A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Nem reménytelen, régi merciken is pl. gázbovdent rángat a tempomat
thomeef
őstag
Nah be is fotóztam
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
rob210
nagyúr
szép
Renault power
Ragadozó
Ármester
thomeef
őstag
Nice, igen jó felnik Jah am nekem elvileg gyári 195/60/R15 van fennt és kevesebbel megyek mint amennyit a km/h jelző mutat, az miért lehet?
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
Fr0z3n
őstag
Hubazd, de szép! (a corolla )
thomeef: elvileg ezek így vannak kalibrálva. Nekem ugyan nem gyári a felni, de váltóméret. Pont a múltkor néztem a traffi hunter miatt / / és vagy 3 km/h-t csal az autó.
rob210
nagyúr
Minden autó kilométer órája lefelé csal.
A párom verso - ja 4 Km/h át lefelé, az én megane - om meg 3 Km/h át lefelé 50Km/h-nál.
Ebben semmi meglepő nincs.
Ha többet mutatna, beperelhető lenne a cég egy tarfi után.
Ezt egyik gyártó sem kockáztatja meg.
Renault power
Tele von Zsinór
őstag
Szép darab, nekem ugyanez van fehérben
L4mie
veterán
enyémben van utólagos tempomat szerelve, ne kérdezd hogy smint, előző tulaj tetette bele toyota szervizben.
*enyém kereken 7 et csal
Ragadozó: WoW nagyon szép
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
thomeef
őstag
Cseréltem rajt most így hiretelen olajat, olajszűrőt, pollenszűrőt, levegőszűrőt. Mi az ami még fontos lehet így az elején?
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
L4mie
veterán
fékbetétek, tárcsák megvizsálni, mindenféle folyadékok. lechekkolása, klíma büdös-e, nekem büdös volt
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
thomeef
őstag
Fékbetétek még egész jók, texstar márkájúak ahogy néztem, klíma nem büdös és jéghideg, de azért kitisztítottam. Folyadéknál mire gondolsz?
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
L4mie
veterán
ablaktörlő, fék, hűtő, ezekre
nekem is ez a márkája ha jól emlékszem, hátsó tárcsáim viszont a szerelő szavaival élve el vannak cigányosodva....full rozsda, hogy tudnám hogyan lepucolni, menjek pár kört behúzott kézifékkel?
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
thomeef
őstag
A tárcsa nem nagyon lehet rozsdás max a váll részén ahol nem találkozik a fékbetéttel. Oda drótkefe, aztán hőálló fekete festék neki Én is a héten tervezem megcsinálni. A tárcsarészt ahol fog a fék az is drótkefe, ha neked ott is rozsdás, de azt le ne fújd festékkel
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
Tele von Zsinór
őstag
A klímát hogyan? Bekapcsoláskor porszaga van az enyémnek, csak nagyon rövid ideig, de azért kezdenék vele valamit. Hűt rendesen.
L4mie
veterán
én akció keretében pucoltattam a szervizben, nekem pállott büdös volt, porszag az most is van néha, de szerintem az nem annyira problémás.
thomeef: a probléma, hogy maga a tárcsai is eléggé korrodált, de szerelő csak azt mondta nekem, hogy fékezzek többet
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
thomeef
őstag
Hát amíg a funkcióját ellátja akkor ne foglalkozz vele, ha rosszabbodik meg cseréled.
(#1565) Tele von Zsinór: Lehet kapni direktbe klímatisztító sprayt. Beindítod a kocsit, klíma bekapcs belső keringetéssel. Benyomod a sprayt (magától kinyomja az egész tartalmat), becsukod az autót és 15 percig úgy hagyod. És kész
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
Fr0z3n
őstag
Nekem is ez volt a gond a tárcsával, de csak nem akart lekopni a rozsda. Úgy meg nem volt az igazi a fékhatás. Eszterga és érintőre vették, legalább felszabályozták
Tele von Zsinór
őstag
Jól hangzik, köszi! Van bevált, ajánlott márka?
thomeef
őstag
Nemtom én az obiban vettem kis zöld dobozost 990-ért
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
Tele von Zsinór
őstag
Oké, akkor alkalomadtán vadászok egy obit
Ragadozó
Ármester
olaj szintet gyakran ellenőrizd, ez széria érintett lehet olajevésben.
Gyertya, váltóolaj, kopó alkatrészek átnézése...
Olajból csak 5W-30, 10000 km...ha nem az ment bele, legközelebb az legyen, vagy még idő előtt ledobni belőle...olajnyomás vezérli a VVT-i egységet, nem kell megijedni a vékony olajtól, ez a gyárija.
ja és, ha féknek nincs is baja, járatasd meg az elejét és hátulját is, csúszkák szeretnek ragadni...
Hűtőfolyadékot megnézni, szerintem cserélni se árt már...vízpumpák szoktak folyni még...
Szíjfeszítő és hátsó görgő szokott zajos lenni...hátsó átmenő csavaros, és hátulról lazítani!
(régóta javítok toyotákat)
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
L4mie
veterán
nekem a spray amúgy nem sokat ért, de nekem eléggé be volt már büdösülve
vigyázz ne habot vegyél, TC-n volt róla cikk az káros lehet.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Nekem volt ez a "bombás" tisztítás. Semmit nem ért. Volt ózonos, kb 3 napig volt jó. A megoldás: klímásnál takaríttatás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ragadozó
Ármester
így van én is klímázok
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
Tele von Zsinór
őstag
És mered ajánlani magadat? Privátban küldhetnél elérhetőséget - holnap elutazom, de jövő héten megkeresnélek.
thomeef
őstag
5w-40 castrol ment bele, akitől vettem végig ilyennel etette. A 30as mivel jobb, mert akkor azt rakok bele? Hűtőfolyadékból kell valami spéci bele vagy mindegy?
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
rob210
nagyúr
Szerintem semmivel.
Nekem ugyan 5w30-assal van feltöltve minden cserénél, de nekem ez a gyári előírt.
Mégis sokan 5w40- el hajtják problémamentesen.
A lényeg az 5 nem a felső érték.
De erről azt hiszem most komoly vita lesz megint.
Egyébként én a castrolt kb. Semmire nem tartom, max. lángost sütni jó, de ez is szubjektív.
A te gépedbe én 5w30 totalt tennék.
Renault power
L4mie
veterán
jó hogy mondjátok, meglesem az olajfogyást, így kb 2000km után, remélem nem fogyott semmit
*jah légzsákot megkérdeztem múltkor a szervízben, szerenécsre nem volt a listán az én alvázszámom, szóval nálam valszin nem robban az arcomba durván ha koccannék.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
lsc
nagyúr
A castrol a toyota gyári olaja az itteni szervizekben, nem tudom mi lehet a gond. Total ? Hát khm, inkább hagyjuk. De hogy mondjak is valamit, eneos, árban sem rossz meg mégiscsak japán olaj.
Az élet kegyetlen .
rob210
nagyúr
Az eneosban egyet értünk.
A többiről nem vitatkozom tapasztalat.
Nem a belépő szintű totálra gondoltam.
A castrolról pedig senki nem tud meggyőzni, hogy jó olaj sok motort bontottunk már szét miatta.
Renault power
lsc
nagyúr
sok motort bontottunk már szét miatta. Mi volt a hiba?
Az élet kegyetlen .
rob210
nagyúr
Nem megfelelő kenés.
Ami mondjuk lehet user hiba is de gyanús, hogy mind castrollal volt feltöltve. (valóban szakszervízben)
Csak ugye ott a generálra komoly összeget mondtak.
Eddig egy volt ami egyértelmű user hiba mert 40ezrenként cserélt olajat
Komoly olajsár volt benne.
A többinél hajtókar csapágy volt rendszerint a hiba ami a kenés elégtelenségére utal.
(több gyártó és típiusnál is előfordult)
[ Szerkesztve ]
Renault power
Kocska89
tag
Ha már olajsár, nem megfelelő olajcsere periódus. Az én motorom így néz ki: [link] Előző tulaj rendesen karbantartotta valószínűleg. Talán hihető a 162k km. Vagy tévednék?
rob210
nagyúr
Ez így képről rendben van, de érdemes a deklit is leszedni, hogy ott mi a helyzet.
150.000km felett már bármi lehet. Még rendesen cserélt olaj mellett is.
Renault power
lsc
nagyúr
Toyota motoroknál volt gond a kenéssel, de nem az olaj hanem a hibásan tervezett olajvisszafolyó furatok miatt, mindegy milyen olaj volt benne. A toyota elismerte a hibát, sok motort garanciában cseréltek. Az e10 4 efe motorokon is leragadtak az olajlehúzó gyűrűk, de ez sem az olaj hibájából, mindegy milyen volt benne. Ez a több motor meg elég tág fogalom, ezzel az erővel én meg tudok nem egy motorról amelyik castrollal megy és semmi baja.
Az élet kegyetlen .
Kocska89
tag
Az a gond aki tudna segíteni neki nincs aknája.
Nem tudom kérdeztem e már itt, az alapjáratom fura, rázza a kasznit. Fordulatszám az előírt érték, nem mászkál. 3zz-fe motor
Fojtószelepház, alapjárati motor tarkítás megvolt. Volt benn olajos kosz, de nem vészes. Nem változott semmi.
Volt olyan tipp is lambda szonda öregszik mérni kéne. Oszcilloszkóp lenne, de eléggé lent van a csatlakozó a motortérben, macerás lenne. Esetleg augusztusban leállás alatt.
Addig is valami tipp?
Ragadozó
Ármester
5W-40 félszintetikus, azt is lehet bele tenni, de az 5W-30 jobb (teljesen szintetikus)
Én Mobil 1-et ajánlom...Castrolt én se szerettem, igaz mi azzal dolgozzunk, régen sokat hamisították...
Kocska89:
Nem biztos, hogy hiba sok toyota leviszi az alapjáratot alacsonyra, fogyasztás miatt, emiatt remeg...de tud a szíjhajtásnál rossz görgő miatt is, vagy motor kitámasztó bak miatt is...
3zz-nél ha nem ereszt, ne vegyétek le a kartert, felesleges...
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
Tele von Zsinór
őstag
Üzemmeleg motornál nálam ugyanez (4zzfe), kb. 700-ig lemegy az alapjárat és beleremeg a gép. Mindenhol az az info, hogy ez a normális.
rob210
nagyúr
Ez sajnos valóban ilyen.
Softwareesen lehet emelni kicsit az alapjáraton ha nagyon zavar de én nem javaslom.
Volt már akinek meg kellett csinálni mert megőrült tőle állítása szerint.
Az egyik megoldás a motortartó bakok lágyabra cserélése, de én azt szoktam javasolni, hogy szokjon hozzá inkább a tulaj.
Egyébként a te motorod egy álltalam nagyon szeretett motor
Renault power
L4mie
veterán
Enyém is remeg alapjáraton, de nem zavar főleg mióta tudom, hogy ilyenek. 1.4 VVti Cori 2004
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Fr0z3n
őstag
Az enyém 850-es alapjáraton remeg, de nekem a bakokra kéne ránézni
Dare2Live
nagyúr
700még nem is alacsony. 1/2szfe [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
L4mie
veterán
Akkor van itt közületek olyan akihez lehet majd bizalommal vinni ha valami baja van a járgánynak?
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
thomeef
őstag
Felhívtam ma a toyota szervízt, azt mondták hogy alvázszám alapján kell majd a légzsákokkal valamit csinálni, de majd csak 1-2 hónap múlva derül ki hogy mikor és mit pontosan, mert ez valami második hullámos akármi.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
L4mie
veterán
robbantópatront kell cserélni, TC nél jobban leírják
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
Kocska89
tag
Köszönöm mindenkinek. Akkor úgy marad
A másik a kormány nyikorgására van konkrét megoldás? Wd40, würth multy spray ilyesmiket próbáltam a kormányoszlop gumiharangjára fújni, több kevesebb sikerrel. Ma néztem kollégámmal ő úgy hallja fentről jön a nyikorgás....
rob210
nagyúr
Ezt a kormány nyikorgást részleteznéd?
Vagy bedobod a linket ahol írtad?
Renault power
Kocska89
tag
[link] Erről van szó.
Eleinte ilyen volt nekem is, wd40 óta rosszabb, kisebb kormánymozdításoknál is előjön. De elég nehéz megmondani honnan jön fentről vagy lentről. A mai napon azt mondanám fentről valahonnan, de 2 nap múlva lehet alulról hallom a gumi harangtól.
Amint írnak kommentben, kormányoszlop összes csuklóját átfújtam, Würth HHS 5000 kenőolajjal, nem tudom ismered e jobb cucc mint a wd40, ez ragacsos, és tényleg ken.
rob210
nagyúr
Írj egy pontos típust légyszíves, nem akarok hülyeséget mondani.
Ezzel utoljára a mondeonál találkoztam amikor kikopott a persely ami egy 700.- műanyag alkatrész.
Egyébként ilyen helyeken én lítiumos zsírt szoktam használni.
Ha valóban csak kenési gond.
De nagy általánosságban a persely szokott kikopni.
Renault power
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5