Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1751) mokus1 válasza Land (#1750) üzenetére


mokus1
addikt

Hogyne lenne :)

(#1752) Land válasza mokus1 (#1751) üzenetére


Land
veterán

Publikus, hogy kik és milyen vasuk van?

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#1753) nesa válasza Land (#1750) üzenetére


nesa
veterán

Ami kesik nem mulik:)

(#1754) .:Kristian:. válasza Land (#1752) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

szerk. semmi... :))

[ Szerkesztve ]

(#1755) zoo8800 válasza Prime110 (#1742) üzenetére


zoo8800
veterán

Nem rossz, de nem is az a hűűűdefasza.

rip and tear, until it is done

(#1756) Gergello válasza Prime110 (#1742) üzenetére


Gergello
addikt

Eleje: új ford mondeo
Hátulja: valamelyik új skoda

Lássuk a kombi verziót !

(#1757) Verus


Verus
senior tag

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Elkezdett a Puntom bal elől erősen kopogni. Kiderült,hogy a felnicsavar lazult meg. Meghuztak,nem kopog,de kiderült,hogy jobb lenne bele egy hosszabb csavar. Kérdésem az,mert haza kell jutnom,hogy ha elcsorgok vele 80-90-el Pestre vissza (200km), akkor nagy gond lehet-e? mivel ünnep van,így nem tudok hova menni vele,de haza kellene jutni...:(

Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.

(#1758) mokus1 válasza Land (#1752) üzenetére


mokus1
addikt

Engem megtalálsz nekem 166. csokagm. :)

(#1759) hroberto


hroberto
veterán

Van valakinek tapasztalata a részecskeszűrős 1.3-as Multijet motorról?
Igazából nem is a motortól tartok, hanem a részecskeszűrőtől. Vajon meddig fogja bírni?!

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#1760) alázógyík válasza hroberto (#1759) üzenetére


alázógyík
őstag

Ha sok városi használat van, akkor sehogy. :(

(#1761) hroberto válasza alázógyík (#1760) üzenetére


hroberto
veterán

Nagyrészt ott használom. Ha hosszabb távokra kellene, nagyobb autót vettem volna.

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#1762) alázógyík válasza hroberto (#1761) üzenetére


alázógyík
őstag

Ezt olvasd el.

Városi használatra kifejezetten rossz a részecskeszűrős dizli.

(#1763) Prime110 válasza Verus (#1757) üzenetére


Prime110
aktív tag

Eddig is ezzel a rövidebb csavarral használtad gondolom huzamosabb ideig, nem hiszem, hogy ezen a 200 km-en múlna a dolog. Kedden meg lesz már hely, ahol átcsavarozzák szükség szerint.

(#1764) Stylewars_kp


Stylewars_kp
senior tag

Helló mindenki,

komoly témát dobok fel! Melyik szériás JTD vagy MJTD motorokban van részecskeszűrő szerintetek? :)

(#1765) hroberto válasza Stylewars_kp (#1764) üzenetére


hroberto
veterán

2009 ősze után tette kötelezővé az EU a részecskeszűrőt. De már előtte is szerelték őket. Ha Euro 5-ös a motor, abban biztos benne van.

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#1766) Verus válasza Prime110 (#1763) üzenetére


Verus
senior tag

Köszi!
Kiderült itt a turpisság... Parkolóból álltam ki,utána kezdett kopogni. 3 csavar tök laza volt benne,kivéve egy,amelyiken a kerékőr volt. Valakinek megtetszett az alufelnim. Ettől függetlenül persze a csavarokat cserélni kell a hosszabbra, de nem az autóban volt a hiba,hazajöttem vele,egy picit se lazultak...

Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.

(#1767) Prime110 válasza Verus (#1766) üzenetére


Prime110
aktív tag

OMG, az kellemetlen, ezt amúgy sosem értettem.
Láttam (sajnos) sok téglára rakott autót, de ez a kib*szás legmagasabb foka, még a kromofág sem olyan "hűdenagy" valami, mert a kocsi attól megy (persze, szar dolog az is, mikor anyagig le van marva a festék és a fényezés...), de leszedni a kereket, hát az mindennek az alja...

(#1768) Verus válasza Prime110 (#1767) üzenetére


Verus
senior tag

Hidd el,hogy nem érdekelne,ha meghúzták volna vagy bármi,de ez? Komolyan mondom agyrém. Plusz egy időre elveszi a biztonságérzetét az embernek. Komolyan gondolkodom,hogy nem egy hanem kerekenként 4 kerékőr lesz rajta. :DDD

Egyébként összefoglaltam pontosan a történteket egy másik topicban, kissé még feszülten, bemásolom ide is,hogy "lásd" mi volt...

"Apalatogato 200 km, autópálya, semmi gond. Ja,hogy nem működik az ablakmoso,sebaj. Apát izzít, nézzük meg. Persze, de hogy ebbe a fostos autóba hogyan sikerült úgy beszerelni ezt az izét,hogy a fél autót szét kell bontani, azt nem sikerült megfejtenem... "Máté fiam,logika." Szivattyú szétment, semmi baj, el Bárdihoz lesz másik +40km. Ha már itt vagyunk vagyunk vegyünk virágot a temetőbe,úgyis itt az Obi. Beparkol, naivan bemegy, vásárol,mindez 10 perc.
Kiállok a parkolóból, balra ki, főút, 1-2 km után mondom, valami kopog,senki nem hallja,képzelődök. Megállok,semmi. Elindulás újra megint kopog, gázt adok, fekezek nem,ha gurul kopog. Na jó,csorogjunk haza. A végén azt hittem szétesik.
Falubeli szakik jönnek, kerékagy hujjujj, gömbcsukló hajjajjj, féltengely hajjajjj. Holnap ünnep,nincs alkatrész. Assistance-t felhív, jó megnézi van-e valaki. Jujj,van mindjárt keres és jön a sárga angyal. Pasi hív,jaaa hát ő csak kedden csinálja meg. Szupi,akkor már Pesten kell lenni. Talonba rak...
Apa mozgósít mindenkit,jön egy értelmes. Felnicsavart néztétek? Ja, azt nem. 3 csavaron húzott csak két kört... Na így jó lesz,mondja. Szupi,megyek egy nagyobb kört. Jó,jó,jó,nem jó.
Szomszéd falu,megfúrjuk a kerékagyat,mer' úgy jó lesz,kapsz bele passat csavarokat. Ebbe?? Na mindegy. Autó felemel,kerék le. Kerékagy megnéz,ú hát ebbe jó a menet,nem is ovális. Sz@r a csavar,jön az okos. Csavarok rendben. Á, tegyük vissza. Normálisan meghúz, minden szipi-szuper. Apám gondolkodik - Te, csak az a csavar volt jól meghuzva amin a kerékőr van. Gondolkozunk,gondolkozunk...
Konklúzió: törjön le a keze annak az állatnak,aki a parkolóban megpróbálta elvinni az alufelnimet!!!
ui.: hazafelé 3x néztem a csavarokat,teljes súlyal álltam a kerekkulcson és semmit nem lazult. De legalább tudom,hogy van kerekkulcsom :D"

Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.

(#1769) Winne válasza Verus (#1766) üzenetére


Winne
nagyúr

Én a múltkor forgalomban láttam olyat, hogy az előttem lévő autó jobb hátsó kereke volt hasonlóan, csak vagy nem vette észre a pali, vagy nem tudom, de ment vagy 40-el és volt szemre 20 cm holtjátéka, mint amikor valaki rallyn odacsapja a kereket valahova, de még lábon visszaviszi a parc fermebe. Villogtattam neki, majd mikor elmentem mellette még mutattam is neki, de a tükörből nézve nem látta, hogy valami nem stimmel. 2 gyerek ült hátul..

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#1770) lupika


lupika
újonc

Sziasztok!
1.9 jtd Lancia Lybra 2004 -es gépem van. Alsó és felső turbócső elpukkanása és cseréje után eltünt a nyomaték, lehetséges, hogy a katalizátorról fojtódik vissza a motor vagy ideje a turbót is felújítani, ha igen ennek még mik a további jelei? Már csak azért is mert nem újítanám ha nem muszáj :-)
Észrevételeiteket köszi!

(#1771) Stylewars_kp válasza Verus (#1768) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Ez durva. Punyeszkámat is megszégyenítették Debrecenbe. Elkezdték lefeszegetni a MultijeT feliratot. Multije maradt és az M betű mellett egy 5 cm karcolás. Illetve le akarták feszíteni a dísztárcsát, de a bugyuták nem látták, hogy tőcsavar odafogja a felnivel együtt a helyére. Az egy kicsit elrepedt. Szerencsére otthagyták a barmok. Mást nem tettek tönkre. :(((

Orosházán évekig állt egy Calibra a posta mögött. Alufelnik lecsórálva, téglán állt. Ablakok kilopva, aztán évről évre fogyott. Tiszta Bronx feelinge volt. Sajnáltam szegényt. Többszöri bejelentésre se vitték el. Rendőrség azt mondta, hogy jól hasznosítható csaliként! Tolvajokat fogtak vele. Aztán amikor már csak a kaszni maradt elvitték.

(#1772) hülyegyerek válasza Stylewars_kp (#1771) üzenetére


hülyegyerek
addikt

Itt Győrben egy szerencsétlen Renault Twingo árválkodik egy benzinkútnál évek óta. Az is csak fogy....

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#1773) Prime110 válasza lupika (#1770) üzenetére


Prime110
aktív tag

Ismerve a Lybra árakat, összevetve egy turbófelújítás költségével, inkább vegyél egy másik Lybra-t és a sajátod tartsd meg donornak.
Ha ez mégsem járható opció, akkor érdemes elvinni diagnosztikáztatni a motort, hogy átfogóbb képet lehessen kapni a hiba valódi forrásáról.

(#1774) Stylewars_kp válasza Prime110 (#1773) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Donor autó tudod milyen sok helyet foglal? :) Egy használt turbó vagy komplett motor nem megoldás esetleg? :U

(#1775) Prime110 válasza Stylewars_kp (#1774) üzenetére


Prime110
aktív tag

De, megoldás lenne, de régebbi olasz vasak esetén (sajnos a Lybra is idetartozik már...) például a motort kasztni nélkül nem is adják, mert melósabb kiszerelni és leszerelni minden csövet, mint amennyiben munkaórában van az egész. :)
Én elvinném a helyedben először diagnosztikára, amit írtam is.

(#1776) Stylewars_kp válasza Prime110 (#1775) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Jaja, egy diagnosztika sokat segíthet! :K

Van valakinek eladó vonóhorga?

(#1777) mokus1 válasza Stylewars_kp (#1776) üzenetére


mokus1
addikt

Írok egy püt.

(#1778) Stylewars_kp válasza mokus1 (#1777) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Oké, válaszoltam. :) Másik kérdésem bár ez általános, hogy az akkusarok az milyen anyagból van?

(#1779) j.bravo


j.bravo
addikt

Urak, egy 2.4jtd Alfa 156-osnál mi az, ami más (esetleg mint tervezendő javítás vagy csere esetén drágább) mint egy 1.9-esnél?

Whatever.

(#1780) mokus1 válasza Stylewars_kp (#1778) üzenetére


mokus1
addikt

sarok vagy saruk? Gondolom valamilyen fém bár ez biztos nem újdondság, nem nagyon nézegettem egyébként:)

(#1781) mokus1 válasza j.bravo (#1779) üzenetére


mokus1
addikt

Szia!
Igazából ha az általános szervizt nézed gyakorlatilag nincs különbség. Vezérlés, szíjjak ilyenek egy áron mennek.
Ha jól tudom az 1,9es 105 lovasnak van annyi előnye hogy nincs benne kettőstömegű.
Illetve ugye a hengerszámból adódóan ha csúcsokat kell javítanod +1-el kell számolni.
Egyébként ha jót fogsz ki nagy baja nem lehet.

(#1782) j.bravo válasza mokus1 (#1781) üzenetére


j.bravo
addikt

Hümm, ez elég komoly érv lenne mellette... ezek szerint a 16V-osban már van?

Whatever.

(#1783) mokus1 válasza j.bravo (#1782) üzenetére


mokus1
addikt

Igen az összesben. Bár nem jellemző hogy lekönyökölnek de előfordulhat.
Egyébként nekem a 2,4esben a kuplung csere munkadíjjal új kuplunggal volt 75ezer.

(#1784) j.bravo válasza mokus1 (#1783) üzenetére


j.bravo
addikt

Ez azért nem az a horror :)

Whatever.

(#1785) Stylewars_kp válasza mokus1 (#1780) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Saruk. Mágnes nem fogja. Lehet, hogy ólom?

(#1786) mokus1 válasza j.bravo (#1784) üzenetére


mokus1
addikt

Egyáltalán nem, de ebben a kettőstömegű nem volt. Az még 1x ennyi.
Egyébként ha sikerül olyat kifognod amiben a motor+váltó rendben van akkor nagy baj nem lehet. Valószínűleg futóműben ezt-azt cserélni kell majd mikor megveszed.
Elektronika a hírével ellentétben nem rossz a 156-ban sem. Ami ilyen téren gáz a 147-es annak vannak sajnos nyűgjei.

Stylewars: Fogalmam sincs, nekem a csomagtartóban van elburkolva. Nem fogom tudni megmondani. Egyébként ez miért lényeg ?:)

(#1787) Stylewars_kp válasza mokus1 (#1786) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Kíváncsiságból. :)

Alfa 147 nagyon hajlamos a rozsdára amúgy? Láttam egy 2002 kiadást ami a két kerékjáratba tiszta rozsda volt. Meglepődtem rajta.

(#1788) mokus1 válasza Stylewars_kp (#1787) üzenetére


mokus1
addikt

Egyáltalán nem. Én szinte nem is láttam még. Ha törve volt és nem szakszerűen javítva akkor rozsdásodhat.

(#1789) j.bravo válasza mokus1 (#1786) üzenetére


j.bravo
addikt

Hm. Kár, sokáig a 156 kombi tetszett nagyon, de kipróbáltam egyet, a középső tükörből a hátra kilátás nekem kissé keves volt, a kocsi neg kissé nagy, a 147 jobban az én méretem lenne.
Persze a 156 középkonzolt, ha lehetne, átműteném a 147be :D

Mondjuk ha 150ből megállna a kettőstömegű, az is jóvón'.
400k-t láttam valahol :Y (156sw, 2.4jtd-hez)

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#1790) mokus1 válasza j.bravo (#1789) üzenetére


mokus1
addikt

75-80ért már kapsz új kettőstömegűt csak tudni kell hogy hol és kinél keresd :)
Egyik alfa sem a praktikusságáról híres hanem a formáról. Nekem 66-os van de az emelkedő övvonal miatt nem nagyon látni ki belőle hátra, marad a tükör.

Egyébként most felújítanak egy 156swt (1,9jtd). Szerintem eladó sorba fog kerülni. Nem tudom mennyit szánsz rá, de jó vétel lesz. Igaz milla fölött lesz biztos.
Már kapott egy gyönyörű padlizsán fényt, illetve sötétszürke kerekeket motorban minden felújítva, rendbe rakva.

(#1791) alázógyík válasza alázógyík (#1741) üzenetére


alázógyík
őstag

Délelőtt beépítettem a tempomat kart a gépbe, qrta jó lett. :K :C

(#1792) j.bravo


j.bravo
addikt

Urak, van valahol törésteszt az Alfa 156-ról?
Lehet bénán kerestem, de nem találtam.

Whatever.

(#1793) sagesz93


sagesz93
addikt

sziasztok
LED menetfényt szeretnék a kocsira, sok autón láttam már azt a formációt amit én akarok, a ködlámpa helyére szoktak tenni 4db LED-et ami így egy négyzetet alkot, és világít. Na, én ilyet akarok, valaki tud segíteni merrefele induljak el? Most hírtelen egy SX4-ről találtam képeket, ahol hasonló megoldás van, ahogy én szeretném a kis punto classicomon. Ki tud ebben segíteni?
[link]
[link]
[link]
(itt az eredeti ködlámpa búrájába van beszerelve, de láttam már olyat is ahol máshogy oldották meg.

(#1794) nesa válasza sagesz93 (#1793) üzenetére


nesa
veterán

Varhato hogy parszor megalitanak, aztan esos idebe saros lesz, nem fognak teged latni, raadasul telen ha esik a ho megal rajta nem termel eleg hot az olvasztashoz gyuloltem az ilyeneket telen.

Raadasul a kodlampa tobbet er mint az ilyen disz, ezert en nem mondanek le a kodlamparol.

[ Szerkesztve ]

(#1795) zoo8800 válasza j.bravo (#1792) üzenetére


zoo8800
veterán

A 147-esről van EURO NCAP, az nem túl fényes.

rip and tear, until it is done

(#1796) sagesz93 válasza nesa (#1794) üzenetére


sagesz93
addikt

Ha lenne ködlámpám, nem gondolkoznék, de nincsen, ezért gondolkodok hasonlókon, nekem tetszik ez a ledes dolog. Viszont amiket mondasz, azok tényleg hátráltató dolgok. :(
Igazából ami érdekelne, hogy milyen költséggel lehet ezt megoldani, stb, abszolut hülye vagyok ehhez a témához.

(#1797) j.bravo válasza zoo8800 (#1795) üzenetére


j.bravo
addikt

Ezt találtam csak én is. Emiatt le is beszéltem magam a 147-esről. Kéne egy ilyen a 156-ról...

Whatever.

(#1798) Integrale válasza j.bravo (#1797) üzenetére


Integrale
veterán

Ha a 147-e ilyen, akkor a 156 is, vagy rosszabb. Van crash teszt rola youtubeon, csak csillagozas nincs mellette.
Korabbi kerdesedre reagalva, a 2.4-ben tudtommal van egy hidraulikus feszito, ami az 1.9-ben nincs, igy egy vezerlescseret szepen megdob.

Szerelore tamaszkodva (15+ eve a digo lelekkel foglalkozik) 1.9-bol is inkabb 8V-t vennek, a 16-os elleneben.

Masik topikos kerdesedre is itt valaszolnek. Egy 145 es egy Dedra a flotta.

"Bad reklám is reklám too"

(#1799) j.bravo válasza Integrale (#1798) üzenetére


j.bravo
addikt

Köszi! Facelift előtti / utáni számíthat törésileg?
(nyilván kitalálható, erősen vonzódom egy facelift utáni 156oshoz, amiben 2.4jtd van. Igyekszem magam lebeszélni, mert racionális szempontok alapján eleg lenne nekem egy kicsit fiatalabb Grande Punto, vagy valami fóka2, akármi. Tehát, keresem a pontokat, ami alapján le- vahy rábeszélni tudnám magam róla/rá.)

Whatever.

(#1800) Stylewars_kp válasza j.bravo (#1799) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Grande Punyesz nagyon jó! Annyi, hogy ne 1.2-es benzinest vegyél! Iszonyat gyenge! Jó kis MJTD kell!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.