Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8001) Tin válasza Dorian (#7999) üzenetére


Tin
veterán

Hol olvastad, hogy 2000 felett kell tartani a fordulatszamot?

(#8002) Cifu válasza Dorian (#7999) üzenetére


Cifu
nagyúr

Benzines vagy diesel-motoros autóról van szó?

Amúgy nem az alacsony fordulatszám árt, hanem a folyamatos alacsony fordulatszám. Nem kell 2000 felett tartani folyamatosan (az sem sokat segítene), hanem arra próbálj ügyelni, hogy egy-egy hosszabb városos araszolás után lehetőleg legyen egy magasabb fordulaton való "kikormolás".

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8003) TrollBalint válasza Cifu (#8000) üzenetére


TrollBalint
addikt

Igen, a kezdőrészletet nem említettem, mert igazából azt akartam kihozni, hogy hasonló konstrukció van itthon is, hogy egy relatíve alacsonyabb törlesztővel tudsz lizingelni, és a végén dönthetsz, hogy megveszed vagy nem.

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#8004) dh66e válasza KTTech (#7993) üzenetére


dh66e
veterán

Ennek így kéne működnie ha el akar adni az ember valamit. :C

[ Szerkesztve ]

(#8005) Tin válasza Cifu (#8002) üzenetére


Tin
veterán

Pontositsunk: az alacsony fordulatszamon jelentkezo jelentos terheles art. 50-el magas fokozatban vizszintesen haladas nem gond, ha rendesen meleg a motor es foleg az olaj, de mondjuk onnan egy padlogazas gyorsitas tenyleg art, visszakapcsolas nelkul.
Szerintem 1500 alatt beszelhetunk "kis" fordulatrol, tehat mondjuk az kerulendo, hogy valaki 1200-rol 6-osban nyomjon egy padlogazt.
Dorian: amugy hasznald par napig eggyel alacsonyabb fokozatban az autot ahhoz kepest, ahogy szoktad. Ha azt erzed, hogy kevesbe erolkodosen megy, jobbak a reakcioi, akkor hasznald abban. De ez is baromira autofuggo.

(#8006) Dorian válasza Cifu (#8002) üzenetére


Dorian
félisten

Dízel Avenisis. Azért használtam eddig lehetőség szerint legalább 1500-ös fordulaton, mert úgy érzem, hogy alatta kezd erőlködni, persze sík a terepen nem (de többnyire nem is az)

Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

(#8007) Cifu válasza Dorian (#8006) üzenetére


Cifu
nagyúr

Lehet ki kéne kormolni, rendszeresen hosszabb távon nem használod (autópálya?).

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8008) Dorian válasza Cifu (#8007) üzenetére


Dorian
félisten

Csak kb. havonta 1x

Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

(#8009) Lipton


Lipton
őstag

Sziasztok!
4-5 eves Aurisban melyik motor milyen? 1.4 1,6 dizel es 1.33 es 1.6 benzint lattam.
Tartossag, fogyasztas, tipushiba ilyesmi erdekelne. 99% varos es elovarosi hasznalat lesz es eves kb 10-12k km.
koszi

(#8010) KTTech válasza Lipton (#8009) üzenetére


KTTech
veterán

Ha sok város, akkor hibrid...

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#8011) molnarpeter válasza koxkids (#7997) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Itthon a Skoda csinál ilyesmit emlékeim szerint, illetve a Toyota értékőr hasonló.

(#8012) molnarpeter válasza Dorian (#7999) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Dízel 1500-2500 között alapvetően, és 2000 körül gurulva, hogy esetlegesen gyorsítva ne kokszolja össze magát :D

(#8013) molnarpeter válasza KTTech (#8010) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha otthon, vagy munkahelyen adott a töltési lehetőség, akkor meg PHEV irányban is érdemes nézelődni.

(#8014) Lipton válasza KTTech (#8010) üzenetére


Lipton
őstag

Sokkal dragabbak es felek ennyi idos hibridet venni. Nem tudom realisan mit varhatok az akkutol benne. Nem vagyunk surun cserelgetok, 5-6 evig minimum nalunk lenne es az erzesem szerint ott nagy bukoval menne el.
Az uj skoda varosi plugin jott meg most kepbe, jovore kaphato lesz.

molnarpeter: milyenre gondolsz konkretan?

[ Szerkesztve ]

(#8015) molnarpeter válasza Lipton (#8014) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ampera, esetleg V60 D6.

(#8016) Dluinet válasza Lipton (#8014) üzenetére


Dluinet
nagyúr

akku nem para, a Toyota 10 év garit ad a hajtásláncra akkuval együtt

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#8017) Dluinet válasza molnarpeter (#8015) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Ampera egy hulladék, nem hibrid.
Még az opel sem mondta hibridnek.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#8018) Cifu válasza Lipton (#8009) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ilyen használatra benzin vagy inkább hibrid. Sajnos a hibrid felára megvan, közel egy misi ebben a régióban is.

Az 1.6-os motor tartós, jó fajta, ajánlott. Az 1.33-as kevésbé jó, erre van egy TC cikk a témában. Ha a gazdája gondos volt, azzal sincs gond, de ha nem...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8019) Lipton


Lipton
őstag

Dluinet: van valami extra feltetele a garancianak?

Cifu: 1.6 ritka nagyon ahogy latom. Dizelek milyenek?

[ Szerkesztve ]

(#8020) Dluinet válasza Lipton (#8019) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Évente vagy 15000km-en belül olajcsere a Toyotánál.
Ha nincs rajta, akkor csak a második szerviz után jár.
Csak európai modellekre vonatkozik. Nem lehet 10 évnél idősebb.
De a garihoz ingyen jár még az europ assistance szolgáltatás is.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#8021) Gaben92 válasza Lipton (#8019) üzenetére


Gaben92
őstag

Nekem 161k km van most a Lexusban, ugyanaz a hajtáslánc meg akku mint az Aurisban és semmi baja pedig most lesz 8 éves. Tartós cucc, nem kell parázni miatta.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#8022) KTTech válasza Lipton (#8019) üzenetére


KTTech
veterán

Dízel városba... inged és gatyád is készítsd a szervizköltségekre. A dízel nem erre van tervezve.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#8023) Cifu


Cifu
nagyúr

Az új (E210) Corolla tulajokat kérdem, hogy a mirrorlinket valakinek sikerült működésre bírni? Nekem sem USB, sem Wifi kapcsolattal nem sikerült a Oneplus 3T-t párosítani.

A másik, hogy telefon tartót hova vált be, aki használ? A Golfon tök jól bevált a bal A oszlop mellé. Itt viszont olyan lapos a szélvédő, hogy túl sokat takarna ki....

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8024) molnarpeter válasza Dluinet (#8017) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szerintük REX, viszont tud direktben is hajtani a benzinmotor, stb. Azt mondjuk nem feltétlenül értem, miért éri meg jobban benzinnel járni, hatod annyiba kerülő áram vagy ingyenes munkahelyen töltés helyett, de felhasználói tapasztalatokat illetően az autós topikban többen használnak/-tak ilyet. Városba villany való, nem belsőégésű, csak a hatótáv miatt kényelmesebb, ha van pluszban dinoszauruszlé üzemű egység az adott kocsiban, hogy ne kelljen 2 autót fenntartani :D Hogy ne legyen teljesen off, írnám a Prius plug-int, ha tudna komolyabb hatótávot, vagy kevesebbe kerülne, mert nagyon megbízható technika, szerintem viszont jelen pillanatban az Opelt kevesebbe kerül megvenni, és többet lehet vele spórolni is általánosságban.

[ Szerkesztve ]

(#8025) Dare2Live válasza Cifu (#8018) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

amig vki markaszervizbe viszi ahol 5w30at raknak bele alapbol addig cikk szerint esely sincs arra hogy ne legyen gond.
marpedig elso 5evben 99% oda viszi.

sztem amugy 1.33on es 1krfen a 10.000kmenkent cserelt 0w20 se segit. max kesobb kell generalozni.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#8026) Cifu válasza Dare2Live (#8025) üzenetére


Cifu
nagyúr

Volt ismerősnek 1.33-as motorral szerelt Corollája, amibe 0W-20 ment folyamatosan, és mivel szervizes volt, aki az országot keresztül-kasul járta autópályán, ezért 180 ezer kilométerig nem jelentkezett semmi gond vele. Nem ette az olajat, nem volt problémára utaló jel. Csak hát az ismeretanyag birtokában azt sem mertem volna megvenni.

BTW az 1.6-os kézikönyvében is az van, hogy a gyár a 0W-20-at ajánlja, ez a legjobb választás. ;)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8027) Cifu válasza Lipton (#8019) üzenetére


Cifu
nagyúr

A diesel motorok tartósak, de városba nem merném ajánlani. Akkor inkább tágítsd a kört, benzines 1.0-ás motorral szerelt Yaris, vagy 1.6-os motorral szerelt Avensis például, de hogy más márkát is mondjak, az 1.6-os benzines motorral szerelt Mitsubishi Lancer is tartós darab.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8028) Dluinet válasza molnarpeter (#8024) üzenetére


Dluinet
nagyúr

még egy negatív az amperrához: nem javítja senki, még az opel márkakereskedések sem.
Ezért is olcsó.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#8029) Drizzt válasza Cifu (#8023) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Nekem sikerult, de mivel semmi ertelmes alkalmazas nem tamogatja, ezert lemondtam rola. Meg vqlami mas baja is volt. Nem emlekszem mi, de szerintem nem tudtam kozben se tolatokamerazni, se zenet hallgatni. Valami ilyesmi.

En kozepre a tablet melle cuppantottam fel. Takarni takar dolgokat, de nem igazan zavaroan. Az jobban zavar, hogy a vissapillanto, meg az elotte levo szenzorok vegtelen mennyisegu dolgot kitakarnak. Tobbszor van olyan, hogy nem latom tole mikor lesz zold, ha nem nyujtozkodom.

I am having fun staying poor.

(#8030) Cifu válasza Drizzt (#8029) üzenetére


Cifu
nagyúr

Köszönöm a visszajelzést! :R

Akkor sajnos meg kell várnom az Android Auto-t... :U

Első tapasztalatok akkor a Sedan Comfort Tech 1.6 M/T-vel:

+Csendesebb, mint vártam (igaz rá voltam készülve, hogy nem lesz csendes)
+Nagyon patent minden, a sebváltó nagyon szépen jár
+Az automatikus rögzítőfék (HOLD) nagy találmány :)
+A sávtartó az M7-esen egész korrektül működik, a radaros tempomat dettó
+Az elektrokromatikus (elsötétedő) középső tükör hasznos cucc
+A mélységben (tengelyirányban) állítható kormányoszlop jó dolog
+Az audioegység meglepően jól szól
+Nincs Start/Stop, így kikapcsolni se kell :DDD
+A magyar nyelvű szövegek normálisan vannak lefordítva (Papp Tibi féle Camry videó után pozitív csalódás)

+/- Tudtam, hogy az olcsóbb (nem LED-es) fényszóró és hátsó lámpa lesz, de sehol sem tudtam azt sem megnézni (a Comfort fokozatnál a Style csomaghoz jár, illetve az Executive csomaghoz, és persze mindenhol ilyenek voltak). Végül is nem néz ki rosszul, de azért olyan jól se. Mintha azért érzékeltetni akarnák, hogy spóroltál, elégedjél meg ezzel...

-Sajnos a mérnök-szanok továbbra is úgy gondolják, hogy a Homo Sapiens Sapiens 190cm-nél megáll a növésben. Vissza kell szoknom a Carina E és Corolla E100-nál már "bevált" hátradöntött üléses pózhoz, amikor a fejem mellett van a B oszlop.
-A mélységben állítható kormánynak hála ugyan legalább nem kell terpeszben ülni ehhez a pózhoz, viszont így a sebességváltó kar a kényelmesnél távolabb van elől. Ez sajnos a tesztúton nem tűnt fel, mert ugye mindenhol Hybrid tesztautók vannak, ott pedig nem kellett váltani...
-Tök jó a digitális műszerfal, de amíg a hibridben három választási lehetőség volt, a manuálisban csak kettő (Analóg és Digitális, a három gyűrűs itt nincs valamiért...). Most komolyan, egy francia autóban fél tucat opció van alapból, a németekben is vannak mindenféle személyreszabási lehetőségek, itt van két opció, oszt ennyi....
-A középkonzol menüje... japánosan egyszerű. Egy fokkal csinosabbra azért lehetett volna szabni.
-A Bluetooth lejátszásnál az első számnál szépen behúz mindent (még a borítót, ha beállítjuk a menüben), aztán.... azt ugyanazt látjuk tovább a többi számnál is. Nem frissíti valamiért.
-Ezt a középkonzol jobb oldalán elhelyezett USB kimenetet nem tudom hogy engedhette át bárki is...

Mindennel együtt nagyon örülök az autónak, és eleve tudtam, hogy komromisszumokkal választottam - hosszú ideig szeretném használni, és megbízható autót kerestem. Persze bennem van, hogy a Focus kényelmesebb volt, több fejtérrel (normálisan beállítható üléssel), de annak a beltere nem tetszett ennyire, és sajnos nem bízom eléggé benne. A Hyundai szintén nem tetszett annyira, mint a Corolla E210, és emlékeim szerint abban sem ültem kényelmesebben. Szóval elégedett teljesen nem vagyok, de bánni se bánom a választásomat...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8031) Cifu


Cifu
nagyúr

Érdekes cikk a Vezess.hu-ról, összevetik az 1.2T tubrós motorral szerelt kombit és az 1.6 szívó szedánt...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8032) Drizzt válasza Cifu (#8030) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Usb-bol van egy masik is a kozepso taroloban. En alapbol azt szoktam hasznalni. Az hivatalosan is tud nagyobb aramerosseget, ha jol emlekszem. Amugy vicces, de manapsag max. heti egyszer hasznalom az autot, kozelebb koltoztem mindenhez, amit szoktam latogatni. Szoval most ugy nez ki az egy eves kor hamarabb osszejon mint a 15k km.

Hasznald egeszseggel az autot!

I am having fun staying poor.

(#8033) #76500480


#76500480
törölt tag

Én se voltam megelégedve a magyar márkakereskedésekkel. Vásárlásnál nem ugrálták körbe az embert. Új autó átadásnál várni kellett, mert mosták a kocsit :( CHR 1.8 benzinesről a szalonvezető csak lazán annyit mondott, hogy 10 éve piacon lévő motor, hogy menne tönkre. Rögzítőfék gombjához beraktak valami műanyag elemet, mert menet közben balesetveszélyes volt.(központi visszahívás). Akinek hurkás ujjai vannak, annak kiszerelik.....

[ Szerkesztve ]

(#8034) Tin válasza Cifu (#8030) üzenetére


Tin
veterán

Köszi a tapasztalatokat, es a cikket is. A cikk is nagyon jo, egyedul egy tesztfogyasztas leirasat hianyoltam belole.

A japanos belso, a - mondjuk ki - silany infotainment rendszer es a kis hely valoban hatrany, bar en "csak" a kombiban ultem, de a sedan is ugyanakkoranak tunt. A fenyszorot sajnalom, kerdes, mennyit jarsz sotetben varoson kivul, ha nem sokat, akkor jo a halogen is.

A hianyossagokat meg ne band, tudatosan vetted ezt, es azert az arert ez egy jo kis auto. A cikk utan felmerult bennem a kerdes amugy, hogy miert nem a kombit vetted 1.2T-vel?

(#8035) molnarpeter válasza Dluinet (#8028) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Így hirtelen e-service, Csergő, green energy, és persze a Duna. :R

(#8036) Cifu válasza Tin (#8034) üzenetére


Cifu
nagyúr

Szedánt akartunk. Ennyi a válasz... :)
Sajnos a gyerek nem jön össze, így a puttony hiánya nem probléma. A Golf pedig marad arra, hogy kutyust orvoshoz vigyük, meg hasonló "piszkos" dolgokat szállítsunk.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8037) Tin válasza Cifu (#8036) üzenetére


Tin
veterán

Ja, ha ez volt a cel, akkor jo. Az teny, hogy en is inkabb az 1.6 szivot preferaltam volna az 1.2T-vel szemben. Hiaba a turbos motor fogyasztaselonye es nyomateka, egyik motor sem annyira eros, hogy jelentkezzen valos kulonbseg. Ha 1.5T lett volna a masik, gondolom te is inkabb azt valasztod. Aztan persze fene tudja, kerdes, hany evre vetted. Szerintem ezek a turbosok kb. a gariidon belul jok, utana viszont lehet rajuk kolteni. Mas kerdes, hogy ha az ember bearazza azt az 1 millios tetelt elore, akkor kevesbe faj.

(#8038) Cifu válasza Tin (#8037) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ha Európában árulnák az 1.8-as vagy pláne a 2.0-ás benzinest (Amerikában azzal árulják, nekik az jár, nekünk ez), akkor annak örültem volna. Már ha nem érdekelne a fogyasztás... :DDD
Azok nagyon jó kis driver's car-ok lehetnek. Még nem hajtottam meg persze ezt sem, és rohadt könnyű a kormány, de a mai autók között (amit legalábbis eddig próbáltam kicsit hosszabb távon) élvezet vezetni. Nekem az új Focusnál is jobbnak tűnik a vezetési élmény. Csak abban kompromisszumok nélkül elfértem... :DDD

Sajnos én csóró vagyok (persze honnan nézve), szóval sajnos fájó szívvel, de én akkor is már a hibridet vettem volna.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8039) TrollBalint válasza Cifu (#8030) üzenetére


TrollBalint
addikt

Megkérdezhetem milyen magas vagy? Mert én is (ha nem is sokkal) de 190 felett vagyok és gondolkodom, hogy hamarosan lecserélném a meglévő autónkat egy Toyotára. Bár még nem tudom melyikre :)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#8040) Cifu válasza TrollBalint (#8039) üzenetére


Cifu
nagyúr

196cm és 105kg :)

A Camry-be csak kiállító terembe ültem be, de az sem tűnt túl bőnek fejtér terén.
Egy Rav4 talán jó lehet, de abban nem ültem még, és nem vagyok oda a SUV-okért.
Azt tudom, hogy a Hilux sajnos dettó ilyen koncepció mellett született, ott fejtér ugyan van, de a vezetőoldali kapaszkodóba zseniálisan bele tudsz fejelni egy kijárt földúton való haladáskor is...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8041) Tin válasza Cifu (#8040) üzenetére


Tin
veterán

RAV4 rendben van.

TrollBalint: en 185 vagyok, a Corolla TS (kombi) ugyanugy alacsony nagyon. Nekem meg eppen jo, de csak ha leengedem az ulest felig. Egyszeruen "szuk" elol. Pontosabban en eppen elferek, csak erzed, hogy kene meg ter...

(#8042) TrollBalint


TrollBalint
addikt

a súly (testalkat) nem lesz gond, de a magasság igen. Úgy is beleülök egybe még vétel előtt, csak jó tudni, hogy mire számíthatok majd. Köszi, mindkettőtöknek :)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#8043) Tin válasza TrollBalint (#8042) üzenetére


Tin
veterán

(#8044) KTTech válasza Dluinet (#8028) üzenetére


KTTech
veterán

Ismerősnek van Chevrolet Volt, ami ugyanaz a technika, mint az Ampera. Van hozzá specialista BP-n (dél mo-i a srác).
Neki volt vele gondja, az egyik csapággyal a váltóban (típushiba), és benyelt töltés közben egy villámcsapást, valamint egy kerékcsapágy (160E km-el az órában vette). A villám átrendezte a töltő áramkört, 180E-be fájt neki, a váltócsapágy is valami hasonló volt. Ezen kívül más gondja nem volt, nyomja bele a kilométereket rendesen, 2-3 éve használja.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#8045) Dluinet válasza KTTech (#8044) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Értem, de a legtöbb pesti még a szomszédos kerületbe sem menne szervizben, mert messze van, nemhogy a város másik végébe.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#8046) pècsimunkás válasza Tin (#8037) üzenetére


pècsimunkás
addikt

A 9.gen Civic 1,8, olyan volt az 1,2 t mellett mint a döglött ló . Miután kipróbáltam az 1,2- t , eszembe sem jutott az 1,6. A turbó meg nem a legdrágább alkatrész egy autóban . Amúgy a garim lejárt , és még megy az autóm is :D .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#8047) Dare2Live válasza pècsimunkás (#8046) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

egy jo turbos konstrukcioval nincs is baj. max 250-400kkm kozt kell egy turbocsere. nem tetel.

ami problema az az ha rossz a motor. es itt az 1.6rol tudjuk hogy ha csereled az oljat szurot orokelet +1nap. az 1.2trol nem tudjuk. ettol meg lehet jo.

es amikor egy motor szar az meg egy szivo 1.33nal is kb totálkár...

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#8048) Dare2Live válasza Cifu (#8038) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

vegul mennyiert hoztad el?

akarmi van az autovasarlas egy kemeny kompromisszum.

mindegyik tipusnak motornak vannak elonyei hatranyai. ha meg nem csak maganak veszi az ember akkor foleg. en sx4et vettem volna 1,4 turboval android autoval. helyette lett venga. mert rovidebb. :DDD

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#8049) Cifu válasza Dare2Live (#8048) üzenetére


Cifu
nagyúr

6 millió. Kvázi az Outlet ára ennek a motor és felszereltség párosnak. Plusz az üzembe állítása, a téli gumi és felni, a Casco és kötelező biztosítás. Szóval inkább 6,5... :DDD

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#8050) KTTech válasza Dluinet (#8045) üzenetére


KTTech
veterán

Én Pestről simán Szentesre (170km) és Biharkeresztesre (kb 200 km) hordtam a Golfomat :) Itt kint közelebb van a szerviz, olyan 35km, ez már gyakorlatilag a szomszéd sarok.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.