Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1551) molnarpeter válasza thomeef (#1549) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nem reménytelen, régi merciken is pl. gázbovdent rángat a tempomat :)

(#1552) thomeef


thomeef
őstag

Nah be is fotóztam :))

[ Szerkesztve ]

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

(#1553) rob210 válasza thomeef (#1552) üzenetére


rob210
nagyúr

szép
:R

Renault power

(#1554) Ragadozó


Ragadozó
Ármester

ha már saját autóról kép :)

itt van egy pár enyémekről időrendben (volt és mostani):

TS:

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#1555) thomeef válasza Ragadozó (#1554) üzenetére


thomeef
őstag

Nice, igen jó felnik :) Jah am nekem elvileg gyári 195/60/R15 van fennt és kevesebbel megyek mint amennyit a km/h jelző mutat, az miért lehet?

[ Szerkesztve ]

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

(#1556) Fr0z3n válasza Ragadozó (#1554) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Hubazd, de szép! (a corolla :DDD)

thomeef: elvileg ezek így vannak kalibrálva. Nekem ugyan nem gyári a felni, de váltóméret. Pont a múltkor néztem a traffi hunter miatt / :DDD/ és vagy 3 km/h-t csal az autó.

(#1557) rob210 válasza thomeef (#1555) üzenetére


rob210
nagyúr

Minden autó kilométer órája lefelé csal.
A párom verso - ja 4 Km/h át lefelé, az én megane - om meg 3 Km/h át lefelé 50Km/h-nál.
Ebben semmi meglepő nincs.

Ha többet mutatna, beperelhető lenne a cég egy tarfi után.
Ezt egyik gyártó sem kockáztatja meg.

Renault power

(#1558) Tele von Zsinór válasza thomeef (#1552) üzenetére


Tele von Zsinór
őstag

Szép darab, nekem ugyanez van fehérben :)

(#1559) L4mie válasza thomeef (#1546) üzenetére


L4mie
veterán

enyémben van utólagos tempomat szerelve, ne kérdezd hogy smint, előző tulaj tetette bele toyota szervizben.

*enyém kereken 7 et csal :)

Ragadozó: WoW nagyon szép :)

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1560) thomeef válasza L4mie (#1559) üzenetére


thomeef
őstag

Cseréltem rajt most így hiretelen olajat, olajszűrőt, pollenszűrőt, levegőszűrőt. Mi az ami még fontos lehet így az elején?

[ Szerkesztve ]

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

(#1561) L4mie válasza thomeef (#1560) üzenetére


L4mie
veterán

fékbetétek, tárcsák megvizsálni, mindenféle folyadékok. lechekkolása, klíma büdös-e, nekem büdös volt :P

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1562) thomeef válasza L4mie (#1561) üzenetére


thomeef
őstag

Fékbetétek még egész jók, texstar márkájúak ahogy néztem, klíma nem büdös és jéghideg, de azért kitisztítottam. Folyadéknál mire gondolsz? :)

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

(#1563) L4mie válasza thomeef (#1562) üzenetére


L4mie
veterán

ablaktörlő, fék, hűtő, ezekre :)

nekem is ez a márkája ha jól emlékszem, hátsó tárcsáim viszont a szerelő szavaival élve el vannak cigányosodva....full rozsda, hogy tudnám hogyan lepucolni, menjek pár kört behúzott kézifékkel? :D

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1564) thomeef válasza L4mie (#1563) üzenetére


thomeef
őstag

A tárcsa nem nagyon lehet rozsdás max a váll részén ahol nem találkozik a fékbetéttel. Oda drótkefe, aztán hőálló fekete festék neki :) Én is a héten tervezem megcsinálni. A tárcsarészt ahol fog a fék az is drótkefe, ha neked ott is rozsdás, de azt le ne fújd festékkel :D

[ Szerkesztve ]

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

(#1565) Tele von Zsinór válasza thomeef (#1562) üzenetére


Tele von Zsinór
őstag

A klímát hogyan? Bekapcsoláskor porszaga van az enyémnek, csak nagyon rövid ideig, de azért kezdenék vele valamit. Hűt rendesen.

(#1566) L4mie válasza Tele von Zsinór (#1565) üzenetére


L4mie
veterán

én akció keretében pucoltattam a szervizben, nekem pállott büdös volt, porszag az most is van néha, de szerintem az nem annyira problémás.

thomeef: a probléma, hogy maga a tárcsai is eléggé korrodált, de szerelő csak azt mondta nekem, hogy fékezzek többet :)

[ Szerkesztve ]

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1567) thomeef válasza L4mie (#1566) üzenetére


thomeef
őstag

Hát amíg a funkcióját ellátja akkor ne foglalkozz vele, ha rosszabbodik meg cseréled.

(#1565) Tele von Zsinór: Lehet kapni direktbe klímatisztító sprayt. Beindítod a kocsit, klíma bekapcs belső keringetéssel. Benyomod a sprayt (magától kinyomja az egész tartalmat), becsukod az autót és 15 percig úgy hagyod. És kész :)

[ Szerkesztve ]

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

(#1568) Fr0z3n válasza L4mie (#1566) üzenetére


Fr0z3n
őstag

Nekem is ez volt a gond a tárcsával, de csak nem akart lekopni a rozsda. Úgy meg nem volt az igazi a fékhatás. Eszterga és érintőre vették, legalább felszabályozták :)

(#1569) Tele von Zsinór válasza thomeef (#1567) üzenetére


Tele von Zsinór
őstag

Jól hangzik, köszi! Van bevált, ajánlott márka?

(#1570) thomeef válasza Tele von Zsinór (#1569) üzenetére


thomeef
őstag

Nemtom én az obiban vettem kis zöld dobozost 990-ért :DDD

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

(#1571) Tele von Zsinór válasza thomeef (#1570) üzenetére


Tele von Zsinór
őstag

Oké, akkor alkalomadtán vadászok egy obit :D

(#1572) Ragadozó válasza thomeef (#1560) üzenetére


Ragadozó
Ármester

olaj szintet gyakran ellenőrizd, ez széria érintett lehet olajevésben.
Gyertya, váltóolaj, kopó alkatrészek átnézése...

Olajból csak 5W-30, 10000 km...ha nem az ment bele, legközelebb az legyen, vagy még idő előtt ledobni belőle...olajnyomás vezérli a VVT-i egységet, nem kell megijedni a vékony olajtól, ez a gyárija.

ja és, ha féknek nincs is baja, járatasd meg az elejét és hátulját is, csúszkák szeretnek ragadni...

Hűtőfolyadékot megnézni, szerintem cserélni se árt már...vízpumpák szoktak folyni még...
Szíjfeszítő és hátsó görgő szokott zajos lenni...hátsó átmenő csavaros, és hátulról lazítani!

(régóta javítok toyotákat)

[ Szerkesztve ]

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#1573) L4mie válasza Tele von Zsinór (#1571) üzenetére


L4mie
veterán

nekem a spray amúgy nem sokat ért, de nekem eléggé be volt már büdösülve :)

vigyázz ne habot vegyél, TC-n volt róla cikk az káros lehet.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1574) bitpork válasza Tele von Zsinór (#1571) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem volt ez a "bombás" tisztítás. Semmit nem ért. Volt ózonos, kb 3 napig volt jó. A megoldás: klímásnál takaríttatás.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#1575) Ragadozó válasza bitpork (#1574) üzenetére


Ragadozó
Ármester

így van :) én is klímázok :D

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#1576) Tele von Zsinór válasza Ragadozó (#1575) üzenetére


Tele von Zsinór
őstag

És mered ajánlani magadat? :D Privátban küldhetnél elérhetőséget - holnap elutazom, de jövő héten megkeresnélek.

(#1577) thomeef válasza Ragadozó (#1572) üzenetére


thomeef
őstag

5w-40 castrol ment bele, akitől vettem végig ilyennel etette. A 30as mivel jobb, mert akkor azt rakok bele? Hűtőfolyadékból kell valami spéci bele vagy mindegy?

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

(#1578) rob210 válasza thomeef (#1577) üzenetére


rob210
nagyúr

Szerintem semmivel.

Nekem ugyan 5w30-assal van feltöltve minden cserénél, de nekem ez a gyári előírt.
Mégis sokan 5w40- el hajtják problémamentesen.

A lényeg az 5 nem a felső érték.
De erről azt hiszem most komoly vita lesz megint. :(

Egyébként én a castrolt kb. Semmire nem tartom, max. lángost sütni jó, de ez is szubjektív.
A te gépedbe én 5w30 totalt tennék.

Renault power

(#1579) L4mie válasza rob210 (#1578) üzenetére


L4mie
veterán

jó hogy mondjátok, meglesem az olajfogyást, így kb 2000km után, remélem nem fogyott semmit :)

*jah légzsákot megkérdeztem múltkor a szervízben, szerenécsre nem volt a listán az én alvázszámom, szóval nálam valszin nem robban az arcomba durván ha koccannék.

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1580) lsc válasza rob210 (#1578) üzenetére


lsc
nagyúr

A castrol a toyota gyári olaja az itteni szervizekben, nem tudom mi lehet a gond. Total ? Hát khm, inkább hagyjuk. De hogy mondjak is valamit, eneos, árban sem rossz meg mégiscsak japán olaj.

Az élet kegyetlen .

(#1581) rob210 válasza lsc (#1580) üzenetére


rob210
nagyúr

Az eneosban egyet értünk. ;)

A többiről nem vitatkozom tapasztalat.
Nem a belépő szintű totálra gondoltam. :R

A castrolról pedig senki nem tud meggyőzni, hogy jó olaj sok motort bontottunk már szét miatta.

Renault power

(#1582) lsc válasza rob210 (#1581) üzenetére


lsc
nagyúr

sok motort bontottunk már szét miatta. Mi volt a hiba?

Az élet kegyetlen .

(#1583) rob210 válasza lsc (#1582) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem megfelelő kenés.
Ami mondjuk lehet user hiba is de gyanús, hogy mind castrollal volt feltöltve. (valóban szakszervízben)
Csak ugye ott a generálra komoly összeget mondtak.

Eddig egy volt ami egyértelmű user hiba mert 40ezrenként cserélt olajat :Y
Komoly olajsár volt benne.

A többinél hajtókar csapágy volt rendszerint a hiba ami a kenés elégtelenségére utal.
(több gyártó és típiusnál is előfordult)

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#1584) Kocska89 válasza rob210 (#1583) üzenetére


Kocska89
tag

Ha már olajsár, nem megfelelő olajcsere periódus. Az én motorom így néz ki: [link] Előző tulaj rendesen karbantartotta valószínűleg. Talán hihető a 162k km. Vagy tévednék?

(#1585) rob210 válasza Kocska89 (#1584) üzenetére


rob210
nagyúr

Ez így képről rendben van, de érdemes a deklit is leszedni, hogy ott mi a helyzet.
150.000km felett már bármi lehet. Még rendesen cserélt olaj mellett is.
:R

Renault power

(#1586) lsc válasza rob210 (#1583) üzenetére


lsc
nagyúr

Toyota motoroknál volt gond a kenéssel, de nem az olaj hanem a hibásan tervezett olajvisszafolyó furatok miatt, mindegy milyen olaj volt benne. A toyota elismerte a hibát, sok motort garanciában cseréltek. Az e10 4 efe motorokon is leragadtak az olajlehúzó gyűrűk, de ez sem az olaj hibájából, mindegy milyen volt benne. Ez a több motor meg elég tág fogalom, ezzel az erővel én meg tudok nem egy motorról amelyik castrollal megy és semmi baja.

Az élet kegyetlen .

(#1587) Kocska89 válasza rob210 (#1585) üzenetére


Kocska89
tag

Az a gond aki tudna segíteni neki nincs aknája.

Nem tudom kérdeztem e már itt, az alapjáratom fura, rázza a kasznit. Fordulatszám az előírt érték, nem mászkál. 3zz-fe motor

Fojtószelepház, alapjárati motor tarkítás megvolt. Volt benn olajos kosz, de nem vészes. Nem változott semmi.

Volt olyan tipp is lambda szonda öregszik mérni kéne. Oszcilloszkóp lenne, de eléggé lent van a csatlakozó a motortérben, macerás lenne. Esetleg augusztusban leállás alatt.

Addig is valami tipp?

(#1588) Ragadozó válasza thomeef (#1577) üzenetére


Ragadozó
Ármester

5W-40 félszintetikus, azt is lehet bele tenni, de az 5W-30 jobb (teljesen szintetikus)
Én Mobil 1-et ajánlom...Castrolt én se szerettem, igaz mi azzal dolgozzunk, régen sokat hamisították...

Kocska89:

Nem biztos, hogy hiba sok toyota leviszi az alapjáratot alacsonyra, fogyasztás miatt, emiatt remeg...de tud a szíjhajtásnál rossz görgő miatt is, vagy motor kitámasztó bak miatt is...

3zz-nél ha nem ereszt, ne vegyétek le a kartert, felesleges...

[ Szerkesztve ]

Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés

(#1589) Tele von Zsinór válasza Kocska89 (#1587) üzenetére


Tele von Zsinór
őstag

Üzemmeleg motornál nálam ugyanez (4zzfe), kb. 700-ig lemegy az alapjárat és beleremeg a gép. Mindenhol az az info, hogy ez a normális.

(#1590) rob210 válasza Kocska89 (#1587) üzenetére


rob210
nagyúr

Ez sajnos valóban ilyen.
Softwareesen lehet emelni kicsit az alapjáraton ha nagyon zavar de én nem javaslom.
Volt már akinek meg kellett csinálni mert megőrült tőle állítása szerint.

Az egyik megoldás a motortartó bakok lágyabra cserélése, de én azt szoktam javasolni, hogy szokjon hozzá inkább a tulaj. :R

Egyébként a te motorod egy álltalam nagyon szeretett motor ;)

Renault power

(#1591) L4mie válasza rob210 (#1590) üzenetére


L4mie
veterán

Enyém is remeg alapjáraton, de nem zavar :) főleg mióta tudom, hogy ilyenek. 1.4 VVti Cori 2004 :K

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1592) Fr0z3n


Fr0z3n
őstag

Az enyém 850-es alapjáraton remeg, de nekem a bakokra kéne ránézni :D

(#1593) Dare2Live válasza Tele von Zsinór (#1589) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

700még nem is alacsony. 1/2szfe [link]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#1594) L4mie


L4mie
veterán

Akkor van itt közületek olyan akihez lehet majd bizalommal vinni ha valami baja van a járgánynak? :)

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1595) thomeef


thomeef
őstag

Felhívtam ma a toyota szervízt, azt mondták hogy alvázszám alapján kell majd a légzsákokkal valamit csinálni, de majd csak 1-2 hónap múlva derül ki hogy mikor és mit pontosan, mert ez valami második hullámos akármi. :F

[ Szerkesztve ]

"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

(#1596) L4mie válasza thomeef (#1595) üzenetére


L4mie
veterán

robbantópatront kell cserélni, TC nél jobban leírják :D

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1597) Kocska89 válasza rob210 (#1590) üzenetére


Kocska89
tag

Köszönöm mindenkinek. Akkor úgy marad :)

A másik a kormány nyikorgására van konkrét megoldás? Wd40, würth multy spray ilyesmiket próbáltam a kormányoszlop gumiharangjára fújni, több kevesebb sikerrel. Ma néztem kollégámmal ő úgy hallja fentről jön a nyikorgás....

(#1598) rob210 válasza Kocska89 (#1597) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezt a kormány nyikorgást részleteznéd?
Vagy bedobod a linket ahol írtad?

Renault power

(#1599) Kocska89 válasza rob210 (#1598) üzenetére


Kocska89
tag

[link] Erről van szó.
Eleinte ilyen volt nekem is, wd40 óta rosszabb, kisebb kormánymozdításoknál is előjön. De elég nehéz megmondani honnan jön fentről vagy lentről. A mai napon azt mondanám fentről valahonnan, de 2 nap múlva lehet alulról hallom a gumi harangtól.

Amint írnak kommentben, kormányoszlop összes csuklóját átfújtam, Würth HHS 5000 kenőolajjal, nem tudom ismered e jobb cucc mint a wd40, ez ragacsos, és tényleg ken.

(#1600) rob210 válasza Kocska89 (#1599) üzenetére


rob210
nagyúr

Írj egy pontos típust légyszíves, nem akarok hülyeséget mondani.
Ezzel utoljára a mondeonál találkoztam amikor kikopott a persely ami egy 700.- műanyag alkatrész.
Egyébként ilyen helyeken én lítiumos zsírt szoktam használni. ;)
Ha valóban csak kenési gond.
De nagy általánosságban a persely szokott kikopni.

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.