Úgylátszik komolyabb beszámolót igényel a történet.
Ő lenne az autó [link]
Nos, ma voltunk a kollegámmal megnézni ismét a kocsit(aki ugyebár autó/kamionszerelő).
Az a verdikt, hogy az autónak tényleg a flexi cső a baja, esetleg még egy helyen a kipuff kifúj. Törött biztos nem volt, nagyon szép egyenes vonalai vannak, gyári fújás van rajta, csak a bal első sárvédőn és a motorháztetőn lehetett újra fújva, a motorháztető javításáról vannak is képek, az éle volt elrohadva.
Két karosszériai hiba van az autón, az egyik bal elől a kerék mögött egy apró horpadás, javítható, nem tűnik vészesnek, illetve hátul a jobb hátsó kerék előtt egy apró meghúzás, itt jobban lejött a festék, de abszolút nem gáz.
A motor hideg indítás után nagyon szépen jár, nem füstöl nem csörög nem kopog nem folyat, 129 ezer van benne óra szerint. Osztrákból van a kocsi, magánszemélytől(az eladó is magánszemélyként árulja, már 2 puntót is behozott saját célra, ill. többet el is adott), kb 7 évre visszamenőleg az összes számla benne van, illetve szervízkönyvben is vannak bejegyzések. Az utolsó 3 műszaki vizsga papírja is megvan, rajta kilóméter állással, ami alapján teljesen hihető a kilóméterállás.
A belső tér is abszolút alátámasztja a futásteljesítményt, sehol, de tényleg sehol egy szakadás, kopás, vagy bármi.
Kollégám még annyit tett hozzá a sztorihoz, azt vette észre, hogy az autó elején alul a fenéklemez, vagy hogy hívják le van festve, javítva van, ott hozzányúltak. Ebből még nem derül ki mi történt vele, lehet rohadás, vagy valahogy megnyomták. Máshol nem látszik javítás nyoma. Illetve az én észrevételem a kemény kuplung, még nem volt próbaút az autóval, majd esetleg az alatt kiderül mennyire esélyes, hogy cserés.
Ahol tart jelenleg az ügy, hogy a kollegám intézne hozzá egy aknát, ahol át lehetne nézni az alját, illetve én ajánlottam egy 320ezres vételárat, ez van átgondolás alatt. láttam az eredeti adásvételit is, 1 hónapja történt, 950euróért
Mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]