A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Ez mindenhol így működik.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Szerintem arra céloz, hogy nem fér be majd a garázsba.
Sajnos általános, hogy az új építésű ingatlanokban 5 méteres garázst építenek. Amibe egy Camry már nagyon-nagyon passzentosan férne be (de egy Szedán Corolla is...).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Ha a 10%-os difire ráhúzod az Áfát, meg a vámot (mert ugye nem az EU-ban gyártják), akkor rögtön nem 10%-os lesz a különbség...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Érdekes, nekem a Corolla Sedan-al nincs gondom, pedig napi ingázáskor bőven hajtok át fekvőrendőrökön...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Ez abszolút nem tényeken alapul (nem mértem) de szerintem a corolla sedannak nagyobb a hasmagassága mint egy csomó más autónak (meg a HB Corollának). Ami annyiban logikus lenne hogy sok kevésbé gazdag (rosszabb úthálozatú) országban szeretik a szedán formát. Mondjuk a toyota iq biztosan inkább gazdag helyekre készült és az kb mindent simán vett (aránylag nagy hasmagasság + rövid tengelytáv). Kár hogy nem lett újabb generáció, 1.5 hibriddel zúzna.
KTTech
veterán
A Yarisom is 15cm-es hasmagassággal rendelkezik, de még egyszer se ért le 5 fővel fekvőrendőrön (pedig a cégnél durvák vannak, a régi Yarisom leért). Gondolom a keményebb rugók megteszik a hatásukat...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
No.01
őstag
Arrol nem is beszelve, h a mai divatos SUV-ok tenyleges hasmagassaga sokszor semmivel sem nagyobb, mint egy normal szemleyauoe... szoval ez a gondolatmenet szvsz itt meg is bukik.
Persze ha a nagyobb ter es a pakolhatosag a szempont az mar mas teszte, de ugye itt a eredendo problema mashonnan jott.
gaborn1
tag
Hát lehet én számolok rosszul, de ha 1 autó Áfa és vám nélkül a példa kedvéért:
10 millió
másik 11 millió, azaz 10% árkülönbség van, akkor ha tegyük fel Áfa és vám együtt 40%, akkor:
1-ik autó 10m->14m
másik autó 11m->15,4m
Tehát ugyanúgy megmarad a százalékos különbség, csak az összeg lesz eltérő.
Az a 15 cm nem is rossz. Vannak ha jól emlékszem 11 cm-es hétköznapi autók is. Toyoták ebben szerintem józanok maradtak, nem lettek túl alacsonyak (bár az új corolla HB gyanús nekem ebben, de ez lehet hogy csak vizuális csalódás, pár éve amikor az aurist néztem az nem volt túl alacsony hasmagasságú).
Mersant_le
csendes tag
nemet oldalakon 135mm-t irnak az IS 300h es a HB Corolla hasmagassagara is.
Ck.
addikt
Azt elfelejtettem említeni, nem új autóban, hanem 2-4 év körüli használtakban gondolkodom, ott már elég kicsi az árkülönbség egy RAV4-NX között például. Meglátjuk mit dob a gép, egyelőre kivárunk, nem kapkodunk. Csak a trombózis hajlam miatt is jobb lenne egy magasabb építésű autó, ahol a lábtér is tágasabb, jobban tornáztatható út közben a láb, nem jelent gondot egy 90 fokos térd behajlítás és pihentetés a kormány alatt, stb. Kezdünk abba a korba kerülni, ahol egy hagyományos autó formába úgy kell bemászni sajnos…visszatérve a C-HR-re, elhiszem, hogy nem olyan brutál a hasmagasság, de az IS 300h F Sport kivitelben gyakorlatilag nem rendelkezik szinte semmi hasmagassággal…párhuzamos parkolásnál egy magasabb padka esetén a küszöb szoknya elég sok vigyázást igényel és az ajtót is kétszer meg kell gondolni, hogy ki merje e nyitni az ember a járda felőli oldalon…
[ Szerkesztve ]
KubanitoS
veterán
Ezek után már csak egy kérdésem van: egyáltalán hogy merülhetett fel az IS 300 megvásárlása?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Ck.
addikt
Nagyon egyszerű a válasz, a megszokás. Mindig hasonló alacsony autóim voltak, Audi A6, Honda Accord, BMW E92, F10, Mercedes C-klasse, stb. Igaz, sosem voltak borzasztó kényelmesek. Ja és persze a forma…
[ Szerkesztve ]
Ha ez igaz akkor az NX rosszabbul tartja az árát. Mondjuk semmi meglepő nem lenne benne a prémium már csak ilyen.
Ck.
addikt
A régi, csúnya váltós RAV4-ek (2017-18) £23-24k-nál kezdődnek, míg a hasonló évjáratú NX300h £26k-27k-tól.
pècsimunkás
addikt
Ilyen esetben, csakis a Lexus.
Szerintem
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Font? Britek külön érdekes piac, ott valamiért jobban esnek az árak (gondolom mert onnan nem viszik máshova Európába az autókat másik oldalon lévő kormány miatt). De vásárlói szempontból ez nem negatívum
KubanitoS
veterán
Átvettük a Yarist, nagy a boldogság. Az autó olyan, mint egy űrhajó még az egy éves Suzuki S Crossomhoz képest is, nem is nagyon mennék bele a dolgokba. Amit viszont külön kiemelnék, az a Toyota applikációja, ami mutatja a kocsi jelenlegi gps pozicióját, hogy mennyi üzemanyag van benne, hogy nyitva/zárva van-e a kocsi (telefonon keresztül is zárható/nyitható), sőt ha jól láttam indulás előtt kb 10 perccel a telefonról be tudod indítani a légkondit (távolról), hogy mire az autóhoz érsz, addigra lehűtse azt.
Mindenkinek kívánom, hogy élje át az érzést, amikor az új autóját veheti át.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
pècsimunkás
addikt
Jó érzés !!!
Félek többször nem élem át.
Legalábbis, ha Golf R-t szeretnék legközelebb...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Veron
őstag
Grat! Élvezd ki!
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Ha így számoljuk, jogos.
Én az összegszerű részét néztem, szvsz brutál mód elszaladna az is...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Gratula, használjátok egészséggel!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
gaborn1
tag
Huh, a miénk még olyan soká lesz meg, hogy ha idén teherbe ejtenék valakit, valószínűbb, hogy a születő gyerek előbb kerülne babakocsiba, mint én az új Toyotánkba.
Jó fotó Biztos érzéki csalódás de én ezen is alacsonyabb has magasságúnak látom a HB-t.
gaborn1
tag
Ha amerikai adatokat veszek figyelembe, akkor rettentő jó a szemed, mert valóban, a HB 0,5 centivel alacsonyabb:
[Sedan] vs [Hatchback]
Ground Clearance: Sedan 5,3 inch vs Hatchback 5,1 inch.
Ck.
addikt
Gratula, sok örömet benne!
Az előklimatizáció részében biztos vagy? Honnan kapja hozzá az autó a szükséges extra energiát? A nagyfeszültségű akkumulátor kapacitása erre aligha elég, ha egy hagyományos (nem plugin) hybridről beszélünk. Kiváncsi vagyok milyen megoldást használ, kályha tudtommal nincs a Toyotákban.
[ Szerkesztve ]
gaborn1
tag
Az [Applikáció] leírása szerint:
"• Remotely start/stop your vehicle(2).
Start your vehicle and even warm or cool the interior based on the last climate-control settings."
Tehát beindítja a kocsit és jár a klíma azon a hőfokon, amin be volt állítva leállításkor.
KubanitoS
veterán
Köszi szépen mindenkinek!
A klimatizálást nem próbáltuk, a telefonos app alapján írtam az infót:
Amúgy az egész applikációt nem értem/értjük. A kocsit ki lehet nyitni / be lehet zárni telefonnal távolságtól függetlenül, ezt le is teszteltük. Kell neki vagy 30 mp, de működik. A kocsi pontos GPS pozícióját is láttuk 150 km-ről is, mondjuk ez utóbbi talán magyarázható, hogy leállítás előtt menti az utolsó helyzetét. Illetve egyéb, jelentéktelenebb dolgokat is be lehet állítani az autón, látszólag bármiféle kapcsolat (telefon-autó) nélkül.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
KubanitoS
veterán
gaborn1
tag
Mit értesz az alatt, hogy látszólag bármiféle kapcsolat nélkül? Kocsiban van sim kártya, biztos azzal kommunikál az app.
szerk: kép alapján előfizetéssel van hűtés/fűtés, van ilyened?
[ Szerkesztve ]
KubanitoS
veterán
Ha van SIM kártya a kocsiban, akkor ez magyarázat lehet, de erről nem kaptam tájékoztatást. A légkondis cuccot még nem próbáltam, de külön erre nem kötöttem előfizetést. Kérdés, hogy az új autóhoz jár-e, de ezt meg a kereskedő sem mondta. Mondjuk utólag visszagondolva az ember szerintem nem is tudta, hogy van ilyen.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
gaborn1
tag
Kötelező a SIM kártya jó pár éve már. Vészhívó gomb miatt, ami azt hiszem 112-t tárcsázza.
Nikaré
őstag
A Toyota az "előfizető" és ezt a rendszert használja baleset esetén riasztásra a rendszer, amennyiben nincs inkognitó módba téve.
[ Szerkesztve ]
Reménykedtem de sajna RAV4 nem tudja a távvezérelt hűtést/fűtést az nekem is jól jött volna téli reggeleken ház előtt (10 perccel indulás előtt indítva). Bár még reménykedhetek hátha a facelifttel tudni fogja (túl nagy reményem azért nincs).
gaborn1
tag
Camry se tudja, most néztem rá. Nem is értem egyébként, hogy Yaris/Yaris Cross tudja, de egy tizenmilliós Rav4 (kivéve plugin), Camry, Highlander nem?
RAv4 plugin se ha jól látom. Szerintem egyszerűen újabb rendszer tudja és ennyi. Yaris és a Y. Cross újabb. Corolla Cross is fogja tudni gondolom.
Távvezérelt fűtés és hűtés és a távvezérelt légkondi között vajon mi a különbség? Köszi Toyota Mondjuk közös pont hogy a sima RAV4-ben nincs
Nikaré
őstag
Közben kérdezem, hogy megoldotta valaki pl. Corolla zongora lakk elfedését valahogyan? A másik, hogy küszöb műanyag borítására milyen jó megoldás létezik? A ki/be szállásnál idővel óhatatlanul össze lesz rúgva (gyerekek esetén fokozottan) A hátsó ajtók B oszlop felfelé forduló íve az is érintett rendesen.
gaborn1
tag
Hát arra tudok itt gondolni, hogy a yarisnak be kell indítani a motort, hogy fűtsön/hűtsön, a Rav4 meg mivel plugin, ezért elektromosba megoldja? Jobb ötletem nincs.
Kb én is erre tippelnék. Jobb megoldás is ha ott van az a szép nagy akksi. Mindegy plugin úgysem lesz, meglátjuk hozz e ebben változást a facelift.
KubanitoS
veterán
Igazából a Yarisnál is oda van írva, hogy 2021 júniusától gyártott modelleken, szóval szerintem jönni fog az a Rav4 esetében is, ha ez a légkondi szabályozás már nem az. Apróbb fejlesztések biztosan vannak amúgy, az én Yarisom oldalán már nincs hybrid logó sem és már a konfigurátor képein sincs ott.
Mostmár csak azt szeretném kinyomozni, hogy gyári navit lehetne-e varázsolni a kocsiba...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
gaborn1
tag
Már a 2014-es Avensisünkbe is lehetett volna utólag gyári navit rakni, fejegységen volt gomb h nav, csak ugye meg nem vettük. Akkor azt mondták az egész annyi h egy USB-n rajt a program, rádugják a kocsira az USB-t aztán kb fél óra alatt fent is a navi. Más kérdés, hogy X száz ezer forint (volt 7 éve), meg ha jól emlékszem, ha letellik a gyári 2-3 év ingyenes frissítés, akkor évente 60-80 ezer forint a frissítés (7 éve ennyi volt kb).
[ Szerkesztve ]
Hát legyen igazad. Az amiknál éppen azon van hiszti hogy 1 év után előfizetéses (8 dolcsi havonta, vagy 80 évente). De lehet hogy kiköhögném ha minden jól működik benne (csomó előnye van, pl a gyerek be tud ülni ha hamarabb odaér a kocsihoz stb.)
Nem igazán értem, miért szeretnél gyári navit, ha van Android Auto + Waze...
Nagyjából egy gyári navi sem ér a nyomába...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
KubanitoS
veterán
Igazából csak érdekelne, hogy vajon mennyibe kerül és hogy lehetne rárakni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
A gyári megoldás úgy tudom kb. 300e Ft-be kerül, bármelyik márka szervíz megcsinálja.
De google-be beírva a kulcsszavakat rögtön feldobott egy [alternatívát kínáló oldalt is] .
Ha magad szeretnéd akkor azt hiszem mélyebbre kell ásni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Gombinyó
őstag
300e, nincs az az élethelyzet, hogy megérje a gyári navi. Ráadásul gagyi az egész, bármelyik ingyenes alternatíva milliószor használhatóbb.
paolinho
őstag
Kiégett megint az egyik HIR2-es tip. izzóm (Auris 2016). Volt már erre precedens, ha nem is túl sűrűn szerencsére. Viszont azt tapasztaltam, hogy ha csak a rossz izzót cserélem, pár héten belül a másik is kiég. A kérdés az lenne hogy jól gondolom, hogy ezt párban érdemes cserélni ilyenkor, vagy csak én voltam peches eddig?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5