A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
zazahoho
őstag
[link]
Nem találtam jobb videót hirtelen , kb 20 másodpercnél az óra perc mutató felett van a kis narancssárga kulcs jel. Az ég nekem, kétszer cseréltünk már olajat , és nem is mertem erre gondolni .
Köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
Tele von Zsinór
őstag
2002-esbe itt vettem: [link] stimmel a méret, elégedett vagyok vele.
L4mie
veterán
Köszönöm a válaszokat,
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
psycroptic
őstag
Na! A Zimmermann szett 3000 km után kezdett el rezonanciát okozni. Most már kezdek beleszarni az itthoni fékkészletekbe...
PSNID: Tomy83PS
rob210
nagyúr
Minden cserélve és 3000 után rázza a futóművet?
Renault power
psycroptic
őstag
Igen! Betétek és tárcsák cserélve. Vadontáli újak voltak. Én rendeltem a neten a szemem előtt lettek felszerelve az autóra. És 3000 után rázza, mintha kötelező volna neki.
A félreértés elkerülése végett én nem rád(a javaslatodra) panaszkodom, hanem arra, hogy már megint nem sikerült kiküszöbölni egy hibát.
[ Szerkesztve ]
PSNID: Tomy83PS
tothl
addikt
Ilyen névvel mégis mire számítottál ?
psycroptic
őstag
Na ezt nem értem. A Zimmermann névre gondolsz? Vagy az enyémre? Vagy a Toyotára?
PSNID: Tomy83PS
tothl
addikt
A Zimmermannra, természetesen.
psycroptic
őstag
Az gagyi? Az ATE is ugyanúgy viselkedett csak az azt hiszem plusz 1-2 ezer km-el tovább bírta. Neked milyen javaslatod van fékszettre?
PSNID: Tomy83PS
tothl
addikt
Ha egyformát akarsz, Brembo -val még nem volt bajom, mondjuk aranyszabály, hogy a legolcsóbb ismeretlen cuccoktól ódzkodni érdemes.
Nem mintha a Brembo ebben a kategóriában valami csoda lenne, vagy akár mondhatnám a Bosch -t is.
De legalább nem ráz 3000 km után.
Satan_Claus
senior tag
Brembo-t meg hamisítják. Textar?
Védd az állatokat! Egyél embert.
rob210
nagyúr
Nem ismered az előzményeket.
Mellesleg ha a Zimmermann szerinted gagyi akkor ne ajálj fékszettet senkinek.
Nem egyet szereltem már be többekközött az enyém alatt is az van 22.000 kilométer óta.
A párom verzojába is azt tettem 11.000kilométert ment már vele hibamentesen.
Ott nem a fékkel lesz a baj.
Valami a futóműben nem oké.
Renault power
tothl
addikt
Megmondom őszintén nem mondott a márka neve semmit, nekem még nem volt. Mondjuk ez sem jelent semmit, mert nem cserélgetek évente tárcsát.
Szóval mea culpa.
Viszont akkor túl sok minden nem marad......esetleg a betét ?
Én kb. 2x szabályoztattam tárcsát még lezdő koromban, fölöslegesen. Azóta csak cseréltem.
Soha nem kellett tárcsát szabályoznom betétcserekor, mégis mindig elértek egy elég komoly kiliméter számot. (100e+).
psycroptic
őstag
A futóművön belül valami tipp ami okozhat ilyen jelenséget?
PSNID: Tomy83PS
(#1866) Satan_Claus válasza psycroptic (#1865) üzenetére
Satan_Claus
senior tag
Gumi szálszakadás
Tojás felni
Védd az állatokat! Egyél embert.
(#1867) psycroptic válasza Satan_Claus (#1866) üzenetére
psycroptic
őstag
Gumi ép. Felni nem tojás. Más ötlet?
PSNID: Tomy83PS
rob210
nagyúr
Tippelhetek de el kéne menni futóműveshez és megnézni lehet rossz beállítás, rossz szilent.
Egy elferdült alkatrész szinte bár mi.
Egy dolog kizárható a fékhiba.
Ennyi hibás fék nincs.
Renault power
lsc
nagyúr
A féked nem melegszik? Ha esetleg szorul a munkahenger vagy a "csúszka" egy idő után deformálódik a féktárcsa.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
psycroptic
őstag
Melegedés, szorulás nem tapasztalható.
(#1868) rob210: ha elviszem futóműveshez, akkor az fog vajon észrevenni valami rendellenességet, ha azt mondjuk, hogy ennyi hibás fék nincs is a világon?
[ Szerkesztve ]
PSNID: Tomy83PS
Ragadozó
Ármester
Lehet valamelyik csúszka szorul (ezt nem tudhatod, szét szedés nélkül)...sajnos mostanában elég sok fék ráz, lehet meg kellene szabályozni a tárcsát és kitakarítani - megjáratni.
De rázhat szilenttől is, de az ritkán szokott lenni a hiba forrása.
A zimmermann, galfer, ate, trw ami márkásabb, utána jön a bosch, textar, brembo, ferodo, stb...
Van kiemelkedő termékük, de ide sokszor alkatrészbe a kommersz, rossz áru jön...
Én Ferodo sport betéteket használok...
Mostanában a galfert szoktam betenni tárcsákból és betétekből...gyári is az.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
rob210
nagyúr
Ez most jutott este eszembe nekem is, hogy a fékdugattyúkat és a betéteket tárcsát érdemes lenne megnézni.
Nincs-e félrekopás, mert akkor valóban a fékeddel van a gond csak nem a tárcsa betét szettekkel.
A csúszkák is lehetnek bajosak, ahogy a többiek is írták.
El kéne vele menni valóban egy szerelőhöz, (nem pékhez) és átnézetni alaposan.
Jobb ötletem nincs.
Az biztos, hogy valami nem oké ott.
Renault power
psycroptic
őstag
és (#1872) rob210 köszönöm nektek is a tanácsokat, mint mindenki másnak!
PSNID: Tomy83PS
(#1874) diablo1984 válasza Silentfrog (#1828) üzenetére
diablo1984
veterán
nálam is koppan valami, de nem láttam, nem érzékeltem szokatlan dolgot a koppanáson kívül. talpas is jó, lehet egyszerűen ezek ilyen kopogósak.....
(#1875) Silentfrog válasza diablo1984 (#1874) üzenetére
Silentfrog
veterán
Én főleg ott veszem észre mikor kis úthibák vannak, vagyis pici szintkülönbségek. Pl a vastagon festett aszfalt jelzésekre ha rámegyek akkor is fura hangja van. Nem is koppan hanem döbög. Bármelyik kerékkel megyek rá ugyanaz a hang. Volt pár autóm de ilyen hangot még nem hallottam hibátlan autóból, bár Yarisba előtte nem ültem még, hogy ez most normális e vagy nem.
Vagy gyárilag ilyen, vagy valamelyik szilent pár van kicsit kikopva, most volt műszaki is ott tuti szóltak volna ha a lengőkarban ki kopott volna a gumi. Passz.
Max eladom, mert ez engem halálosan idegesít!
(#1876) diablo1984 válasza Silentfrog (#1875) üzenetére
diablo1984
veterán
nekem is olyan hangja van, mindta egy műanyag tálba egy villáskulcsot beletennék és azt ráznám. néztem már a dobbetétet is, hogy de az dübög-e, toltam bele még 1-2 csavart, ahol úgfy gondoltam, hogy esetleg koppanhat, de nem az a hunyó. kicsit zavaró, egy diletáción átmenve is fonoman koppan, fene tudja, hogy ni is lehet....
én azon kívül megvagyok a yarissal elégedve, csodaszám megy, hogy elférünk benne és még a vezetőülést sem kell fullra hátra tolnom, mert akkor már nyújtóznom kell(185cm vagyok) és úgy nem kényelmes. erő elég érdekes benne, induláskor tényleg játszani kell a gázzal, mert tényleg fulladós is tud lenni, fordulaton szépen megy, bár pályán 130-al már durván hangos, hisz fordulata is magas(nem erre találták ki), tisztán városban klímával 7 litereket eszik, mostani hűvösebb időkben is annyi, távolságra 100-110-es tempóban 5,5-6 liertből el lehetne járni, de mi nem használjuk távutazásra!
(#1877) Silentfrog válasza diablo1984 (#1876) üzenetére
Silentfrog
veterán
A tied mikori és mekkora motorral szerelt?
A mienk 2001 és ezres. Nagyobbat akartam, de ez olyan jó áron volt, hogy muszáj volt megvenni.
Végig vezetett szervizkönyv,127 ezer km, Új gyári toyota alufelni új Google eagle f1 gumikkal, új téli gumik acélfelnivel, szervókormány, klíma,elektromos ablakok, riasztó, köztontizár, vonóhorog, gyári 12 hangszórós zene, Toyota mélyládával az ülés alatt,etanol átalakító.
Viszont ez a futómű hang miatt már erősen gondolkoztam azon ,hogy eladom, egy fél éve hallgatom ezt a döbögést és halálosan idegesít.
Én is lemértem a fogyasztás ez idő alatt.
A szélesebb 185-ös gumikkal mindenhol többet eszik /pálya, város, országút/
Most , hogy fent vannak a téli gumik ami a gyári 175-ös méretű így pályán 100-110-es tempóval 5.5 l/10 város
7.5/100 Főút 4.5/100.
Ezt lemértem, a fogy .kijelző egy két decit csal fel-le. mikor milyen kedve van.
Viszont mikor be volt kapcsolva a klíma nyáron akkor durván tévedett, sokkal több volt a fogyasztás mint amit kiírt.
Én cseréltettem egy ilyet, ez egy kicsit kopott volt de nem sok haszna volt, megmaradt a fura hang. /első stabilizátor kar./
Lehet, hogy az összes szilentet az első futóműbe kicseréltetem, ha megmarad a hang akkor eladom,annyira idegesít ez a hang.
[ Szerkesztve ]
thomeef
őstag
Srácok, meg tudná nekem valaki mondani hogy 2004 Corollához mekkora menetkifutású kerék csavar kell lemez felnihez? Alu felnivel vettem az autót, és most kéne cserélnem télire a garnitúrát, csak nem akarom hogy elmarja a csavarokat a tárcsa, ha túl hosszú a menet Lehet vennem kell rövidebbet...
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
(#1879) diablo1984 válasza Silentfrog (#1877) üzenetére
diablo1984
veterán
enyém is 2001-es ezres motorral. nekem kb fél litert csal a fedcomp, 272ezer km(ebből 228 a mostani blokkban, mert 3 évesen kiütötték belőle a motort egy betontucskón, és a toyotánál raktak bele egy új blokkot).
amúgy full fapad+klíma, az elektromos ablak és központi zár is utólagos, kormánylégzsák van csak és gyári rds nélküli rádió. céges verda volt, ezért is cserélték a motort és nem kukázták a verdát, asszem a nyári gumi 175-ös, a téli 165(vagy 155) széles, nemsoká felrakom rá. én szeretem, mert megbízható kocsi, bár nem puncimágnes, de az asszony ki is herélne(bár mondhatni javarészt ő használja, én inkább akkor, ha a laguna szervízben, vagy lusta vagyok a garázsból kiállni vele).
(#1880) Silentfrog válasza diablo1984 (#1879) üzenetére
Silentfrog
veterán
Ez meg a másik. A gumiméret. Az ezresre a a Toyota oldalán is 3 mérte van megadva.
Hogy egy típusra, ugyanakkora motorral és lóerővel rendelkező autóra , hogy van 155-165-és 175-ös méret is megadva az nekem rejtély.
A gumis szerint 155 a gyári mérete, itt van a kezembe a gyári gépkönyve ott meg 165-175-ös méretet ír az ezresre motorszám szerint leosztva.
(#1881) diablo1984 válasza Silentfrog (#1880) üzenetére
diablo1984
veterán
155/80 és 175/65 a könyve szerint, az nekem is megvan, meg a szervízkönyv is!
váltóméret, ennyi az egész benne! szerintem a kopogás az egy kiszáradt kormányösszekötő, vagy szilent lehet, de még nem kopott, csak odaüt. majd ha lesz időm tavasszal átnézem és ha szükséges telenyomom grafitos zsírral, úgyis tervezem hogy alvázvédővel kikenem a dobokat és a küszöböt, mert ahogy elnézem, kezd elgyengülni rajta, most még nem késő, 1-2 év múlva már last minute-es lenne!
[ Szerkesztve ]
(#1882) Silentfrog válasza diablo1984 (#1881) üzenetére
Silentfrog
veterán
155 a téli és 175 a nyári?
Nekem sebességre van leosztva. 160 km alatt és felett. Bár nem is tud 160-nal menni!
(#1883) diablo1984 válasza Silentfrog (#1882) üzenetére
diablo1984
veterán
jaja, valami olyasmi, a téli kis virsligumi. asszem óra szerint 140-150 között próbáltam már, de majd kiszáll a kis still fűrész a motortérből, de szépen érződik, mikor vált a szelepvezérlés, mert 130 körül is tud annyit enni mint 100 nál, a fedcomp erre jó max, hogy lássam a váltást(csökken a fogyi, ahogy vált)
Ragadozó
Ármester
lyukas kell, itt a unixos cikkszáma, ha jól emlékszem 4 csavar van a csomagban: 10906441
Silentfrog:
Maga stabrúdnál is van szilent, az tud dübörögni, de kerékagycsapágy is adott nálam dübörgő hangot a kezdetekben.
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
Silentfrog
veterán
Szerintem ez az pont az amit linketem. A stabilizátor rudat és a lengőkart köti össze egy kis csavar amin gumialátétek vannak. Te nem erre gondoltál?
(#1886) Silentfrog válasza Silentfrog (#1885) üzenetére
Silentfrog
veterán
thomeef
őstag
Kösz kösz
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
Ragadozó
Ármester
az a stab pálca, kell egy rúdnak a tetejénél lenni, ami a bölcsőhöz van csavarozva, közte szilent.
itt látszik:
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
thomeef
őstag
Milyen néven lehet rákeresni a csavarokra? Csak mert a unix shopban nem találom. Cikkszám alapján is lehet keresni?
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
Silentfrog
veterán
Ez nagyon el van dugva, nem is látszik, ha az ember alá fekszik, még aknából se. Én azt hittem, hogy a stabilizátor a vázhoz van rögzítve
Ragadozó
Ármester
Azt csak szervizes programmal lehet, hívd fel a legközelebbi unixot, hogy ilyenre lenne szükséged, vagy keress valakit, aki tud segíteni a beszerzésben.
Azt hiszem, kerékanya néven van és SWAG/FEBI gyártmány
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
kolosanyi
veterán
Sziasztok!
Hétfőn vettem egy '03-as Corollát. Téli gumival, hideg indítással, városban normális, hogy 8,6-8,8 között fogyaszt a számítógép szerint az 1,4 VVTI? Kicsit sokallom, anyukám békalámpás Corollája minimum 1 literrel kevesebbet eszik, de az még nem a VVTI motoros. Ezt még nem ismerem, azért kérdezem.
thomeef
őstag
Ha nagy a forgalom, simán eszik annyit, nekem is ilyen van De 8,8 az nem kevés, még ennél a motornál sem, lehet azt bőven lejjebb vinni, csak hozzá kell szokni. Egyesben nem húzatjuk, gyorsan elváltunk, és legtöbb esetben, városban is elmegy 5ösben. Így azért lejjebb fog majd menni
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
kolosanyi
veterán
De hát így vezetem.
Mondjuk elég sűrűn benyomom a klímát, hogy lefújja a párát az ablakról, lehet emiatt a 8,8. A régi Swifttel 5,9-et mértem nyáron, na ez nem fogja ezt produkálni, abban biztos vagyok. De hát nem is ez a cél, csak meglepődtem, hogy édesanyám Corollája nálam 7-7,5 körül van városban, ez meg 1 literrel több. Igaz erősebb is.
thomeef
őstag
Hát a tömény városi használatról nem tudok nyilatkozni, de én napi 100km-t megyek vele, ebből 80 országút, 20 város. Nyáron 5,6 volt az átlagom, most 6,1, so én elvagyok vele
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
KMT
addikt
Ez alapjan is 8,5 a varosi. Persze nekem is kevesebb ennel, de en nem a legnagyobb dugokban megyek altalaban.
Egyebkent a valtasok nem annyira szamitanak, az mar inkabb, hogy mennyire elorelatoan vezet az ember (felesleges gazadasok es fekezesek elkerulese stb.)
Nekem vetel utan par hettel kellett lambda-szondat cserelnem, na ez utan is jobb lett kicsit a fogyasztas.
Silentfrog
veterán
Baromira nem mindegy, hogy milyen, melyik városban használja az ember az autót.
Szegeden egy literrel fogyaszt kevesebbet az autó mint itt Hódmezővásárhelyen. Itt nincs egy km-es útszakasz ahol ne lenne 30-as tábla, bicikliút, zebra, útkereszteződés. Ez tényleg így van, nem túlzok. Egyszerűen nem lehet haladni.
Itt nem is ülök autóba ha nem muszáj, inkább motorozok.
rob210
nagyúr
Ez aranyos.
Azt már hallottam, hogy a motorral el lehet menni a dugóban.
De ezek szerint motoron a tábla és a kresz sem számít?
Hiszen ha motorozol ugyan úgy ott a zebra és a 30-as tábla.
Az se fog jól fogyasztani, ráadásul motorozzon a hidegben akinek 3 annya van.
Renault power
Silentfrog
veterán
Gondolom nem nagyon motorozol, ha nem tudod pontosan , hogy egy nagy városba mennyivel jobban lehet haladni motorra mint kocsival.
Viszont abban igazad van, hogy nem izzad már meg az ember motoron, de egy 4 ütemű 125 ccm-es robogó , ha nem jól fogyaszt akkor az a 3.5 liter/100km.
De most ne panaszkodjunk occccó a benzin, lehet menni kocsival is mindenhova!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD