Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7001) lamazonia válasza gboszi (#7000) üzenetére


lamazonia
tag

Köszi! Akkor egyre jobban várom.

Arról esetleg van tapasztalatotok hogy az importőr mennyi idő alatt adja ki az autó papírjait a forgalmazónak?
Ilyen néven tolják éppen a mihamarabbi át adást. :W

Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.

(#7002) Dluinet válasza lamazonia (#7001) üzenetére


Dluinet
nagyúr

1,5-3 hónap

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#7003) lamazonia válasza Dluinet (#7002) üzenetére


lamazonia
tag

ez jó, a forgalmazó azt mondtja, hogy vagy a héten, vagy jövő héten.
csak jó lett volna a héten, mivel egyelőre úgy tűnik jövő héten kiküldetésben leszek.

Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.

(#7004) Dluinet válasza lamazonia (#7003) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Mázlista vagy.
Mostanában a másfél hónap a minimum.
Az sok embert kirúgtak és sokan vannak szabadságon. Ezért a forgalomba helyezés nagyon elhúzódott.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#7005) Drizzt válasza Dluinet (#7002) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Nekem junius 16-an lett leadva a rendeles, akkor meg csak a gyartosoron jart az auto, julius 8-ra minden ugyintezes befejezodott.

I am having fun staying poor.

(#7006) No.01 válasza lamazonia (#7001) üzenetére


No.01
őstag

En 2 videki es 1 BPi helyel vagok meg mindig alkudozos viszonba. Az egy het jelenleg necces a szabadsagolasok vegett, de 2-be bele kell, h ferjenek.
Mind3 hely ezt mondta, mai info ;)

U.i.: Remelem a papir kiadasan te is a forgalomba helyezest erted. Mert a megrendelestol szamitott papirozas az lenyegesen tovabb tart. Ugyszinten ma mondtak, h jelenleg jobb ha 2 honapot szamol az ember. (Szeptembertol ez valoszinu normalizalodik es kis szerencsevel az 1 honap is tarthato lesz)
Ez nyilvan nem vontakozik a keszleten levo autokra.

[ Szerkesztve ]

(#7007) lamazonia válasza No.01 (#7006) üzenetére


lamazonia
tag

Kedves kereskedő mondta, hogy "Ha megjön a papírja az autónak az importőrtől".
Autót biztos nem adják le gyártásra, mivel ~1 éve tudtommal nem gyártják, Auris. Kereskedőknél ben ragadt készletekről van szó.
Ha valaki úgy van vele, és kombi kell neki, akkor érdemes most körbe kérdezni, mivel elégé akciózva probálják eltolni az utolsó pár darabot.
Hatchback már csak 1 darab van az országba, nagykanizsán.
Kombi még akad pesten is, pl. Schillernél.

Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.

(#7008) MaTpr0F


MaTpr0F
senior tag

Üdv! A segítségeteket kérném.

Tervezek venni egy 2004-es Avensis 2 Wagon-t,
2.0 benzin, 147le.

A kérdésem az lenne, hogy ebben a típusban van, vagy sem kettős tömegű lendkerék?
Szatmári autóalkatrész szerint nincs, egyik szerelő azt mondja van, a másik azt, hogy nincs.

Köszönöm előre is!

(#7009) hhenry


hhenry
őstag

Priusos topik:[link]

(#7010) helkis válasza MaTpr0F (#7008) üzenetére


helkis
addikt

a toyodiy.com és a japancars.ru szerint sincs.. de kéne egy motorkód..

olajfogyira figyelj, motorcsere volt-e, visszahívásokon megjelent-e, katalizátor szokott dögleni, matricák a helyükön vannak-e, illesztések egységesek-e, stb..

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#7011) Drizzt válasza hhenry (#7009) üzenetére


Drizzt
nagyúr

Lehetne akár valamilyen globál hybrid topik, vagy akár azt is át lehetne arra alakítani.

Második tankolás megvolt közben:
- 739 km, 230 km ebből autópálya, átlagos fogyasztás: 4.45L.

I am having fun staying poor.

(#7012) Doki16 válasza Drizzt (#7011) üzenetére


Doki16
addikt

Mennyit tankoltál? Mekkora a tankja?

Nekem egyébként így alakul. [link]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7013) hhenry válasza Drizzt (#7011) üzenetére


hhenry
őstag

Valóban ez lenne a jó ötlet te is priusos vagy?

(#7014) No.01 válasza hhenry (#7013) üzenetére


No.01
őstag

Majdnem ;) Inkabb Hybridesnek mondanam (Corolla)

(#7015) Drizzt válasza Doki16 (#7012) üzenetére


Drizzt
nagyúr

32.xx litert. Elméletben 42 liter a tank, viszont 32 liternél már azt írja, hogy kb. 60 kilométer van hátra és már világít a narancs alert.

I am having fun staying poor.

(#7016) motoflug


motoflug
őstag

Sziasztok!

A héten meglesz az 5000km a Corolla 2.0 HB hybriddel. Eddig nem nagyon tudok rosszat mondani róla, másfél hónap alatt elég sok helyszínt megcsodáltam már általa. :)

(#7017) Doki16 válasza Drizzt (#7015) üzenetére


Doki16
addikt

Ez parádés akkor. Még komolyabban tudtak faragni akkor az új 1,8-as motorral a fogyasztáson. Én nekem inkább ilyen 4,8 körül alakul. Mondjuk szinte csak városi rövidtávokat megyek.

(#7016) motoflug: Az a jó ha nem is tudsz róla rosszat mondani. :) Már régóta finomítja a Toyota ezt a szériát. Úgy érzem ezzel az új Corollával most nagyon odatették magukat. Neked a 2.0 HSD-vel hogy alakul a fogyi?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7018) motoflug válasza Doki16 (#7017) üzenetére


motoflug
őstag

Egy-két majomság azért akad. Fals riasztás néha a szenzorból, vagy a mini csomagtér, de igazából 4-en megjártuk vele Németországot 4 sporttáskával, és elfértünk. A fogyasztás itt volt rekord, 7l az Autobahnon. :)

Egyébként most Nyíregyháza - Bp autópálya 6.4.

Városi használattal 5-5.5l.

Ami nagyon pozitív, hogy ez volt az első autó, amivel le tudtam vezetni tök egyedül 12,5órát, nem ültem szét a sejhajom, nem éreztem azt, hogy elég (legalábbis nem a vezetés miatt :) ).

(#7019) Doki16 válasza motoflug (#7018) üzenetére


Doki16
addikt

Fals riasztás az nekem is akad néha, de nem úgy, hogy falevélre meg hasonlók. Hanem nagyjából olyan szituációra ami tényleg akár baleset is lehetne ha én nem lépnék közbe. Amúgy ez legyen a legnagyobb baj vele, csak egyszer mentsen meg a balesettől már megérte :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7020) No.01


No.01
őstag

Lehet te leszel az en emberem ;)
Mi mar jopar honapja (szinte megjelenestol szamitva) kacerkodunk a 2.0-as kombi Corollan.
Amig nem probaltuk azt gondoltuk, h eleg az 1.8-as, de igazabol nem. varosban OK, de azon kivul mar nemigazan.

Szabad kerdezni, h milyen felszereltseggu?

(#7021) motoflug válasza No.01 (#7020) üzenetére


motoflug
őstag

Ez lehet nekem szólt? :)

Nekem az 1.8 nem tetszett, mert a CHR-ben zavaró volt a hybrid bőgése. A corollában ugyanez már sokkal finomabb/csendesebb, de az tény, hogy ha többen használjátok, plusz van cucc, akkor már jobb a 2.0. Nekem ugye a HB van, amikor 4-en utaztunk megpakolva, akkor már érezhetőbb volt, de még mindig volt benne tartalék. Sport mód+F1 váltóval 1-2 sebességet visszaváltva simán felment a végsebességre.

Az enyém Comfort + Tech, style csomag nélkül, fehérben, igazi sleeper. ;]

(#7022) Doki16 válasza motoflug (#7021) üzenetére


Doki16
addikt

Váltó? Az E-CVT tud váltani? Vagy belerakták egy funkcióként ezt a kamu sebességváltó imitációt?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7023) motoflug válasza Doki16 (#7022) üzenetére


motoflug
őstag

Lényegében azt csinálja, mintha visszaváltanál, felpörög a motor magasabb fordulatra, jobban kilő mondjuk 100-nál, mintha simán mennél vele.
Felváltani nem fog neked, de motorfékezni, előzni jó cucc.

(#7024) Doki16 válasza motoflug (#7023) üzenetére


Doki16
addikt

Akkor ezt ezek szerint belerakták ilyen váltófüles megoldásra. A régi HSD csak B fokozatban használja a motorféket. A maximumot meg akkor aknázza ki ha már teljesen feltöltötte az akkumulátort. Egyszer volt nekem olyan, hogy hegyről lefele menet közben bekapcsolt a benzinmotor és felpörgette akár 4000-ig is. Mivel már nem tudott elektromosan fékezni, mert "megtelt" az aku ezért csak a motorfék maradt.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7025) No.01 válasza motoflug (#7021) üzenetére


No.01
őstag

Probaltuk a CHR-t is. Reg csalodtunk akkorat. Nem ment rosszul (bar nyilvan nem sportauto) de ami minket zavart az a bunker feeling a hatso szekcioban ill, h atlosan hatra egy komplett ovodas csoport is meg tud bujni. A tobbi aprosag mar csak hab a tortan.
Minket mondjuk a boges zavart a legkevesbbe. Jelenleg P2-k van es ott sem zavar mivel ez inkabb kozlekedoedeny es nem elmeny vadasz.

A kulonbozo vezetest tamogato kutyuk jol mukodnek?? Leginkabb a radaros tempomat meg a savtarto erdekelne. Sajnos tul sokat olvasgattam a temaban es nehez olvasni a sorok kozott. Aki meg nem latott es probalt ilyet es fogekony a technikara az sajnos dicseri, h huhhh meg ha, de osszehasonlitasi alap nelkul azert ezt szerintem nem konnyu megitelni. Itt kulhonban szinte 50-50 az aranya azoknak akik istenitik meg akik szarozzak. Persze nem vagyunk egyformak es ez igy van jol ;)

(#7026) motoflug válasza Doki16 (#7024) üzenetére


motoflug
őstag

Igen, amikor visszaváltasz a füllel, akkor kiírja, hogy S5, tehát 6 sebességesnek veszi a váltót. Amúgy vicces, mert, amikor az erősebb gázadás után rajtamarad a lábam a gázon, de gyengébben nyomom, akkor olyan, mintha visszaváltana néha. Már tudom, hogy kell lépnem a gázra, hogy ez a feelingem legyen. :)

Na, de a megtelt dolog. Kicsit ocd-s vagyok, és borzasztóan zavar, hogy ~5000km alatt egyszer sem ment maxra az akksi ábra. :D Mindig hiányzik valamennyi hozzá.

@ No.01:

Apróság, de fontos megemlítenem, nekem a CHR-ben nagyon zavart, hogy konkrétan minden fekete, és amit mondasz, az valós, a hátsó tér klausztrofobikus. A feketeség megvan a Corollában is, ezért én fehér (törtfehér) belsővel kértem, itt meg lehet nézni, ha a belsőre mész és kiválasztod. Nekem nagyon tetszik, borzasztóan elegáns és a varrás, meg a bőrhatású műszerfal csak szebb ebben a színben. Tisztában vagyok vele, hogy másnak ez a csúnya, de feketében nagyon szűkös a hatás, hiszen még a tetőkárpit is színazonos.

Na de a többi:

Radaros tempomat/adaptív tempomat:
Ez marha jó. Minden évben, van hogy többször is mentem céges autóval Németországba, általában VW konszernnel. Ott ez úgy néz ki, hogy a távolságot nézi, 50m előtted bejön valaki eléd, a rendszer csak azt érzékeli, hogy szűkült a táv, bumm, intenzív fék. Idegesített, kikapcsoltuk.
Corolláéknál ez nagyon finom. 3 szint van, hogy mennyire engedi közel, én az 1-es (= legközelebb) opciót használom. Itt nagyon finoman lassít, tök jól tartja a távolságot, nem satuzik. Szerintem ennek így kell működnie.

Sávtartó:
Működése csak tempomattal automata, ha anélkül kapcsolod be, úgy csak figyelmeztetésre szolgál. Ha tempomattal mész, jelzi neked 2 sávval, hogy megtalálta a jobb és bal oldali felfestéseket, majd működésbe lép. Kb. 20 mp-ig engedheted kormány nélkül, üdítőt bontani, pulcsit lekapni jó. Utána visít, hogy leszel szíves megfogni a kormányt, mert az LTA rendszer nem érzékeli a kezed. Ezeknek a feltétele a jól látható felfestés, és - saját tapasztalat - egyenes, max minimális kanyaros útszakasz. Ennek a működése nem 100%-os, a könyvében amúgy jól leírják, hogy mik akadályozzák a működését. Pl. egyik este próbáltam, rábíztam magam, néztem a reakciót, majd jött egy kanyar, ahol elkezdett pittyegni, hogy rámegyek a sávra, holott az auto intézte ezt a dolgot. Még talán azt is észrevettem, hogy ha rosszabb a felfestés, akkor nagyon-nagyon minimálisan ilyen kígyózó mozgással tartja magát a két sávban, de ez nem vészes, vagy zavaró, viszont látszik, hogy a rendszer nem 100%-os. Autópályán, hosszú egyenes szakaszokon, nappal nagy segítség, ott jól működik. Este, kanyarok, rossz felfestés - na ezeket nem annyira csipázza, de nem az autó vezet helyettünk, hanem segít, ezt érdemes nem elfelejteni.

Táblafelismerő:
Jó-jó, de néha aranyos. Pl, tábla írja, hogy 1km múlva autópálya jobbra, és ott az autópálya jele, akkor bedobja neked a kis kijelzőre, hogy pályán vagy. Ez ritka, amúgy nekem arra nagy segítség, hogy pl. 70-es táblánál, bepirosítja a tábla hátterét, ha túlléped, és a szemem sarkából látom, és visszaveszek. Sajna nagyon könnyű átlépni a határokat, nincs sebességérzeted, annyira csendes.

Automata parkolás:
nem mertem próbálni, nem is annyira érdekel még.

Vészfék:
Volt már, hogy fals jelzést adott, kiírta hirtelen pirossal, hogy veszély, és a madár sem járt arra. Vagy lehet pont az ment közel a szenzorhoz, de nem fékezett le, akkor nagyon ideges lettem volna. Viszont egyszer satuzott előttem egy autó, és akkor hamarabb észlelte mint én, pedig én is az utat néztem, szerencsére durvát satuzni nem kellett, de felhívta rá a figyelmem, az tetszett.

Kb. ennyi, ha van kérdés, jöhet még. ;)

(#7027) Doki16 válasza motoflug (#7026) üzenetére


Doki16
addikt

Menet közben nem lehet maxra tölteni sehogyan, csak lejtmenetben rekuperációs fékezéssel. Sőt ha kiolvasod OBD-n akkor meg látod, hogy valójában az ábra szerinti max csak 80% amit enged az elektronika. Igazság szerint 40-80% között tartja mindig a töltöttséget. A kocsiban van egy kb. 1,2-1,4 kWh akkumulátor ebből jó esetben napi közlekedésben 0,6-0,8 kWh-át használhatsz.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7028) Dare2Live


Dare2Live
nagyúr

yaris 2nél fékfoladékot cserélnék, de alig lehet hozzáférni sa betöltő nyíláshoz. Le lehet azt a műanyagot venni ami felette van, mi tartja, hogy?

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#7029) Yiggdrasil


Yiggdrasil
aktív tag

Sziasztok!

1. generációs Yaris és a facelites verziójáról kérhetek némi infót/tapasztalatot?
Tervezem lecserélni a kocsimat, és megtetszett ez a modell, de a népitéleten meg a totalcaros teszteken kívül nincs tapasztalatom velük, ott meg mindenki dícséri őket. Tényleg ennyire tuti gépek ezek?

Illetve valaki összetudná foglalni, hogy a különböző modellek fanzázianevei mit takarnak? (Linea, Sol, Blue, stb)
Sajnos csak az aktuális modellekre szeret dobni a google infót.

És a végére: a Sport/Verso verzió is ajánlott? Mert ott olvasni réminfókat, hogy marha drága minden alkatrész, illetve hogy 7-8 litert esznek, az meg irreálisnak tűnik egy ilyen pici kocsi esetén.

(#7030) No.01 válasza Yiggdrasil (#7029) üzenetére


No.01
őstag

Van a csaladban 2 is az elso Yarisbol. Egy 1.5-s Sport es egy 1.3-as Verso.
Utobbiban 372e km van. A kopo alkatreszeken kivul 2 dolog szallt el a 19(!) ev alatt: Legtomegmero es a radio CD-s resze. Elobbibol nem bontottat vettunk igy eleg huzos volt 54e ha jol emelkszem. Ezen kivul 3 szett fek, 3 szett gyerta, es 1 kuplung.

A Sport kicsit mas kategoria. Igazabol jopofa, de azert ez inkabb amolyan Sport light. Kozvetlenul a regi Swift Sportommal osszehasonlitva semmilyen szempontbol nem durva.
Ez mondjuk az otthoni sz*r utakon (szamomra) abszolut pozitiv... bar ugye nem vagyunk egyformak.

A Linea, Sol... Felszereltsegi szintek. Konkretumot nem tudok sajna csak azt, h 2004 elottig meg a klima is viszonylag ritka extra ill a gyari CD-s radio elegge gaz. (Hangzas es razkodasvedelem szempontjabol is)

(#7031) zzz03


zzz03
őstag

2004 corolla verso. 2.0 d4d. milyen olaj ajanlott bele?

(#7032) Yiggdrasil válasza No.01 (#7030) üzenetére


Yiggdrasil
aktív tag

Köszi! Ez bíztató :)
A Sportban a forma tetszik, illetve hátha az a kis plusz egy fokkal élvezetesebbé teszi a vezetést. Igaz hogy méregdrága hozzá minden mert nem kompatibilis a sima modellel? Illetve tényleg 7 liter felett eszik ha nem nyomod neki?

CD-rádió annyira nem gond, ha megoldható úgyis tennék bele egy BT-s vagy AUX-os rádiót és telefonról hallgatnám.

(#7033) No.01 válasza Yiggdrasil (#7032) üzenetére


No.01
őstag

A Sport viszonylag uj a csaladban 7 eves. Azalatt csak kopo alakatreszeket kellett cserelni.
Valoban 7 liter korul eszik. Neha kicsit tobb. Tesomeknal mikor legutobb neztem 7.2-n allt a fogyasztas. Sajna nem tudom mikro nullaztak.
A Yaris Verso (Igaz nem egy szepseg cserebe baromira praktikus) elvan kb azonos utvonalon 6.6-al.

[ Szerkesztve ]

(#7034) Drizzt


Drizzt
nagyúr

Forgalomban egyre többet is látok a Hybrid Corollákból. Ma egy taxit, tegnap egy fehér executive-ot láttam. Végre megtörtént, hogy két Corolla hybrid megy egymás mellett a 2*2 sávos úton. Meg is melengette a szívemet a dolog. :D

I am having fun staying poor.

(#7035) Doki16 válasza Drizzt (#7034) üzenetére


Doki16
addikt

Láttam én is egy kombit itt Dunaújvárosban. Nagyon szép autó, annyira de annyira kellene :D

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7036) Csabroncka válasza Drizzt (#7034) üzenetére


Csabroncka
addikt

Veszel egy Toyotát, majd hirtelen rádöbbensz, hogy minden második autó amivel találkozol Toyota. Észreveszed a régebbi gyártmányokat is, majdhogynem átköszönsz, hogy hello-szia-szevasz ;] .

"in medias res"

(#7037) KTTech


KTTech
veterán

Üdvözletem a topiclakóknak!

Holnap 3 órától ontopic leszek, mert átveszem a 2016-os Toyota Yaris HSD-m, Orange Twist kivitelben 20600 mérfölddel az órában. Remélem kevesebb gondom lesz vele, mint a Seat Leon Mk2 2.0 140LE PDTDi DSG-vel... Persze meg kell majd szokni, hogy nem úgy szalad, mint a Seat, és nincs is akkora hely benne.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7038) Doki16 válasza KTTech (#7037) üzenetére


Doki16
addikt

Biztos, hogy kevesebb gondod lesz vele. Számszerint nulla :) Magasan a HSD jelenleg a legmegbízhatóbb a világon.

Nagyon komoly váltás, egészen más kategória :) Mondjuk én is egy Passat B7 2.0 CRTDI DSG-ből ültem át :)
Nem váltanék vissza, sokkal jobb és nyugodtabb az életem amióta nem egy bármikor elromló dízel van alattam.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7039) jozsi252 válasza KTTech (#7037) üzenetére


jozsi252
veterán

Jól döntöttél nagyon! Nekem 2017-es van 1.5 111LE-s motorral, napi munkába járásra használom ami 80-90km-t jelent nagyjából, de nem nagyon tudok belekötni semmibe. Elég sok kis autót nézegettem, de ez minden tekintetben megfelelt számomra.
Arra nagyon figyelj oda hogy szigorúan 0W-20-as olajat kapjon, gondolom a HSD-be is az az ajánlott.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#7040) Csabroncka válasza KTTech (#7037) üzenetére


Csabroncka
addikt

Yaris-ka egy nagyon eltalált kis népautó. Megdöbbensz mennyi csomag befér hátra a csomagtartóba :K az autó méretéhez képest.

"in medias res"

(#7041) KTTech válasza jozsi252 (#7039) üzenetére


KTTech
veterán

A leírás szerint 0-20W kell bele, de egyelőre nem az én gondom lesz, mert még 2 év 3 hó gar van rajta, így márkaszervizbe kell vinni. A hosszabbított garit meg majd meglátom, amikor sor kerül rá.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7042) jozsi252 válasza KTTech (#7041) üzenetére


jozsi252
veterán

Annyira ez nem egyszerű. Nagyon sok márkaszerviz 5W-30-at tölt bele, mert arra is lehetőséget ad a szervizkönyv. A szervizek meg jobban szeretik használni mivel olcsóbb is.
Ha viszed kötelező szervizre mindenképp jelezzed a munkafelvevőnek hogy te 0W-20-at szeretnél bele. Én is szóltam a 15 000-es meg 30 000-es szerviznél is. Nem mondom hogy nincs olyan ahol nem 0W-20-at raknak bele, de mivel új autóról volt szó nagyon sokat jártam utána a témának, és vannak olyan márkaszervizek ahol 5W-30-at erőltetik.

Legalábbis Magyarországon ez a helyzet, UK-ba nem tudom.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#7043) KTTech válasza jozsi252 (#7042) üzenetére


KTTech
veterán

Holnap rákérdezek erre is (úgyis náluk van a szerviz). Kértem rá fényezésvédelmet (Supagard), emiatt péntek óta várok az átvételre. Ha jól számolom, épp túl kell lennie a 30.000-s full szervizen (ha nem az fájna kissé), de kérném a 0-20W-t, mert a Totalcaron volt már hír idő előtt elhalálozott Toyota motorról szó olajgond miatt.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7044) jozsi252 válasza KTTech (#7043) üzenetére


jozsi252
veterán

Kíváncsi vagyok hogy kint mennyibe kerül a 30 000-es szerviz, esetleg ha megtudod akkor megtennéd hogy leírod? Itthon ahol én voltam 40k volt a kicsi (15 000) meg 52 000 a nagy (30 000) szerviz. A kicsibe ugye olaj olajszűrő légszűrő pollenszűrő pár száz ft-os dolgok az olajcseréhez illetve munkadíj. A 30 000-esnél ugyanez csak fékolajcsere volt még pluszba. 5W-30-assal ahogy számoltam pár ezrest spóroltam volna csak meg, szóval totál nem éri meg azt kérni.

iPhone 13 Pro Max

(#7045) KTTech válasza jozsi252 (#7044) üzenetére


KTTech
veterán

Na, ezt tudom, fent van a Toyota oldalán: 295 font (104000 Ft) a full, a kicsi pedig 165 font (58000 Ft).
Elég hosszú a lista, amit megcsinálnak rajta (vagy ellenőrzik). MOT-ot nem tudom, de azt tuti nekem kell vinni először (az első műszaki 3 éves korban van), aztán évente van (a Seatnál 40 font körül volt, plusz az a 3-400 amit rá kellett költeni hirtelen, hogy átmenjen).

[ Szerkesztve ]

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#7046) No.01 válasza motoflug (#7026) üzenetére


No.01
őstag

Most latom csak, h nem is koszontem meg a reszletes es kimerito valaszodat... :U :B

Batorkodnek viszont megegyet kerdezni: Hany kereket lehet felprogramozni a rendszerbe (TPMS vegett) Volt ahol irtak, h a Toyotaknal megy a 10kerek, de votl ahol kontraztak, h csak 5 megy. Lehet ez is olyan, mint az AppleCarplay, h USA-ban mar van, nalunk meg meg mindig csak a hitegetes megy?

Teligumi + felni vasarlas elott ezt azert jo lenne tudni...

Elore is koszonom! :R

(#7047) Doki16 válasza No.01 (#7046) üzenetére


Doki16
addikt

Legújabb Aurisnál biztosan tudom, hogy egyszerre két szettet lehet ráprogramozni. Gondolom Corollánál sem történt visszalépés ez ügyben :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7048) No.01 válasza Doki16 (#7047) üzenetére


No.01
őstag

Ez jol hangzik remelem tenyleg igy van. Nem volt meg sajat TPMS-es autom.
Az teli szettnel a gumisnak kell "betanitania" az uj szenzorokat vagy ez elerheto lesz szamomra is a menubol esetleg?

(#7049) Doki16 válasza No.01 (#7048) üzenetére


Doki16
addikt

Egyik sem, csak márkaszerviz tudja majd megcsinálni. Kivéve ha valaki rendelkezik a megfelelő szoftverrel a Toyotán kívül :)

De célszerű egyébként a márkakereskedésből venni a téli szettet, mert egész jó árat tudnak rá mondani. Mert ha magadnak veszed akkor mindent külön kell vadászni hozzá és szenzorok ára annyi mint a felnié.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#7050) No.01


No.01
őstag

Minden csak forras kerdese ;)
Mellesleg a Toyota fele szett (felni+gumi) nekem egyaltalan nem tetszik. Probaltam alkudozni, de termeszetesen nem lehet varrialni. Arrol mar nem is beszelve, h azert az arert (~100e/db) mar jobb kombinaciot is lehet kapni.

Akkor ha jol ertem akkor hiaba az uj szett gumi majd meg azzal be kell faradjak egy Toyota szervizbe?? :U :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.