Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10269) Mágus2 válasza BigBlackDog (#10230) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Érdekes gond. Több dolog is eszembe jutott, amivel közelebb lehet kerülni a probléma forrásához. Első a kerékcsere. Felcseréled az elsőket a hátsókkal. Ezzel ki lehet zárni a gumi, felni problémájt, ha marad a gond nem ott kell keresni.

Ami érdekes, hogy csak időszakos és megszűnik magától, ha lassítasz. Ez nagyon fura.

Láttam már olyat, hogy gumisnál a levágott szelep benne maradt a kerékben és amikor olyan helyre esett, ahol teljesen összekutyulta a centírt, akkor rázott és zúgott, de minden alkalommal csinálta adott sebesség tartományban, ez a tipikus centír probléma.

Csapágy ha egyszer zúgni kezd, nem hallgat el magától. ha difi vagy váltó gond lenne, az is állandóan csinálná, nem múlna el ha lassítasz.

Búgás és remegés lehet maga valamelyik első féknyereg, ha szorul és picit befog, ekkor elkezdi főzni a tárcsát, viszont azonnal megszűnne, amint a fékre lépsz, vagy nagyon megváltozna a jelenség.

Beslső féltengely csukló is tud ilyet, ha kiszárad belőle a zsír, de mindig remegne picit, ha padlógázon gyorsítasz. Ezt is ki lehet zárni, leszedni, megkenni és a másik oldalra felrakni, megcserélni a jobb és bal oldali váltóhoz közeli csuklót, hogy a másik irányba forogjon. Ez a leg valószínűbb eddig, ha az új gumik és a gumis munkájának hibalehetőésgét a kerékcserével kizárod. Kerékcsapágyat hagynám utoljára, aztán lehet mégis az lesz, de azoknak lehet mérni az ütését. Meg kell mérni, mennyit üt a féktrárcsa, utána a kerékagy, ha tolerancián kívül lesz, párba cserélni attól függetlenül, hogy zúg-e a csapágy vagy sem.

Remélem segítettem, vagy még jobban összezavartalak?

:D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.