Szóval nem meglepő módon arra jutottam elég gyorsan, hogy Volvóka marad a háznál.
Sajnos a városi "harcok" látszanak rajta kívülről. Első-hátsó lökösnek is már a rögzítése sérült és szerintem mindegyik elemre jutott egy-egy meghúzás, vagy közepesen csúnyának tűnő sérülés. Fényszóró búrák teteje már érdes és matt. Sajnos csak egy mélygarázsban tudtam megnézni és khmm... nem voltak túl jók a fények. Ráadásul még meleg volt a motor. Fedélzeti irodalom pakk megvolt, csak a szervizkönyv maradt otthon (mondjuk utóbbi nem gáz, márkaszerviztől ki lehet kérni az első 10 év történéseit). Az utolsó két év szervize viszont ismerősnél volt, szóval papír nincs róla.
Kicsit azért foglalkozós, egy két apróság feltűnt; cserés a motorháztető teleszkóp, és a csomagtérajtó teleszkóp is már a végét járja. Indításkor kellett 2-3 lassú tekerés, mire életre kapott (tippre akkumulátor is cserés lesz, nálam ez volt a jele). Motorleállítás végén rendesen megrázkódik a kasztni, gondolom tartóbak sem új már.
DE, jöjjenek a pozitívumok;
- Alja egész tűrhető, középső kipuff csövön volt csak feltűnőbb rozsda.
- Olajbetöltő nyílásba betekintve jónak tűnik a helyzet, nem láttam trutyit
- Motortér relatív száraz, egy-két apróbb szivárgás van csak (pl. olajbetöltő nyílás tövénél).
- Hűtőfolyadék ok, fékfolyadék is frissnek tűnik. (mondjuk a szervótartályban krémleves színű lötyi volt)
- Belseje egész szép(nek tűnt a sötétben). Bőrön elől nem láttam szakadást, egy tisztítással szerintem újszerű lenne. És a fullos vajbőr nagyon meglepett, érzésre sokkal jobb minőségű és vastagabb, mint Volvóka félbőre!
Mondjuk nem értem, hogy miért is ringattam magam álmokba. Jó, jó, hogy csak 160k km, ez látszik is a beltéren, de bevallottan városban használták (ez látszik a külsején) és valahogy félek a műszaki következményeitől.
Szóval 1-1.2M Hufért még be is vállalnám, ha csak közlekedésre kellene az autó. De valahogy mániákusan próbálom jó bőrben tartani, ahhoz meg túl sok munka lenne vele.
[ Szerkesztve ]