Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10601) ufo13 válasza Xmodule (#10600) üzenetére


ufo13
tag

Sziasztok,
én ezt akarom hétfőn beletenni a v50 1.6D autómba
Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 motorolaj 5 L

Ez jó vagy inkább 5w30?

(#10602) molnarpeter válasza ufo13 (#10601) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

FAP/DPF van?

(#10603) ufo13 válasza molnarpeter (#10602) üzenetére


ufo13
tag

Igen. Van.
Az olaj leírása szerint arra ahhoz is jó. Itt az 5W40 a kérdés? :-)
De köszönök minden segítséget

[ Szerkesztve ]

(#10604) Johnny_vT válasza ufo13 (#10601) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Jelentkezzen aki tudja mi a különbség, de a kinézett Liqui-Moly más specifikációt tud (WSS M2C 917-A a szükséges WSS M2C 913-B helyett). A viszkozitás még oké lenne, bár arra is sokan fújnak, hogy miért 5W-40 az 5W-30 helyett.
Szóval ezt beszéljétek még át szerintem.

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#10605) xEon1337 válasza Johnny_vT (#10604) üzenetére


xEon1337
őstag

Ezt nem találtad meg a weboldalukon?

[Special Tec F 5W-30]

És akkor nincs több kérdés.

"Less but better" - Dieter Rams

(#10606) Johnny_vT válasza xEon1337 (#10605) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Nem is kerestem, csak a konkrét kérdezett típust. Amúgy most látom, hogy elkéstünk a válaszokkal :D

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#10607) ufo13 válasza Johnny_vT (#10606) üzenetére


ufo13
tag

Sziasztok,
köszönöm a segítséget xEon1337 és Johnny_vT.
UNIX-ban ezt adták forgalmi alvázszámra. Hát beletettük, remélem jó lesz.

[ Szerkesztve ]

(#10608) Peti78


Peti78
őstag

Sziasztok! mi az angol neve a csomagtartó nyíló részén lébő burkolat műanyag rögzítő patentjának? :)

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#10609) aero. válasza Peti78 (#10608) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Plastic push rivet
Plastic trim clips
Trim panel fastener

(#10610) Peti78 válasza aero. (#10609) üzenetére


Peti78
őstag

köszönöm!

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#10611) Xmodule


Xmodule
őstag

Az uj meg a regi masina. Majd egy mosast beiktatok mindkettönek :)
Automata valto olaj atmosas/csere mar le van beszelve jövöhet pentekre. Kivancsi leszek.

[ Szerkesztve ]

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10612) SpaceKombajn


SpaceKombajn
tag

Volvo gyári felniket ki gyártja?

spacetime

(#10613) Johnny_vT válasza SpaceKombajn (#10612) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Sziasztok!

S60 2.4i
Tegnap lettem rá figyelmes, hogy a fék benyomásakor elektromos zaj hallatszik bal előről kb. addig amíg felépül a féknyomás, majd elengedéskor rövidebb ideig ismét. Nagyon hasonló a benzinpumpához, de ugye máshonnan jön és a fék miatt. Facebook-on mentek a találgatások, hogy vákuum pumpa, ABS pumpa (az az ABS kocka lenne?), stb. Volt valakinek ugyanilyen élménye? A kocsi most a garázsban áll, elgurulhatok vele a szerelőig? (Maga a fék működik.)

A hiba egyidejűleg jelentkezett a bal hátsó féklámpaizzók (mind a kettő) kiégésével.

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#10614) Johnny_vT válasza Johnny_vT (#10613) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Videó az témáról: https://photos.app.goo.gl/aPKHuFWeG9MY9KRNA

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#10615) FeRRaR1 válasza Johnny_vT (#10613) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Szerintem ezt le tudjátok szűkíteni. Én szólnék valakinek hogy nyomkodja a féket, és megtapogatnám / hallgatnám az ABS modult. Szerintem az lesz a ludas, nekem is volt egyszer cserélve, bár ilyen hangot nem adott, csak hibakódot.

A fék mindig is működni fog, ezek szabályok az autógyártásban a kormányzás és fékhatás nem szűnhet meg soha, akár van szervo akár nincs. Max erősen kell nyomni rásegítés hiányában. De a hang is annak a jele, hogy működik, csak készül tönkre menni.

[ Szerkesztve ]

(#10616) kelekyle válasza Johnny_vT (#10614) üzenetére


kelekyle
őstag

Erről volt pár fórum bejegyzés MatthewsVolvon és mindig a brake booster pump volt a ludas

Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe

(#10617) Johnny_vT válasza kelekyle (#10616) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

és FeRRaR1 köszi a válaszokat. Kár hogy nem múlt hónapban jött elő a hiba, akkor volt az éves szerviz (fékolajcserével) :)

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#10618) Johnny_vT válasza FeRRaR1 (#10615) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

A vákuum pumpa - vagy ahogy a szerelő németül fogalmazott: a nyomáskiegyenlítő szelep - volt a ludas. Álló motornál, gyújtással jön belőle a zaj, ha nyomom a fékpedált. A szerelő azt mondta egyelőre nem kell vele foglalkozni, nem befolyásolja a vezethetőséget. Menjek másik szerelőhöz? :D

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#10619) FeRRaR1 válasza Johnny_vT (#10618) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nekem is működött a hibakód ellenére, még is kicseréltettem, ugyan ezt tenném a helyedben. Ilyen szelep hibával még nem találkoztam a családba, pedig túl vagyunk kb 15 - 20 Volvón :DDD (3 jelenleg is)

Az ABS modul is egyszer történt meg, nekem az S80-on.

Én személy szerint nem lennék elégedett egy ilyen szerelő nyilatkozattal. Nagyon nem csípem, ha így állnak hozzá hogy mindjárt beszarik, zajos, valamennyire veszélyes is mert ugrik a fékrásegítés. Akkor mi az anyjáért nem akarja kicserélni?

(#10620) Johnny_vT válasza FeRRaR1 (#10619) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Mert 2 hétre előre be vannak táblázva túlórákkal együtt és nem kell nekik a pénzem :D
Érzetre minden ok, a fékrásegítés is megy, a fékhatás sem csökkent, illetve járó motornál nem ad hangot. Biztos ami biztos, megnézetem a sarki szerelővel is...

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#10621) Xmodule


Xmodule
őstag

Na ma megvolt az automata (TG-81SC) olaj csere. Pont ahogy számitottam. Megbeszeltem veluk hogy átmosást csinalnak erre csak egy sima olajcsere volt régi le uj be aztan szintbe állitás. Azt mondtak nem lehet mosast csinalni csak sima cseret ez van nekik a VIDA -ba. ööö oke. Közpen persze ahogy azt szamitani lehetett van meg 2 dolog amit csinalni kellene. D4 es motor szoval a Volvo sunyiba 240ezerröl 150ezerre probramozta a vezerlés cseréjét. En kocsim persze mar 170 et tapossa szoval ez egy nagyon aktualis csere. Nyilvan szar minösegu szijakat raktak a motorokba es ezert kell idö elött cserelni persze semmi goodwill vagy ilyesmi. Szerintem ez nagyon nem premium markahoz melto viselkedes de midegy. Aztan meg ott van a szelepfedel tömites ami látszólag ereszt es löki ki szepen lassan az olajat (parlatot). Hat igy erre a ket dologra most igy nem szamitottam hogy megmondjam öszeinten. Nyilvan megcsinaltatom elöször a vezerlest utana meg a tömites cserejet is. Szomoru... :S

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10622) molnarpeter válasza Xmodule (#10621) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mikor csökkent vajon a vezérlés intervallum? Tavaly 150-es szerviznél még nem nyúltak hozzá.

V60 phev csoportba tévedt nemrég egy ipse, ugyanilyen autóval. Olajfogyasztás és folyás volt a panasza, többszöri próbálkozásra sem sikerült eltalálniuk, V-dash mintha írta volna, hogy volt ilyen ügyük és kacifántos lett a vége.

[ Szerkesztve ]

(#10623) FeRRaR1 válasza Xmodule (#10621) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Mi prémium ma már?

Audi RS 50e km turbócsere? AMG 6,2L V8, szelepfedél csavarok bele törnek a motorba. Szívó Audi RS kokszosodik? Kisebb benzines VW group autók nagy része városban benyel 1 - 3 L olajat 1000 kilométeren és ha beviszed szerintük ez normális? Nagyon prémium a mostani Audi BMW Merc műanyag kamu kipufogó végek is, azt a lökös alatt meg ott a rozsdás vascső... Kigyulladó BMW-k, átugró vezérműláncok?

Esküszöm ezek között a Volvo a legprémiumabb.

Persze az újak jól néznek ki első ránézésre, de sem kívül sem belül nem prémium az tuti. Azzal a bőrrel, meg a pappír vékony műanyagokkal.

Szoftver hibákba bele sem kezdek...

Konkrét példa. Nem akartam beírni de gondolkoztam hogy lecserélem az S80 V8-at, imádom, semmi baja, de már fél évtizede meg van, kipróbálna az autó buz! ember mást is.

Ezt az Audi S7-et néztem ki helyére, V8, dupla kuplungos, 450 paci, AWD, radaros tempomat mint a Volvo-m, stb...

Utána olvastam fórumokon, ugye fiatal típusról van szó.

Hibái amikre figyelni kell:

- turbócsere, típushiba (twin turbo tehát kettő van belőle).
- turbók olaj hűtése és kenési köre alul méretezett, gyakran kell figyelni hogy cserések e az alkatrészei.
- első kerékcsapágy csere, típushiba.
- váltó kuplung csere, típushiba.
- illetve elég gyakori elektromos hibák...
- koksz lerakódás.

Az alig futott kocsik kipufogó végei úgy néznek ki mint ha retkes szurokba mártották volna. Mi retek meg dzsuva lehet a motorba meg a vissza vezetőkbe bele sem merek gondolni.

És ez még nem a lista alja, csak ami hirtelen beugrott.

Úgy hogy maradt az S80, golyóálló motor, kicsit alul méretezett váltó, de mégis csak 12 éves és tökéletes, odafigyeléssel, bemelegítéssel gyakori olajcserével vállalható. Ennyi a hibája, ami nem is jött elő még. kop kop.

(#10624) Weareus válasza FeRRaR1 (#10623) üzenetére


Weareus
addikt

Nem tudom, hogy azok a típusok, ahol a kokszosodást említed közvetlen benzinbefecskendezősek-e, de egy nagy hülyeség az egész technológia, egy videóban említette is az egyik szaki, hogy gyakorlatilag az van, hogy nincs kenés meg tisztítás ezeknél a motoroknál. Nem az olajra gondolt, ugye mint tudjuk, hanem a kenés-tisztítás-hűtés azon százalékára, amit a BENZIN végez el a nem közvetlen befecskendezéses autóknál.
Jó nagy marhaság ez a technológia, illetve odafigyelős...de hát erre tart a világ. (Ill. éljen az elektromos autó...).

Más.

Van egy 850-esem, ami gyárilag 241 lovas, dyno-padon 210 körül teljesített.

Égett a Lambda-szonda lámpa, most hétvégén kicseréltem az olajat, olajszűrővel és légszűrővel együtt.
Dyno-padra ugyan nem vittem el azóta, de érezhetően (és láthatóan) visszajött az ereje.
Van ugyanis egy turbónyomás-mérő ezekben a típusokban, ilyesmi:

Ugye alapállásban középen van a cáger, mikor tölt a turbó (jellemzően 2300-as fordulattól), akkor kibillen jobbra, a fehér alapú sávba, de - alapesetben - nem megy el a jobb széléig, azaz a töltőnyomás bizonyos határokon belül marad.

Ez nálam is így volt, egészen a Lambda-szonda cseréig.

Most az van, hogy kiakad a mutató, és ennek megfelelően gyorsul is az autó, de mikor kiér a fehér sávból a turbónyomásmérő cágere (egyébként erre a cágerre is vákuumcső fut be és vákuum alapon mér!!!), hirtelen elveszti az erejét és a turbónyomást is. (Minta elengedné a turbónyomást, vissza is esik a mutató középállásba. Valamiféle leszabályozás lehet?).

A Lambda-szonda jel továbbra is világít, továbbá a légszűrőház kiszedésekor egy elöregedett vákuumkábelt miszlikbe szakítottam, amit még nem sikerült pótolni.

Szerintetek mi okozhatja a turbónyomás extrém megnövekedését majd elengedését?
Az, hogy most jó lett a Lambda-szonda, de a hibakód nem lett még kiütve, vagy az a fránya vákuumcső?
Esetleg mindkettő együtt?
Videót is csináltam tegnap, ahogy jöttünk haza:
[link]

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#10625) kelekyle válasza Weareus (#10624) üzenetére


kelekyle
őstag

Vákuumcső, de a lamdaszonda is, szóval igazából a kettő együtt.
A vákuumcsövet pótold és utána töröld a hibát gyári diaggal lehetőség szerint vagy csak töröld és csinálj egy teljes áramtalanítást.
Ugyanis, amikor VIDAval vagy VADISsal a DTC kódok törlődnek az ECU is a tanulási folyamatba kezd, de ezt a teljes áramtalanítással is elérheted, a lényeg, hogy utána indítsd be, hagyd egy kicsit alapjáraton dadogni, majd járasd meg és megint hagyd egy kicsit alapjáraton berregni. A lamdaszonda csere után, a szerviz folyamat is előírja, hogy töröld a hibakódokat és segítsd az ECU tanulási folyamatait.

Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe

(#10626) Weareus válasza kelekyle (#10625) üzenetére


Weareus
addikt

Köszönöm, sokat segítettél. Mikor jöttem haza, a "tanulási folyamat" nekem is eszembe jutott, gondoltam is rá, hogy valahogy szoknia kell az ECU-nak az új "szitut". :R

A hibakód-törlés és a vákuumcső-csere meglesz. :)

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#10627) FeRRaR1 válasza Weareus (#10624) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Most komoly teszteknek vetem alá az S80-at. Mit bír a futómű hogy az M3 előtt maradjak. Illetve hány kör egy tele tank benzin. 8 kb, de akkor már jelzett a kör felénél :DDD

(#10628) aero. válasza Weareus (#10624) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A lambda hibakód nem tűnik el magától, ki kell törölni. A turbónyomás esést pedig a vákuumcső pótolásáig lehetetlen megjósolni, mivel minden egyes csőnek fontos szerepe van, hogy helyén tartsa a nyomást. Ha utána is csinálja, lehet diagolni. :)

FeRRaR1: Megint? Vagy ez még a régi? Gumik hogy bírták a 8. körben? szerk.: Ja, most látom megint ott vagy, szépek az esős képek. :)

[ Szerkesztve ]

(#10629) FeRRaR1 válasza aero. (#10628) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Jaja megint :))

Első köreim voltak esőben, hát nem volt egyszerű. De hihetetlen jó volt, volt Apex M3 GT3 4 üléses, meg 600LT... Meg sok saját kör.

A gumikkal szívtam. Elfelejtettem belőni a nyomást. 2,6 bar amivel használom hosszú útra, 4 személlyel megpakolva és ennyin maradt. HIBA. Második kör végére elkezdtem csúszkálni, nem is értettem... Mondom ennyire elfűtöttem vagy mi az isten... Pedig vittem is pumpát, gyorsan elugrottam érte 3,4 bart mutatott, mikor pályán olyan 1,9 - 2 bar körül kéne hogy legyen. Belőttem kettőre, irány vissza. Mint az álom úgy ment a kocsi. Olyan kanyartempókat, hogy tegnap este életem eddigi legjobb körét tettem össze.

Nagyon jól viselkedik a kocsi, annyira jó vele gyorsan menni a pályán hogy az leírhatatlan. :K

(#10630) Weareus válasza aero. (#10628) üzenetére


Weareus
addikt

Közben nézegettem egy vákuumdiagramot és ezzel egyben újabb megerősítést is kaptam, hogy a vákuumcső biza ludas lesz a dologban: (ahogy két kolléga is írta már...).

"The vacuum hoses for the TCV are the first cause of failure when you have boost issues, both lacking boost and overboost.

When replacing the hoses make sure to re-connect them like in the diagram above.

The green hose goes to the nipple on the turbocharger cold side.

The yellow hose to the turbo wastegate.

The blue hose goes to the inlet hose, right after the MAF.

The TCV itself is attached to the air filter housing."

Azt hiszem a képen sárga színű szakadt el, de majd úgyis ránézek...

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#10631) Xmodule válasza molnarpeter (#10622) üzenetére


Xmodule
őstag

Pontosan mikor csökkent azt nem tudom 100% -ra de ahogy a szerelö gépén néztem 2018-09 i dátummal volt ott az info hogy 150.000km vezérmüszij csere hiánya. Persze nekem azt mondta hogy csak 1-2 hete kaptak erröl hirt (mivel en kb 2 hete telefonaltam nekik hogy lekerdezzem minden oke e a kocsival vásárlás elött mivel ott volt szervizelve es akkor azt mondtak minden rendben van semmi gond, es hogy nehogy emiatt bajba legyenek gyorsan reagalt es azt mondta csak 1-2 hete jött az info a központbol ami szerintem kamu ugy ahogy van. Maskulönben nem lett volna ott a rendszerben uzenetkent 2018-09 es dátummal.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10632) Weareus válasza molnarpeter (#10622) üzenetére


Weareus
addikt

Ennyire megnőtt mostanság a vezérműszíjak élettartama?
Én az autóimon (V70, S80, de főleg 850-es Volvo-k voltak/Van) 60 ezrenként simán vezérlést cseréltem/cseréltettem.
(Conti v. Ina szíjakat részesítem előnyben.)

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#10633) Weareus


Weareus
addikt

Hopp, most nézem a Haynes 850-es könyvének vonatkozó fejezetét: Timing belt renewal 80 E miles or 129 000 km. :Y

Nem baj, ártani nem ártottam a sűrűbb vezérléscserékkel...

Mondjuk a légszűrő cseréjét is 64 E kilométerenként javasolja, én minden olajcserénél (8-10-12 E km, olajminőségtől függően) megejtettem, ahogy az olajszűrőét is.

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#10634) tibor.sz


tibor.sz
tag

A D5-ös motorban (205 lóerős) vajon hány kilométerenként kell cserélni a vezérlést? Illetve vagylagosan gondolom év is meg van adva?

(#10635) r.levente75 válasza tibor.sz (#10634) üzenetére


r.levente75
addikt

S40 1.6 benzinesben nemrég cseréltettem ki a vezérlést. Na nem a metett km miatt (62000km), hanem mert elmúlt 10 éves.

(#10636) sfdrakex válasza tibor.sz (#10634) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nekem a 185 lovas D5 van, úgy rémlik annál 180 ezrenként írják.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#10637) FeRRaR1


FeRRaR1
őstag

Még szivárognak fel újak.

[ Szerkesztve ]

(#10638) Johnny_vT válasza FeRRaR1 (#10637) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Nagyon faja :) Fékek higy bírták?

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#10639) Xmodule


Xmodule
őstag

Vezerles es a szelepfedel tömites csereje kesz van. Remelem most mar nem jön több kiadas a kopo alkatreszeken kivul majd.

[ Szerkesztve ]

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10640) FeRRaR1 válasza Johnny_vT (#10638) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nem tudok rosszat mondani a kocsira. Íven autózva rendes guminyomással nem volt vele semmi gond. Persze nem padló gáz padló fék üzemmódba mentem, illetve pár kör után azért pattogott rendesen mikor hűlt a parkolóba. Fékfolyadékot cseréltettem előtte.

Összességében annyira jól működött a fék, váltó, gumi hogy az tényleg fenomenális. Meg az egész vas összhangba volt egy rossz rezdülés nélkül.

Ehhez az is kellett hogy tanultam a tavalyi hibáimból, amikor is túl "falábú" voltam még a pályázáshoz. Persze nem vagyok még egy Schumacher, de hihetetlen sokat lehet fejlődni.

Még legalább egyszer le szeretnék menni idén és össze rakni pár komolyabb kört.

Ha nagyon meghülyülök lehet veszek valami komolyabb fékrendszert a valószínűleg jövőre esedékes tárcsa / pofa cserekor. Az első kettő ez lenne: komolyabb fék és súly csökkentés hogy még jobbat menjen pályán.

(#10641) N0rthF4c3


N0rthF4c3
tag

Sziasztok,

2 kérdésem lenne.

1, Nincs valakinek egészen véletlenül elfekvőben S60/V70/XC70 2000-2006-ig világosszürke A oszlop borítása? Nem a szövetes, hanem a klasszik, műanyag. Egy pár természetesen, nekem a szövetes van lóg rajta a borítás, hányadék ahogy kinéz.

2, Tudja valaki esetleg, hogy a vezető oldali ajtó felől hozzáférhető biztosítéktáblát hogy tudom kiszedni a helyéről? Valami zörög a műszerfal környékén szar úton, meg bizonyos fordulaton és megőrülök tőle:)

[ Szerkesztve ]

(#10642) Weareus


Weareus
addikt

Közben meg is jött netes rendeléssel a vákuumcső.
Gondoltam, kiugrok, műszak allatt gyorsban lecserélem.
Felmértem a terepet, de a "hozzáférés" eléggé esedékes, hogy nem mondjam esélytelen.
Kissé bele kell bontani a dolgokba. :O

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#10643) Peti78


Peti78
őstag

Mi ennek a kis karikának a neve? Hogy érdemes keresni pl ebayen?

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#10644) rayoliviero


rayoliviero
veterán

Volvo V60 2.0 D4, 2012-es évjárat: Gázolajszűrőt hány km-enként kell cserélni? Nincs benne a manualban.
Plusz elől hiányzik az autóról a Volvo felirat (középen a matrica). Ilyet honnan tudok szerezni?

(#10645) aero. válasza Peti78 (#10643) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Na jó, elmész te a ... :DDD

Nem fogsz ilyet kapni sehol. Az ajtókárpit része szvsz. Bontóba lopd ki valamelyikről.

rayoliviero: 30e km a bevett szokás, vagy minden második olajcsere. Matrica: ebay/aliexpress

[ Szerkesztve ]

(#10646) rayoliviero válasza aero. (#10645) üzenetére


rayoliviero
veterán

Köszönöm.

(#10647) N0rthF4c3


N0rthF4c3
tag

Hello,

na ismét túl egy szervízen. Hátsó vákumos motortartó kicserélve, meg a felső is, ami a kereszttartóra csatlakozik. Hát frankón aszittem besírok, olyan simán és hangtalanul jár a motor, nulla rezonancia, mintha egy benzinesben ülnék:D Hátsó lengőkar szilentek is ki lettek cserélve, meglátjuk mit számít a gumikopásnál...

Viszont, a bakok cseréjével ismét előjött az a fura hang, amivel vásárlás óta küzdök, de egy ideje nem nagyon hallottam. Furcsa fémes darálás (mintha fém érne fémhez) szerű hang a motortérből, éles bal kanyarnál hirtelen gázadásnál jön elő. Csak is gázadásnál, ha anélkül kanyarodok, semmi. Jobbra kanyarodva, vagy hirtelen gyorsításnál/fékezésnél semmi. Szar a szitu, mert ezt menet közben ugye nem lehet lokalizálni... Nem volt esetleg valakinek hasonló?

(#10648) tibor.sz válasza rayoliviero (#10644) üzenetére


tibor.sz
tag

A Volvo matricát nekem márkaszervizben vették. Nem emlékszem pontosan, de kb. 2.000 Ft se volt.

(#10649) rayoliviero válasza tibor.sz (#10648) üzenetére


rayoliviero
veterán

Hát a Unixnál nézettem, ott a gyári 13500 Ft. De ott ahogy nézem a komplett embléma annyi.
Megyek be akkor a Volvohoz, kösz szépen.

(#10650) tibor.sz válasza rayoliviero (#10649) üzenetére


tibor.sz
tag

Azért telefonálj előtte egyet, nehogy lyukra fuss. Nekem csak a matricát vették, ha jól emlékszem a Váci úti Volvo szalonban.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.