Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9201) N0rthF4c3 válasza BigBlackDog (#9196) üzenetére


N0rthF4c3
tag

Én már ültem kifejezetten zörgős Volvoban. Nem tudom mitől lehetett, a sok szétszereléstől, vagy anyag fáradástól, de brutál volt. Én például 3x szedtem le az ajtópaneleket és ragasztottam vissza a kárpitos betéteket, mert szétestek, zörgött a hangszóró kerete, jobb hátul az egész ajtópanel, úgyhogy kellett raknom alá ablakszigetelést - úgy fasza lett. Amire még tisztán emlékszem, hogy az izzófoglalatok lényegében elporladtak, döbbenetes volt - a mai napig nem tudom mire vélni a dolgot. V70 II-ben a D oszlop tetején lévő 2 hangfal burkolat hajlamos egy hangos reccsenéssel ketté törni egy izzócserénél,

Az XC beltere jóval halkabb, mint a régi V70 volt, de a régi ülései kényelmesebbek voltak szerintem. Plusz én kifogtam egy visszahívásos ülés garnitúrát, ami akkorát kattan kanyarokban a WHIPS illesztéseknél, hogy a gyerek felriad hátul.

(#9202) molnarpeter válasza BigBlackDog (#9200) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ápolás, testalkat, be- és kiszállási mód sokat számít. Kárpitos nem dicsérte a Volvo bőrt = jól keres vele :D igényli a törődést az anyag, nem szabad elhanyagolni.

(#9203) Johnny_vT válasza aneda (#9199) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Az ülés oldalsó műanyag bizbasza nálad bírta, vagy idő közben cserélted?

A gondozást biztosan megadnám neki, de ugye én is csak hozott anyagból dolgozhatok :D A bontókban ki tudja milyen állapotúak az elemek, de B-tervnek tökéletes.

A családban csak bátyámnak volt egy darabig bőrüléses E46-osa, de azon elég hamar túladott. Majd utána kell néznem mik a legjobb módszerek, ami lehetőleg idővel és pénzzel is spórol :)

A mostani Astrám belső csinosítgatásáról már régesrég lemondtam. Motorikusan még mindig kiváló (1.6 16v EcoTec), de az ülések romokban, a huzat szakadt, az ajtókárpitok örökfoltosak, a műanyagok karcoltak, váltószoknya már kvázi nincs. Az utasoldali ablak házibarkácsban villanyosítva lett egy korábbi tulajnál, ennek a kézifék mögött van a kapcsolója ami kilóg és kontakthibás. A vezetőoldalinak csak a kapcsolója van meg, de nincs bekötve, így kézzel kell tekerni, de a sok szétszedés miatt az is lötyög ezerrel.
Mindennek a tetejébe egy időben kabrió is volt már a kocsi :DD Nem viccelek, rácsúszott a hó egy háztetőről Pesten és összes ablak ki, teljes megrogyás. Le kellett vágni az egész tetőt és másikat odahegeszteni, valahonnan azóta is befolyik a víz a csomagtartóba :D
Ha én vettem volna, kétszer is eladtam volna már, de örököltem (még mindig apám nevén van), így inkább tűröm :)

[ Szerkesztve ]

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9204) BigBlackDog válasza Johnny_vT (#9203) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Az ülés oldalán lévő műanyag borítást más kialakítású a kézi ülésállítású változatoknál. Eddig csak olyannál láttam törve, aminél elektromos ülésállítás volt.

Üléscsere sima ülésnél szerintem megoldható, viszont elektromos állítású, memóriás ülésnél már keményebb dió, ahogy olvastam, mert illeszteni kell a kocsi "agyához".

Még egy dolog jutott eszembe; ami még elő szokott jönni, az az ablakemelő kapcsolók hosszanti repedése. Nálam is látszanak már sajnos több kapcsolónál is, de nem vészes, közelről is csak olyan, mintha egy vékony hajszál lenne rajta.

Ez érdekes lehet, kérdés, hogy lesz-e Volvo-Merci szövetség?

[ Szerkesztve ]

(#9205) Peti78 válasza aneda (#9199) üzenetére


Peti78
őstag

A középkonzolt hogy lehet kivenni?

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#9206) Atomgeszi válasza BigBlackDog (#9204) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Ennyire jók a mercedes motorok, vagy mi?

(#9207) molnarpeter válasza Atomgeszi (#9206) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Volvo most fejlesztett moduláris motort (2-4 henger), és teljesen környezettudatos imázst épít, nem látom reálisnak.

(#9208) aneda válasza Peti78 (#9205) üzenetére


aneda
aktív tag

Nehez... :)
Kipattintod a tolltartó kis műanyag fedelet (két oldalt alányúlsz), alatta lesz a klíma panel két csavarja.
Azokat kitekered és kihúzod előre (kitéped) a helyéről a klíma konzolt, majd leválasztod a villamos csatlakozókat.
Elvileg felül két lemez fül fogja, valamiért nekem nagyon nem akart kijönni könnyen, másnak viszont ment gond nélkül.
Ott láthatóvá válik a rádiót tartó alu keret két csavarja.
A művelet előtt vedd le az akksi sarut, mert beírja hibának, ha lehúzod a klíma panelt.
A váltókar melletti műanyagra teríts rongyot, mert a rajta lévő bevonat könnyen karcolódik.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#9209) ffodi válasza BigBlackDog (#9204) üzenetére


ffodi
veterán

Nálam manuális az ülés és el van törve ott, ahol mondod. Igaz ez biztos attól is nagyban függ milyen nehéz a sofőr. :D

"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája

(#9210) Peti78 válasza aneda (#9208) üzenetére


Peti78
őstag

Akkor marad ami van :)

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#9211) N0rthF4c3 válasza ffodi (#9209) üzenetére


N0rthF4c3
tag

Igen, ez a karos, fészliftes üléseknél típushiba. Lehet rendelni amúgy valami 6 ezer körüli összegért ilyen elemet - én gondolkodom rajta. Nem mindegy egyébként, hogy milyen helyzetben használod az ülést.Mivel én 2 méteres vagyok, lényegében full leengedve elöl-hátul, és emiatt ki-beszállásnál nyekken egyet ez a burkolat is. Viszont teljesen felemelve az ülést semmilyen fizikai kontakt nincs vele ugyanilyen helyzetben.

Nem tud valaki esetleg szép állapotú csomagtér rolót V70 II-höz? Feketét...

(#9212) ffodi válasza N0rthF4c3 (#9211) üzenetére


ffodi
veterán

A "problémádat" átérzem a leengedett üléssel és a magassággal kapcsolatban. Emellett kellően nagy terhelés is éri ki -és beszálláskor. :)

"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája

(#9213) N0rthF4c3 válasza aneda (#9208) üzenetére


N0rthF4c3
tag

És a fészlift utáninál hogy kell szétszedni? Ahol mindegyik egy keretben van?

(#9214) aneda válasza N0rthF4c3 (#9213) üzenetére


aneda
aktív tag

Azt nem tudom, szerintem le kell pattintani a díszkeretet és alatta lesznek a csavarok.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#9215) N0rthF4c3 válasza aneda (#9214) üzenetére


N0rthF4c3
tag

Hát igen, ez az, hogy semmilyen video nincs fent ehhez. A fészlift előttihez van bőven.

(#9216) FeRRaR1


FeRRaR1
őstag

S60R Manual Nem szép, főleg a felni nem illik hozzá. Viszont közel van (50 km) és olcsó, cserébe nem működik a klíma és én nem hiszek ebben a "csak fel kell tölteni" mesékben, ha tényleg csak ennyi, akkor miért nincs feltöltve? Mindegy ez nem aggaszt, ami viszont igen az a Front chassis sensor hiba. Ez mit jelent pontosan? Hogy egyáltalán nem működnek a 4C lengéscsillapítók, vagy csak sport módban hajlandóak? Mert azokat cserélni a kocsi ára lenne még egyszer, és azért a pénzért már lenne jobb vétel.

S60R Manual Ez tetszik jobban, viszont majd 500 kilométerre van, így esélytelen kipróbálni. Csak nem akar össze jönni az olcsón élményt vásárolni :O

S60R Manual Facelift Ez tetszik a legjobban, csak el van szállva az ára picit, legalább is a futáshoz képest. 5k alatt erősen meggondolnám.

[ Szerkesztve ]

(#9217) Peti78 válasza FeRRaR1 (#9216) üzenetére


Peti78
őstag

Nekem a zöld szín valahogy nem adja. Persze ízlés kérdése, ahogy az is, hogy nekem ebben a színösszeállításban a sokküllős jobban tetszik. az egyik barátom pezsgőszínű s60 fekete/ezüst vastagküllőse tetszik ennél jobban.
ha a klíma nemcsak üres, hanem beteg is, a felsorolt hibajelenségek azért jelentős összeget elvisznek. Cserébe tudod, hogy már azt megcsináltattad.

Egyébként soknak találod a 6800 fontot az autóért? Mindegy is, ha nem szólalt meg benned az a bizonyos hang, úgyse veszed meg :)

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#9218) FeRRaR1 válasza Peti78 (#9217) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nem találom soknak, de nem megtartani venném, csak lemenni a ringre, csapatni picit, meg tapasztalni az R érzést, kipipálni az utolsó bakancslistás Volvót... Majd eladni, és ehhez sok, hogy annyi pénzem benne álljon.

(#9219) Peti78 válasza FeRRaR1 (#9218) üzenetére


Peti78
őstag

Arra bizony drága. Bérelni nem lehet valahol?

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#9220) Johnny_vT válasza Peti78 (#9219) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Én megértem a gondolatmenetét, tavalyelőtt ugyanígy akartam egynyári kabriózásba fogni. Csak mire realizáltam, hogy az (akkori) keretből vásárolható autók még egy nyarat se bírnának ki, ősz lett :DDD

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9221) Peti78 válasza Johnny_vT (#9220) üzenetére


Peti78
őstag

Ezt én is értem, sőt megértem. :) Ezért merült fel bennem, hogy egy 15-20-30 napos bérlés megoldható-e számára.

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#9222) FeRRaR1 válasza Peti78 (#9221) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Néztem cégeket, de sehol nem találtam Volvót, másrészt horror a biztosítás, pl önrész 10.000 euro, vagy akár több, ez inkább a minimum. Inkább vennék egyet és levinném P-s rendszámmal. Szinte nincs kockázat, ha TK-ra is töröm (még soha nem volt balesetem 12 vezetés alatt, ellenben jó párat elkerültem) akkor elúszott mondjuk 2000, meg valamennyi utazás, de akkor is el lehet adni a roncsot stb...

Ez a két fő ok. A 10.000,- feletti bérelt autó önrészek illetve nincs R Volvo bérbe.

(#9223) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Beszallok a buliba egy 2.0t-vel. Alap, felbor + tempomat. Kellett egy jarkalos es ez lett. Penteken vettem, de annyira megtetszett, hogy majd lesz ebbol masik is. :)

(#9224) FeRRaR1 válasza aero. (#9223) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Helyes, mi is vettünk egyik barátomnak nem rég, szintén 2.0T 180 lovas 5 hengeres. Imádom vezetni, a karakteres 5 hengeres motor, az úttartás, kényelem. Az újabb S60 messze nem ennyire jó. Sajnos. Még én is vadászok egy R-re :K

A szín meg külön plusz pont. Egyedülállóan szép és nem hivalkodó.

(#9225) Johnny_vT


Johnny_vT
senior tag

Sziasztok ismét!

Olyan kevés az eladó S60 a környéken (értsd: 100 kilométeres körön belül, amiket egy hétvége alatt bejárhatnánk), hogy megfordult a fejemben az S40 is, esetleg V50 (az még nem akkora batár) mint alternatíva. Nagyrészt ketten használnánk csak, így a belső tér mérete nem akkora kritérium.

Szem előtt tartva, hogy az S60-at már elejétől a végéig részletekbe menően kiveséztük, milyen különbségeket tudnátok kiemelni a kettő között, amik fontosak?
Az S40/V50-et csak öthengeres benzinessel venném. Tetszik a lebegő konzol, de nálam hasonló szinten van az S60 masszív, hatalmas középkonzolával. Hátra be tud ülni két ember rendesen? A Focus-alapok miatt vannak hátrányai/előnyei az S60-hoz képest? Zajszigetelés, útfekvés, fotelek milyen szinten vannak hozzá képest?

[ Szerkesztve ]

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9226) FeRRaR1 válasza Johnny_vT (#9225) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Igazából már leírtunk mindent ha vissza nézed. Nem egy kategória a kettő. Nem jut eszembe semmi amiben jobb az S40. Utazási komfort, kényelem, helykínálat, prémium érzés, gyári hifi... nap estig lehetne sorolni, mindben az S60 a jobb.

aero.

Már odáig merészkedtem hogy egy T5 manuál is jó lenne, de az kb ritkább mint az R :N

[ Szerkesztve ]

(#9227) r.levente75 válasza FeRRaR1 (#9226) üzenetére


r.levente75
addikt

Az ár

(#9228) Johnny_vT válasza r.levente75 (#9227) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

:))

Köszi FeRRaR1! Mikor visszaolvastam, valahogy elsiklottam a komment felett, pedig elég nagy lett :)

Most amúgy ismét nagy dilemmában vagyok. Tegnap az áruház mélygarázsában beállt mellém egy IS250, mire végeztem a bevásárlással. Mondhatom, elég vicces látvány volt egy '97-es, koszos, szakadt F Astra, mellette egy gyöngyház fehér, napfénytetős-navis-mindenes Lexus akkora fékekkel, mint az Astra majdnem egész felnije. Egy szó mint száz, lehet akármilyen rideg és hátul szűkös, plusz az erősebb Volvo-khoz képest lomha, újra fellángolt a szerelem.

Végeredmény: tolom a vásárlást pár hónappal és több pénzért választok. Vagy IS250-et, vagy minimum S60 T5-öt, jobb esetben S60 R-t.

Hogy miért? A Lexus egyszerűen megregulázott. De ha találok egy másfélszer olyan erős, fejedelmi kényelemmel bíró Volvo-t, akkor lemondok a "kompakt" hátsókerekes szedánról és inkább a megfontolt sleeper mellett döntök. Hálás vagyok nektek, amiért megmutattátok a Volvo-k valódi énjét és nem hülyegyerekhondába kell ülnöm, ami egészen addig a szempontrendszerem miatt a toplista második helyén állt. :))

[ Szerkesztve ]

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9229) FeRRaR1 válasza r.levente75 (#9227) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Annak meg pont az az oka, hogy semmiben sem jobb :DDD

Johnny_vT

Nincs mit ;)

[ Szerkesztve ]

(#9230) Johnny_vT válasza Johnny_vT (#9228) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Lábjegyzet: poén, hogy a német biztosítási oldalakon az S60 R nem is kifejezetten drága. A miheztartás végett néhány változat éves díja (300 euró részleges casco önrésszel):

S60 2.4 - 750 EUR
S60 2.4i - 730 EUR
S60 2.5T - 720 EUR
S60 R - 730 EUR
IS250 - 780 EUR
E90 325i - 820 EUR

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9231) FeRRaR1 válasza Johnny_vT (#9230) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nem így Angliában, ahol sok az R, és ha az S60 2.0 vagy D5 olyan 500 font, akkor az R 900-1100 között van. Nagyobb kockázatnak ítélik a statisztikák, lóerő, gyorsulás miatt... A barmok :O

(#9232) Johnny_vT


Johnny_vT
senior tag

Na sikerült leszerveznem egy próbautat kollégám 2003-as D5-ös V70-ével. Jövő héten kerül rá sor. Olyan kevés az eladó S60/V70 a környéken (a legközelebbi Chemnitz-ben 80 km-re), hogy ez a legkézenfekvőbb megoldás :)

Beszélgettünk kicsit Kifaggattam a kocsijáról. Most 260e km van benne, ő első tulajtól vette 2012-ben. Az öt (hat) év alatt eddig hátsó lengéscsillapítót kellett cserélni és egyszer kontakthibás lett az üzemanyag szintjelző tank felőli csatlakozója. Ennyi :C

Arra mindenképp jó lesz a próbaút, hogy az útfekvést, a kocsi méreteit, a belső berendezések működését megtapasztaljam.

OFF: Reggel munkába menet megint szembejött egy IS250. Ezt a grafitszürke példányt már kétszer láttam, mindig itt megy át az irodánk melletti hídon. Ahogy egyre jobban hajlok a Volvo felé, úgy próbál egyre jobban visszacsábítani a Lexus :DDD

[ Szerkesztve ]

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9233) BigBlackDog válasza Johnny_vT (#9232) üzenetére


BigBlackDog
veterán

V70-nél nagyobb a tengelytáv az S60-hoz képest, ebből kifolyólag élhető az hátsó üléssor is. Ha S60-ról van szó, akkor azért a hátul ülőknek már eléggé szűk a hely. Ha számít ez is, akkor nem árt odafigyelni rá. :)

(#9234) Johnny_vT válasza BigBlackDog (#9233) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

A rend kedvéért azért megejtem a hátsó üléspróbát is, hogy legyen mihez tartani. Nekem nem lenne ellenemre a kombi, de barátnőm szerint nagyon halottaskocsi feeling (bár ő az S204-re is ezt mondja, ha fekete).

Egyszer ez a kolléga vitt munkába, mert az Opel szervizben volt. Nagyon jól karbantartott, komolyan patika állapotú példányról van szó volvós sötétkék színben (olyan lopakodós, amit észre se vesz az ember). Szóval befordult a sarkon, nézem nagyon, hogy tényleg ő-e? Laikus szemmel a színe miatt olyan ősöregnek és lepukkantnam tűnt, hogy nem értettem miért áradozott egyszer régebben ebédnél a típusról.
Aztán kinyílt az a vastag ajtó, behuppantam a jobb első fotelra és mint az anyaméhben. Csak több bőrrel. Teljesen bézs belsőtér, minden puha tapintású, minden a szemnek (is) kívánatos. Becsuktam az ajtót és néma csend. Az addigi kb 15 km-en gondolom bemelegedett a nagy dízel, de akkor is valami földöntúli élmény volt ahhoz képest, ami első pillantásra megfordult a fejemben.
Emiatt is írtam pár nappal korábban, hogy a Volvo egoista. Kívülről csak egy átlagos, formás, férfias alkatú szedán/kombi, de belül minden rólad szól.

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9235) Johnny_vT válasza FeRRaR1 (#9226) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Urak, ahogy említettem (most már harmadszor) az elérhető S60-ak alacsony száma miatt lehet, hogy nem csak lefelé S40/V50 irányába, de felfelé S80 irányába is bővíteném a keresést.

Ez már nagyobb vas, méretben is inkább 5er/E-Klasse/A6 áll hozzá közelebb és a súlya -> fogyasztása is magasabb azonos körülmények között azonos motorral.
Kérdésem, hogy S80-ban már kényelmesen elfér 4 (esetleg kevésbé kényelmesen 5) felnőtt? Konstrukcióját tekintve mik a főbb eltérések az S60-hoz képest? Mármint azon kívül, ami Wikipédián is fent van :D Pénztárcámból kifolyólag 2006-2009 között érdekelne, tehát 2. generáció FL előtt.

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9236) Peti78 válasza Johnny_vT (#9235) üzenetére


Peti78
őstag

Ha s80 akkor #csakavényóc

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#9237) Johnny_vT válasza Peti78 (#9236) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Tegnap belebotlottam pár V8 témájú YouTube videóba, megértelek :D De az sajnos kereten felüli.

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9238) FeRRaR1 válasza Johnny_vT (#9235) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Azt mondanám, hogy igen kényelmesen elfér 4 felnőtt, rövidebb távon akár 5 is. Igazából nagyon nagy a szórás S80 téren, van nagyon minőségi, jól felszerelt vastag bőrös, meg van manuális ablakos vékony műbőrös hulladék. Mindenképp valami magasan felszereltet keresnék, és 5 vagy 6 hangeres motorral meg persze csak a vényóc ;]

Benzin vagy diesel játszik?

[ Szerkesztve ]

(#9239) Johnny_vT válasza FeRRaR1 (#9238) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Továbbra is benzin. Nem szeretem a dízelhangot (még ez a melegen szépen szóló sorötös sem üti meg a lécet), illetve elég keveset futnék vele ahhoz, hogy ne zavarjon a fogyasztás :)

A motorválaszték az S60-hoz képest elég bő, melyiket kerüljem mindenképpen?

Illetve a 2. helyett az 1. generációs S80 is ajánlott darabnak számít? A formája (még?) nem igen jön be, de ahogy írtam ínséges időket élünk, senki nem akarja eladni a Volvo-ját :DDD

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9240) FeRRaR1 válasza Johnny_vT (#9239) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nekünk volt első és második genes S80, nem ajánlom az elsőt. Valahogy butább a futóműve mint az S60/V70, és kicsit sem élvezet vele gyorsan menni. Vagy inkább úgy mondom hogy nem erre van hangolva, és ez miatt nem is képes rá nagyon a kényelem felé tolták el, már már túlságosan is.

Megértem az embereket, amik abban a korszakban készültek Volvók, megbízható tankok, hihetetlen kényelmesek, és ehhez ma nagyon melyen a zsebedbe kell nyúlnod hogy megkapd. De a legtöbb gyártó nem is tudja ezt az érzést és kényelmet mint az akkori Volvók. Akinek van egy szép V70 S60 XC90 vagy S80 az nem akarja eladni. Én is bemegyek a szalonba, ott van 20-25 kiállított autó, és egyikért sem adnám az enyémet. Max hogy eladjam, újravegyem a különbözetet meg eltegyem. És ezt nem egy V8 tulaj mondta nekem... Szóval nem én vagyok a hülye. Vagy nem csak én :D

Most már nagyon sok autónak eldobható érzete van, fussa ki a garancia időt, aztán leszarják. Vidd el 4 éves lízingre, utána vidd a következőt és így tovább...

Nade. Van szép benzines kínálat, több féle sor 5: 2.5T, T5 sor 6: 3.2 szívó és T6 illetve a V8. Szép szerviz történettel alapos kipróbálással mehet akármelyik.

(#9241) Peti78 válasza FeRRaR1 (#9240) üzenetére


Peti78
őstag

Én sem adnám oda az enyémet T5. Igaz, ráment most 500 ezer forint, de hosszú távra mutató alkatrészek voltak cserélve. Persze fáj, de egy élmény volt visszaülni bele az asszony astrájából. Ami nem rossz kocsi, kifejezetten szeretem vezetni, de mégis...

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#9242) Johnny_vT válasza Peti78 (#9241) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Az Astra szótól egyre jobban ráz a hideg. Ma reggel a szar idő miatt kocsival jöttem dolgozni és 5 km alatt úgy megfájdult a lapockám mellett a hátam, hogy azóta is érzem. Pedig akárhogy nézzük, ezt még haza kell juttatnom saját lábon, ami kellemes 700 km lesz :D

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#9243) molnarpeter válasza Johnny_vT (#9242) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Jól pozícionált kispárna? :D

(#9244) FeRRaR1 válasza Johnny_vT (#9242) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nézd pozitívan, legalább nem mazda 6 ;]

(#9245) molnarpeter válasza FeRRaR1 (#9240) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

S80 mk1 is hasonlóan ortopéd ülésekkel rendelkezik, mint a többi? Ismerősnek gerincproblémai miatt ajánlanám. 2.5 TDI mellett az automata váltó mennyire problémás? Vidék, adagolós technikára még akad ember, CR már a diagnosztika miatt háttérbe szorul, pedig magamnak venném azt is.

[ Szerkesztve ]

(#9246) FeRRaR1 válasza molnarpeter (#9245) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Igen nagyon hasonló az ülése. De itt már olyan kis különbségekről beszélünk hogy a testalkat is sokat számít. Nekem 88kg 189cm a V70/S60 MK2 a legjobb, utána az S80MK2 majd az XC90 MK1 Ezek szorosan követik egymást, mindegyik kivalló. De el tudom képzelni hogy egy alacsonyabb embernek lehet jobban bejön az XC ülése vagy akár az MK1 S80.

Még egyszer, mindegyik kiváló, itt már csak a legekről beszélek. Nekünk egy 2004-es D5 S80 volt, a 163 lóerős. TDI-t soha nem próbáltam. Mondjuk 540.000 kilométerrel adtuk el, eredeti turbó és porlasztók, bontatlan motor, soha nem robbant le, bárhova el mertünk indulni vele. Mikor megvettük lecseréltük a váltó olajat, nekünk gondunk nem volt vele. Viszont csak ez az egy volt hosszú távra, meg kettő rövid ideig eladásra, mind D5. Nem rossz autó, nagyon kényelemre hangolt, de nekem sokkal jobban bejön egy S60 abból a korból, egyszerűen jobb vezetni, kényelmesebb még a kényelmesnél is. Sokkal jobban viselkedik a futóműve kanyarokban (is). Sportosabb, az S80 igazi nagypapa autó, nyugis guruláshoz imádtam én is. Nagy távokat bele tenni tempósan pályázni... De amit kimerészkedtem a Mecsek szerpentinekre egyszerűen elvérzett. Ezt nem úgy kell érteni hogy kinyomtam a szemét, ha nem ahol a céges Golf 5 simán elfordult szó nélkül egy normális tempós haladásnál, sebesség határokon belül, ott nyikorgatta az elsőket és brutálisan tolta az orrát. Könnyen kezelhetően mert gáz elvételre vissza ment az ívre, de tényleg normál közlekedési tempónál is előadta egy két nagyobb kanyarban. Túl éles az átmenet, túl nyugis, kényelmes. Ott nagyon jó, amint kicsit kanyarog az országút nagyon rossz. Egy S60 tudja ezt a kényelmi szintet, de nem vérzik el a kanyarokban sem, sőt...

[ Szerkesztve ]

(#9247) Atomgeszi válasza FeRRaR1 (#9246) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Én még mindig V70 MK2-re hajazok. Azt hol helyeznéd el futóművileg? Most lehet majd pályázás miatt lehetne egy D5 belőle.. De D5 meg automata és V70... hát, kb lehetetlen találni. Persze ami nem fogja összefosni magát, vagy nem költök rá egy MK3 áráig.. :(

(#9248) aneda válasza Atomgeszi (#9247) üzenetére


aneda
aktív tag

Nem tudom hol akarsz venni, de mostanában a Hahu-n láttam pár szép (nek tűnő) V70-et 1-2m között.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#9249) FeRRaR1 válasza Atomgeszi (#9247) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nekem nagyon bejött, annyi "hibája" van, hogy nagyon sz@r úton tényleg fel tud ütni a lengéscsillapító, de ez had ne legyen az autó sara.

Top 4-ben benne van nálam, XC90 MK1, S80MK2, S60MK2 és V70MK2, (nem feltétlen ebben a sorrendben) talán ezek közül a V70 a 4. de így is kimagaslóan jó. Meg persze nem is egy kategória mind, SUV-ot kombit meg szedánt hasonlítani nehéz. De ezekkel volt a legélvezhetőbb / biztonságosabb a közlekedés.

Nézd úgy hogy nagyon szívesen újra venném a V70-et R formában, ha találnék egy megfelelőt jól árasítva :K

(#9250) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Ide is bekérdezek, hátha a Volvósok jobban ismerik a Volvo bőrpraktikákat. Szóval tegnap kapott némi ápolást a vezetőoldali ülés bőr (vagyis inkább a pocsék bőraprítékhártya :D ). Még nincs kiszakadva, de azért vannak rajta repedések, illetve egy-két helyen néhány pötty kopás. Kérdés, hogy hogyan lehetne ezt visszahozni normális állapotra? Felújításon gondolkoztam, de ahogy láttam több műhely honlapján lévő képeken, ez sem tünteti el teljesen a repedéseket, csak letisztítják és festik, impregnálják. Mi tévő legyek? :U

Teljes bőrkárpit cserét még feleslegesnek érzem (bár szívesen huzatnék rá valami normális, igazi bőrt), meg nem is szívesen szereltetném szét emiatt a belső teret, amíg nem muszáj.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.