Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10551) xEon1337 válasza Weareus (#10550) üzenetére


xEon1337
őstag

Nekem NGK került bele ~40e kilométeres óraállásnál. Most léptem át a 80e kilométert, az Udvarihoz tervezem vinni nagyszervízre kb. 2 hónap múlva (vezérléscsere, miegymás), meglátom majd, hogy ők mit mondanak, mert újra esedékes a cseréje (tudtommal 40e kilométer a csereperiódus a sima gyertya esetében).

Lényeg, hogy én semmi változást nem érzékeltem sem fogyasztásban, sem semmi másban a gyári és az NGK között.

A másik, hogy Facebookon a Volvo csoportokban (persze minden másban is) akkora idióták vannak, hogy az leírhatatlan. Talán a felkerülő információk 10%-a ha értelmes, de alapvetően érdemes fenntartásokkal kezelni mindent, amit ott olvasol.

[ Szerkesztve ]

"Less but better" - Dieter Rams

(#10552) lorcsi válasza FeRRaR1 (#10549) üzenetére


lorcsi
veterán

ezt nem reklám, hanem egy törtésteszt,d e tök jó :)

(#10553) kelekyle válasza Weareus (#10550) üzenetére


kelekyle
őstag

Gyári Volvo S60 2.4i-ben pl. Beru volt, valahol külföldi fórumon megtaláltam az összes gyárinak a gyártótól származó típus számát, nekem faszán működik. Turbósoknál Bosch volt általában de előfordul NGK is.

Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe

(#10554) Viktor8.


Viktor8.
tag

Hali! Adott egy 2002es V70 D5. Az normális, hogy a középkonzol, és a lámpa kapcsoló melegszik? Nem tűz forró de lehet érezni,hogy meleg. Pl ha van benne kazetta akkor az is átmelegszik egy idő után, viszont az melegebb mint a középkonzol. Esetleg valami elektronika hiba lesz?

A segítséget előre is köszi!

"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."

(#10555) aero. válasza Viktor8. (#10554) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nekem a klímapanelem szokott meleg lenni, normális, mivel a fűtés mögötte jön ugye, plusz a 2 dines rdió is befűt gondolom. Baj még nem volt belőle, érzésre olyan 30+ simán, de lehet több.

(#10556) Viktor8.


Viktor8.
tag

Köszi a segítséget. :) Akkor nem aggódok, csak kicsit furának találtam,hogy ennyire melegszik.

"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."

(#10557) Zsolt6907


Zsolt6907
újonc

Üdv mindenkinek ! Egy kis segítséget szeretnék kérni . Volvó s60 d5 136kw autóm van 2008 kiadás . hiba üzetenetben azt írja , Motr szerviz szükséges . Csak a sárga három szög világít vele , Motor jel a jobb oldali kijelzőn nem . Az autó jól meg , kb 3500fordulaton jön elő ez az üzenet, és megtorpan , nem pörög utána már . Igy idő után magától eltűnik. Mekkora a baj , és hol kellene kersni ? olajcsere után vagyok kb 2000 km-rel . több olyaj jött le , volt ben gázóllaj , téi uzem után . Olaj csere után nyomtam be DPF tisztítót , akkor még nem volt semmi gond , pörgött 4500- 5000 et is minden gond nélkül .
Tolató rederra is ilyet ír ki , ott mi lehet a gond Szeriz szükséges park . radar.
Eőre is köszönöm

(#10558) ffodi válasza Zsolt6907 (#10557) üzenetére


ffodi
veterán

Ha odalépsz neki, hallasz olyasmi hangot, mintha hirtelen feltekerted volna a (szellőztető)ventilátort?
Ha igen, akkor 90% hogy turbócső (és annak "tömítése"), ha nem, akkor még ami hirtelen eszembe jut, az az örvényszelepeket és az aktuátort összekötő műanyag "kar" problémája....ha ez leesik (márpedig leesik, mert elkopik), akkor magasabb fordulatokon (tipikusan magasabb fokozatok esetén) pont ilyen hibaüzenetet dob és a motornak elmegy az ereje.

Első hiba esetén, ha ép a turbócső, akkor pár ezer forintból orvosolható a baj, ha nem, akkor néhányszor 10k.
Az örvényszelepeknél ha megint csak szerencséd, van, akkor pár ezer Ft egy új "kar" +van hozzá gyári javító kit is. Ha nincs akkor ismét többször 10k.

Emellett persze lehet még sok más gond, de ezek tipikus "szériahibák".

[ Szerkesztve ]

"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája

(#10559) Zsolt6907


Zsolt6907
újonc

Az a kar a hellyén van . Ha kissebb 3000-es fordulatig pörgetem megy mint a vihar . nincs gond , ereje is meg van , nagyon is . Fogyasztás mos 5,9 átlagba , előtt 5, 5 volt

(#10560) voyager4.4


voyager4.4
senior tag

Sziasztok !

Hibakeresésben kérnék segítséget (ismét). :)
Tudom távgyógyítani nem lehet, de hátha valakinek eszébe jutna valami.

A száraz adatok:
Volvo S80 2001-es, 2.4 szívó benzin, automata.
Menet közben ABS és kipörgésgátló "lámpa" világít.
Hibakód: ABS-0070 Pump motor Faulty Signal (Volvo márkaszerviz kiolvasása, még a régi javított vezérlővel)
valamint
CEM-1a06 15-power supply Signal too low (ez lehet az utólag beszerelt indításgátótól ?)

A történet pedig röviden: az autót az ABS hibával vettem, akkor már a vezérlő egység volt javítva, egy ideig jó is volt, a tulaj elmondása szerint ,majd ismét elromlott.
Több szerviz szerint is a vezérlő a hibás nem a pumpa (ezt nem is nagyon értem). Beszereztem a vezérlőt bontottan, volvora specializálódott szervizes be is szerelte. A hibát jelző lámpa el is tűnt, mire hazaértem az autóval kb. 20 km ismét kidobta a hibát. Szervizt felhívtam, hogy fújkáljuk meg kontaktszprével, vagy történjen valami. Visszamentem, csinált egy hibakiolvasást, a fenti hibakódot olvasta ki természetesen. A villamossági szerelője szerint hibás a most beszerelt vezérlő is. Hazamentem, ismét 20 km. az ABS lámpa nem jelzett hibát a hazaúton (a kiolvasás előtt igen) és érzésre működött is az ABS. Másnap kb 5m után megint kidobta a sárga lámpát... Itt tartunk most, remélem érthető voltam, ha nem akkor sorry, de nem vagyok nagy műszaki zseni. :R Ha valaki tud segíteni itt, vagy privátban, telefonon, kézrátétellel stb. azt megköszönöm.

no fate but what we make

(#10561) ufo13


ufo13
tag

Sziasztok!
Tegnap vettem egy 2006-os V50 1.6D autót 144 000 km van benne, első magyarországi tulajtól egy 74 éves Úrtól.
Most jönne a vezérlés csere / vízpumpa és olajcsere.

Tudtok segíteni, hogy milyen olajat, milyen gyártóét tegyem bele?
Mennyi olaj megy bele egy olajcserémnél?

Napi 220 km-t megyek vele.
Minden építő hozzászólást köszönök. :R

[ Szerkesztve ]

(#10562) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Elsősorban azoktól kérdezném, akik jártasak a Volvo´s fórumok, facebook csoportok világában; hol lenne esélyes megbízható vevőjelöltet, gondos leendő gazdát keresni egy S60-nak, ha jó kezekbe szeretném csak továbbadni? (Honda esetén ott volt például a crxforum.)

(#10563) voyager4.4 válasza voyager4.4 (#10560) üzenetére


voyager4.4
senior tag

Update: mentem ma egy kört a verdával murván, persze csak ésszel, nem jött elő a hibajelzés. Én már passzolom.

no fate but what we make

(#10564) kelekyle válasza BigBlackDog (#10562) üzenetére


kelekyle
őstag

Volvo S60/V70 csoport szerintem erre remek hely, én is ott vettem az enyém, ami HAHU-n fent se volt.

Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe

(#10565) lorcsi válasza BigBlackDog (#10562) üzenetére


lorcsi
veterán

mi történt h enynire nem jött be?
mióta van nálad?
1-2 éve?

(#10566) lorcsi válasza lorcsi (#10565) üzenetére


lorcsi
veterán

ja bocs, olvastam a hírdetésben

(#10567) BigBlackDog válasza lorcsi (#10565) üzenetére


BigBlackDog
veterán

2017 decembere óta van nálam. Azzal tisztában voltam, hogy valószínűleg nem 10-15 évre akarom megtartani, de azért ennél több időre terveztem. :B Céges lesz helyette, annál is marad a páratlan hengerszám (csak 5 helyett 3), viszont amíg megérkezik, átmenetileg egy 1.4 TSI Leont kaptam. Szép autó, meg majdnem új (egy éves sincs), minden patent benne, de 100 kilométer levezetése után visszaültem az S60-ba és visszasírom. Kicsit hangosabb, meg a dízel azért nem olyan finom járású, de úgy érzem, hogy a Leonban minden teljesen szintetikus és csak a funkcionalitás volt a lényeg tervezéskor mindenek felett. A Volvo sokkal otthonosabb és sokkal jobban szerethető, meg tud menni is, ha odalép az ember.
Szóval nem könnyen engedem el, de nincs értelme megtartani, ha csak szoborként állna az udvaron. :(

(#10564) kelekyle: Köszönöm szépen, első körben megpróbálkozok azzal! :R

[ Szerkesztve ]

(#10568) Xmodule válasza Xmodule (#10527) üzenetére


Xmodule
őstag

Ma tárcsákat fofákkal cseréltem. Sajnos ez a fránya hang még mindig van. Probaltam csinalni egy hang felvételt róla. ITT-> HANG
Ja amugy 2.4D szoval dizel alapbol van hangja de ez a kalapalo hang nem a motorbol jön.

Nem tudom mi lehet. Kerék, fék kihuzva. (Féket amugy is kellet már cserélnem.)

Van itt egy kar ami ugye tartja a kereket (sorry de nem tudom magyarul a nevét). Na itt a gumik már eléggé el vannak kopva. Ez okozhatja ezt a hangot? De miért csak 80km/h lehet a legerösebben hallani? Olyan szinten berezonal hogy a hangfelvetelen lehet is hallani ott a közepe felé hogy még a belsö muszerfal is bele nyekereg.

[ Szerkesztve ]

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10569) Johnny_vT válasza BigBlackDog (#10562) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Volvo Fan Club Hungary
Volvo Rajongók Baráti Köre
Volso S60/V70 Hungary

Mindenhol barátságos a légkör és pörög a csoportokon belüli adok-veszek.

Sajnálom, hogy mennie kell, patent autó (volt) :(

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#10570) N0rthF4c3 válasza Xmodule (#10568) üzenetére


N0rthF4c3
tag

Ez sztem valami motortartó lesz, nem? Valószínűleg valamelyik vákumos a kettő közül...

(#10571) N0rthF4c3 válasza voyager4.4 (#10560) üzenetére


N0rthF4c3
tag

Én rápórbálnék egy másik vezérlőre is a helyedben. Valahonna vadászni még egyet bontottan.

Hasonlót szívtam a légzsákvezérlővel, ami 1x csak azt mondta, hogy kampó, és fix légzsák hibám volt.

(#10572) N0rthF4c3 válasza Zsolt6907 (#10557) üzenetére


N0rthF4c3
tag

Esetleg még megpróbálhatod kicsit átpörgetni a turbót, ami üzemmeleg állapotban, menet közben10-15 padlózást jelent, hirtelen gázelvétellel. Lehet, hogy a geomteria kezd el leragadni a korom miatt - hasonló hibát produkált nálam is, ezzel megoldódott.
Ha induláskor padlózva indulsz, hallasz elölről a motortérből egy ilyen kis füttyenést? Nem tudom máshogy mondani, frankón olyasmi hangja van... Az is a szoruló geometria jele...

(#10573) Xmodule válasza N0rthF4c3 (#10570) üzenetére


Xmodule
őstag

Nem tudom. Bator voltam es kiprobaltam egy nagyon egyenes forgalom mentes szakaszon hogy menet közben lekapcsoltam a motort de a hang megmaradt. Ugyan igy 80km/h nal a leghangosabb. Neztem a kerek csapagyat is de nem szorul vagy lötyög.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10574) BigBlackDog válasza Xmodule (#10573) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Jól gondolom, hogy tárcsacserekor a kéziféket is ellenőrizted? Nálam hasonló volt a hanghatás (igaz először még csak ritkán jött elő), mikor nem engedett ki rendesen az egyik oldalon a kézifék.

(#10575) kelekyle válasza BigBlackDog (#10567) üzenetére


kelekyle
őstag

Ugyanezt tapasztalom... beülök a céges Leonba, Octaviaba, Jettaba levezetek 600km-t zsibbad mindenem... azok után várom, hogy belüjek az S60-ba.... olyan felszabadulás és öröm fog el, amikor visszaülök a saját kis kocsimba... :)

Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe

(#10576) lorcsi válasza BigBlackDog (#10567) üzenetére


lorcsi
veterán

fú basszus..
ha lenne helyem..és nem lenne már egy volvo a családban...venném :K

(#10577) Xmodule válasza BigBlackDog (#10574) üzenetére


Xmodule
őstag

Csak az elsö fekeket neztem. Akkor vetek egy pillantast a hatsora is. Pedig total olyan mintha elöröl jönne a hang de most mar nem vagyok biztos semmiben sem. Megnezem

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10578) BigBlackDog válasza Xmodule (#10577) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Én is azt éreztem, hogy elől van a forrás. De kiderült, hogy nem. Még mielőtt szédszeded, szerintem próbáld ki, hogy egy ilyen dübörgő szakasz után félreállsz és megnézed, hogy nem melegszik-e valamelyik hátsó fék (óvatosan, nálam 120-150 fokra melegedett fel 1 kilométer alatt).

(#10579) Xmodule válasza BigBlackDog (#10578) üzenetére


Xmodule
őstag

Meleg mindegyik fék. Multkor néztem. Jol meg is égettem az ujjamat:D

Más:

Kacsingatok most egy ujabb ~2013 XC70 es felé. De ahogy nezem ebböl mintha két fajta konzolos lenne. Vagy ez csak felszereltség függö lenne?
Ti vennetek olyan XC70 et vagy mondjuk akarmilyen kocsit ahol a kasztni 230ezret futott de motor volt cserelve es az uj motorba 20ezer km van? Az egyik 2013as XC70 es ilyen amit neztem. Nyugdijazott rendörauto volt itt svédbe. Ilyen civilrendör kocsi. Szoval nincsen agyonfurkalva a muszerfal de megkapta az erösebb felfuggesztest meg a többi extrat amit a rendörkocsik megkapnak.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10580) xEon1337 válasza Xmodule (#10579) üzenetére


xEon1337
őstag

Ha egyedi, erősebb a felfüggesztése, akkor utána szerintem probléma lehet az alkatrészellátottsága, amennyiben hozzá kell nyúlni.

A műszerfalból valóban létezik analóg és digitális. Azt nem tudom, hogy ez évjárat vagy felszereltség függvénye volt-e, de egyébként ha nagyon akarod, akkor ki tudod cseréltetni az analógot digitálisra, bár húde sok értelmét nem látom.

"Less but better" - Dieter Rams

(#10581) FeRRaR1 válasza Xmodule (#10579) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Évjárat függő volt, régiónként eltért hogy mikor tértek át a full digitálisra. (V70 és S80)

Nekem a felső verzió a kedvencem, a még félig analóg óracsoport, de már a beépített kijelző, újragondolt közép konzol.

Illetve ahogy a kolléga írta, az analóg cserélhető digitálisra, de a vízhőfok kijelzés az egyetlen haszna. Ami nem sarkalatos, mert a másik is szól ha gond van vele. Cserébe minden másban rosszabb (szerintem) erről korábban már regényeket írtam hogy miért :DDD

[ Szerkesztve ]

(#10582) aneda válasza Xmodule (#10579) üzenetére


aneda
aktív tag

2012.08-tól jött egy (még egy) facelift, ekkor többek között változott az óracsoport is a lentiek szerint.
Ha rendőrautót akarsz venni, nézd meg előtte alaposan. A motor cserénél csak blokkot+hengerfejet cserélnek, a segédberendezések maradnak és sajnos azokon látszik meg a kilométer, nem a blokkon.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#10583) Xmodule válasza Xmodule (#10579) üzenetére


Xmodule
őstag

Megneztem azt a ex rendör kocsit. klasszul nezett igy ki meg minden de á nagyon szét volt már hajtva :S
Meg erdekelt is volna talán de nagyon talán megfelelö árért de amennyit kértek érte nem adtam volna soha igy ebben az állapotban.

Na mindegy.

Volvo V70 D3 Manualis, 136hk, 2015 <-- ez ha jol sejtem akkor Ford motoros. Milyen ez a motor?
Most ugye a 2008as 2.4D vel furikazok jelenleg 322ezer km -el. A D3 asba van most 150ezer érdekelne hogy azokba is bele lehet e tenni olyan 400ezer körul anelkul hogy a motorhoz kene nyúlni. Nyilvan vezerles 180ezernel cserelve lenne meg a kötelezö olaj szuro stb.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10584) aero. válasza Xmodule (#10583) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Jo motor a psa hdi, tc-n van rola atfogo cikk minden hibajaval is. Vezerlest vetelkor cserelnem igy tutira nyugi van es tudom mikor lett beteve. Olaj-szurok szigoruan 10e utan

[ Szerkesztve ]

(#10585) Weareus


Weareus
addikt

Üdv. Az idei Volvo találkozóról tud valaki közelebbit? Annyit sikerült kideríteni, hogy június 15-én lesz.

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#10586) Weareus


Weareus
addikt

Úgy tűnik, az üzemanyagszűrő cseréje nem volt felesleges...

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#10587) Weareus


Weareus
addikt

Most az AC-pumpa kivétele és ellenőrzése, tisztítása fog történni.
Emlékeztem múltkorról, hogy azt a ricnis és menetes műanyag gyűrűt nem volt egyszerű leszedni jó pár éve sem a másik Volvo-kocsiról, szerencsére a szerelő ismerősöm kölcsönadott egy helyre kis célszerszámot.
Meglátjuk...

Amúgy: mi van itt a totyikban, én szedek egyedül Béres-cseppet? :DDD

[ Szerkesztve ]

Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.

(#10588) Xmodule


Xmodule
őstag

Na holnap megyek megnezni egy 2015ös Volvo v70 d4 8 sebességes automata 181 lovas joszagot 170ezer km van benne momentum csomag. 1 tulajdonos azt mondja inga kocsi volt (Német-Svéd vonalon) vovos szerviz szerzödessel. van hozza teli-nyari garnitura. vonohorgos ez fontos nekem. 4,6 misit ker erte. kivancsi leszek. gondolom ilyen alap dolgokat erdemes megneznem hogy a valto nem rangat e meg ilyesmi? km töl annyira nem tartok anno 200ezer volt a 2.4D V70 esembe amikor megvettem. most van ugye 330ezer de mar vagyom egy ujabb kocsira automataval. :) 1x elunk.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10589) Xmodule válasza Xmodule (#10588) üzenetére


Xmodule
őstag

Megvettem :)

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#10590) molnarpeter válasza Xmodule (#10589) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Használtan ott van garancia? Motor és váltó miatt kérdezem, új viszonylag a piacon mindkettő, ilyen motorból láttam olyat, ami eszi az olajat, illetve valamelyik topikban írtak ilyen váltóról, hogy elég hamar bekrepált (én jókat láttam, lehet egyedi eset volt).

Weareus: kivétel erősíti a szabályt, ezek alapján a Volvo nem romlik el ;]

[ Szerkesztve ]

(#10591) r.levente75


r.levente75
addikt

Ki milyen motorolajat használna egy 2007-es 1.6 benzines Volvoba?
Eddig Castrol Magnatec 5w-40 ment bele.

(#10592) xEon1337 válasza r.levente75 (#10591) üzenetére


xEon1337
őstag

5W-30 (Ford WSS-M2C-913B) kell bele, ahogy a kézikönyv és a motortérben lévő matrica is írja. 913 C vagy D is jó, visszafelé kompatibilis.

Pl.:
- Castrol Magnatec Stop-Start A5 5W-30
- Motul Specific 913D 5W-30
- Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30
- Liqui Moly Special Tec F 5W-30
- Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30
- Ford Formula F 5W-30

Ki az az istenbarma, aki 5W-40-et öntött eddig bele?

"Less but better" - Dieter Rams

(#10593) r.levente75 válasza xEon1337 (#10592) üzenetére


r.levente75
addikt

Szakszervíz! Csak szakszervíz látta minden évben az autót, most szándékozom máshoz vinni először. Nem tudom van e köze hozzá, 2007-es az autó 65000km van benne, tehát nem sokat megy!

[ Szerkesztve ]

(#10594) xEon1337 válasza r.levente75 (#10593) üzenetére


xEon1337
őstag

Itt van a kézikönyv ide vágó része:

Az 5W-40 az csak félszintetikus olaj, nem értem a szakszervizt. Én biztos lecseréltetném, a futás mennyiségéhez semmi köze.

"Less but better" - Dieter Rams

(#10595) r.levente75 válasza xEon1337 (#10594) üzenetére


r.levente75
addikt

Na ezzel futok akkor egy kört, a castrolt akartam csak mobil1-re cserélni, nem gondoltam, hogy az 5w-40 se lehet jó. Köszi

(#10596) r.levente75 válasza xEon1337 (#10594) üzenetére


r.levente75
addikt

Megkérdeztem két független szakszervízt is, valóban az 5w-30, 0w-30, a kiírás, de az 5w-40 is jó bele. 5w viszkozítás ugyan az, ez a lényeg, a 30 vagy a 40 a hőmérsékletben számíthatna.

(#10597) xEon1337 válasza r.levente75 (#10596) üzenetére


xEon1337
őstag

Na ezért állok mindig ott olajcserénél az autó mellett. Amelyik szerviz szerint az 5W-40 is jó bele, oda többet nem vinném a kocsit.

"Less but better" - Dieter Rams

(#10598) aero. válasza xEon1337 (#10594) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Miert lenne az 5w40 felszintetikus? Az a 10w szokott:)

[ Szerkesztve ]

(#10599) xEon1337 válasza aero. (#10598) üzenetére


xEon1337
őstag

Jogos. :R

"Less but better" - Dieter Rams

(#10600) Xmodule válasza molnarpeter (#10590) üzenetére


Xmodule
őstag

6honap garancia van. Jovo honapba viszem valto olaj cserere/atmosasra. 4 eve mar tuti a piacon van ez a motor meg valto. En sehol nem olvastam hibat ezekröl de lehet nem jo helyen keresgeltem.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.