Hello
Jó konstrukciók, bírják a strapát. A blokk ugyanaz, az 1.8t, 2.0t és az aeronál is. Az 1.8t is 2 literes, kisnyomású turbóval, csak ezt a nevet adták neki. Előbbi kettő Garrett turbós, az aero Mitsubishi, ha találsz jó aero-t, nyugodtan megveheted.
Stage 1-et bőven bírják, ha húzni akarod
1.8t 150-ről 180 lóerő
2.0t 175-ről 225 lóerő, aero injektorokkal és turbóval 245-250 ló, maptun intercoolerrel 275 a vége.
Az aero-nál 211-ről 250-re írják első fokozatban, 335 a vége.
335-re mindegyiket meglehet írni, de oda már performance cuccok kellenek, módosított váltó, üzemanyag pumpa, olaj és vízcsövek, módosított légszűrő, kipufogó, leömlő és spéci kovácsolt dugattyúk.