Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13001) Cifu válasza KubanitoS (#12980) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ez mindenhol így működik. :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13002) Cifu válasza Paxker315 (#12982) üzenetére


Cifu
nagyúr

Szerintem arra céloz, hogy nem fér be majd a garázsba. :D
Sajnos általános, hogy az új építésű ingatlanokban 5 méteres garázst építenek. Amibe egy Camry már nagyon-nagyon passzentosan férne be (de egy Szedán Corolla is...).

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13003) Cifu válasza gaborn1 (#12996) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ha a 10%-os difire ráhúzod az Áfát, meg a vámot (mert ugye nem az EU-ban gyártják), akkor rögtön nem 10%-os lesz a különbség...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13004) Cifu válasza Ck. (#12993) üzenetére


Cifu
nagyúr

Érdekes, nekem a Corolla Sedan-al nincs gondom, pedig napi ingázáskor bőven hajtok át fekvőrendőrökön...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13005) Tom1939 válasza Cifu (#13004) üzenetére


Tom1939
őstag

Ez abszolút nem tényeken alapul (nem mértem) de szerintem a corolla sedannak nagyobb a hasmagassága mint egy csomó más autónak (meg a HB Corollának). Ami annyiban logikus lenne hogy sok kevésbé gazdag (rosszabb úthálozatú) országban szeretik a szedán formát. Mondjuk a toyota iq biztosan inkább gazdag helyekre készült és az kb mindent simán vett (aránylag nagy hasmagasság + rövid tengelytáv). Kár hogy nem lett újabb generáció, 1.5 hibriddel zúzna.

(#13006) KTTech válasza Senhi (#12994) üzenetére


KTTech
veterán

A Yarisom is 15cm-es hasmagassággal rendelkezik, de még egyszer se ért le 5 fővel fekvőrendőrön (pedig a cégnél durvák vannak, a régi Yarisom leért). Gondolom a keményebb rugók megteszik a hatásukat...

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#13007) No.01


No.01
őstag

Arrol nem is beszelve, h a mai divatos SUV-ok tenyleges hasmagassaga sokszor semmivel sem nagyobb, mint egy normal szemleyauoe... szoval ez a gondolatmenet szvsz itt meg is bukik.
Persze ha a nagyobb ter es a pakolhatosag a szempont az mar mas teszte, de ugye itt a eredendo problema mashonnan jott.

(#13008) gaborn1 válasza Cifu (#13003) üzenetére


gaborn1
tag

Hát lehet én számolok rosszul, de ha 1 autó Áfa és vám nélkül a példa kedvéért:
10 millió
másik 11 millió, azaz 10% árkülönbség van, akkor ha tegyük fel Áfa és vám együtt 40%, akkor:
1-ik autó 10m->14m
másik autó 11m->15,4m
Tehát ugyanúgy megmarad a százalékos különbség, csak az összeg lesz eltérő. :R

(#13009) Tom1939 válasza KTTech (#13006) üzenetére


Tom1939
őstag

Az a 15 cm nem is rossz. Vannak ha jól emlékszem 11 cm-es hétköznapi autók is. Toyoták ebben szerintem józanok maradtak, nem lettek túl alacsonyak (bár az új corolla HB gyanús nekem ebben, de ez lehet hogy csak vizuális csalódás, pár éve amikor az aurist néztem az nem volt túl alacsony hasmagasságú).

(#13010) Mersant_le


Mersant_le
csendes tag

nemet oldalakon 135mm-t irnak az IS 300h es a HB Corolla hasmagassagara is.

(#13011) Ck.


Ck.
addikt

Azt elfelejtettem említeni, nem új autóban, hanem 2-4 év körüli használtakban gondolkodom, ott már elég kicsi az árkülönbség egy RAV4-NX között például. Meglátjuk mit dob a gép, egyelőre kivárunk, nem kapkodunk. Csak a trombózis hajlam miatt is jobb lenne egy magasabb építésű autó, ahol a lábtér is tágasabb, jobban tornáztatható út közben a láb, nem jelent gondot egy 90 fokos térd behajlítás és pihentetés a kormány alatt, stb. Kezdünk abba a korba kerülni, ahol egy hagyományos autó formába úgy kell bemászni sajnos…visszatérve a C-HR-re, elhiszem, hogy nem olyan brutál a hasmagasság, de az IS 300h F Sport kivitelben gyakorlatilag nem rendelkezik szinte semmi hasmagassággal…párhuzamos parkolásnál egy magasabb padka esetén a küszöb szoknya elég sok vigyázást igényel és az ajtót is kétszer meg kell gondolni, hogy ki merje e nyitni az ember a járda felőli oldalon…

[ Szerkesztve ]

(#13012) KubanitoS válasza Ck. (#13011) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ezek után már csak egy kérdésem van: egyáltalán hogy merülhetett fel az IS 300 megvásárlása?

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#13013) Ck. válasza KubanitoS (#13012) üzenetére


Ck.
addikt

Nagyon egyszerű a válasz, a megszokás. Mindig hasonló alacsony autóim voltak, Audi A6, Honda Accord, BMW E92, F10, Mercedes C-klasse, stb. Igaz, sosem voltak borzasztó kényelmesek. ;] Ja és persze a forma…

[ Szerkesztve ]

(#13014) Tom1939 válasza Ck. (#13011) üzenetére


Tom1939
őstag

Ha ez igaz akkor az NX rosszabbul tartja az árát. Mondjuk semmi meglepő nem lenne benne a prémium már csak ilyen.

(#13015) Ck. válasza Tom1939 (#13014) üzenetére


Ck.
addikt

A régi, csúnya váltós RAV4-ek (2017-18) £23-24k-nál kezdődnek, míg a hasonló évjáratú NX300h £26k-27k-tól.

(#13016) pècsimunkás válasza Ck. (#13015) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Ilyen esetben, csakis a Lexus.
Szerintem :)

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#13017) Tom1939 válasza Ck. (#13015) üzenetére


Tom1939
őstag

Font? Britek külön érdekes piac, ott valamiért jobban esnek az árak (gondolom mert onnan nem viszik máshova Európába az autókat másik oldalon lévő kormány miatt). De vásárlói szempontból ez nem negatívum :)

(#13018) KubanitoS válasza KubanitoS (#12956) üzenetére


KubanitoS
veterán

Átvettük a Yarist, nagy a boldogság. Az autó olyan, mint egy űrhajó még az egy éves Suzuki S Crossomhoz képest is, nem is nagyon mennék bele a dolgokba. Amit viszont külön kiemelnék, az a Toyota applikációja, ami mutatja a kocsi jelenlegi gps pozicióját, hogy mennyi üzemanyag van benne, hogy nyitva/zárva van-e a kocsi (telefonon keresztül is zárható/nyitható), sőt ha jól láttam indulás előtt kb 10 perccel a telefonról be tudod indítani a légkondit (távolról), hogy mire az autóhoz érsz, addigra lehűtse azt.

Mindenkinek kívánom, hogy élje át az érzést, amikor az új autóját veheti át.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#13019) pècsimunkás válasza KubanitoS (#13018) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Jó érzés :K!!!
Félek többször nem élem át.
Legalábbis, ha Golf R-t szeretnék legközelebb...

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#13020) Veron válasza KubanitoS (#13018) üzenetére


Veron
őstag

Grat! Élvezd ki!

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#13021) Cifu válasza gaborn1 (#13008) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ha így számoljuk, jogos. :R
Én az összegszerű részét néztem, szvsz brutál mód elszaladna az is...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13022) Cifu válasza Tom1939 (#13009) üzenetére


Cifu
nagyúr

Hát legalábbis szemre semmi különbség nincs a Szedán és a Ferdehátú hasmagassága között (a HB ráadásul hibrid).

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13023) Cifu válasza KubanitoS (#13018) üzenetére


Cifu
nagyúr

Gratula, használjátok egészséggel! :C

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13024) gaborn1 válasza KubanitoS (#13018) üzenetére


gaborn1
tag

Huh, a miénk még olyan soká lesz meg, hogy ha idén teherbe ejtenék valakit, valószínűbb, hogy a születő gyerek előbb kerülne babakocsiba, mint én az új Toyotánkba. ;]

(#13025) Tom1939 válasza Cifu (#13022) üzenetére


Tom1939
őstag

Jó fotó :) Biztos érzéki csalódás de én ezen is alacsonyabb has magasságúnak látom a HB-t.

(#13026) gaborn1


gaborn1
tag

Ha amerikai adatokat veszek figyelembe, akkor rettentő jó a szemed, mert valóban, a HB 0,5 centivel alacsonyabb:
[Sedan] vs [Hatchback]
Ground Clearance: Sedan 5,3 inch vs Hatchback 5,1 inch.

(#13027) Ck. válasza KubanitoS (#13018) üzenetére


Ck.
addikt

Gratula, sok örömet benne! :C
Az előklimatizáció részében biztos vagy? Honnan kapja hozzá az autó a szükséges extra energiát? A nagyfeszültségű akkumulátor kapacitása erre aligha elég, ha egy hagyományos (nem plugin) hybridről beszélünk. Kiváncsi vagyok milyen megoldást használ, kályha tudtommal nincs a Toyotákban.

[ Szerkesztve ]

(#13028) gaborn1 válasza Ck. (#13027) üzenetére


gaborn1
tag

Az [Applikáció] leírása szerint:

"• Remotely start/stop your vehicle(2).
Start your vehicle and even warm or cool the interior based on the last climate-control settings."

Tehát beindítja a kocsit és jár a klíma azon a hőfokon, amin be volt állítva leállításkor.

(#13029) KubanitoS válasza Ck. (#13027) üzenetére


KubanitoS
veterán

Köszi szépen mindenkinek!

A klimatizálást nem próbáltuk, a telefonos app alapján írtam az infót:

Amúgy az egész applikációt nem értem/értjük. A kocsit ki lehet nyitni / be lehet zárni telefonnal távolságtól függetlenül, ezt le is teszteltük. Kell neki vagy 30 mp, de működik. A kocsi pontos GPS pozícióját is láttuk 150 km-ről is, mondjuk ez utóbbi talán magyarázható, hogy leállítás előtt menti az utolsó helyzetét. Illetve egyéb, jelentéktelenebb dolgokat is be lehet állítani az autón, látszólag bármiféle kapcsolat (telefon-autó) nélkül.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#13030) KubanitoS válasza KubanitoS (#13029) üzenetére


KubanitoS
veterán

Kicsit kutakodtam, ezt a képet pedig ezen az oldalon találtam: https://www.toyota.hu/service-and-accessories/my-toyota/myt.json

Ezek szerint valóban van benne távirányítós hűtés/fűtés. Ezt még a kereskedő sem mondta.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#13031) gaborn1 válasza KubanitoS (#13029) üzenetére


gaborn1
tag

Mit értesz az alatt, hogy látszólag bármiféle kapcsolat nélkül? Kocsiban van sim kártya, biztos azzal kommunikál az app.

szerk: kép alapján előfizetéssel van hűtés/fűtés, van ilyened?

[ Szerkesztve ]

(#13032) KubanitoS válasza gaborn1 (#13031) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ha van SIM kártya a kocsiban, akkor ez magyarázat lehet, de erről nem kaptam tájékoztatást. A légkondis cuccot még nem próbáltam, de külön erre nem kötöttem előfizetést. Kérdés, hogy az új autóhoz jár-e, de ezt meg a kereskedő sem mondta. Mondjuk utólag visszagondolva az ember szerintem nem is tudta, hogy van ilyen. :DDD

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#13033) gaborn1 válasza KubanitoS (#13032) üzenetére


gaborn1
tag

Kötelező a SIM kártya jó pár éve már. Vészhívó gomb miatt, ami azt hiszem 112-t tárcsázza.

(#13034) Nikaré válasza KubanitoS (#13032) üzenetére


Nikaré
őstag

A Toyota az "előfizető" és ezt a rendszert használja baleset esetén riasztásra a rendszer, amennyiben nincs inkognitó módba téve.

[ Szerkesztve ]

(#13035) Tom1939 válasza KubanitoS (#13030) üzenetére


Tom1939
őstag

Reménykedtem de sajna RAV4 nem tudja a távvezérelt hűtést/fűtést az nekem is jól jött volna téli reggeleken ház előtt (10 perccel indulás előtt indítva). Bár még reménykedhetek hátha a facelifttel tudni fogja (túl nagy reményem azért nincs).

(#13036) gaborn1 válasza Tom1939 (#13035) üzenetére


gaborn1
tag

Camry se tudja, most néztem rá. Nem is értem egyébként, hogy Yaris/Yaris Cross tudja, de egy tizenmilliós Rav4 (kivéve plugin), Camry, Highlander nem? :F

(#13037) Tom1939 válasza gaborn1 (#13036) üzenetére


Tom1939
őstag

RAv4 plugin se ha jól látom. Szerintem egyszerűen újabb rendszer tudja és ennyi. Yaris és a Y. Cross újabb. Corolla Cross is fogja tudni gondolom.

(#13038) gaborn1 válasza Tom1939 (#13037) üzenetére


gaborn1
tag

(#13039) Tom1939 válasza gaborn1 (#13038) üzenetére


Tom1939
őstag

Távvezérelt fűtés és hűtés és a távvezérelt légkondi között vajon mi a különbség? Köszi Toyota :) Mondjuk közös pont hogy a sima RAV4-ben nincs :(

(#13040) Nikaré


Nikaré
őstag

Közben kérdezem, hogy megoldotta valaki pl. Corolla zongora lakk elfedését valahogyan? A másik, hogy küszöb műanyag borítására milyen jó megoldás létezik? A ki/be szállásnál idővel óhatatlanul össze lesz rúgva (gyerekek esetén fokozottan) A hátsó ajtók B oszlop felfelé forduló íve az is érintett rendesen.

(#13041) gaborn1 válasza Tom1939 (#13039) üzenetére


gaborn1
tag

Hát arra tudok itt gondolni, hogy a yarisnak be kell indítani a motort, hogy fűtsön/hűtsön, a Rav4 meg mivel plugin, ezért elektromosba megoldja? Jobb ötletem nincs. :F

(#13042) Tom1939 válasza gaborn1 (#13041) üzenetére


Tom1939
őstag

Kb én is erre tippelnék. Jobb megoldás is ha ott van az a szép nagy akksi. Mindegy plugin úgysem lesz, meglátjuk hozz e ebben változást a facelift.

(#13043) KubanitoS válasza Tom1939 (#13035) üzenetére


KubanitoS
veterán

Igazából a Yarisnál is oda van írva, hogy 2021 júniusától gyártott modelleken, szóval szerintem jönni fog az a Rav4 esetében is, ha ez a légkondi szabályozás már nem az. Apróbb fejlesztések biztosan vannak amúgy, az én Yarisom oldalán már nincs hybrid logó sem és már a konfigurátor képein sincs ott.

Mostmár csak azt szeretném kinyomozni, hogy gyári navit lehetne-e varázsolni a kocsiba...

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#13044) gaborn1 válasza KubanitoS (#13043) üzenetére


gaborn1
tag

Már a 2014-es Avensisünkbe is lehetett volna utólag gyári navit rakni, fejegységen volt gomb h nav, csak ugye meg nem vettük. Akkor azt mondták az egész annyi h egy USB-n rajt a program, rádugják a kocsira az USB-t aztán kb fél óra alatt fent is a navi. Más kérdés, hogy X száz ezer forint (volt 7 éve), meg ha jól emlékszem, ha letellik a gyári 2-3 év ingyenes frissítés, akkor évente 60-80 ezer forint a frissítés (7 éve ennyi volt kb).

[ Szerkesztve ]

(#13045) Tom1939 válasza KubanitoS (#13043) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát legyen igazad. Az amiknál éppen azon van hiszti hogy 1 év után előfizetéses (8 dolcsi havonta, vagy 80 évente). De lehet hogy kiköhögném ha minden jól működik benne (csomó előnye van, pl a gyerek be tud ülni ha hamarabb odaér a kocsihoz stb.)

(#13046) Cifu válasza KubanitoS (#13043) üzenetére


Cifu
nagyúr

Nem igazán értem, miért szeretnél gyári navit, ha van Android Auto + Waze... :DDD
Nagyjából egy gyári navi sem ér a nyomába...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13047) KubanitoS válasza Cifu (#13046) üzenetére


KubanitoS
veterán

Igazából csak érdekelne, hogy vajon mennyibe kerül és hogy lehetne rárakni.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#13048) Cifu válasza KubanitoS (#13047) üzenetére


Cifu
nagyúr

A gyári megoldás úgy tudom kb. 300e Ft-be kerül, bármelyik márka szervíz megcsinálja.
De google-be beírva a kulcsszavakat rögtön feldobott egy [alternatívát kínáló oldalt is] .
Ha magad szeretnéd akkor azt hiszem mélyebbre kell ásni... :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#13049) Gombinyó válasza KubanitoS (#13047) üzenetére


Gombinyó
őstag

300e, nincs az az élethelyzet, hogy megérje a gyári navi. Ráadásul gagyi az egész, bármelyik ingyenes alternatíva milliószor használhatóbb.

(#13050) paolinho


paolinho
őstag

Kiégett megint az egyik HIR2-es tip. izzóm (Auris 2016). Volt már erre precedens, ha nem is túl sűrűn szerencsére. Viszont azt tapasztaltam, hogy ha csak a rossz izzót cserélem, pár héten belül a másik is kiég. A kérdés az lenne hogy jól gondolom, hogy ezt párban érdemes cserélni ilyenkor, vagy csak én voltam peches eddig?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.