- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
csipszikutya
senior tag
válasz
BigBlackDog #9948 üzenetére
Azzert tippelek en valamelyik bakra mert bar beinditasnal/leallitasnal nem remeg a kocsi de neha ut/csattan akkorat mint egy szar kettostomegu nem tud
ez kb 10 on/offbol 3 alkalommal van.
volvo cakkon pakk 180ert cserelne de szerelom megoldja bardibol 70bol
ez lesz a karacsonyi ajcsi ugy erzem
olajat valtora ertem.
motorba most 15ezernel cserel olajat a nagyon sok palyazas miatt ami kb januar elejen lesz, szal a nagyon hidegeknek friss olajjal megyek neki -
tibor.sz
tag
válasz
molnarpeter #9945 üzenetére
Hát, én nem feküdtem alá :-)
Viccet félretéve, ismerős szerelő mondta, hogy tuti a hűtő, mutatta is az alján a folyásnyomokat, és azt is ő mondta, hogy nem javítható. Én meg nem vitatkozom, mert nem értek hozzá. Igazából nem is nagyon akarnék vele szarozni, ha meg kell venni, hát meg kell venni. Csak nem akarok sz@rt venni, ezért kértem a segítséget, hogy mik lehetnek a jó márkák. Az alkatrész.hu-t megnézem. -
BigBlackDog
veterán
válasz
csipszikutya #9946 üzenetére
Akkor minden rendben, ha jól értem.
Ha egyébként a motortartó bak gyenge (lenne), akkor szerinte pl. a motorleállításnál érezhető kéne legyen. Legalábbis nálam viszonylag frissek a motortartó bakok (kb. egy évesek) és alapjárathoz képest szinte semmi változást nem érzek, mikor leállítom a motort. Viszont néztem olyan 12-13 éves D5-öt, amiben még gyáriak voltak a bakok. Ott a kulcs elfordítását követően még 2-3 másodpercig remegett az ülés.
(#9947) bobooo: Szerintem váltóolajra értette a 40e kilométeres cserét.
-
bobooo
addikt
válasz
csipszikutya #9946 üzenetére
40ezres olajcserével nem sokáig lesz üres az a lapJa, hogy váltó. -
csipszikutya
senior tag
Haliho!
Megjöttem a volvo szervizbol. Kértem egy komoly állapotfelmérést és sw magyarositást. Mindezt 23 jo magyar királyi valutábol.
Olyan autom van b@zmeg, már bocsi, hogy, nem tudtak mit irni a lapra.
Igazábol a hátso fékek elkezdtek kopni és a bal oldali tárcsa el van fékezve, azért ráz picit fékezésnél. Kopo alkatrész... és még 20-30ezer km van bennük
A random ~1000 km-nkénti rázásra amit a P->D megold arra azt tudják mondani, hogy valoszinüleg motor/válto bakok, mert belogatták a motort és már nem 100%osak, rutinbol a szerelö 95%-ra mondja öket. További lehetöség valamelyik agy, majd elviszem beoráztatni, de a bakokra tippelnek.
Azt,.hogy németböl hazafele miért rakta magát szervizbe a motor passzolják. Semmi hibát nem tárolt a rendszer. Látták, hogy dátum szerint mikor jöttem haza mikor és hol mennyi idöt álltam de nem irt oda hibát. Nuku hiba, aminek örülök is és nem is.
Kb. karácsonyra kicseréltetem szerelömmel a bakokat aztán meglátjuk.
Ja igen mondtam neki a váltot. Elmentünk vele probakörre, ovatosan, csapatosan. Gyönyörüen vált, csak a 2->3ba kis terhelésen venni észre, erre azt mondták,.hogy majd az olaj csere megoldja. 15ezer mulva ugyis tervezem, akkor lesz benne 40ezer.
De amugy az elsö rázás ota elmentem.vele 7ezer kmt és 4x rázott be. 3 hét mulva megyek vele megint németbe addig nem fog menni sokat csak 2-3ezer km-t majd meglátom.
Az meg,.hogy magyarul kommunikál velem örülök. Mert nem volt bajom a némettel, csak a röviditéseivel -
molnarpeter
nagyúr
válasz
tibor.sz #9944 üzenetére
Alkatrészek.hu-n láttam elég jó áron hűtőt anno (vagy ebay lengyel). Klímát ha nem kell bontani, ott is lehet spórolni. Tuti a hűtő, látszik, hol ereszt? (csövek, tartály amire gondolok alternatívákat tekintve). Ha műanyag ereszt, vagy a lamellák között, akkor mindkettő javítható, nem muszáj újat venni.
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy a 2010-es V60 D5 AWD Geartronic autómban kilyukadt a vízhűtő.
Mivel vízhűtőt még soha semilyen autómban nem kellett cserélni, így a különböző gyártókat, márkákat sem ismerem. Tudtok esetleg ajánlani valami jó, megbízható márkát és helyet, ahol vehetek? Illetve azt esetleg tudja-e valaki, hogy a Volvo gyári beszállítója melyik cég?
A Bárdinál (ahol nekem van némi kedvezményem) Koyorad vízhűtő van, erről már hallottam, de elsősorban tuningolt gépeknél. Jó márka ez is?Köszi előre is.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Johnny_vT #9941 üzenetére
Köszi.
Én olyan sokat autóztam a lagesszal az utolsó 3-4 évben, főleg Németországban, hogy alig vártam, hogy vége legyen. Családomat szinte alig láttam (3 kislány, Párom), de most csak rájuk koncentrálok. A Laguna 3 meg bitang jó gép, nem is adom el. Motorja bivalyerős, az enyém 222le (470nm) tényleg durván megtud lódulni...Bekerül a garázsba, de előtte minden ki lesz cseréltetve rajta, amik rég ott vannak a polcon. Kettőstömegű, lánc, kuplung etc sok minden még, amik 600 ezer alatt mind a gyáriak...Nyilván a sok pálya miatt is bírták, bírják ennyire, mert egyébként semmi jelét nem adta egyik sem, hogy gondjuk lenne..
És kint lényegében 200 alatt én nem mentem...Ilyenkor a fogyasztás 18-22 liter között volt.
-
Johnny_vT
senior tag
Gyönyörű gép, gratulálok! Az alulkormányzottság az ilyen, egy ekkora dögnél amit pályázásra és kényelemre hangoltak nem is vártam volna mást. Az új S60-ban nem gondolkodtál? Már csak picit kellett volna kihúznod a Lagunával (talán meglett volna a 600k is
), de cserébe az sokkal kezesebbnek ígérkezik.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
BigBlackDog #9939 üzenetére
S90.
Mint írtam, illetve ez nem derült ki belőle, nincs 1 hónapos, több tesztvezetés után esett rá a választás és amíg garancia van rá, addig nagyon nem is érdekel, hogy milyen nyűgjei lesznek, vagy lehetnek, de én más fórumokat olvasva nem találtam különösebb hibákat.
A rendszerről már olvastam gondokat, sőt az már nálam is egyszer kifagyott, kb 15-20 másodpercig semmire nem reagált, majd visszaállt főképernyőre, mikor épp a rugózásnál állítottam volna valamit. Kicseszett csendben suhan és nekem erre volt szükségem, a 322 lovas benzinmotort még kintről is fülelni kell, bent meg semmi. Laguna 3 hoz képest alul kormányzott, tehát szerpentinre és ott vadul menni, hát ez az autó nem való. A Lagesz röhögve megeszi.
A szar magyar utakat nagyon jól kisimítja, ha nagyon okádé részeken, viszont már hanggal jelzi a futómű, hogy ezzel már ő sem bír mit kezdeni.
A fogyasztása nálam 13 liter, de hát eléggé sportosan vezetek, imádom elrúgni neki egy pirosnál is, élvezem a hangtalan suhanást. A 8-cas automata olyan diszkréten dolgozik, hogy csak a kijelzőkből tudom épp hányasban van. Vaj bőrbelső...Nagyjából ennyi.Írtam pár dolgot róla itt is, meg több kép, ha érdekel valakit...
-
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
A 230 lovas T5 benzin motor az a megbízható fajta, ugye? Visszakeresve úgy láttam igen...
-
TonTomika
aktív tag
válasz
csipszikutya #9899 üzenetére
Nekem volt egy olyan hibám szintén autópályán, hogy egyenletes tempónál elkezdett rángatni, kiírta, hogy sebességváltó hiba, vészüzem, álljak meg. Autócsere, az enyém jött haza, én meg mentem tovább.
Kiderült, hogy a váltónak totál semmi baja, hanem a porlasztócsúcsokhoz menő elektromos kábeleknél egész egyszerűen zárlat keletkezett. A meleg miatt totál szétkeményedett, szétégett a vezetékek szigetelése, plusz a rázkódás miatt ki is dörzsölődött és zárlatot kaptam. Ezért írta tele az agyát mindenféle hibával.
A csatlakozókat meg lehet rendelni és újra lehet forrasztani a kábeleket. Nem biztos, hogy ez a hiba, de elképzelhetőnek tartom, érdemes ránézni a kábelekre.
Ha a SWIRL megy szét, akkor az egyszer kiakad, magától nem fog visszaakadni.
-
TonTomika
aktív tag
válasz
BigBlackDog #9921 üzenetére
Meg lehet emelni ezeken a helyeken, a csápost is ide szoktuk betámasztani. Ha mondjuk a bölcső csavarjait kell lazítani, akkor hátrébb kell emelni, ott a saroknál, ahol a gumi van.
-
polberto
tag
Sziasztok!
2014 utánni volvokat a a gyári Vida-Dice-n kívűl mivel lehet diagolni?
2016 v60cc D4-hez kellene.
Köszönöm. -
haxxika
senior tag
válasz
BigBlackDog #9928 üzenetére
Megtaláltam, köszönöm.
Btw az emelős kérdésedhez, a gyári emelő nincs meg? Annak van ilyen beakadó pontja a vázon hengeres alakban. Amikor csápozták utoljára akkor nem figyeltem meg, hogy hova rakták a pontokat, mert nem én állítottam be, de a gyári krokodilt ezekre a pontokra raktam. Viszont most így rákeresve emberünk elmondja nagyjából érthető angolsággal, hogy a képen lévő pontokra miért ne rakd az emelőt.
-
haxxika
senior tag
válasz
BigBlackDog #9925 üzenetére
Ezt a csodás névvel ellátott márkából a megfelelő darabokat hol tudom beszerezni?
Gondolom valamelyik nagyáruházból van. Ennyi pénzt megér nekem is. Csak volt, hogy korábban vettem bóvlit és első perctől szar volt.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
haxxika #9924 üzenetére
Szptam én is bőven ezzel a témával. Nálam, azon kívül, hogy a szélén kihagyott az Aerotwin, még ugrált is 1 hónap után (szerintem a bevonat miatt). Gyári szintén 1-2 hónapot bírt ki és elkezdett ugrálni jó eséllyel a bevonat miatt. Most SCT Aerotech van fent augusztus óta. Egy pár 1800 Hufba fájt. Az utasoldali kb. 10-20 centi hosszan a legkülső 5 centis sávot nem mindig törli, de egyébként korrekten végzi a dolgát (nem csíkoz, kussban van és nem vettem észre, hogy ugrálna). De 1800 Hufért akár cserélgetem 3-4 havonta is.
-
haxxika
senior tag
Tavaly kiveséztük az ablaktörlő témát, azon felbuzdulva vettem is Bosch AeroTwint az S60-ra (600/530mm). Most ott tartok hogy vezető oldalon van egy középső csík és a jobb széle fele egyre rosszabb, valamint már a kezdetektől nem ér le a legszélén az anyós oldalon. Le fogom venni és kirakom a kukába, fájt ennyi pénzt belerakni (bár az is lehet hogy kópiát adtak el nekem).
Mit lehetne helyette? Mi az ami ajánlott? Szeretném ha megmaradna ez a teljes gumis forma és nem a régi fajta fémszerkezetes.
Előre is köszi a válaszokat rá! -
rbalint88
addikt
Nem vennek R-t. Minden sokkal dragabb hozza, mint egy sima s60, amibol 2M-bol tudsz venni sokkal ujabb 2.4T-t 260 loval, az csak eleg mar
az R se olyan veresszaju sportauto a teljesitmeny ellenere, csak jobban raz sokkal, mindennapos hasznalatra kenyelmetlenebb valasztas. Meg ugye azt a forgalmi szituaciot, amit nem tudaz megoldani 260 loval, 300-zal se fogod tudni.
-
kIsDe`
tag
válasz
BigBlackDog #9921 üzenetére
Sziasztok! 2005-ös S60 R automata mennyire lehet roller?
Nagyon megtetszettek ezek az autók, D5 volt/van tervben alapvetően, de félek nem lesz nagy tűzijáték a mostani után. (Saab 2.3T van most időnként nyitni kell a pénztárcát, de nem vészes ha tudatosan figyel a karbantartásra az ember, tehát ez a része nem zavar ). Igazából ami fontos, hogy a konstrukció megfelelő odafigyeléssel, karbantartással mennyire tartós. Köszi.
-
troll81
addikt
Sziasztok mk2 focusban lévő volvo motor (226le) mit lehet tudni, menyire tartos illetve a turboja menyit bír ki menyi km utan kell cserelni? Menyire kenyes az olajra mennyi törődés t igenyel. Minden erdekelne ezzel kapcsolatban. Köszönöm mindenkinek.
-
kelekyle
őstag
válasz
fixer92 #9914 üzenetére
MAF szenzor hibás működését a gép nem feltétlen mutatja. Szívócsövet átnézném, nem szív-e fals levegőt.
PCV rendszer tömődése még egy tippem.
Illetve húzd le a lamdaszondát (vészüzembe kapcsol) és próbáld meg úgy, ha nem rángat, akkor a keverékképzéssel lesz valami gebasz (szívócső, maf szenzor) [ezután egy hibakód törlés szükséges lesz]...Ha ezekkel nem jársz sikerrel, akkor a turbo felé venném az irányt, mivel, amikor elkezd tölteni a turbód, akkor szűnik meg a hiba.
-
fixer92
aktív tag
Hello
Lenne egy kérdésem.
Adott egy Volvo S60 2001 2.0T 180le, 1500 és 2000 közötti fordulatnál rángatás tapasztalható.
Az autó könnyen indul, alapjárat rendben van, illetve ha oda van lépve neki, akkor húz is rendesen.
Független ill. Volvo szervíz nem talált semmi hibát a fedélzeti számítógépben.Tapasztalt már valaki hasonló jelenséget?
Mi lehet a probléma?Előre is kösz!
üdv. -
kelekyle
őstag
válasz
BigBlackDog #9912 üzenetére
Dehogy éri meg, itt egy jobb ajánlat.
-
BigBlackDog
veterán
S60-nál a világításkapcsolóba milyen izzó kell? Több helyen is valami "T4 Neowedge" típusú izzóról írnak, ami gondolom valami Volvo specifikus szabványú történet. Elvileg gyárit találtam, 3e Hufért. Megéri, vagy van jobb ajánlat is?
-
aneda
senior tag
válasz
csipszikutya #9909 üzenetére
Én is gondolnék az örvénykeltőkre.
-
aneda
senior tag
válasz
molnarpeter #9902 üzenetére
Sajnos nincs időm ilyenekkel foglalkozni, ezért gondoltam hátha itt egy márkatársnál tud hasznosulni...
-
csipszikutya
senior tag
válasz
BigBlackDog #9904 üzenetére
Nem füstölt, nem sziszegett.
Megálltam vele, járattam szokás szerint 5perc/1cigi ideig majd leálliottam, wc cigi beindit és mentem. De nem birt menni. 80km mulva az uccso német kutnál megálltam tankolni. Ott leállitás elött megpörgettem a motort és hallottam dolgozni a turbot. Felbaszott szoval 10mpig padloztam P-be majd cigi és beàlltam tankoltam.
Elindultam kiváncsiságbol 1be majdben lepadloztam és megindult, elváltotta a 2-t és huzott. Gyorsito savon 200ig padloval mentem és tökéletes. Érzésre erösebb is mint volt. Hazáig 1100km meg tökéletes. Le se állitottam csak pesten mikor rátankoltam -
-
haxxika
senior tag
Csak a képeket futottam át, hátulról tetszetős de az ülés az nagyon gyatra lesz ahogy látom...
-
fox4
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudom végig olvasni a fórumot, de xc60 dízel vásárlás előtt mire nézzek rá, mik a típushibák? Mennyire érdemes márkaszervizbe elvinni , hogy felmérjék? Köszi! -
BigBlackDog
veterán
válasz
csipszikutya #9899 üzenetére
Lehet, hogy hüle kérdés, de örvényszelepekkel (SWIRL tengellyel) minden rendben?
Nem sziszegett, vagy kormolt, mikor elmentek a lovak? A turbócső lelökése már többeknél előfordult és az hasonló hibát produkálna.
-
haxxika
senior tag
Nektek volt már olyan, hogy városban lámpához lassításkor a fordulatszám beesik az alapjárati fordulatszám alá? 750 körül van nálam, amikor kuplungot benyomva lassítok 20-ból 1x előfordul, hogy a fordulatszám leesik, majd mikor megálltam, akkor visszaáll. Ötletem sincs, hogy miért csinálja. Nem áll le az autó, nem ír hibakódot, megy minden tovább, csak nagyon fura helyzet.
S60 2002 D5 manuál
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Samsung Galaxy Watch5 Pro,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Prémium! Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! R5 5600X / RTX 4060 / 32Gb DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy Tab S10 Ultra / 256 GB / 12GB RAM / 5G / Ezüst / Független / 2,5 év gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest