Na szombaton végre megvolt a próbaút az S60 2.5T-vel. Őszintén nem tudom miért ilyen ritka a német utakon, mert ez baromi jó autó.
A srác második tulaj, már rozsdamentes sportkipufogóval (kat. nélkül természetesen ) és sportlégszűrővel vette. Videó nem adja vissza, de úgy durrogott és prüszkölt, mintha most kéretőzne vissza a Nürburgringre (A linkelt videókban a konkrét példány látható.)
Sajna két hete a Lexus-t nem vezethettem és a tulaj sem volt egy idegbeteg, így nem tudom összehasonlítani a kettő menését. De az S60 főleg ezekkel a hanghatásokkal nagyon durva volt
Negatívum, hogy csak 5-ös a váltó (apropó: az R-en és a FL dízeleken kívül melyik változatokat szerelték még 6-os kézivel?) és a fordulókör tényleg megszokást igényel, mert pl. egy szűk utcába az udvarról néha nem tud az ember egyből kifordulni. A csomagtér nyílása fura formájú és kifejezetten szűk/lapos, maga a csomagtér pedig tényleg nagyon mély. Az ülések hátfalát lábujjhegyen nyújtózkodva értem csak el a magam 180-185 centijével.
Apropó ülések: mint az anyaméh. Asszony pajtással ki se akartunk szállni. Egyedül a szellőztetés hiányzott, mert ez alatt a csapatós 30-40 perc alatt már bizony odamelegedett a zacsi a fekete félbőr ülésekhez, így ebből a szempontból mindenképp Lexus vagy S80 II a preferált.
Meglepődtem egyébként, hogy asszony pajtás milyen jól viselte az állatkodást. Elsőre a tulaj vezetett és ő azért rendesen odalépett neki. Asszonykának szó bennszakad, hang fennakad, majd egy halk "aztakurva, ilyen gyorsulás is létezik?" Szóval azt hiszem ezzel zöld utat kaptam a nagyobb teljesítményű kocsik megvételéhez
Poén még az adott példánnyal kapcsolatban, hogy a nyestek elkezdték rágni a tűzfal szigetelését, amire az előző tulaj betett 6 (!) nyestriasztót a motortérbe, de a hülyéje mindegyiket gyújtásra kötötte be
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?