A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Nem, itt valami nagyobb gond lesz.
Silentfrog
veterán
Van benne etanol átalakító is,én arra gondoltam elsőnek, hogy ki kellene szedetni.
Olajszintet nezted mar?
rob210
nagyúr
Mondjuk ha nem járod ki a benzint belőle az szerencsés mert nem szívja fel a koszt a tankból és nem tömíti el az injektorokat.
Azon kívül, hogy check engin van tüneteket mit tapasztalsz?
Van valami hiba, vagy ugyan úgy megy csak világít a lámpa?
Mert akkor sok minden más is lehet, nem is biztos, hogy a benzin miatt van, csak épp most jött elő.
Érdemes lenne gépre tenni, mert ki tudja mi az.
Renault power
L4mie
veterán
nyomod hosszan a navi gombot a fejegységen, legalábbis e12-nél
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
E12 corolla ts-ekrol ki-mit tud? Mennyire nyugos a tipus, mik a tipushibak, mennyit eszik, alkatreszarak stb.
Silentfrog
veterán
Köszönöm a segítségeteket, elmentem akitől vettem az autót, és megtudtam , hogy ő múlt év végéig etanollal járt. Ilyenkor nem volt semmigond a check engine lámpával hisz Hunflex etanol átalakító van az autóba szerelve.
Mondta, hogy fél éve járt benzinnel ,mivel annyira drága már az etanol, hogy nem éri meg azzal járni, így nála is többször kigyulladt a check engine lámpa szerelőnél is volt ,kiütötték a hibakódot,gondolom előtte megnézték, hogy mi is a gond.
Így a szerelő javasolta, ha nem használja csak benzinnel akkor szereltesse ki az átalakítót,mert benzinnel folyton hibajelzést fog mutatni.
Levettem az akkusarut tankoltam a 30 liter mellé 8.5 liter etanolt és azóta nem volt még a sárga lámpa felgyulladva.
Most meg az a bajom, hogy vegyem ki az átalakítót vagy használjam így? most a benzint éri meg tankolni de kit tudja mikor lesz megint 450 forint ebből egy liter,akkor meg az etanol a jobb vétel...
psycroptic
őstag
Köszi! Kipróbálom meló végén.
PSNID: Tomy83PS
rob210
nagyúr
Ha benne van az átalakító akkor az emlékeim szerint kikapcsolható.
De ha a jobbik féle van bent akkor az csak a csatik szét húzásával és összedugásával jár.
Ami nem egy nagy dolog.
HA forrasztott verzió van az már rizikósabb.
Renault power
L4mie
veterán
Jelentem fent a nyárigumi autópálya - város közlekedéssel 7,2 helyett 6,8 at evett és visszafelé még nyomtam is neki /picit kikormoltam /
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Silentfrog
veterán
Mára választ kaptam a gyártótól, a test eltávolításával a készülék működése megáll a jelet átalakítás nélkül engedi tovább.
Tehát mindjárt le is veszem az akku saruról.
Nem tudom, hogy mennyire minőségi az átalakító,Hunfelx a márkája.
rob210
nagyúr
A hunflex elég jót csinált.
Renault power
Silentfrog
veterán
Nagyon rendesek válaszoltak a kérdésemre, hogy milyen módon tudom megszüntetni a működését, és írták, hogy nem kell végleg kikötni csak a testet kössem le. Meg is volt elsőnek nem indult el a kocsi de második indításra már beröffen. Eddig durván alacsony volt a fogyasztás, lehet, hogy az átalakító is belejátszott, majd ha használom az nélkül kiderül, hogy az volt e az oka vagy az, hogy úgy mentem mint a csiga!
[ Szerkesztve ]
Drenadar
veterán
grat!
nekem is kellene találnom már nyári gumit... a kocsi szerint városba 7,6-ot fogyaszt, pedig próbálok figyelni hogy mennyire nyomjam neki de néha nehéz...
L4mie
veterán
Á nekem csak városban 8,3 volt bár akkor még új volt a gép, meg rutintalan is vagyok még, szóval lesz itt javulás. noobmeter szerint is :3
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
L4mie
veterán
[itt csemegézhetsz a típusról]
nekem nagyon bejövősek, de drága
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Relativ 1.3M-ert lattam multkor hahu-n egy nagyon szep 2002-est, ennyiert egy 97-es 6g civic vti-t nem kapsz, nem hogy egy 7g typeR-t (200le), pedig a ketto kb. egy kategoria, csak a Ts-el szemben a TypeR 2M-tol indul.
L4mie
veterán
Mióta megvan a gépem, nem nézem a HaHu-t de azért óvatosan, sok BoyRacer hajtja ezeket a kocsikat azt fele legalább szétküldi szerintem
7g civic elvileg ugyanez a kategória, sőt a corolla elvileg jobb mert kisebb a hiba % elvileg
én is nézegettem a civicet van itt egy az udvarban, szépek
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Nekem most is az van, 7g sedan 1.4 Imadom, egyedul a 11.3sec 0-100-at erzem kicsit kevesnek. Cserebe viszont 5.9-7.3 kozott eszik. Izgat a TS, erosebb, olcso a TypeR-hez kepest, egyedul a hatso kerek meghajtas ami hianyzik (tudom, a TypeR-ben sincs). Ha hatul kaparna, mar dobalnam a penzt a malacperselybe Mx5 ami meg szoba johetne, gyors, jo helyen hajt, csak oreg, 2 szemelyes es kicsi BMW nalam kilove.
Amugy kosz a linket, tenyleg sok hasznos info van abban a topikban
[ Szerkesztve ]
L4mie
veterán
Tényleg, beszéltünk is honda topicban amikor még válogattam milyen kocsim legyen
igazán nincs mit, ott okosabbak a témában mint én,
vagy ph!-n szerintem bárki, nem sok toyotás tolja ide az orcáját nem sokan vagyunk.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Drenadar
veterán
versenygépnek kell, vagy autónak? nem mindegy
Silentfrog
veterán
Szerintetek a Yoyota /yaris/ fogyasztás mérője, milyen elven működik? A tényleges átfolyást írja ki ,vagy a sebességből a fordulatból és a gázpedál állásából számolja ki a fogyasztást?
Lekötöttem az etanol átalakítót,és így sokkal többet mutat a benzines használat esetén is.
rob210
nagyúr
Az amit írsz igen meglepő, mert etanolból szokott többet fogyasztani.
Pont, hogy kevesebbet kellene írni.
Legjobb tudomásom szerint megtett távolság és a benzinszint jeladó értékéből számol, de nem biztos, yarishoz nem értek.
Renault power
Silentfrog
veterán
Félre értettél, nem etanollal tankoltam hanem benzinnel de mivel bekavart az átalakító lekötöttem. Most több a fogyasztás, mint amikor még működött az átalakító. /benzinből /
rob210
nagyúr
Nem értettelek félre.
Inaktív az etanol átalakító, és az autó fedcompja magasabb átlagfogyasztást ír mint amit az Etanol átalakító működésekor írt.
Igaz?
Renault power
Silentfrog
veterán
Ha be van kötve az átalakító akkor kevesebbet fogyasztás mutat.
Igen de miért?
Dare2Live
nagyúr
Nekem anno pontos volt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Silentfrog
veterán
Nemsokára kifogy a benzin , megyek ugyanoda a kútra, pont ugyanaz a kútfejhez,és újra tele rakom. Nagyon kíváncsi vagyok mint fog mutatni ,mert a hihetetlen kategóriát súrolja a kocsiban amit az átlag fogyasztás mérő mutat.
Város klimával 5.1. az országút 3.5 volt klima nélkül a kijelzett érték ,de elcsesztem a tankolást és nem tudtam a valós fogyasztást megmérni.
Tele von Zsinór
őstag
Van egy 2002-es E12-es Corollám (benzin, 1.4). Szerelőhöz kéne vinnem alapjáratot megnézni (meleg motornál 650 körülig lemegy, lámpánál várva néha érzem azt is, hogy felpuhul a fék, mint indításkor) meg a kéziféket rendberakni (ami hol fog, hol nem fog). Zuglói vagyok, tudtok valakit ajánlani a környéken?
L4mie
veterán
[link] Szia, itt tudsz nézelődni, ajánlanak is emberkéket, ha jól látom.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Kocska89
tag
Nekem is ugyan így viselkedik az avensis 1.6 benzin 2002.
Alapjárat alacsony, de a gyári érték. Ez annyi. Én kezdek beletörődni ez ilyen... [link]
Tele von Zsinór
őstag
Nem is az alacsonysága zavar igazából, azt olvastam, hogy kb. normális, de az már talán nem, hogy a fék felpuhulni szokott ilyenkor úgy, mint amikor beindítom.
Furkoo: köszi, nézem
Dare2Live
nagyúr
de ha gyengülne a fékrásegítés akkor nem hogy nehezebben kéne mennie e féknek...?
probáld ki, hogy motort kikapcsolod és utána egyhelyben fékezel addig míg ki nem fogy. 6. teljes fékre már keménynek kéne lennie.
fékfolyadék amúgy mikor volt utoljára cserélve?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Tele von Zsinór
őstag
Kipróbálom majd, köszi. Menet közben minden oké, jól működik a fék.
Nem tudom, mikor lett cserélve, kb. 2 hónapja vettem a kocsit, azóta biztosan nem
L4mie
veterán
Hali,
Corolla 2004-1,4 VVTi
Fékbetét, ha nyekereg, csikorog fékezéskor akkor csere?
Hogy tudom megállapítani, hogy csereérett ezen kívül?
Féktárcsákat hogy tudom megállapítani, hogy csereérettek-e?
Van egy fotóm kerékcserekor így néztek ki.
[link]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Mewryck
tag
hali
nembiztos,vannak,akik panaszkodnak a fékre(nyüszítő hang+elvileg volt egy visszahívás is ezzel kapcsolatban)
le kell bontani a féknyerget és megnézni,hogy mindkét fékbetét egyformán kopik-e (képed alapján a külsőn még van anyag,de a belsőt nem látni),a féknyeregben a mozgó csap hajlamos berohadni és ilyenkor az egyik fékbetét állandóan hozzáér,vagy jóval közelebb lesz mint a másik
féktárcsán tolómérővel mérd meg a "váll" nagyságát a kerületén,abból kb lehet következtetni a kopottságra(a tárcsa gyártója meg szokta adni az eredeti vastagságot és a megengedett kopás mértékét,mivel használtan vetted,nemtudni biztosan,hogy eredetiek-e még)
üdv
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
L4mie
veterán
Köszönöm.
Ez alapján nem mostanában volt cserélve, majd megyek ősökhöz lemérem, igazából a jobb elsőnél hallom főleg a nyüszítést. többinél inkább ilyen dörzsölődést hallok, de csak ha fékezek, alapból nincs semmi hangja.
Csak ugye baromira nem olcsó a csere :S csak betétek se....
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Mewryck
tag
nemolcsó az tény,de ezzel nem érdemes spórolni (sztem)
lassan nálunk is esedékes lesz a csere,tárcsa+betét eggyütt,valószínű megint nipparts vagy jakoparts lesz,anno textar nem vált be
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
L4mie
veterán
na igen én a toyota szerviz árait néztem első-hátó együtt közel 100k :S ami most nem jönne jól, esetleg nem márkaszervizben kéne...nem tudom
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
rob210
nagyúr
Nem egy agysebész mutatvány a párom verzójában mot cseréltem.
A tárcsákon szerepel, hogy mekkora a minimális vastagság.
Verzónál 28mm, ezt megméred két alátéttel meg egy tolómérővel a tárcsa fékező felületének közepén és kivonod a két alátétet. Ha érték felett van akkor nem kell cserélni (kopás miatt, más miatt lehet ).
A betéteket meg látod milyen állapotban vannak azon nincs mit variálni.
A csere kb. 50 perc volt elől 45 hátul. Ebből az emelgetéssel ment el sok idő.
Japanparts betétek kerültek be, 20.000.- alatt megállt az egész egy fékfolyadékkal együtt.
Ha a 4 tárvsa is kuka lett volna akkor +28 elől +16 hátul.
[ Szerkesztve ]
Renault power
L4mie
veterán
hát gondoltam, hogy nem atomfizika de pesten nincs se szerszám se semmi, így marad az ősöknél megnézés.
Japanparts ez egy márka?
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
psycroptic
őstag
Fékezéskor fellépő kopogó hangot mi hallathat a bal első keréknél? Vadontáli új ATE féktárcsák vannak benne kb. 1000km-t futottak még csak. A fék fog, nem nyúlik, nem puha, nem kemény. A betétek is megfelelő állapotúak. Kerékcsapágy hibátlan.
PSNID: Tomy83PS
Drenadar
veterán
stabilizátor kar? gömbcsukló?
rob210
nagyúr
Minden fékezésnél?
Renault power
rob210
nagyúr
Huh akkor ezt hagyjuk nézd meg. Google a barátod
Nem egy linglong gyártó.
Renault power
psycroptic
őstag
Stabi is cserélve volt, gömbcsuklóról nem mondott a szerelő. Majd rákérdezek.
(#1495) rob210:hogy is mondjam nem minden fékezésnél, de minden lassú fékezésnél, amikor csak finoman fékezel több másodpercig, pl. 90-ről lelassulni ~70-100 méteren 50-re.
PSNID: Tomy83PS
rob210
nagyúr
Az pedig gyanús, hogy tárcsa.
Renault power
psycroptic
őstag
Pedig már a gyárit tette bele. Vagyis már nincs gyári, mert már az ATE gyártja nekik a tárcsákat. Ez már a harmadik tárcsa csere volt és mindíg olyan ~1500Km után előjön a hanghatás.
PSNID: Tomy83PS
Mewryck
tag
néha nálunk is előjön "kopogó" hang,olyasmi hang,mint amikor kő szorul a gumi barázdába.ahogy gyorsul vagy lassul a kocsi,a hang intenzitása is változik,de új gumikkal is ez volt a helyzet...viszont teljesen véletlenszerüen jön elő(hőmérséklettől és évszaktól függetlenül) és szűnik meg a dolog...
szerk: általában jobb vagy bal előlről hallani,de néha a hátsó kerekektől is hallani lehetett...
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN