A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
lamazonia
tag
Köszi! Akkor egyre jobban várom.
Arról esetleg van tapasztalatotok hogy az importőr mennyi idő alatt adja ki az autó papírjait a forgalmazónak?
Ilyen néven tolják éppen a mihamarabbi át adást.
Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.
1,5-3 hónap
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
lamazonia
tag
ez jó, a forgalmazó azt mondtja, hogy vagy a héten, vagy jövő héten.
csak jó lett volna a héten, mivel egyelőre úgy tűnik jövő héten kiküldetésben leszek.
Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.
Mázlista vagy.
Mostanában a másfél hónap a minimum.
Az sok embert kirúgtak és sokan vannak szabadságon. Ezért a forgalomba helyezés nagyon elhúzódott.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Drizzt
nagyúr
Nekem junius 16-an lett leadva a rendeles, akkor meg csak a gyartosoron jart az auto, julius 8-ra minden ugyintezes befejezodott.
I am having fun staying poor.
No.01
őstag
En 2 videki es 1 BPi helyel vagok meg mindig alkudozos viszonba. Az egy het jelenleg necces a szabadsagolasok vegett, de 2-be bele kell, h ferjenek.
Mind3 hely ezt mondta, mai info
U.i.: Remelem a papir kiadasan te is a forgalomba helyezest erted. Mert a megrendelestol szamitott papirozas az lenyegesen tovabb tart. Ugyszinten ma mondtak, h jelenleg jobb ha 2 honapot szamol az ember. (Szeptembertol ez valoszinu normalizalodik es kis szerencsevel az 1 honap is tarthato lesz)
Ez nyilvan nem vontakozik a keszleten levo autokra.
[ Szerkesztve ]
lamazonia
tag
Kedves kereskedő mondta, hogy "Ha megjön a papírja az autónak az importőrtől".
Autót biztos nem adják le gyártásra, mivel ~1 éve tudtommal nem gyártják, Auris. Kereskedőknél ben ragadt készletekről van szó.
Ha valaki úgy van vele, és kombi kell neki, akkor érdemes most körbe kérdezni, mivel elégé akciózva probálják eltolni az utolsó pár darabot.
Hatchback már csak 1 darab van az országba, nagykanizsán.
Kombi még akad pesten is, pl. Schillernél.
Az elmúlt 20 év legjobb Tankcsapda refrénjét a Krúbi írta.
MaTpr0F
senior tag
Üdv! A segítségeteket kérném.
Tervezek venni egy 2004-es Avensis 2 Wagon-t,
2.0 benzin, 147le.
A kérdésem az lenne, hogy ebben a típusban van, vagy sem kettős tömegű lendkerék?
Szatmári autóalkatrész szerint nincs, egyik szerelő azt mondja van, a másik azt, hogy nincs.
Köszönöm előre is!
helkis
addikt
a toyodiy.com és a japancars.ru szerint sincs.. de kéne egy motorkód..
olajfogyira figyelj, motorcsere volt-e, visszahívásokon megjelent-e, katalizátor szokott dögleni, matricák a helyükön vannak-e, illesztések egységesek-e, stb..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Drizzt
nagyúr
Lehetne akár valamilyen globál hybrid topik, vagy akár azt is át lehetne arra alakítani.
Második tankolás megvolt közben:
- 739 km, 230 km ebből autópálya, átlagos fogyasztás: 4.45L.
I am having fun staying poor.
Doki16
addikt
Mennyit tankoltál? Mekkora a tankja?
Nekem egyébként így alakul. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
hhenry
őstag
Valóban ez lenne a jó ötlet te is priusos vagy?
No.01
őstag
Majdnem Inkabb Hybridesnek mondanam (Corolla)
Drizzt
nagyúr
32.xx litert. Elméletben 42 liter a tank, viszont 32 liternél már azt írja, hogy kb. 60 kilométer van hátra és már világít a narancs alert.
I am having fun staying poor.
motoflug
őstag
Sziasztok!
A héten meglesz az 5000km a Corolla 2.0 HB hybriddel. Eddig nem nagyon tudok rosszat mondani róla, másfél hónap alatt elég sok helyszínt megcsodáltam már általa.
Doki16
addikt
Ez parádés akkor. Még komolyabban tudtak faragni akkor az új 1,8-as motorral a fogyasztáson. Én nekem inkább ilyen 4,8 körül alakul. Mondjuk szinte csak városi rövidtávokat megyek.
(#7016) motoflug: Az a jó ha nem is tudsz róla rosszat mondani. Már régóta finomítja a Toyota ezt a szériát. Úgy érzem ezzel az új Corollával most nagyon odatették magukat. Neked a 2.0 HSD-vel hogy alakul a fogyi?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
motoflug
őstag
Egy-két majomság azért akad. Fals riasztás néha a szenzorból, vagy a mini csomagtér, de igazából 4-en megjártuk vele Németországot 4 sporttáskával, és elfértünk. A fogyasztás itt volt rekord, 7l az Autobahnon.
Egyébként most Nyíregyháza - Bp autópálya 6.4.
Városi használattal 5-5.5l.
Ami nagyon pozitív, hogy ez volt az első autó, amivel le tudtam vezetni tök egyedül 12,5órát, nem ültem szét a sejhajom, nem éreztem azt, hogy elég (legalábbis nem a vezetés miatt ).
Doki16
addikt
Fals riasztás az nekem is akad néha, de nem úgy, hogy falevélre meg hasonlók. Hanem nagyjából olyan szituációra ami tényleg akár baleset is lehetne ha én nem lépnék közbe. Amúgy ez legyen a legnagyobb baj vele, csak egyszer mentsen meg a balesettől már megérte
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
No.01
őstag
Lehet te leszel az en emberem
Mi mar jopar honapja (szinte megjelenestol szamitva) kacerkodunk a 2.0-as kombi Corollan.
Amig nem probaltuk azt gondoltuk, h eleg az 1.8-as, de igazabol nem. varosban OK, de azon kivul mar nemigazan.
Szabad kerdezni, h milyen felszereltseggu?
motoflug
őstag
Ez lehet nekem szólt?
Nekem az 1.8 nem tetszett, mert a CHR-ben zavaró volt a hybrid bőgése. A corollában ugyanez már sokkal finomabb/csendesebb, de az tény, hogy ha többen használjátok, plusz van cucc, akkor már jobb a 2.0. Nekem ugye a HB van, amikor 4-en utaztunk megpakolva, akkor már érezhetőbb volt, de még mindig volt benne tartalék. Sport mód+F1 váltóval 1-2 sebességet visszaváltva simán felment a végsebességre.
Az enyém Comfort + Tech, style csomag nélkül, fehérben, igazi sleeper.
Doki16
addikt
Váltó? Az E-CVT tud váltani? Vagy belerakták egy funkcióként ezt a kamu sebességváltó imitációt?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
motoflug
őstag
Lényegében azt csinálja, mintha visszaváltanál, felpörög a motor magasabb fordulatra, jobban kilő mondjuk 100-nál, mintha simán mennél vele.
Felváltani nem fog neked, de motorfékezni, előzni jó cucc.
Doki16
addikt
Akkor ezt ezek szerint belerakták ilyen váltófüles megoldásra. A régi HSD csak B fokozatban használja a motorféket. A maximumot meg akkor aknázza ki ha már teljesen feltöltötte az akkumulátort. Egyszer volt nekem olyan, hogy hegyről lefele menet közben bekapcsolt a benzinmotor és felpörgette akár 4000-ig is. Mivel már nem tudott elektromosan fékezni, mert "megtelt" az aku ezért csak a motorfék maradt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
No.01
őstag
Probaltuk a CHR-t is. Reg csalodtunk akkorat. Nem ment rosszul (bar nyilvan nem sportauto) de ami minket zavart az a bunker feeling a hatso szekcioban ill, h atlosan hatra egy komplett ovodas csoport is meg tud bujni. A tobbi aprosag mar csak hab a tortan.
Minket mondjuk a boges zavart a legkevesbbe. Jelenleg P2-k van es ott sem zavar mivel ez inkabb kozlekedoedeny es nem elmeny vadasz.
A kulonbozo vezetest tamogato kutyuk jol mukodnek?? Leginkabb a radaros tempomat meg a savtarto erdekelne. Sajnos tul sokat olvasgattam a temaban es nehez olvasni a sorok kozott. Aki meg nem latott es probalt ilyet es fogekony a technikara az sajnos dicseri, h huhhh meg ha, de osszehasonlitasi alap nelkul azert ezt szerintem nem konnyu megitelni. Itt kulhonban szinte 50-50 az aranya azoknak akik istenitik meg akik szarozzak. Persze nem vagyunk egyformak es ez igy van jol
motoflug
őstag
Igen, amikor visszaváltasz a füllel, akkor kiírja, hogy S5, tehát 6 sebességesnek veszi a váltót. Amúgy vicces, mert, amikor az erősebb gázadás után rajtamarad a lábam a gázon, de gyengébben nyomom, akkor olyan, mintha visszaváltana néha. Már tudom, hogy kell lépnem a gázra, hogy ez a feelingem legyen.
Na, de a megtelt dolog. Kicsit ocd-s vagyok, és borzasztóan zavar, hogy ~5000km alatt egyszer sem ment maxra az akksi ábra. Mindig hiányzik valamennyi hozzá.
@ No.01:
Apróság, de fontos megemlítenem, nekem a CHR-ben nagyon zavart, hogy konkrétan minden fekete, és amit mondasz, az valós, a hátsó tér klausztrofobikus. A feketeség megvan a Corollában is, ezért én fehér (törtfehér) belsővel kértem, itt meg lehet nézni, ha a belsőre mész és kiválasztod. Nekem nagyon tetszik, borzasztóan elegáns és a varrás, meg a bőrhatású műszerfal csak szebb ebben a színben. Tisztában vagyok vele, hogy másnak ez a csúnya, de feketében nagyon szűkös a hatás, hiszen még a tetőkárpit is színazonos.
Na de a többi:
Radaros tempomat/adaptív tempomat:
Ez marha jó. Minden évben, van hogy többször is mentem céges autóval Németországba, általában VW konszernnel. Ott ez úgy néz ki, hogy a távolságot nézi, 50m előtted bejön valaki eléd, a rendszer csak azt érzékeli, hogy szűkült a táv, bumm, intenzív fék. Idegesített, kikapcsoltuk.
Corolláéknál ez nagyon finom. 3 szint van, hogy mennyire engedi közel, én az 1-es (= legközelebb) opciót használom. Itt nagyon finoman lassít, tök jól tartja a távolságot, nem satuzik. Szerintem ennek így kell működnie.
Sávtartó:
Működése csak tempomattal automata, ha anélkül kapcsolod be, úgy csak figyelmeztetésre szolgál. Ha tempomattal mész, jelzi neked 2 sávval, hogy megtalálta a jobb és bal oldali felfestéseket, majd működésbe lép. Kb. 20 mp-ig engedheted kormány nélkül, üdítőt bontani, pulcsit lekapni jó. Utána visít, hogy leszel szíves megfogni a kormányt, mert az LTA rendszer nem érzékeli a kezed. Ezeknek a feltétele a jól látható felfestés, és - saját tapasztalat - egyenes, max minimális kanyaros útszakasz. Ennek a működése nem 100%-os, a könyvében amúgy jól leírják, hogy mik akadályozzák a működését. Pl. egyik este próbáltam, rábíztam magam, néztem a reakciót, majd jött egy kanyar, ahol elkezdett pittyegni, hogy rámegyek a sávra, holott az auto intézte ezt a dolgot. Még talán azt is észrevettem, hogy ha rosszabb a felfestés, akkor nagyon-nagyon minimálisan ilyen kígyózó mozgással tartja magát a két sávban, de ez nem vészes, vagy zavaró, viszont látszik, hogy a rendszer nem 100%-os. Autópályán, hosszú egyenes szakaszokon, nappal nagy segítség, ott jól működik. Este, kanyarok, rossz felfestés - na ezeket nem annyira csipázza, de nem az autó vezet helyettünk, hanem segít, ezt érdemes nem elfelejteni.
Táblafelismerő:
Jó-jó, de néha aranyos. Pl, tábla írja, hogy 1km múlva autópálya jobbra, és ott az autópálya jele, akkor bedobja neked a kis kijelzőre, hogy pályán vagy. Ez ritka, amúgy nekem arra nagy segítség, hogy pl. 70-es táblánál, bepirosítja a tábla hátterét, ha túlléped, és a szemem sarkából látom, és visszaveszek. Sajna nagyon könnyű átlépni a határokat, nincs sebességérzeted, annyira csendes.
Automata parkolás:
nem mertem próbálni, nem is annyira érdekel még.
Vészfék:
Volt már, hogy fals jelzést adott, kiírta hirtelen pirossal, hogy veszély, és a madár sem járt arra. Vagy lehet pont az ment közel a szenzorhoz, de nem fékezett le, akkor nagyon ideges lettem volna. Viszont egyszer satuzott előttem egy autó, és akkor hamarabb észlelte mint én, pedig én is az utat néztem, szerencsére durvát satuzni nem kellett, de felhívta rá a figyelmem, az tetszett.
Kb. ennyi, ha van kérdés, jöhet még.
Doki16
addikt
Menet közben nem lehet maxra tölteni sehogyan, csak lejtmenetben rekuperációs fékezéssel. Sőt ha kiolvasod OBD-n akkor meg látod, hogy valójában az ábra szerinti max csak 80% amit enged az elektronika. Igazság szerint 40-80% között tartja mindig a töltöttséget. A kocsiban van egy kb. 1,2-1,4 kWh akkumulátor ebből jó esetben napi közlekedésben 0,6-0,8 kWh-át használhatsz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Dare2Live
nagyúr
yaris 2nél fékfoladékot cserélnék, de alig lehet hozzáférni sa betöltő nyíláshoz. Le lehet azt a műanyagot venni ami felette van, mi tartja, hogy?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
1. generációs Yaris és a facelites verziójáról kérhetek némi infót/tapasztalatot?
Tervezem lecserélni a kocsimat, és megtetszett ez a modell, de a népitéleten meg a totalcaros teszteken kívül nincs tapasztalatom velük, ott meg mindenki dícséri őket. Tényleg ennyire tuti gépek ezek?
Illetve valaki összetudná foglalni, hogy a különböző modellek fanzázianevei mit takarnak? (Linea, Sol, Blue, stb)
Sajnos csak az aktuális modellekre szeret dobni a google infót.
És a végére: a Sport/Verso verzió is ajánlott? Mert ott olvasni réminfókat, hogy marha drága minden alkatrész, illetve hogy 7-8 litert esznek, az meg irreálisnak tűnik egy ilyen pici kocsi esetén.
No.01
őstag
Van a csaladban 2 is az elso Yarisbol. Egy 1.5-s Sport es egy 1.3-as Verso.
Utobbiban 372e km van. A kopo alkatreszeken kivul 2 dolog szallt el a 19(!) ev alatt: Legtomegmero es a radio CD-s resze. Elobbibol nem bontottat vettunk igy eleg huzos volt 54e ha jol emelkszem. Ezen kivul 3 szett fek, 3 szett gyerta, es 1 kuplung.
A Sport kicsit mas kategoria. Igazabol jopofa, de azert ez inkabb amolyan Sport light. Kozvetlenul a regi Swift Sportommal osszehasonlitva semmilyen szempontbol nem durva.
Ez mondjuk az otthoni sz*r utakon (szamomra) abszolut pozitiv... bar ugye nem vagyunk egyformak.
A Linea, Sol... Felszereltsegi szintek. Konkretumot nem tudok sajna csak azt, h 2004 elottig meg a klima is viszonylag ritka extra ill a gyari CD-s radio elegge gaz. (Hangzas es razkodasvedelem szempontjabol is)
zzz03
őstag
2004 corolla verso. 2.0 d4d. milyen olaj ajanlott bele?
Yiggdrasil
aktív tag
Köszi! Ez bíztató
A Sportban a forma tetszik, illetve hátha az a kis plusz egy fokkal élvezetesebbé teszi a vezetést. Igaz hogy méregdrága hozzá minden mert nem kompatibilis a sima modellel? Illetve tényleg 7 liter felett eszik ha nem nyomod neki?
CD-rádió annyira nem gond, ha megoldható úgyis tennék bele egy BT-s vagy AUX-os rádiót és telefonról hallgatnám.
No.01
őstag
A Sport viszonylag uj a csaladban 7 eves. Azalatt csak kopo alakatreszeket kellett cserelni.
Valoban 7 liter korul eszik. Neha kicsit tobb. Tesomeknal mikor legutobb neztem 7.2-n allt a fogyasztas. Sajna nem tudom mikro nullaztak.
A Yaris Verso (Igaz nem egy szepseg cserebe baromira praktikus) elvan kb azonos utvonalon 6.6-al.
[ Szerkesztve ]
Drizzt
nagyúr
Forgalomban egyre többet is látok a Hybrid Corollákból. Ma egy taxit, tegnap egy fehér executive-ot láttam. Végre megtörtént, hogy két Corolla hybrid megy egymás mellett a 2*2 sávos úton. Meg is melengette a szívemet a dolog.
I am having fun staying poor.
Doki16
addikt
Láttam én is egy kombit itt Dunaújvárosban. Nagyon szép autó, annyira de annyira kellene
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Csabroncka
addikt
Veszel egy Toyotát, majd hirtelen rádöbbensz, hogy minden második autó amivel találkozol Toyota. Észreveszed a régebbi gyártmányokat is, majdhogynem átköszönsz, hogy hello-szia-szevasz .
"in medias res"
KTTech
veterán
Üdvözletem a topiclakóknak!
Holnap 3 órától ontopic leszek, mert átveszem a 2016-os Toyota Yaris HSD-m, Orange Twist kivitelben 20600 mérfölddel az órában. Remélem kevesebb gondom lesz vele, mint a Seat Leon Mk2 2.0 140LE PDTDi DSG-vel... Persze meg kell majd szokni, hogy nem úgy szalad, mint a Seat, és nincs is akkora hely benne.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Doki16
addikt
Biztos, hogy kevesebb gondod lesz vele. Számszerint nulla Magasan a HSD jelenleg a legmegbízhatóbb a világon.
Nagyon komoly váltás, egészen más kategória Mondjuk én is egy Passat B7 2.0 CRTDI DSG-ből ültem át
Nem váltanék vissza, sokkal jobb és nyugodtabb az életem amióta nem egy bármikor elromló dízel van alattam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Jól döntöttél nagyon! Nekem 2017-es van 1.5 111LE-s motorral, napi munkába járásra használom ami 80-90km-t jelent nagyjából, de nem nagyon tudok belekötni semmibe. Elég sok kis autót nézegettem, de ez minden tekintetben megfelelt számomra.
Arra nagyon figyelj oda hogy szigorúan 0W-20-as olajat kapjon, gondolom a HSD-be is az az ajánlott.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
Csabroncka
addikt
Yaris-ka egy nagyon eltalált kis népautó. Megdöbbensz mennyi csomag befér hátra a csomagtartóba az autó méretéhez képest.
"in medias res"
KTTech
veterán
A leírás szerint 0-20W kell bele, de egyelőre nem az én gondom lesz, mert még 2 év 3 hó gar van rajta, így márkaszervizbe kell vinni. A hosszabbított garit meg majd meglátom, amikor sor kerül rá.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Annyira ez nem egyszerű. Nagyon sok márkaszerviz 5W-30-at tölt bele, mert arra is lehetőséget ad a szervizkönyv. A szervizek meg jobban szeretik használni mivel olcsóbb is.
Ha viszed kötelező szervizre mindenképp jelezzed a munkafelvevőnek hogy te 0W-20-at szeretnél bele. Én is szóltam a 15 000-es meg 30 000-es szerviznél is. Nem mondom hogy nincs olyan ahol nem 0W-20-at raknak bele, de mivel új autóról volt szó nagyon sokat jártam utána a témának, és vannak olyan márkaszervizek ahol 5W-30-at erőltetik.
Legalábbis Magyarországon ez a helyzet, UK-ba nem tudom.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
KTTech
veterán
Holnap rákérdezek erre is (úgyis náluk van a szerviz). Kértem rá fényezésvédelmet (Supagard), emiatt péntek óta várok az átvételre. Ha jól számolom, épp túl kell lennie a 30.000-s full szervizen (ha nem az fájna kissé), de kérném a 0-20W-t, mert a Totalcaron volt már hír idő előtt elhalálozott Toyota motorról szó olajgond miatt.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Kíváncsi vagyok hogy kint mennyibe kerül a 30 000-es szerviz, esetleg ha megtudod akkor megtennéd hogy leírod? Itthon ahol én voltam 40k volt a kicsi (15 000) meg 52 000 a nagy (30 000) szerviz. A kicsibe ugye olaj olajszűrő légszűrő pollenszűrő pár száz ft-os dolgok az olajcseréhez illetve munkadíj. A 30 000-esnél ugyanez csak fékolajcsere volt még pluszba. 5W-30-assal ahogy számoltam pár ezrest spóroltam volna csak meg, szóval totál nem éri meg azt kérni.
iPhone 13 Pro Max
KTTech
veterán
Na, ezt tudom, fent van a Toyota oldalán: 295 font (104000 Ft) a full, a kicsi pedig 165 font (58000 Ft).
Elég hosszú a lista, amit megcsinálnak rajta (vagy ellenőrzik). MOT-ot nem tudom, de azt tuti nekem kell vinni először (az első műszaki 3 éves korban van), aztán évente van (a Seatnál 40 font körül volt, plusz az a 3-400 amit rá kellett költeni hirtelen, hogy átmenjen).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
No.01
őstag
Most latom csak, h nem is koszontem meg a reszletes es kimerito valaszodat...
Batorkodnek viszont megegyet kerdezni: Hany kereket lehet felprogramozni a rendszerbe (TPMS vegett) Volt ahol irtak, h a Toyotaknal megy a 10kerek, de votl ahol kontraztak, h csak 5 megy. Lehet ez is olyan, mint az AppleCarplay, h USA-ban mar van, nalunk meg meg mindig csak a hitegetes megy?
Teligumi + felni vasarlas elott ezt azert jo lenne tudni...
Elore is koszonom!
Doki16
addikt
Legújabb Aurisnál biztosan tudom, hogy egyszerre két szettet lehet ráprogramozni. Gondolom Corollánál sem történt visszalépés ez ügyben
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
No.01
őstag
Ez jol hangzik remelem tenyleg igy van. Nem volt meg sajat TPMS-es autom.
Az teli szettnel a gumisnak kell "betanitania" az uj szenzorokat vagy ez elerheto lesz szamomra is a menubol esetleg?
Doki16
addikt
Egyik sem, csak márkaszerviz tudja majd megcsinálni. Kivéve ha valaki rendelkezik a megfelelő szoftverrel a Toyotán kívül
De célszerű egyébként a márkakereskedésből venni a téli szettet, mert egész jó árat tudnak rá mondani. Mert ha magadnak veszed akkor mindent külön kell vadászni hozzá és szenzorok ára annyi mint a felnié.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
No.01
őstag
Minden csak forras kerdese
Mellesleg a Toyota fele szett (felni+gumi) nekem egyaltalan nem tetszik. Probaltam alkudozni, de termeszetesen nem lehet varrialni. Arrol mar nem is beszelve, h azert az arert (~100e/db) mar jobb kombinaciot is lehet kapni.
Akkor ha jol ertem akkor hiaba az uj szett gumi majd meg azzal be kell faradjak egy Toyota szervizbe??