolatos hibakódok már, akkor lassan elkezd döglődni. Majd ne lepődj meg, olyan hibákat tud generálni, hogy az hihetetlen Ha elkezd furcsán viselkedni az autó, nem mennek funkciók, mindenféle egymással összefüggésben nem álló rendszerektől jönnek hibaüzenetek, akkor tudd, hogy a kisakksit kell kicserélni
Köszönöm! Hasonló infót kaptam a szervizben is.
Otthon van okostöltőm, de eddig nem tettem még rá, mondván azt írja a kezelési, hogy normál töltés közben tölti a kisakkut is. Egy próbát megér...
Azt is írja a kezelési, hogy s.k. cserélhető az akku, nem kell szervizbe vinni hozzá. AGM van benne.
Erről van tapasztalat? Jól sejtem, csak AGM mehet bele? (Azt is írja, hogy csak azonos típusra cserélhető, de nem nevezi meg, hogy AGM kell bele. De logikusan az az azonos típus.)
runner 125: Gratulálok itt is, nagyon mutatós vas!
[ Szerkesztve ]
Köszi!
Apu örökölte meg, tehát részint családban maradt.
Noh, akkor te is Volvo-nál kötöttél ki, remek, gratula!
focvis
Köszi itt is, látom te is Volvo-zol egy ideje és bevált, szép az a V60, erős is és még jól is fogyaszt, grat neked is!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Igen, csak AGM mehet bele, és sk. cserélhető otthon.
runner 125: huh, szép darab, grat
[ Szerkesztve ]
Üdv.
2001-es V70 első elektromos ablakot felhúztam. Felment, majd magától le. Azóta nem mozdul. Többi ablak jó. Típushiba? Mi lehet? Fel lehetne valahogy húzni? SOS-be kérnék segítséget. Nincs garázsom, esik az eső. A nejlon nem tudom meddig tart ki.
Szerk. biztosítéktáblán nem találtam kiment biztit.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Megoldódott. Ablakemelő motor gyorscsatiját lehúztam, visszadugtam
Most működik. Ezen videó alapján:
[link]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Sziasztok!
2011-es V60. A hátsó kamera képe melegben, illetve ha süt a nap (tehát gyakorlatilag tavasztól őszig elég gyakran ) villog, vagy egyáltalán nem mutat képet. Ami rohadt idegesítő, mert a parkolóradar meg már 50 cm-nél visít, így szerintem használhatatlan. Az első kamera rendben működik. Az mondjuk hozzátartozik, hogy a hátsó gyári felszereltség, az elsőt pedig 1-2 éves korában a márkaszervizben tették bele. Valahol valamilyen használt-tesztben mintha olvastam volna, hogy ez egy szokásos probléma, kvázi típushiba.
Tudtok esetleg segíteni, hogy mit lehet ilyenkor csinálni? Javítható vagy valamit ki kell benne cserélni? Ha igen, mit, és azt hol lehet megvenni illetve ki tudja megcsinálni?
Köszi
Alapvetően a tolatókamera nem egy ördöglakat, viszont gyári megoldásoknál jó eséllyel rávan kötve az autó rendszerére, kormányszög stb. miatt. Így szerintem csak a márkaszervizes diagnosztika jöhet szóba, mert nem ismerjük a kiépítését. Egy egyszerű rendszernél a villogás általában test és vagy áramfelvétel hiba.
Sajna ismert típushiba, a V60-PHEV csoportban 10-ből 9-en ezzel szopnak. Többen is nekifutottak már a probléma feltérképezésének, de ezidáig nincs konkrétum. Egyesek szerint a CCD szenzor melegszik túl, mások szerint a kábelkorbáccsal nem oké valami. Ami biztos az az, hogy márkaszerviz képes véglegesen megoldani a problémát, mert néhány embernek cseréltek már komplett kameramodult kábelkorbáccsal együtt, és teljesen megszűnt a hiba. Én is csak reménykedek benne, hogy ez utóbbiak közé tartozom, és az előző tulaj megoldotta még ezt garanciában, ugyanis nálam semmi nyoma a hibának (kopp-kopp).
Esélyes, hogy a csomagtér nyitogatásával keletkezik a hiba, ha elektromos, hirtelen másra nem tudok gondolni.
Minden esetben a meleg váltja ki, sok embernek szeptemberben észheztér a kamerája, és egészen a következő április/májusig oké.
Közben rákerestem: mostanában a kamera equalizer moduljára tippelnek (az szeret túlmelegedni). Állítólag a gyári Volvo bulletin is ennek a cseréjét írja elő, ezen hibajelenség fennállásakor. Valaki cserélte pár hete házilag, állítása szerint megoldotta a problémát.
Azért érdemes utánanézni külföldi fórumokban is, én nem tettem meg, mert nem érint a probléma (és remélem, hogy ez így is marad ), csak napi szinten írogatnak róla, ezért megragadt
[ Szerkesztve ]
kamera equalizer modul
beszarás túl van ez bonyolítva
Huh, ez nem semmi.
Érdekes, hogy típushibának tűnik, mégsincs rá biztos és bevált megoldás.
Egy komplett modul + kábel márkaszervizes cseréje meg gondolom nem egy olcsó megoldás.
Mindenesetre köszönöm mindenkinek az infokat.
Nekem is a meleg hozza elő, télen nincs gond (hacsak nem süti meg nagyon a nap 😉).
Szerezz egy equalizert, az megoldja. Vagy V60 PHEV csoportban az egyik szakértő már elkezdett foglalkozni az üggyel, valamikor lehet, hogy készülni fog olcsóbb alternatív megoldás hozzá...
[ Szerkesztve ]
https://volvoforums.com/forum/volvo-s60-v60-10/need-help-installing-equalizer-backup-cam-93545/
Egy külföldi fórumon találtam, hogy valaki ferritet tett az ülés alatti doboz közelébe. Jelentsen ez bármit is. Vélemény?
Interferencia szűrőként alkalmazzák, meg vasmagként is a ferritet (meg még millió másra), de zajszűrésre az egyik legjobb, rengeteg tápegység végén látsz egy hengert az általában két fél összezárt ferrit.
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
A generátor szíj és a hosszbordásszíj az gondolom nem ugyanaz, ugye?
Nekem cseréltek hosszbordásszíjat és verműszíjat is, de látom Facebookon, hogy van még generátor szíj is, amiből elvileg csak gyári létezik (van aki szerint nem). Ezt a generátor szíjat milyen időközönként kell cserélni?
Ezeket cserélték nekem:
V60, 2012, D4 1984 ccm
Generátor szíj = hosszbordás szíj = ~ ékszíj*.
Vezérműszíj = fogazott szíj.
D6-on 90 ezrenként kell cserélni a hosszbordás / generátor szíjat, és a D6-hoz - nekem azt mondták - csak gyári létezik.
Tippre azt mondom, a D5-höz van utángyártott is; hiszen elég nagy szériában gyártották.
*Az ékszíj régen volt használatos, pl. régi Lada, farmotoros Skoda és kortársaik.
[ Szerkesztve ]
(#10998) molnarpeter válasza rayoliviero (#10996) üzenetére
Tiéd polgári, ahhoz van utángyártott, más tészta. Hosszbordás hajtja a generátort is Két szíj van, egyik a vezérlés (az amúgy keresztbordás/fogasszíj), a másik az "auxiliary belt", ami hajtja a kiegészítő dolgokat, mint generátor, szervó szivattyú, klíma kompresszor (hosszbordás, tulajdonképpen sok keskeny ékszíj egymás mellett egy anyagból ). A D6-nak ott az ISG, más technika, ott van a gyárira limitálva a választék.
Rendben, köszönöm a válaszokat.
Vezérműszíjjal kapcsolatban is lenne kérdésem:
Ahogy nézem cikkszám alapján, SKF vezérműszíjat szereltek bele. Hány ezer km megtétele után érdemes cserélném? 25 000 km-t ment az autó a csere óta. Mert gondolom az SKF az nem gyári minőség, így hamarabb kell cserélni. Vagy erre is a 120k/10 év vonatkozik?
[ Szerkesztve ]
(#11000) molnarpeter válasza rayoliviero (#10999) üzenetére
Írnék egy mailt az SKF supportnak, gyártóként az ő információjuk is mérvadó lehet