Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19001) Gombinyó válasza pècsimunkás (#19000) üzenetére


Gombinyó
őstag

Én OMV 100assal próbálkoztam sokáig, de semmi pozitív/negatív hatása nem volt, amit én mint sofőr éreztem volna. Aztán áttértem az auchan benzinre, azzal is ugyanúgy ketyegett a motor és egy csomó pénz zsebben maradt.

(#19002) KTTech válasza Ck. (#18999) üzenetére


KTTech
veterán

Tehát a matek negatívra jött ki a drágább üzemanyaggal :) egyébként ez a különbség megvolna egy olyan 95-össel is, amiben csak 5% az ethanol tartalom, de a motorblokk jobban melegedik miatta, hamarabb jön a koppanás a modern (Dynamic Force), nagy sűrítésű motoroknál.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#19003) pècsimunkás válasza Gombinyó (#19001) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Alapvetően 95- 5%-os Supert tankolok.
Nèha rakom bele a 102-es benzint.
Ahogy írtam is, lehet csak kèpzelem, de mintha akkor jobban ugrana kicsit az autó.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#19004) Razenhell válasza KTTech (#19002) üzenetére


Razenhell
tag

Na ez nekem új infó, köszi :R
Ez nem mai motor mert 1ZR-FAE a motorkód

(#19005) KTTech válasza pècsimunkás (#19003) üzenetére


KTTech
veterán

Igen, az csak képzelet, mivel az ECU úgyis szabályozza a gyújtást / szelepszöget / befecskendezési mennyiséget, így mindig állandó értékkel dolgozik. Amiben lehet különbség, az a fogyasztás.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#19006) polonic


polonic
félisten

Állítólag azért nem ér Toyota esetében, lehet hogy csak a hibridekhez lévő motoroknál, a magasabb oktánszámú benzin sokat, mert nem programozták az ECU-t azoknak a használatára. Csak a lehető legkisebb oktánszámúra van programozva.
Ez Szűcs Dávid említette ezekben a videókban: [link] [link] Ercsi Toyota hibridekkel foglalkozó szerelő.

(#19007) gorgo


gorgo
őstag

Ha már így fogyasztásnál járunk, rekordot döntött pontatlanság terén a verda, kijelzett fogyasztás 4.9 L/100km, kútnál mért ezzel szemben 5.8x L/100km. Ez közel 1 literes tévedés, hogy ennyire szarul jelezzen ki, bakker!
Ráadásul tök hektikus, a legkisebb tévedése meg 0.1 L volt, közte meg szór mint az állat.

"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"

(#19008) KTTech válasza polonic (#19006) üzenetére


KTTech
veterán

Mindegyik arra van programozva. Ami nem, ott fel van tüntetve, hogy mit kötelező használni (azaz mi a legalacsonyabb). De azok leginkább szupersport autók...

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#19009) KTTech válasza gorgo (#19007) üzenetére


KTTech
veterán

Mivel csak saccol a kijelzés, így nem kell meglepődni ezen. Nincs az autóban átfolyásmérő, abból számol, amit elvileg a befecskendezés alatt, adott nyomáshoz kellene kapni, de ha eltér a nyomás, vagy az injektorok nem pontosak, akkor már eltérések vannak. Ahogy akkor is, ha álló helyzetben megy a motor (pl. fűtés miatt), mert akkor nullával kéne osztania, így pontatlanná válik.

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#19010) ncc1701 válasza KTTech (#19008) üzenetére


ncc1701
veterán

A Vw tfsi-ből sok utána tud menni a jobb benzinnek.

(#19011) polonic válasza KTTech (#19008) üzenetére


polonic
félisten

Ezt lehet módosítani, hogy úgymond felismerje a magasabb oktánszámú üzemanyagot is. És akkor jobb lesz a fogyasztása.

Egyébként annyi, hogy én prémium 95-öst tankolok, most éppen shellnél. Ott van -10 Ft kupon márciusig tán. Így minimálisan kerül többe.

(#19012) KTTech válasza polonic (#19011) üzenetére


KTTech
veterán

Nem kell felismernie, automatikusan érzékeli az égési tulajdonságokból.

A gond a fordított irányban van, amikor egy 98-as követelő motorba 95-ört tankolnak, na ott rámegy a motor gyorsan (a kopogásos égés miatt).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#19013) KTTech válasza ncc1701 (#19010) üzenetére


KTTech
veterán

Az a baj, hogy nincs hova "utánamenni". A nagyobb oktánszám nem jelenti azt, hogy jobb a benzin, hanem azt jelenti, hogy később lesz kopogós az égés, jobb a kompressziótűrése, később következik be a kontrollálatlan öngyulladás, ami károsítaná a motort.

Az idézett VW motorok annyit csinálnak, hogy dúsabb keveréket tudnak adagolni - hiszen feljebb lett tolva a limit -, így több benzinnel, nagyobb teljesítményt tudnak elérni (a kulcsszó a több benzin, tehát a fogyasztás kárára teszik ezt).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#19014) Ck. válasza KTTech (#19002) üzenetére


Ck.
addikt

Azon a 2-3 kúton ahol tankolok, ott 15-20 p. különbség szokott lenni literenként, nekem megéri. Már csak a tudat miatt itt, hogy a jobbikat kapja. Lassan 20 éve csak prémiumot tankolok (rövid 1-2 hónapos összehasonlító tesztet pár évente azért megejtve) és nem bántam meg. az egyetlen solog amit megbántam, hogy megint egy benzinzabáló belsőégésű (hybridet) vettem egy tisztán elektromos helyett.
És mint mondtam, a V-Power áramot is simán venném. ;]

[ Szerkesztve ]

(#19015) fokukac


fokukac
nagyúr

Tényleg, ha már fogyasztás, nektek mennyit eszik? :U

Ugye, nekem most májustól decemberig egy új, 140 lóerős, 1,8-as hatchback-em volt. Mentem vele cirka 9500 kilométert. Nagyon jól fogyasztott. 4,6 volt az átlagom, úgy, hogy városban ilyen ~3-3,5 liter volt, autópályán meg ilyen 5--5,8, stb. Az utolsó hetekben, ahogy bejött a hideg, és felkerült a téli gumi, persze, picit feljebb kúszott, olyan 0,5 literrel.

Ehhez képest most a kombi jóval többet evett, az első utam fogyasztása (Tokaj-Hegyalja, oda-vissza), M3-ason, előtte kb. 70km várossal 6,95 liter/100 km lett, úgy, hogy visszafelé már lassan jöttem, mert azzal stresszelt, hogy mindjárt elfogy a benzin... Elsőre tehát 500 km-t sem sikerült mennem egy tankkal.
(Ezt a távot a computernek mérsékelt sikerrel sikerült megbecsülnie, amikor indultunk haza, azt írta, hogy még mehetek 375 km-t, majd Mezőkövesdnél már azt írta, hogy csak 60 km-nyi van, majd Hatvannál kiírta, hogy elfogyott, tankoljak.... és ez egy 215 km-es út. persze még hazajöttem vele, és így ment bele 36,5 liter elsőre, azaz még akkor is maradt a tankban 6 liter, de nem értem, hogy miért stresszel ennyire, és miért ilyen pontatlan és hektikus a hatótáv-kijelzés, ha 2 x 215 km-t autópályázok ugyanazon a napon...
Amúgy a fogyasztás-mérés kb. jó értékeket ír ki, csak pár tizedes lehet az eltérés a ténylegestől, tehát az a része viszonylag jó)

Most 3,5 tankolás után 6,24 liter a teljes átlagom, az utóbbi kettő tankolás az ilyen 6 liter körül volt, ugyanúgy autópályás utakkal, de már inkább csak ~120-szal mentem.

------
A motor végül is ugyanaz a kombiban, mint a hatchback-ben, és a kombi kb. 75 kilóval nehezebb.
A katalógus-adat szerint a 0-100-as gyorsulási adat is 0,3 másodperccel rosszabb a kombi esetében. Erről korábban azt gondoltam, hogy á, ez nem lesz majd érezhető, de őszintén, érzem, messze nem olyan fürge a kombi, mint a kis hatchback volt, lámpánál, körforgalomból való kigyorsításkor is úgy érzem. Autópáyán, emelkedőn is többet forog a magasabb fordulatszám-tartományban, mint a hatchback. Lehet, itt tényleg jobb lenne, ha a (lefojtott) benzinmotor nem csak 98 lóerős lenne, (simán lehetne 120, vagy 140 is, elvégre 1,8-as)

De persze több más dolog is lehet benne, hogy ez még bejáratós, még csak 1700 km van benne, hidegebb van, téligumi, és az autó-csere kb. egybe esett azzal,hogy bejöttek a nagy hidegek, lehet, a guminyomásra is jobban kéne figyelnem, (legutóbb 2,4-re fújtam, ez most itt a 8-10 fokos időkben a műszer szerint felment 2,6-ra is akár.)

Na mindegy, bár azt gondoltam, hogy fél literrel többet fog fogyasztani, összességében ennél azért több lett. Kíváncsi leszek, mi lesz később.Amúgy igazából a 6 liter is korrekt egy ekkora autótól, bár, ha 130-nál már 7, az már sok. Mondjuk ez se zavarna, csak akkor lehetne nagyobb a tank, mint 43 liter. :)

Persze a Toyoták előtt volt az elmúlt 4 évben 3 másik új céges autóm is, és 2-3 ezer kilométer után mintha mind jobban kezdett volna menni / fogyasztani, lehet, hogy itt is ez lesz. :)

[ Szerkesztve ]

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#19016) dragon1993 válasza fokukac (#19015) üzenetére


dragon1993
őstag

2-3000km után múlik el a túlféltés és újra a szokásos módom vezetsz :DDD
Nekem 4300km van benne többnyire pálya 5.1L a teljes átlag (kocsi szerint) 3500km volt téligumi ebből.
(1.8 combi 2023)

[ Szerkesztve ]

(#19017) pècsimunkás válasza fokukac (#19015) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Országúton, ha nagyon odafigyelek 4,2-4,5.
Ha nem figyelek, 5,2-5,5.
Autópályán 120-130- körül 6,5-7
150 stabilan 7,5- 8.
1,2 turbó.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#19018) Gergőke88 válasza fokukac (#19015) üzenetére


Gergőke88
addikt

RAV4, 2023 Hybrid
Tempomat 110-120 között télen 6.5l/100km
Tempomat 150 9.5-10l/100km
150-170 között pedig 12-13l/100km
Város 4.5-5l/100km

(#19019) ncc1701 válasza KTTech (#19013) üzenetére


ncc1701
veterán

Novóth Tibi mondta valamelyik videojában. Az az ember elég szavahihetőnek tűnik nekem. :)

(#19020) polonic válasza fokukac (#19015) üzenetére


polonic
félisten

Nekem 2.0 hibrid van. 3285 km-nél járok.
Az átlag 5,27 liter 5 tankolás után. Szabályokat betartva közlekedem. Először max sebesség 110 volt, utána 120, egy 160 km-es úton mentem 130-cal. Ekkor a kijelző szerint 6-6,5 liter volt a fogyasztás. Egyszer próbáltam ki a végsebességet. Meg mostanában 2500 km után volt pár padlógázas gyorsítás autópálya felhajtánál 130-ig.

(#19021) g0dl válasza fokukac (#19015) üzenetére


g0dl
addikt

Nekem 2023-as kombi 1.8 5 liter alatti átlag, de nagyon sok mindentől függ.
Nem téli hidegben Budapest - Balaton 3,9 és 4,6 között, de nem nyomom nagyon. Városban 4 alatt. Télen hideg időben városi elég rövid utakon 5 körül, de ez nagyon függ, hogy miként fűtök. Pl. ha mész rövid, 3-4 kilométeres utakat az elejétől fűtve, akkor nagyon nem hatékony, mert végig jár a motor, nem érvénesül a hibrid hatékonysága, hogy hasznosítani tudja az üresjáratokban megtermelt energiát.

A rekordom 31 Km-es úton 1,5 L/100Km volt.

(#19022) Theodorci válasza fokukac (#19015) üzenetére


Theodorci
junior tag

22es Sedan. :C Október vége óta van nálam, azóta már ugye hidegebbek vannak azért, plusz még tanulom a hybridet. Kb 2000kmt tettem bele azóta. 4x tankoltam. Munkába napi 10-10kmt megyek oda-vissza városban. Ezen kívül pályáztunk vele párszor. Mindig maxra tankolom és km óra alapján számolok fogyasztást, a kocsi átlaga kb 0.2lt téved nálam. Nem spórolok a fűtésen, 21 fokra van állítva.
1.tankolás : 6l (itt még az első 500km volt előtte csak mollimoban hybrideztem néha..)
2. 5.6l
3. 5, 3l (fejlődök azért :DDD )
4. 5.8 (ebben 480kmből 400 pályázás volt)
Nem a legjobb, de kíváncsi leszek majd a nem hideginditós napokra. :R

(#19023) blueye válasza Gergőke88 (#19018) üzenetére


blueye
veterán

Ez korrekt, mindegyiket ismerem :)

(#19024) KTTech válasza ncc1701 (#19019) üzenetére


KTTech
veterán

A Totalcar Academián volt egy előadó, aki üzemanyaggal foglalkozott. Ott szépen elmondta, hogy mi a különbség, de a YT-on az Engineering Explained-es srác is foglalkozott vele (csak náluk más a besorolás, a 91-es felel meg az EU-s 95 E10-esnek, mert nem RON-t, hanem PON-t használnak), mint ahogy azt is, miért jó a magas ethanol tartalom (szépen levezetve, miért lenne az ideális szint 20% körül).

Remélem az megvan, hogy a RON szám növelése egyszerűen adalékolással elérhető? :)

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#19025) Tom1939 válasza Gergőke88 (#19018) üzenetére


Tom1939
őstag

Nekem 22-es a rav4 hybrid majdnem 40 ezer kilométerrel. Nekem 120 körül általában 7 liter de most télen nagy trutyiba volt 8 is. Városban nekem 5-6 (városban elégé megyek, pályán ritkán vagyok 120 felett). Jó fűtéssel együtt én teljesen elégedett vagyok.

(#19026) dj79 válasza ncc1701 (#19019) üzenetére


dj79
senior tag

Nekünk meg volt is a toyota hibridek előtt tfsi motoros autónk. E5 benyával valóban hamarabb bemelegedett illetve emiatt nem is kokszosodott annyira. A sima fsi-kbe meg csak a magadabb oktánszámú üzemanyag mehet. (Barcsik Lacinál csináltattam, tfsi-ben jó ideje komolyabb szaki, mint a Novoth)
Dávidnál voltam én is egyszer, a mi aurisunk volt az első, amin megcsinálta a hűtöközi pucolást, előtte csak priusok voltak nála :)

(#19027) sequator válasza Razenhell (#18995) üzenetére


sequator
senior tag

BÚÉK!
P3 Pluginba többnyire OMV 100-ast tankolok, mert keveset megyek, azt is elektromosan. Ha az valamiért nincs, akkor OMV prémium 95-öst.
Tavaly július 11-től december 28-ig 27 liter benzin fogyott a tankból. :D Mondjuk, ehhez az is kellett, hogy a hosszabb utazások elmaradtak, mert mindig közbejött valami. :(

sautia

sequator

(#19028) sequator válasza fokukac (#19015) üzenetére


sequator
senior tag

P3 Plugin hibrid módban, töltés nélkül:
Országúton 3,5-3,8 liter/100 km normál tempóban, sebesség határokat GPS szerint tartva.
Városban, extrém rövid (2-2,5 km) távokon jégolvasztással, páramentesítéssel a havi átlag 7,5-8,5 literre is kijön néha. :Y Attól függ, hogy mennyi hosszabb út van a hónapban, ott vissza tudja nyerni egy kicsit. Persze ilyen felhasználásban inkább elektromosan megyek, hogy kíméljem a benzinmotort. ;)
A becslés a korábbi utak alapján számol, ha keveset fogyasztott (pl országúton jártál) és utána mész egy hosszú autópályás szakaszt rendes pályatempóval, ott borul a becslése. :(

sautia

sequator

(#19029) xEon1337


xEon1337
őstag

Megkapja a Lexus UX is az 5. generációs hajtásláncot, UX 300h néven fogja folytatni (2025-ös modellévtől). Teljesen digitális műszeregység, picike irányváltó kar, stb. Azt hiszem ez lesz számomra a tökéletes autó. :C

Forrás: [link]

"Less but better" - Dieter Rams

(#19030) Razenhell válasza xEon1337 (#19029) üzenetére


Razenhell
tag

Ez nagyon pofás :Y :D

(#19031) g0dl válasza xEon1337 (#19029) üzenetére


g0dl
addikt

Ez a hatalmas hűtőrács nekem nem nagyon jön be. A BMW jelent meg hasonló ízléstelen megoldással. Mintha egy tolólap, vagy egy asztal lenne a kocsi elején, nem stílusos, csak nagy.

(#19032) fokukac válasza sequator (#19028) üzenetére


fokukac
nagyúr

szia.
"A becslés a korábbi utak alapján számol, ha keveset fogyasztott (pl országúton jártál) és utána mész egy hosszú autópályás szakaszt rendes pályatempóval, ott borul a becslése. :("

tisztában vagyok vele, hogy általában hogy kéne, hogy működjön, hogy az utóbbi 20-30-50 km alapján saccol, ez okés.
De itt arról volt szó, hogy mentem 3-4 nap alatt a városban 70 km-t, 4,5-5 literes fogyasztással, majd elindultam egy 215 km-es útra vidékre, amiből 170 km autópálya, majd a maradék "gyorsforgalmi". Odaértünk, 7 liter feletti fogyasztást írt ki.
Ott voltunk fél napot, majd este, hazafelé induláskor kiírta, hogy 375 km a megtehető táv, de nem sikerült menni vele csak kb. 160km-t, mert szerinte addigra elfogyott... Azaz rosszul becsült. A gyorsforgalmis / autópályás odaút alapján tudhatta volna :) nade mindegy, lehet, hogy csak az elején csinálja ezt, aztán majd megtanulja. : )

[ Szerkesztve ]

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#19033) Ck. válasza xEon1337 (#19029) üzenetére


Ck.
addikt

Apropó UX, a hétvégén majdnem lecseréltem az NX 300h-t egy nagyon alkalmi UX 250h-ra, de a felszereltséggel volt egy kis kavar, már majdnem mindent lepapíroztunk, amikor kiderült, hogy nem Premium Plus Pack volt, hanem csak sima Premium, így ugrott a BSM és az RCTA, így végül nem lett üzlet.
Így úgyfest el is engedtem a belsőégésű harcot, marad ugyan egyelőre az NX, aztán vszínű egy Model 3 vagy Model Y fogja váltani 1-2 év múlva

[ Szerkesztve ]

(#19034) koxkids válasza Ck. (#19033) üzenetére


koxkids
őstag

Hogy hogy váltani akarod az NX-t? Nem jött be?

(#19035) ncc1701 válasza xEon1337 (#19029) üzenetére


ncc1701
veterán

Jesszus, sötétben elszaladnék előle, annyira nemgyerebe. Annyira látszik az európai autógyártóknál is már, h kínába, meg keletre terveznek, h döbbenet. Pedig ennyi erővel szép autót is rajzolhatnának.
Meghát magasított suv, sose kéne.

[ Szerkesztve ]

(#19036) Tom1939 válasza ncc1701 (#19035) üzenetére


Tom1939
őstag

Meg az UX tökéletesen hozza a kivül nagy (4,5 méter hosszú...) a belül pici (gyakorlatilag 2 személyes, hátsó ülésre kb nem fér senki, de nem is baj mert le kell dönteni az ülést bármilyen komolyabb mennyiségű cucchoz olyan kicsi a csomagtér) kategóriát.

(#19037) ncc1701 válasza Tom1939 (#19036) üzenetére


ncc1701
veterán

Hibátlan. Nálam csak kis városi szaladgálós, és nagy kombi játszik. :) Mindkettő kihalóban.

(#19038) polonic


polonic
félisten

Meg volt az első olajcsere 3300 km-nél a Toyota Mayernél Budakeszin.
Nem is mondtam, hogy bemennék a szervíz csarnokba. Ők mondták egyből, hogy érdekel, menjek be nyugodtan. Na mondom akkor már bent is vagyok. Bemutatkoztunk a szerelővel egymásnak, pár szót beszélgettünk. Nekem ez elsőre pozitív tapasztalat.
Az olaj az egyébként kicsit sőtétebb színű volt, mikor folyt ki. Gondolom a bejáratási kopadékok miatt, mint ahogy a korábban belinkelt videóban is említették.

(#19039) blueye válasza polonic (#19038) üzenetére


blueye
veterán

3300 km? Szólj ha eladó! :)

(#19040) polonic válasza blueye (#19039) üzenetére


polonic
félisten

Okés, szólok. :K De az mondjuk nem most lesz.
Én most vagyok nyugodt, hogy ez az első olajat bejáratás után le lett cserélve.

(#19041) blueye válasza polonic (#19040) üzenetére


blueye
veterán

Megértelek. Én a cégemben (új) Toyotákat tartok, nincsenek gondok. Ide beférne majd a tied is :)

(#19042) KubanitoS válasza ncc1701 (#19035) üzenetére


KubanitoS
veterán

Nos igen... Szerintem is vállalhatatlan ez a forma. Ehelyett akkor választanám a Corolla Crosst... Az szerintem sokkal formásabb autó.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#19043) Ck. válasza koxkids (#19034) üzenetére


Ck.
addikt

Ha kicsit visszaolvasol, akkor meglátod, hogy kb a fél fórum az én nyavalygásommal van tele, ezért nem akarom mégjobban kelteni a hangulatot. :B
Lényeg, hogy nem nagyon tudom (mosolyogva) tankolni, jobb számokra számítottam. Ennek ellenére szeretem nagyon, az eddigi legkényelmesebb autónk, szép a megjelenése és tele van mindenféle kütyüvel is, stb. Egyszerűen csak túl nagy az elvárásom.

Maga az UX gondolata onnan jött, hogy volt szerencsém hozzá egy napra, amíg az enyémet szervizelték + műszakiztatták és ugyanazokon az utakon mindenféle erőlködés nélkül sikerült közel fele annyi fogyasztást produkálni. Mellette mindem téren fejlettebb volt, az újabb hajtáslánc mellett mind a vezetéstámogató, mind pedig a biztonsági és szórakoztató funkciók is lényegesen modernebbek voltak, mindössze ennyi.

(#19044) gorgo


gorgo
őstag

Bakker, jó ideje olvasva a tapasztalatokat, a 3. gen hajtáslánchoz képes jól mérhető a 4. de főleg az 5. gen hajtáslánc jósága. Erősebb, dinamikusabb, ráadásul fogyasztásban is jobb. Nekem most télen vegyes használatban 5.9L-t eszik a 15-ös kombi auris pedig elég könnyű lábam van. Nyáron ez mondjuk 4.5-ig is lemegy.

"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"

(#19045) Flashback


Flashback
addikt

15e szervízre már be vagyok jelentkezve de kb 2-300km plusz lesz benne mire eljön az idöpont. Ezért szoktak szólni? Németország

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#19046) vicces válasza Flashback (#19045) üzenetére


vicces
addikt

nem tartom valószínűnek, de inkább kérdezz rá az a biztos. :K

:)

(#19047) JóGéza válasza Flashback (#19045) üzenetére


JóGéza
aktív tag

Magyarországon azt mondták plusz 1000km nem gond (Budakeszi).

(#19048) Razenhell


Razenhell
tag

Egy fura kérdés: Lexus ct200h ülései pl passzolnának egy 2017es Toyota corollaba? Volt olyan fórum ahol írják hogy sok alkatrész stimmel Lexus és Toyota között .
:D

(#19049) Gergőke88 válasza JóGéza (#19047) üzenetére


Gergőke88
addikt

Nekem azt mondták a szalonban és a heten telefonon is, hogy 0km többlet esetén is ugrik a garancia. ALD flottás is ezt mondta….

(#19050) pècsimunkás válasza Gergőke88 (#19049) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Nekem Németországban 2000 km-t mondtak.
De ugye, a szó elszáll...

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.