Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#251) Satan_Claus válasza plömplöm (#250) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Azt se tudom, milyen színe lehet, nem vagyok én éléktrólákátos. :B Amúgy azóta semmi baja :F

Az aláírásodból nem hiányzik a kettes?

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#252) plömplöm válasza Satan_Claus (#251) üzenetére


plömplöm
őstag

nem :)

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#253) Satan_Claus válasza plömplöm (#252) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Ez olyan szar, hogy már jó :DDD
Meg is hallgatom mégegyszer :))

[ Szerkesztve ]

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#254) Carpio


Carpio
tag

Aki vevő lenne egy kereklámpás Corollá-ra, az írjon privit.

A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.

(#255) lsc


lsc
nagyúr

Egész pofás Urban Crusier , elméletileg idén kapható lesz .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#256) lsc válasza lsc (#255) üzenetére


lsc
nagyúr

Helyesen Urban Cruiser :B .

Az élet kegyetlen .

(#257) zeeinc


zeeinc
újonc

Sziasztok!
Most találtam rá a neten erre a toyota forumra, most fogok venni egy 2000/12. havi corolla linea terra sedan-t. Érdekelne akiknek van már ilyen autójuk, hogy mit kell róluk tudni :)
Elsősorban megbízhatóságára gondolok és hogy milyen a fogyasztása (1.4 VVTI)! Nekem ez lesz az első toyotám, úgyhogy még 1enlőre tudatlan vagyok :))
Elötte 4 ütemű trabim volt, de jó is volt :))

(#258) lsc válasza zeeinc (#257) üzenetére


lsc
nagyúr

Akkor elég nagy ugrás lesz , igaz nekem nem ilyen motorral vannak Corolláim , viszont a vvti motorokról is eddig jókat hallottam . Amennyiben nem volt törve a kocsi , akkor nem csinálsz rossz vásárt , főleg ha jó áron van .

Az élet kegyetlen .

(#259) Satan_Claus válasza zeeinc (#257) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Csak ajánlani tudom. Állítólag sokat eszik (~7,5L bár nem tudom ez kinek sok :F ) és olajból is fogyogat.

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#260) Omni válasza zeeinc (#257) üzenetére


Omni
aktív tag

Mi meg Favoritból ültünk át egy 2000/10. havi Corollába. A Favorit is nagyon jó volt, de ez ahhoz képest egy "űrhajó" :)

A márkaszervizesek szerint is végtelenül megbízható gépek. Csak azzal lehet megbolondítani az autót, ha kókányolt riasztót szereltet(ett) be a tulaj. Legtöbb helyen Meta-val szerelték- ezt megbízhatónak mondják.

Ősszel 5.7-5.9-es országúti fogyasztást mértem (90es nyugodt tempóban), télen ez 6.1-6.3..

Nézd meg repedezett-e az ékszíj, mert ebben a korban lehet már cserére érett. (12e volt munkadíjjal együtt a csere). Sok sikert az autóhoz.

(#261) Satan_Claus


Satan_Claus
senior tag

1,6 moci fogyasztás update: 8,6 L

Harmada 150-nel autópályán, kétharmada Pest és környéke.

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#262) lsc válasza Satan_Claus (#261) üzenetére


lsc
nagyúr

Ej ej száguldozunk, hát szabad ilyet :D .
Ennyire sürgős volt a csomag ;] .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#263) Satan_Claus válasza lsc (#262) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Az a baj, ha lassabban mész, akkor beszorulsz a külső sávba, így is mindig letolnak, mondjuk annyira nem, mintha 140-nel mennél. A 130 sajnos pont nem jó semmire, csak kamionok között ugrálásra.

Vagy gyorsan kell menni, vagy sz*psz :(

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#264) lsc válasza Satan_Claus (#263) üzenetére


lsc
nagyúr

Tudom , ismerős .

Az élet kegyetlen .

(#265) Satan_Claus válasza lsc (#264) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Feleségemnek volt egy kollégája, aki városban, országúton, autópályán, mindenhol 90-nel ment, mert hogy ott fogyaszt legkevesebbet az autó :U

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#266) lsc válasza Satan_Claus (#265) üzenetére


lsc
nagyúr

Akkor az édesanyja biztosan egészséges volt , gondolom sokat emlegették :) .

Az élet kegyetlen .

(#267) Satan_Claus


Satan_Claus
senior tag

[link]

Rég jártam erre :D

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#268) ballington válasza zeeinc (#257) üzenetére


ballington
addikt

hát lehet későn írok, most tévedtem csak ide.
csak ajánlani tudom, azonban mielőtt megveszed, de ha már késő akkor kérdezd meg az előző tulajt, hogy volt-e már szelephézag állításon.
vagy vidd el egy szervízbe.
tanácsos, mert a toxota-k 90%-a lapkásan van megoldva a szelepek hézagolása a hengerekben.
én is befüröttem vele, kimentem síelni ausztriába, persze h akkor baszódik el. 85 db ezresbe került a javítás: befeszültek a zárószelepek a 4-es hengerben és kiégtek.

Aki a tökfőzeléket kapor nélkül eszi, az más aljas dolgokra is képes.

(#269) ballington


ballington
addikt

Na...2 nap, és Toyota múzeum Hartkirchenben :C
már várom

Aki a tökfőzeléket kapor nélkül eszi, az más aljas dolgokra is képes.

(#270) lsc


lsc
nagyúr

Ha már élőben nem sok embernek sikerül , egy promóció a Lexus IS f-el .

Az élet kegyetlen .

(#271) 7600 GS


7600 GS
addikt

Hát emberek!A Toyotánál sem a minőséf mostmár a lényeg.Az új yarisunk van,1.0-es motorral.2,5 éve van nálunk,eddig 40 ezer km van benne.A váltó vagy kidobja rükvercből,vagy csak reccsenve veszi a fokoztokat,a motor csörög(vittük szervízbe is,nem tudták megcsinálni,csak kifizettettek velünk 12 ezer forintot).Hideg teleken (-5 fok) 10 mp indítózás után indul be.Szóval a mostani Volvo V70-ünket (2000-res évjárat) biztosan nem fohjuk lecserélni egy Avensisre.

Üdv:Marcik@

(#272) lsc válasza 7600 GS (#271) üzenetére


lsc
nagyúr

Váltás előtt a kuplungot ki kell nyomni , benzint meg normálisat kell venni :) . A csörgés nem javítása a szervíz hibája , mondjuk én nem vettem volna át próba nélkül , ennyi .
Egyébként csak felvilágosítás , a Yaris és az Avensis nem egy kategória , azért a Yarisból kiindulva nem venni Avensist elég érdekes felvetés , de a Te dolgod .

Az élet kegyetlen .

(#273) Márk válasza lsc (#272) üzenetére


Márk
senior tag

Hali!

Javaslom hogy keresd fel a Totalcar weboldal népítélet rovatát, ott már jó sok vélemény van az új Yarisokkal kapcsolatban, és bizony-bizony sokan írják, hogy a váltó néha szarakszik bevenni az egyest illetve a rükvercet, ergo szerintem a Toyota itt valamit elcseszett, csak nem hajlandóak valamiért beismerni. A kuplungot meg egészen a torpedólemezig ki szoktam nyomni. Habár érdekes, mert hogyha nem veszi be, de kétszer rákuplungolok egymás után, akkor reccsenve, de beveszi a rükvercet vagy az egyest. Továbbá hogyha nem veszi be, de az autó előre vagy hátra minimálisan elmozdul, akkor rögtön beveszi duplakuplung nélkül faszán. Tehát mintha a váltóban összeakadnának a fogaskerekek, és erre az elmozdulás hatására ez az összeakadás is megszűnne. Természetesen ezt is jeleztem a kecskeméti Toyota szalonban az első éves átvizsgáláskor, de nem tudták, hogy mi okozza, azt mondták, hogy kuplungoljak duplán. Haha, jó vicc.

Az üzemanyagot illetően meg csak Shellnél, illetve OMV-nél tankolunk, szerintem mindkét cég kiváló minőségű üzemanyagot árul. Hogyha megfelel egy Volvo V70 T5-nek az előbbi kúttársaságoknál forgalmazott üzemanyag, akkor nehogy már egy Yarisnak ne feleljen meg.

Ez a motorcsörgés meg szerintem nem benzintől van, mert 2-3 óra vagy hosszabb állásidő után jön rá, olyan kereplő hangja van, minthogyha a hidrotőkék egy darabig nem szívnák fel az olajat, de ezt a nagyeszű kecskeméti szervízben szintén nem tudták megállapítani, nemes egyszerűséggel azt mondták, nem tudják hogy mitől van. 7600GS bátyja vagyok, onnan tudom ezeket a dolgokat.

Üdv.: Márk

U.I.: Az Avensisre visszatérve meg nem foglalnék állást, mert még olyanunk nem volt, de amit írnak a Totalcaron, az valami elkeserítő. Közeli ismerősünk is vett 2004-ben egy Avensist, eddig garanciában volt neki komplett kormánymű és fényszóró csere. Gratulálok a Toyotának, hogy minőségben sikerült utolérni az európai gyártókat. :C

Még mielőtt valaki megbélyegezne, hogy Toyota ellenes vagyok, annak közlöm, hogy 1994-ben vettünk egy vadi új 1,3-as benzines Corolla combit, azzal semmi ilyen gondunk nem volt, 155.000 km-nél adtuk el hibátlan állapotban. Továbbá 3 db Toyota Dyna kisteherautónk is volt 1994-2001 között (2,8 szívódiesel, 75 lóerő), a legtöbbet futottat 450.000 km-rel adtuk el, a szokásos karbantartáson, kopó dolgok cseréjén kívül nem volt egyikkel sem semmi gondunk. Sőt, amelyiken normális sofőr ült, azt 350.000 km-rel adtuk el, és még gyári volt benne a kuplungtárcsa is.

Szerintem a Toyota rájött, hogyha Európába áthozza a gyártást, olcsóbbak lesznek a kocsijai, ergo többet el tud belőlük adni. Sőt, hogyha még európai beszállítóik is vannak, akkor közel nem lesz olyan tartós, minthogyha japán cuccokat szerelnének bele, ergo az anyacég is jól jár, mert így nem fognak egy-egy autóját 15-20 évig használni, hanem ötévente lecserélik ami neki többletbevételt okoz. A hülye kuncsaft meg megérdemli, hogy bedőlt a márkanévnek. Mert ez a Toyota már nem az a Toyota, mint ami volt anno 15 évvel ezelőtt. Sajnos. Akkor sokkal tartósabb kocsikat készített, amik simán elmennek akár 400.000 km-t is minden komolyabb gond nélkül.

[ Szerkesztve ]

2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666

(#274) lsc válasza Márk (#273) üzenetére


lsc
nagyúr

A totalcar népítéletéről annyit , hogy az egyik fele szidja a kocsikat , a másik fele dicséri /szinte mindegy milyen márka milyen típus /, akkor most melyik az igaz ?
A rükverc dologban , akkor neked is van tapasztalatod , két corollám van / 92; 94 / mindkettőben fordult már elő , hogy a váltó foghegyen állt , és vagy finoman engedni kellet fel a kuplungot , vagy rá kellett kuplungolni még egyszer , de ettől még nem mondanám szarnak egyikét sem /más típusnál is találkoztam már ilyennel / .
Egyébként nem védem a Yarist , a francia "minőség" megmutatkozik rajta elég rendesen .
Az Avensis kormányművekről hallottam én is , viszont olyanról nem , hogy balesetveszélyt okozott volna / és garanciában cserélik / .
Amit írtatok akkor nem csörgés , hanem csattognak a tőkék , az akár a híg olajtól is lehet , vagy valamelyik hibás /akár az is lehet , hogy a szervizben ügyeskedett valaki /.
Visszatérve a minőségre , a toyotának sem tettek jót az európai beszállítók illetve összeszerelés , talán nem véletlen , hogy a corollákat újra japánban szerelik össze , és az sem lehet véletlen , hogy a lexusokat csak japánban szerelnek .

Az élet kegyetlen .

(#275) Satan_Claus válasza Márk (#273) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Köszönd meg az EU-nak, ugyanis ha a kocsi nem tartalmaz legalább (ha jól tudom) 30% európai alkatrészt, akkor már nyomják is rá a 10% vámot. :U

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#276) lsc válasza Márk (#273) üzenetére


lsc
nagyúr

Amit utólag írtál arról meg annyit , hogy ennek ellentmond a corolla gyártásának visszavitele japánba , viszont egy összeesküvés elméletnek nem rossz /igaz nem is valami jó :) / .
"Mert ez a Toyota már nem az a Toyota, mint ami volt anno 15 évvel ezelőtt. Sajnos. Akkor sokkal tartósabb kocsikat készített, amik simán elmennek akár 400.000 km-t is minden komolyabb gond nélkül."
Ezzel viszont egyetértek /kivétel az új Corolla / .

Az élet kegyetlen .

(#277) 7600 GS válasza lsc (#274) üzenetére


7600 GS
addikt

Csa az a gáz,hogy a miénket japánban rakták össze. :C :U És ugye aztmondják,hogy annál jobb nincs :U .Hát....szerintem van.

(#278) lsc válasza 7600 GS (#277) üzenetére


lsc
nagyúr

Az összes Yarist Franciaországban szerelik össze , amennyiben a tietek jobbkormányos és Vitz a neve akkor stimmelne a japán .
Mielőtt "fikázunk" illene utána nézni a dolgoknak .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#279) 7600 GS válasza lsc (#278) üzenetére


7600 GS
addikt

Ez a legelső Yarisok egyike volt az országban, Japánban szerelték össze, az alvázszáma JT-vel kezdődik, bemutatóautóként vettük meg. Inkább neked illene utánanézni a dolgoknak, ugyanis a Yarisoknál mindig úgy volt, hogy amíg Franciaországban nem indult be a gyártás, addig az egész világ Japánból kapta őket, majd miután Franciaországban is beindult a gyártás, utána már egész Európa francia Yarisokat kapott.
U.I.: Nem "fikázunk", de az ember egy Toyotától jóval többet várna......

Üdv.: Marci

[ Szerkesztve ]

(#280) lsc válasza 7600 GS (#279) üzenetére


lsc
nagyúr

"Az új yarisunk van,1.0-es motorral.2,5 éve van nálunk,eddig 40 ezer km van benne."
Idézet tőled . Akkor most új Yaris , mert ha nem akkor 98-as v. 99-es kell hogy legyen , mivel 2000-től Valenciennes-beli gyárban készül . A 98-99-es évjáratban voltak japánok , minimálisan , mivel akkor nagy volt rá a kereslet és nem Mo. volt a legfontosabb piac .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#281) 7600 GS válasza lsc (#280) üzenetére


7600 GS
addikt

Hali!

Az a Yaris,amelyiket 2005-ben hoztak ki, melynek 5 csillagos lett a töréstesztje.Ez még japánból jött, mert Franciaországban még a régi Yaris gyártásáról állították át a gyártósorokat az újéra ebben az időben.

Üdv:Marci

(#282) lsc válasza 7600 GS (#281) üzenetére


lsc
nagyúr

A végén kiderül , hogy csak nektek gyártották , azért egy flamenak nem volt rossz /igaz jó sem / .
Egyébként egyszerűen Yaris II-es , ennyi .

Az élet kegyetlen .

(#283) Márk válasza lsc (#282) üzenetére


Márk
senior tag

Hali!

Pedig hidd el, hogy alvázszám alapján japán a Yaris. JT-s alvázkódot ugyanis csak azok a Toyoták kapnak, amiket Japánban szereltek össze. Ami török vagy angol, azok más alvázkódot kapnak.

Amikor anno asszem 2005 október-novemberében a Yaris II bemutatója volt a kecskeméti szalonban, elmentünk megnézni, és szüleimnek nagyon megtetszett. Volt rá lehetőség az ott kipróbált bemutatóautó megvásárlására olcsóbban, mintha ugyanolyan felszerelt új autót vettünk volna (Yaris II). Ennek az volt a feltétele, hogy az autónak idősebbnek kellett lennie hat hónaposnál, ez 2006 március végére következett be, és akkor vettük meg a kocsit. Többek között azért vettük meg a bemutatóautót az ott lévő valamelyik Yaris I helyett, mert azt még Japánban szerelték össze a Yaris I-ekkel szemben, amik már bizony Franciaországból jöttek, és faterom úgy okoskodott, hogy majd a japán Yaris jobb lesz, mint a francia. Sajnos nem jött be. :(

Üdv.: Márk

U.I.: Én persze hiába magyaráztam a faternak, hogy inkább Yaris I-et kellene venni, mert azt már régóta gyártják és kigyógyították az összes gyerekbetegségéből. Faterom erre azt mondta, hogy a Yaris II kényelmesebb, biztonságosabb, nagyobb és több benne a hely mint a régi Yarisban, és még ráadásul japán is.

[ Szerkesztve ]

2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666

(#284) Papa-Georgo


Papa-Georgo
senior tag

Carina E 1,6-os
13éves és 250e km van benne

most esedékes 250e szervíz, kérdés, tapasztalatok alapján mit érdemes, mit kell normál dolgokon kívül megnézni/cserélni.

Nem Toyotához megyünk, úgyhogy rájuk nem számítunk, már régóta megbízható szaki szereli.

''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''

(#285) lsc válasza Márk (#283) üzenetére


lsc
nagyúr

EU-n kívüli autókra 10% a vám / ha jól tudom/ , azt ki fizette ? A Toyota elengedte vagy lenyelte ? Mindkettő elég valószínűtlen , de inkább elhiszem , hagyjuk .
Egyébként a Yarisokban a motor angol , a sebváltó lengyel gyártás , több hozzáfűzni valóm nincs . Azt már csak halkan teszem hozzá , hogy azért sok gyártó ennek a minőségnek is igencsak örülne , pedig a Yarisok már messze nem érik el az előd Starlet minőségét .

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#286) Satan_Claus válasza Papa-Georgo (#284) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Az enyém 12 éves és 240e km :)

Eddig kormányművet kellett benne cserélni, más elvileg nem nagyon romlik el rajta. Szerintem csak a kopó alkatrészeket kell megnézni meg a szokásos dolgokat (fék, lengéscsillapító, olajcsere, olajszűrő. légszűrő, vezérműszíj, szimeringek stb.) Ha néha makrancoskodik indtáskor, az még a főtengely jeladó lehet. Semmi többet nem tudok mondani...

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#287) Márk válasza lsc (#285) üzenetére


Márk
senior tag

Hali!

Szerintem elképzelhető, hogy lenyelte a vámot, csakhogy tudjon szállítani addig is Yaris II-t, amíg be nem indult a gyártás Franciaországban. Egyébként nyugodtan kérdezz meg egy Toyota szalonban dolgozó értékesítőt, ő is azt fogja mondani, hogy amíg be nem indult a Yaris II gyártása franciában, addig Japánból jöttek, majd mikor elindult a termelés, nem jött több kocsi Japánból, hanem csak Franciaországból.

Üdv.: Márk

(Bár lehet hogy tévedek, mert a mi autónkon motorvezérlő elektronika az meg Bosch, szépen rá is van írva hogy Made in Germany. Nem tartom valószínűnek, hogy a Bosch kiküld egy konténer motorvezérlő elektronikát Japánba, hogy ott felszereljék a kocsikra, majd a kész kocsikat visszahajózzák Európába...., az akkumulátor az meg japán, rá is van írva, hogy The Furokawa Battery Co. LTD Japan. Tudtommal a francia gyártású Yaris II-esekbe Delphi akkumulátor kerül...... a fene érti ezt. Éljen a globalizáció :DDD)

2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666

(#288) Satan_Claus


Satan_Claus
senior tag

# 275 :U

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#289) Omni


Omni
aktív tag

Nekem meg azt magyarázza el valaki, hogy a 2000-ben gyártott japán Corollákban (E11 sedan, JT..), miért Austria-ban készült a szélvédő :F

(#290) Satan_Claus válasza Omni (#289) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Vám miatt? :U #275 :))

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#291) Papa-Georgo válasza Satan_Claus (#286) üzenetére


Papa-Georgo
senior tag

Köszi!

Normál dolgok, olaj, szűrő stb. megvolt, nagyon egyébbe nem kellett nyúlni.
Van egy kis szelep :F hangja, de mint kiderült nagyon nem lehet utánna állítani, mert hidrotőkés.

Indítás után ékszíjak, kicsit nyikorognak amíg nem melegszenek be, de utánna megszűnik ez is.

Lengéscsillapítók elmennek, sajnos nem lehet normális, megfelelő minőségű lengéscsillapítókat kapni, így azok :U Bár ha jól emléxem, eddig talán 2* voltak cserélve, de egyre biztosan emlékszem. Akkor Monroe került bele, abból is jobb fajta, de pf...méréseken, had ne mondjam. :) Mikor belekerültek, érezhetően stabilabb lett kocsi, de aztán viszonylag hamar elveszett az előny :(((

Eddig még egyszer sem volt semmi komolyabb baj kocsival, volt egyszer önindító generálon, de aztán kiderült, hogy az akksi :B volt a ludas. Meg egyszer motormosás után, alapjárat helló, meg elég egyenletlenül járt, de egy elosztó ház szárítással megoldódott az is. tiszta víz lett :S

Teljesen megvagyunk vele elégedve, már egy építkezést is kiszolgált, kapott hideget meleget, de tényleg nincs semmi komolyabb baja. Jelenleg egy kisebb karosszéria generál elébe néz a drága, régről van egy küszöb horpadás illetve kisebb hibák eltűntetése, polírozás és újra lány korát élheti :) hisz még csak most lett teenager :C

Apropó klímával kapcsolatban. Nemtudtok valami jó megoldást arra, hogy sajnos eléggé ilyen dohos szaga van ha bekapcsoljuk, gyanítom egy jó tisztítás megtennéé hatását, de eddig amikkel próbálkoztunk, nem hozott megfelelő megoldást. :(

''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''

(#292) Satan_Claus válasza Papa-Georgo (#291) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Ja, enyim is csörög kicsit a szelepek miatt.

Klíma: havonta illik egyszer bekapcsolni, télen is, meg mielőtt hazaérsz, kapcsold ki előtte 3-4 perccel, hogy legyen ideje felszáradni a kondenzvíznek. Neten találni mindenféle tisztító spray-t, kenőcsöt, balzsamot, mittomén még mit.

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#293) Papa-Georgo válasza Satan_Claus (#292) üzenetére


Papa-Georgo
senior tag

Pünkösdhöz egy hétre bejelentettük klímatisztításra, gyerek garanciával megcsinálja, meglátjuk mit tud.

''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''

(#294) lsc


lsc
nagyúr

Új Avensis "kémvideó" .

Az élet kegyetlen .

(#295) Carpio


Carpio
tag

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni: tavaly novemberben vettem egy 98-as Corolla-t, fékezéskor súrlódó hangot hallok (olyan a hang, mintha a bicikli kereke érne a vázhoz). Nem a fékbetétekkel van baj, mert már azok át lettek vizsgálva. Amikor vettem az autót, nyári gumik voltak rajta (Yokohama, jó állapotban) és hallottam a hangot, téli gumikkal nem hallottam, mióta fenn vannak újra a nyári gumik, megint hallom a hangot. Ez lehet, hogy csak beképzelem, mert télen nagyobb a zaj a kocsiban és lehet, hogy csak nem hallottam.
Ami fura, hogy ahogy lassul az autó fékezéskor, úgy "lassul" a hang is.
Teljesen tanácstalan vagyok.
Mi az fészkes fene baja van?

A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.

(#296) DewiL válasza Carpio (#295) üzenetére


DewiL
senior tag

bizonyops mintázatú gumik igen hangosak tudnak lenni lehet amik fönt vannak pont olyan zajt keltenek amit jobban hallasz
lehet nem túl érthető de ha ilyen hosszanti irányban a közepe:
|||

akkor az halkabb mint ha ilyenek indulnának ki középről:
^
^
^

biztos van valami típus nevük de hogy mi az nem tudom :B

"I am the beginning... the end. The one who is many. I am the Borg."

(#297) Satan_Claus válasza Carpio (#295) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Pontos gumitípus?

Kéne a téli meg a nyári méret is.

[ Szerkesztve ]

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#298) Carpio válasza Satan_Claus (#297) üzenetére


Carpio
tag

Téli-nyári méret: 165/70/14

Nyári gumi: amivel hallom[link]

Téli gumi: amivel nem hallottam:
[link]

A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.

(#299) Satan_Claus válasza Carpio (#298) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Hát, elég furi, itt mindenki dícséri, hogy milyen halk :F (nem kell megijedni, nem magyar az oldal, gép fordította :) )

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#300) Satan_Claus


Satan_Claus
senior tag

ADAC szerint pedig az egyik leghangosabb gumi, lehet, ők is hallották. :F

Védd az állatokat! Egyél embert.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.