Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1451) tboy93 válasza Silentfrog (#1449) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nem, itt valami nagyobb gond lesz.

(#1452) Silentfrog válasza tboy93 (#1451) üzenetére


Silentfrog
veterán

Van benne etanol átalakító is,én arra gondoltam elsőnek, hogy ki kellene szedetni.

(#1453) tboy93 válasza Silentfrog (#1452) üzenetére


tboy93
nagyúr

Olajszintet nezted mar?

(#1454) rob210 válasza Silentfrog (#1452) üzenetére


rob210
nagyúr

Mondjuk ha nem járod ki a benzint belőle az szerencsés mert nem szívja fel a koszt a tankból és nem tömíti el az injektorokat.

Azon kívül, hogy check engin van tüneteket mit tapasztalsz?
Van valami hiba, vagy ugyan úgy megy csak világít a lámpa?
Mert akkor sok minden más is lehet, nem is biztos, hogy a benzin miatt van, csak épp most jött elő.

Érdemes lenne gépre tenni, mert ki tudja mi az.
:R

Renault power

(#1455) L4mie válasza psycroptic (#1450) üzenetére


L4mie
veterán

nyomod hosszan a navi gombot a fejegységen, legalábbis e12-nél :)

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1456) tboy93


tboy93
nagyúr

E12 corolla ts-ekrol ki-mit tud? Mennyire nyugos a tipus, mik a tipushibak, mennyit eszik, alkatreszarak stb.

(#1457) Silentfrog


Silentfrog
veterán

Köszönöm a segítségeteket, elmentem akitől vettem az autót, és megtudtam , hogy ő múlt év végéig etanollal járt. Ilyenkor nem volt semmigond a check engine lámpával hisz Hunflex etanol átalakító van az autóba szerelve.
Mondta, hogy fél éve járt benzinnel ,mivel annyira drága már az etanol, hogy nem éri meg azzal járni, így nála is többször kigyulladt a check engine lámpa szerelőnél is volt ,kiütötték a hibakódot,gondolom előtte megnézték, hogy mi is a gond.
Így a szerelő javasolta, ha nem használja csak benzinnel akkor szereltesse ki az átalakítót,mert benzinnel folyton hibajelzést fog mutatni.
Levettem az akkusarut tankoltam a 30 liter mellé 8.5 liter etanolt és azóta nem volt még a sárga lámpa felgyulladva.

Most meg az a bajom, hogy vegyem ki az átalakítót vagy használjam így? most a benzint éri meg tankolni de kit tudja mikor lesz megint 450 forint ebből egy liter,akkor meg az etanol a jobb vétel... :U

(#1458) psycroptic válasza L4mie (#1455) üzenetére


psycroptic
őstag

Köszi! Kipróbálom meló végén. :R

PSNID: Tomy83PS

(#1459) rob210 válasza Silentfrog (#1457) üzenetére


rob210
nagyúr

Ha benne van az átalakító akkor az emlékeim szerint kikapcsolható.
De ha a jobbik féle van bent akkor az csak a csatik szét húzásával és összedugásával jár.
Ami nem egy nagy dolog.
HA forrasztott verzió van az már rizikósabb.
:R

Renault power

(#1460) L4mie


L4mie
veterán

Jelentem fent a nyárigumi :D autópálya - város közlekedéssel 7,2 helyett 6,8 at evett és visszafelé még nyomtam is neki /picit kikormoltam / :P

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1461) Silentfrog válasza rob210 (#1459) üzenetére


Silentfrog
veterán

Mára választ kaptam a gyártótól, a test eltávolításával a készülék működése megáll a jelet átalakítás nélkül engedi tovább.
Tehát mindjárt le is veszem az akku saruról.
Nem tudom, hogy mennyire minőségi az átalakító,Hunfelx a márkája.

(#1462) rob210 válasza Silentfrog (#1461) üzenetére


rob210
nagyúr

A hunflex elég jót csinált.
:R

Renault power

(#1463) Silentfrog válasza rob210 (#1462) üzenetére


Silentfrog
veterán

Nagyon rendesek válaszoltak a kérdésemre, hogy milyen módon tudom megszüntetni a működését, és írták, hogy nem kell végleg kikötni csak a testet kössem le. Meg is volt elsőnek nem indult el a kocsi de második indításra már beröffen. Eddig durván alacsony volt a fogyasztás, lehet, hogy az átalakító is belejátszott, majd ha használom az nélkül kiderül, hogy az volt e az oka vagy az, hogy úgy mentem mint a csiga! :)

[ Szerkesztve ]

(#1464) Drenadar válasza L4mie (#1460) üzenetére


Drenadar
veterán

grat!

nekem is kellene találnom már nyári gumit... a kocsi szerint városba 7,6-ot fogyaszt, pedig próbálok figyelni hogy mennyire nyomjam neki :D de néha nehéz...

(#1465) L4mie válasza Drenadar (#1464) üzenetére


L4mie
veterán

Á nekem csak városban 8,3 volt :D bár akkor még új volt a gép, meg rutintalan is vagyok még, szóval lesz itt javulás. noobmeter szerint is :3

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1466) tboy93


tboy93
nagyúr

Erre valaki? :R

(#1467) L4mie válasza tboy93 (#1466) üzenetére


L4mie
veterán

[itt csemegézhetsz a típusról] :)

nekem nagyon bejövősek, de drága :)

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1468) tboy93 válasza L4mie (#1467) üzenetére


tboy93
nagyúr

Relativ :) 1.3M-ert lattam multkor hahu-n egy nagyon szep 2002-est, ennyiert egy 97-es 6g civic vti-t nem kapsz, nem hogy egy 7g typeR-t (200le), pedig a ketto kb. egy kategoria, csak a Ts-el szemben a TypeR 2M-tol indul.

(#1469) L4mie válasza tboy93 (#1468) üzenetére


L4mie
veterán

Mióta megvan a gépem, nem nézem a HaHu-t :) de azért óvatosan, sok BoyRacer hajtja ezeket a kocsikat :) azt fele legalább szétküldi szerintem :)

7g civic elvileg ugyanez a kategória, sőt a corolla elvileg jobb mert kisebb a hiba % elvileg :)
én is nézegettem a civicet :) van itt egy az udvarban, szépek :K

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1470) tboy93 válasza L4mie (#1469) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nekem most is az van, 7g sedan 1.4 :D Imadom, egyedul a 11.3sec 0-100-at erzem kicsit kevesnek. Cserebe viszont 5.9-7.3 kozott eszik. Izgat a TS, erosebb, olcso a TypeR-hez kepest, egyedul a hatso kerek meghajtas ami hianyzik (tudom, a TypeR-ben sincs). Ha hatul kaparna, mar dobalnam a penzt a malacperselybe :D Mx5 ami meg szoba johetne, gyors, jo helyen hajt, csak oreg, 2 szemelyes es kicsi :( BMW nalam kilove.

Amugy kosz a linket, tenyleg sok hasznos info van abban a topikban :K

[ Szerkesztve ]

(#1471) L4mie válasza tboy93 (#1470) üzenetére


L4mie
veterán

Tényleg, beszéltünk is honda topicban amikor még válogattam milyen kocsim legyen :) :K

igazán nincs mit, ott okosabbak a témában mint én,
vagy ph!-n szerintem bárki, nem sok toyotás tolja ide az orcáját :) nem sokan vagyunk.

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1472) Drenadar válasza tboy93 (#1470) üzenetére


Drenadar
veterán

versenygépnek kell, vagy autónak? nem mindegy :)

(#1473) Silentfrog


Silentfrog
veterán

Szerintetek a Yoyota /yaris/ fogyasztás mérője, milyen elven működik? A tényleges átfolyást írja ki ,vagy a sebességből a fordulatból és a gázpedál állásából számolja ki a fogyasztást?

Lekötöttem az etanol átalakítót,és így sokkal többet mutat a benzines használat esetén is.

(#1474) rob210 válasza Silentfrog (#1473) üzenetére


rob210
nagyúr

Az amit írsz igen meglepő, mert etanolból szokott többet fogyasztani.
Pont, hogy kevesebbet kellene írni.
Legjobb tudomásom szerint megtett távolság és a benzinszint jeladó értékéből számol, de nem biztos, yarishoz nem értek. :R

Renault power

(#1475) Silentfrog válasza rob210 (#1474) üzenetére


Silentfrog
veterán

Félre értettél, nem etanollal tankoltam hanem benzinnel de mivel bekavart az átalakító lekötöttem. Most több a fogyasztás, mint amikor még működött az átalakító. /benzinből /

(#1476) rob210 válasza Silentfrog (#1475) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem értettelek félre.
Inaktív az etanol átalakító, és az autó fedcompja magasabb átlagfogyasztást ír mint amit az Etanol átalakító működésekor írt.

Igaz?

Renault power

(#1477) Silentfrog válasza rob210 (#1476) üzenetére


Silentfrog
veterán

Ha be van kötve az átalakító akkor kevesebbet fogyasztás mutat.
Igen de miért? :DDD :U

(#1478) Dare2Live válasza Silentfrog (#1473) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Nekem anno pontos volt.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#1479) Silentfrog válasza Dare2Live (#1478) üzenetére


Silentfrog
veterán

Nemsokára kifogy a benzin , megyek ugyanoda a kútra, pont ugyanaz a kútfejhez,és újra tele rakom. Nagyon kíváncsi vagyok mint fog mutatni ,mert a hihetetlen kategóriát súrolja a kocsiban amit az átlag fogyasztás mérő mutat.
Város klimával 5.1. az országút 3.5 volt klima nélkül a kijelzett érték ,de elcsesztem a tankolást és nem tudtam a valós fogyasztást megmérni.

(#1480) Tele von Zsinór


Tele von Zsinór
őstag

Van egy 2002-es E12-es Corollám (benzin, 1.4). Szerelőhöz kéne vinnem alapjáratot megnézni (meleg motornál 650 körülig lemegy, lámpánál várva néha érzem azt is, hogy felpuhul a fék, mint indításkor) meg a kéziféket rendberakni (ami hol fog, hol nem fog). Zuglói vagyok, tudtok valakit ajánlani a környéken?

(#1481) L4mie válasza Tele von Zsinór (#1480) üzenetére


L4mie
veterán

[link] Szia, itt tudsz nézelődni, ajánlanak is emberkéket, ha jól látom. ;)

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1482) Kocska89 válasza Tele von Zsinór (#1480) üzenetére


Kocska89
tag

Nekem is ugyan így viselkedik az avensis 1.6 benzin 2002.
Alapjárat alacsony, de a gyári érték. Ez annyi. Én kezdek beletörődni ez ilyen... [link]

(#1483) Tele von Zsinór válasza Kocska89 (#1482) üzenetére


Tele von Zsinór
őstag

Nem is az alacsonysága zavar igazából, azt olvastam, hogy kb. normális, de az már talán nem, hogy a fék felpuhulni szokott ilyenkor úgy, mint amikor beindítom.

Furkoo: köszi, nézem

(#1484) Dare2Live válasza Tele von Zsinór (#1483) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

de ha gyengülne a fékrásegítés akkor nem hogy nehezebben kéne mennie e féknek...?

probáld ki, hogy motort kikapcsolod és utána egyhelyben fékezel addig míg ki nem fogy. 6. teljes fékre már keménynek kéne lennie.

fékfolyadék amúgy mikor volt utoljára cserélve?

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#1485) Tele von Zsinór válasza Dare2Live (#1484) üzenetére


Tele von Zsinór
őstag

Kipróbálom majd, köszi. Menet közben minden oké, jól működik a fék.

Nem tudom, mikor lett cserélve, kb. 2 hónapja vettem a kocsit, azóta biztosan nem :)

(#1486) L4mie


L4mie
veterán

Hali,
Corolla 2004-1,4 VVTi
Fékbetét, ha nyekereg, csikorog fékezéskor akkor csere?
Hogy tudom megállapítani, hogy csereérett ezen kívül?
Féktárcsákat hogy tudom megállapítani, hogy csereérettek-e?
Van egy fotóm kerékcserekor így néztek ki.
[link]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1487) Mewryck válasza L4mie (#1486) üzenetére


Mewryck
tag

hali

nembiztos,vannak,akik panaszkodnak a fékre(nyüszítő hang+elvileg volt egy visszahívás is ezzel kapcsolatban)
le kell bontani a féknyerget és megnézni,hogy mindkét fékbetét egyformán kopik-e (képed alapján a külsőn még van anyag,de a belsőt nem látni),a féknyeregben a mozgó csap hajlamos berohadni és ilyenkor az egyik fékbetét állandóan hozzáér,vagy jóval közelebb lesz mint a másik
féktárcsán tolómérővel mérd meg a "váll" nagyságát a kerületén,abból kb lehet következtetni a kopottságra(a tárcsa gyártója meg szokta adni az eredeti vastagságot és a megengedett kopás mértékét,mivel használtan vetted,nemtudni biztosan,hogy eredetiek-e még)

üdv

...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

(#1488) L4mie válasza Mewryck (#1487) üzenetére


L4mie
veterán

Köszönöm.
Ez alapján nem mostanában volt cserélve, majd megyek ősökhöz lemérem, igazából a jobb elsőnél hallom főleg a nyüszítést. többinél inkább ilyen dörzsölődést hallok, de csak ha fékezek, alapból nincs semmi hangja.
Csak ugye baromira nem olcsó a csere :S csak betétek se....

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1489) Mewryck válasza L4mie (#1488) üzenetére


Mewryck
tag

nemolcsó az tény,de ezzel nem érdemes spórolni (sztem)
lassan nálunk is esedékes lesz a csere,tárcsa+betét eggyütt,valószínű megint nipparts vagy jakoparts lesz,anno textar nem vált be

...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

(#1490) L4mie válasza Mewryck (#1489) üzenetére


L4mie
veterán

na igen én a toyota szerviz árait néztem első-hátó együtt közel 100k :S ami most nem jönne jól, esetleg nem márkaszervizben kéne...nem tudom

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1491) rob210 válasza L4mie (#1486) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem egy agysebész mutatvány a párom verzójában mot cseréltem.
A tárcsákon szerepel, hogy mekkora a minimális vastagság.
Verzónál 28mm, ezt megméred két alátéttel meg egy tolómérővel a tárcsa fékező felületének közepén és kivonod a két alátétet. Ha érték felett van akkor nem kell cserélni (kopás miatt, más miatt lehet ).
A betéteket meg látod milyen állapotban vannak azon nincs mit variálni.
A csere kb. 50 perc volt elől 45 hátul. Ebből az emelgetéssel ment el sok idő.

Japanparts betétek kerültek be, 20.000.- alatt megállt az egész egy fékfolyadékkal együtt.
:R

Ha a 4 tárvsa is kuka lett volna akkor +28 elől +16 hátul.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#1492) L4mie válasza rob210 (#1491) üzenetére


L4mie
veterán

:R
hát gondoltam, hogy nem atomfizika :D de pesten nincs se szerszám se semmi, így marad az ősöknél megnézés.
Japanparts :D ez egy márka? :)

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1493) psycroptic


psycroptic
őstag

Fékezéskor fellépő kopogó hangot mi hallathat a bal első keréknél? Vadontáli új ATE féktárcsák vannak benne kb. 1000km-t futottak még csak. A fék fog, nem nyúlik, nem puha, nem kemény. A betétek is megfelelő állapotúak. Kerékcsapágy hibátlan. :F

PSNID: Tomy83PS

(#1494) Drenadar válasza psycroptic (#1493) üzenetére


Drenadar
veterán

stabilizátor kar? gömbcsukló?

(#1495) rob210 válasza psycroptic (#1493) üzenetére


rob210
nagyúr

Minden fékezésnél?

Renault power

(#1496) rob210 válasza L4mie (#1492) üzenetére


rob210
nagyúr

Huh akkor ezt hagyjuk nézd meg. Google a barátod ;)
Nem egy linglong gyártó.

Renault power

(#1497) psycroptic válasza Drenadar (#1494) üzenetére


psycroptic
őstag

Stabi is cserélve volt, gömbcsuklóról nem mondott a szerelő. Majd rákérdezek.

(#1495) rob210:hogy is mondjam nem minden fékezésnél, de minden lassú fékezésnél, amikor csak finoman fékezel több másodpercig, pl. 90-ről lelassulni ~70-100 méteren 50-re.

PSNID: Tomy83PS

(#1498) rob210 válasza psycroptic (#1497) üzenetére


rob210
nagyúr

Az pedig gyanús, hogy tárcsa.

Renault power

(#1499) psycroptic válasza rob210 (#1498) üzenetére


psycroptic
őstag

Pedig már a gyárit tette bele. Vagyis már nincs gyári, mert már az ATE gyártja nekik a tárcsákat. Ez már a harmadik tárcsa csere volt és mindíg olyan ~1500Km után előjön a hanghatás.

PSNID: Tomy83PS

(#1500) Mewryck válasza psycroptic (#1499) üzenetére


Mewryck
tag

néha nálunk is előjön "kopogó" hang,olyasmi hang,mint amikor kő szorul a gumi barázdába.ahogy gyorsul vagy lassul a kocsi,a hang intenzitása is változik,de új gumikkal is ez volt a helyzet...viszont teljesen véletlenszerüen jön elő(hőmérséklettől és évszaktól függetlenül) és szűnik meg a dolog...

szerk: általában jobb vagy bal előlről hallani,de néha a hátsó kerekektől is hallani lehetett...

[ Szerkesztve ]

...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.