Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#69551) simonjoe


simonjoe
őstag

Nem hiszem, h a kereskedelmi forgalomban kapható alkatrészek, legyen az pl. a féktárcsa, nem ütik meg a műszaki minimumot. Nem a kínai aliról rendelsz. Ha egy nagyon szélsőséges esetet nézünk és az alsónál maradunk a HART-nál ami, mint írtam 7eHUF alatt van és egy topp kategóriás Zimmermann meg 40, de már egy középkategóriás vagy annál jobb Valeo is "csak" 10eHUF, akkor ne mondjátok már, h egy átlag felhasználás során 4x vagy majdnem 6x többet bír a felsőpolcos! Nem tudom, ki hogy vezet, de nekem még a Splash-el de még egyik autónkkal sem kellett 100-ról, még hatvanról sem "satuznom", biztos, h ez szerencse kérdése is, de benne van a vezetési stílus, rutin is. Megizzasztani sem szoktam szegényt, nem arra találták ki a Splash-t! :D Ha egy extrém igénybevételt nem bír ki egy tárcsa, valszeg nem lenne egyik kereskedő polcain sem. Az meg, h mit kell kibírnia egy féktárcsának, a hozzá kapcsolódó futóműnek, azt bizony az autó felépítése, és tömege határozza meg, ebben meg a Suzuki nem egy bajnok kategória valjuk be őszintén. Én ezekből indultam ki. Most néztem, én két éve cseréltem tárcsát, Metzger-t kapott, akkor nem volt 10e HUF a tárcsa és 6 a betét, igaz nem futott csupán 20k-t azóta, de a színe rendben, válla semmi. Még idáig meg tudtunk vele állni, ja, és nem is porol! Nem megtéríteni akarok én senkit, és magát az autót sem akarom fikázni, mindenki a maga pénztárcájának barátja, továbbra is tartom, h nem egy topp kategóriás autóra, normál felhasználás mellett mindezek felesleges plusz kiadások.

Joe

(#69552) AMD Power válasza Qtya123 (#69550) üzenetére


AMD Power
titán

Ezt amúgy én sem. Én mindig minden autómba inkább minőségibb alkatrészeket vettem. Persze nem a gyári 2x annyiba kerül mint bármi más. És sokszor messze nem az a legjobb.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#69553) Qtya123 válasza simonjoe (#69551) üzenetére


Qtya123
őstag

"még a Splash-el de még egyik autónkkal sem kellett 100-ról, még hatvanról sem "satuznom", biztos, h ez szerencse kérdése is, de benne van a vezetési stílus, rutin is"

Ehhez aztán semmi köze a rutinnak, meg a vezetési stílusnak. Persze, aki vadállat, az sokkal nagyobb eséllyel kerül ilyen helyzetbe, de egy teljesen normális és rutinos vezetővel ugyan miért ne történhetne meg az, hogy megy valahol és kifut elé egy állat, leesik az előtte lévő autóról bármi, jön egy idióta, aki kikanyarodik eléd/büntetőfékez, vagy 100 másik esetet fel tudok sorolni, ami megtörténhet és satuznod kell, teljesen mindegy, hogy mennyire vagy óvatos, vagy rutinos.
Nyilván ezek ritkán fordulnak elő, nekem is 20 év alatt, ha kétszer kellett átnyomnom a fékpedált a trepnin, de elég, ha egyszer előfordul és nincs ott a technika. Vagy az is bosszantó, ha megállsz vele, de utána kuka, mert megvetemedett. És vannak olyan tárcsák a polcokon, amellyel egyszer fogsz egy nagy satut nyomni és utána rázni fog, túl sokat nézel ki a gyártókból.

Én amondó vagyok, hogy féken és gumin nem érdemes spórolni. Lehet fogni az 1-2-3 darab tízezrest, ha olcsóbb féket, vagy gagyibb gumit veszel, de ha az a +X tízezer felár azt eredményezi, hogy a jó fék+gumi kombóval csupán 60 cm-el hamarabb megállsz egy kritikus helyzetben, akkor lehet az a 60 cm dönti el, hogy összetöröd-e az autódat, vagy nem. És ez független attól, hogy 1000 kg-os az autód, vagy 2000 kg. Ha jön egy szélsőséges helyzet, akkor a gagyi fék lehet, hogy normál használat mellett teljesen jól szuperált, de itt ki fog jönni a hátránya.

"Nem hiszem, h a kereskedelmi forgalomban kapható alkatrészek, legyen az pl. a féktárcsa, nem ütik meg a műszaki minimumot."
Mondom, túl sokat nézel ki a gyártókból. Rengeteg olyan gagyi alkatrész van, ami semmit nem ér. Ha úgy vesszük, hogy az a műszaki minimum, hogy beteszed és a funkcióját el tudja látni és nem makkan meg az első percben, akkor persze, megüti a legtöbb ezt a szintet.
De mennyi olyan fos alsópolcos gyártót láttam már, amelyeknek mondjuk a fékhengerei, gömbfejei, de van, hogy egy nyamvadt gumicsöve nem bírta 1-2 évnél tovább. Megfogsz egy alsópolcos gömbfejet, megmozgatod, majd a kezedbe veszel egy felső polcost és azonnal érzed mi a különbség. Ha meg leszeded a gumiborítást róla, akkor látod a megmunkálásban és a kenőanyag mennyiségében is a különbséget. Aztán van a két alkatrész között 7.000 Ft különbség. Csak az egyikkel újra meg fogod látogatni a szerelőt mondjuk 2 éven belül, a másikkal meg sokáig elmész. Melyik volt olcsóbb végül?

Én nem azt mondom, hogy mindenből a top-top-top kategória kell és mindenki hülye, aki olcsóbbat vesz, de ne legyünk naívak sem és állítsuk azt, hogy minden alkatrész megfelel a követelményeknek és igazából halál nyugodtan lehet venni mindenből az árlista legalját, mert hát a szabványok. Sajnos a valóság nem ez. Vannak olcsón jó minőségű cuccok is, de iszonyat egypálcás retkek is akadnak köztük szép számmal.
És a fék szerintem pont nem az az alkatrész, ahol érdemes ezt a kockázatot futni, legyen szó bármilyen autóról.

[ Szerkesztve ]

(#69554) hemaka válasza Qtya123 (#69550) üzenetére


hemaka
nagyúr

Azert van ennyi kotvany allapotu auto, mert mindenki a legolcsobb szart veszi bele, holott az valoszinuleg nem is birja addig, mint egy dragabb de minosegibb termek. Persze ez sajnos visszavezetheto az atlag magyar autos penztarcajara, mert valahol meg kell fogni a lovet.

Jo pelda erre most ket also lengokart csereltettem(a balos szetment) a sportban, cegnel van lehetoseg tobb kacatot rendelni, aztan amelyik nem tetszik visszaviszi az unix, mert napi 3x jon.

Meyle kerult bele, de rendeltem egy azmt-t is poenbol, hat azert lehetett latni a kulonbseget. A szilent az azmt-n kb olyan volt mar most mint amit kihajitottam a kocsi alol a gyari jobbost ami mar volt 13 eves.
Sulyra is kevesebb volt mint a meyle eleve vekonyabb valami volt, festek csomo helyen leverve rola, egy nagyobb katyu szetkuldte volna az egeszet gyanitom.

Szoval a fekeknel is ez van, a szabvanyt eppen hozza, de egy nagy autopalyas satuzasnal eltekeredik az egesz. Az meg kicsit kellemetlen, ha epp olaszba tartottal es ez meg az M1-en tortent.
De pl. az alufelnik is pont ilyenek, ott is az olcso szar mind, foleg ezeken a katyus utakon hamar meghal mindegyik, jobb esetben gorgo, rosszabb esetben kuka.

(#69555) Qtya123 válasza hemaka (#69554) üzenetére


Qtya123
őstag

Hú a régi alufelnis sztorik. Mikor 18-20 évesek lettünk, jöttek az első autók, persze legtöbbeknek az első dolga volt, hogy diszkófelnit tegyen az autó alá. :DDD
Aztán ugye pénz sok esetben nem volt rá, pattantak fel a harmad árba kerülő olasz, meg ki tudja honnan szalajtott felnik (egy ilyen márka rémlik nekem, Alessio talán). Aztán érdekes módon a harmadáras felnikkel örökké a gumisnál voltak görgőztetni.
Sokáig inkább nem is vettem ezt látva. Aztán szereztem egy vén dög BBS-t, szerintem öregebb volt, mint az országút, de azt sosem kellett görgőzni.

[ Szerkesztve ]

(#69556) simonjoe válasza Qtya123 (#69553) üzenetére


simonjoe
őstag

36 éve vezetek, ebből 7évet hivatásszerűen itthon és külföldön. 2 millió km körül vezettem már. Tulzás nélkül írom, h ez idő alatt nem kellett, vagy inkább nem emléxem arra, h bármikor is ki kellett volna tolnom a hűtőrácsig a fékpedált. Továbbá még balesetet sem okoztam másnak, nekem ellenben igen. Ha vezetek, megpróbálok a többi közlekedő fejével is gondolkodni. Hogy, ennek semmi köze nincs ahhoz, h nem volt még esetem, mindeki döntse el maga.

Két autó van itthon, a Splash és egy PassatCC, az utóbbi csak gyári alkatrészeket kap, többnyire meghibásodásuk előtt kerül kidobásra mint megkotlana. Külföldre járunk vele nagyobb távokra, ott nincs kompromisszum! A Suzuki sem bontott lefingott alkatrészeket kap, de a felhasználás jellege meg maga az autó miatt nem tartom indokoltnak a TOP-TOP alkatrészeket. NEM kotvány az állapota!! 14 éves, 130k km futás után, bárkié mellé merem tenni összehasonlítani. Az én értékrendemben tudom melyik milyen helyet foglal el, ennek tudatában cselekszem, idáig az élet engem igazolt, nem kívánok ezen változtatni. De, mint írtam, senkit sem akarok befolyásolni. Az elvitathatatlan, h nagyon sok esetben a több az jobb, sajnos ezért ez sem állja meg a helyét minden esetben. Részemről ennyi, Ámen! :D

Joe

(#69557) Qtya123 válasza simonjoe (#69556) üzenetére


Qtya123
őstag

Egyetértek a mondandóddal, én sem tartom indokoltan mindig a top alkatrészeket, ahogy korábban is írtam, hanem a másik végletről beszéltem, amit állítottál, hogy a leggagyibb is megugorja a szabványokat, mert ez nem mindig így van.

Az meg továbbra is lényegtelen, hogy hány millió km-t vezettél és nem kellett még satuznod.

" Hogy, ennek semmi köze nincs ahhoz, h nem volt még esetem, mindeki döntse el maga."

A rutin csökkenti az esélyt, ezt senki nem vitatja, de ki nem zárja és én úgy érzem kissé védőhálóként tekintesz arra, hogy Te megfontolt és előrelátó vezető vagy.
Tudod ez olyan, hogy van mozdonyvezető, aki 30 év alatt sem futott bele öngyilkosba, aki a vonat elé ment, más meg az első évében "összeszedett" hármat is. Kinek mit dob az élet a közlekedésben. És nem tudhatod mikor dob olyat, amikor rutin ide, vagy oda, szét kell esetleg taposnod a féket és számít az a pár cm. Én a túlbiztosításban is hiszek, nem csak a rutinban.
Meg eleve nem értem a nem satuztál=azért van mert előrelátó vagy megközelítést. Olyan megközelítés nem létezik, hogy pont azért tudtál satuzni, mert előre látó voltál és jó reflexekkel és észleléssel, nagy fékezéssel elkerülted a bajt? Szemben azzal aki mondjuk pont azért nem fékezne akkorát, mert rutintalan és figyelmetlen volt. Így is lehet ezt nézni.

[ Szerkesztve ]

(#69558) 2ozzmexy válasza Qtya123 (#69557) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Én a kettő közé lőném be ezt a kérdést, a legolcsóbbat skip, fentről meg azért nem választok mert nem hiszem hogy egy nipparts féktárcsa háromszor rosszabb mint a brembo, pedig az árcédula ezt mutatja... Most a Bosch festett tárcsáira vagyok rákattanva, eddig 25ezret nyomott bele a bimmer, de bírja, szerintem a Vitara is ilyet kap ha aktuális lesz... 2050-ben. :DDD

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#69559) burgatshow


burgatshow
veterán

Anelkul, hogy barmifele flame indulna, tenyleg erdekelne, hogy egyeseknek hogyan fogy el egy tarcsa 50-60 ezer km alatt?

Nekem meg egyik kocsimon sem sikerult 100 alatt megenni oket, pedig nem a nagypapa stilus mintapeldanya vagyok.

(#69560) tboldi válasza burgatshow (#69559) üzenetére


tboldi
nagyúr

Keményebb anyagú a betét, mint a tárcsa. Én is meglepődtem, mikor a Brembót szereltem le, a betéteken bőven volt még husi, a tárcsáknak meg bazi nagy válla volt, sosem láttam még azelőtt ilyet. :D

(#69561) Kolondrum

Ignisre a cuccok és azok ára:
Torony csapágy: 20k / oldal
Fék: TRW - tárcsák + betétek (két oldalra) 70k
Gátló elöl: KYB 2db 90k
Csukló: Meyle 29k / oldal
Kipuf dob minden segéd anyaggal: 55k
Stab rúd silent: Febi 9k
Futómű állítás: 20k
+ Munkadíj!

Nem minden kell, bontás közben derül ki.

És lehetett volna még ezt nyomni árban...

[ Szerkesztve ]

(#69562) hemaka válasza burgatshow (#69559) üzenetére


hemaka
nagyúr

nem gurítja ki, hanem a végén fékez mindig egy nagyobbat, megy a racse keményen az autópályán, és/vagy 2.5-3 tonnás döggel jár. Ha mindhárom teljesül még 50e km sem kell, elég 10e... :DDD

(#69563) burgatshow válasza hemaka (#69562) üzenetére


burgatshow
veterán

A Vitara/Crossra egyik se igaz. :DDD

a Mondeomat es a Passatomat se ettem meg 100 ezer alatt. Ezert kerdeztem. Raadasul a Passat es a mostani Crossom is AT, ergo jobban eszik a feket.

(#69564) Kolondrum válasza burgatshow (#69559) üzenetére

Nálam el fog. Vállas. 31000 van benne. Hajtom, nem cammogok. Bent ami nincs rögzítve az szokott helyet változtatni. Motor sem 1500-on rohad el. Tiltást is ismeri.

[ Szerkesztve ]

(#69565) racerx válasza burgatshow (#69559) üzenetére


racerx
őstag

Úgy hogy állítólag ilyenek már az új (gyári) tárcsák, betétek a Suzukinál (lehet h máshol is). Nem egy nem 2 embernél 50-60 körül csere a gyári betét tárcsa. Persze nem gyárira mert kb feléből (se) megvan az ATE /ZIMMERMANN. Pl nálam is az lesz, pedig teljesen normálisan vezetek. Régen a 1-es 2 es Focusaimon alap volt hogy 2 betét egy tárcsa (60-120 ezek KM)

(#69566) Kolondrum válasza Kolondrum (#69564) üzenetére

Most épp majdnem 8l az átlagom, ez sokat elmond.

(#69567) Gyöször válasza cherubion08 (#69535) üzenetére


Gyöször
senior tag

Én nem ismerem a swifteket, nem is gugliztam rá, hogy mit láttam, de a sztori annyi, hogy egyik reggel nyitottam a boltot, már várakozott egy hölgy egy fehér suzukival. Vasaló utáni valami. ( A vasaló alakjától is sírógörcsöt kapok egyébként.) Megjegyeztem neki, hogy de szép kis autó! ez swift? Mondta igen, és hogy őneki is nagyon tetszik. Gyorsan rákérdeztem, hogy "ésakkor látta már ezt az újat?" Egyszerre tértünk ki a hitünkből, hogy milyen logikával lett ez ilyen ronda? a külső persze szubjektív, belsőleg nekem semmi bajom a 3 hengerrel, sőt én 1 hengeres motorokat hajtok, nekem még tetszene is az a motor.
De a kedves cikkíró is lepötyögte, hogy a hölgyek kedvéért lett ilyen. Valószínűleg mellélőttek.

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#69568) 2ozzmexy válasza burgatshow (#69563) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Jaj, hát álljunk meg egy ásónyomra, most akkor kézi vagy manuális, mert nem mindegy ahogyan írod.
Automatával könnyű megetetni, sokat kell araszolni a "belpesti prolikkal" a dugóban, minden nap, 30km-t oda-vissza a melóba. ;] (tegnap dugó volt, múlt héten is, tavaly is, 5 éve is mindennap, de nem esett le neki még hogy ő okozza, BKV-val járjanak a szegények :DDD )
Kézivel is meg lehet etetni bármelyik tárcsát, van aki 10-15k km alatt megeszik egy szett betétet. A tipikus lassító fékezés, jó hosszan elnyújtva, az darálja, meg azért is mert nem tudnak előre gondolkodni, főleg itt a címeres fővárosban. Én már régen látom hogy el kell venni, de ők még nyomják és majd az utolsó pillanatban nagy fék... Sokan kikapkodják üresbe, mert akkor jobb a fogyi, de ezáltal elvész a motorfék, tehát jobban fogy a féktárcsa is. (nem mintha olyan sok motorfék lenne ezekben a mai modern motorokban)
Ha nagyon kemény a betét az se jó, ha túl puha az se jó, szettben kell gondolkodni, amit tboldi írt az is tipikus, mert nem nézik csak az árat. Sok gyártó azért szettben adja (betét+tárcsa), mert az a jó betét ahhoz tárcsához és vica versa. :R

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#69569) cherubion08 válasza Gyöször (#69567) üzenetére


cherubion08
aktív tag

Sok ember mondja,h nem tetszik az új formàja. Nekem tetszik,az előző is jó volt. Ízlések és pofonok,csak érdekes ,h ilyen megosztónak làtjàk az emberek. Én elfogult vagyok,mert Swiftes vagyok 19 éve,és szàmomra fontosabb a megbízhatósàg mint a külső. A- ból eljutni B-be és ennyi,nem vagyok autó fan. Ez mikor meglàttam az első tesztbe,akkor mondtam egy huhàt,h milyen jól néz ki,de màr a tesztelő is húzta a szàjàt a külső miatt,nem értettem,😁

(#69570) burgatshow válasza 2ozzmexy (#69568) üzenetére


burgatshow
veterán

A Mondeom kézi volt, a Passat / Cross automata. Egyiknél se ettem meg 100 alatt a tárcsát...

(#69571) AMD Power válasza 2ozzmexy (#69568) üzenetére


AMD Power
titán

Mi sokszor azt nézzük a feleségemmel,hogy sokan ész nélkül fékeznek. Sokszor teljesen indokolatlanul, össze -vissza.

A motorfék fogalma sok embernek meg teljesen ismeretlen. :D

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#69572) Gyöször válasza cherubion08 (#69569) üzenetére


Gyöször
senior tag

Végülis teljesen megértelek, mert én pont így vettem eskrosszt 2017ben, megláttam és beleszerettem. 2016ban "besavanyodtam" csak a suzuki kereskedésbe, hogy mutassátok meg a vitarát, ronda mint a bűn de a firkász jókat ír róla. Kereskedő: hagyjuk is azt a vitarát nézdcsak van itt valami egészen más, ma hozták.. pfú egyből eladta magát nekem ez a forma. Pedig a Qtya féle régebbitől is frászt kapok. :-)))) ízlések, ennyi.

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#69573) Qtya123 válasza Gyöször (#69572) üzenetére


Qtya123
őstag

Én sem azért vettem, mert a szépsége megfogott... :DDD
Ettől függetlenül szeretem és ugyanúgy vigyázok rá, mint az IS-re vigyáztam, ami formában nagyon tetszett.

[ Szerkesztve ]

(#69574) Gyöször válasza Qtya123 (#69573) üzenetére


Gyöször
senior tag

Villanyóra olvasó csajnak van egy olyan autója csak fehér. Na az tetszik, de mikor meglátok egy ződet, fú az gáz. Feketében is egész tűrhető.

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#69575) AMD Power


AMD Power
titán

Azt nézem ,hogy most a "régebbi" Vitara is jó árban van. 7 millió. Kiváncsi leszek jövőre milyen drágulás lesz a Suzukinál.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#69576) Janusz001


Janusz001
őstag

Van valami ajánlott festék javító filc? Tegnap sikeresen nekitolattam egy 40x40 es kiálló zártszelvénynek és megkarcolta a fényezést. Szerencsére műanyag elem, nem tört/deformálódott, meg a hátsó lámpát is elkerülte úgy 3mm -el, úgyhogy ezzel nem szaladgálnék fényezőhöz, de az esztétikán javítanék.

(#69577) dunc válasza Janusz001 (#69576) üzenetére


dunc
nagyúr

Szia kevertess ki 1dl gyári festéket, (2-3000ft) és lehet hozzá venni egészen pici fejű (1mm) ecsetet.
A javító filcek semmire nem jók általában.

[ Szerkesztve ]

(#69578) beef válasza dunc (#69577) üzenetére


beef
őstag

Az ecset használhatatlan (tapasztalat), ha nem tudod leszerelni és vízszintesbe rakni a lefestendő elemet. És még akkor is csúnya lesz.

(#69579) dunc válasza beef (#69578) üzenetére


dunc
nagyúr

Van ilyen egész pici ecset, de 100% os nem is lesz, az akkor lesz ha fényezteted az elemet, de azt a tulaj nem akarja.....Értem, de akkor azt is írd meg , hogy mit javasolsz, mert ugye az én javaslatom nem megfelelő számodra.

[ Szerkesztve ]

(#69580) Vigneau válasza Janusz001 (#69576) üzenetére


Vigneau
félisten

Én általában gyári (végszükség esetén esetleg nagyobb multiknál kapható) javító stiftet (mint a körömlakk) szoktam használni. Száradás után 2000-es vízpapírral óvatosan szintbe csiszolom, majd kézileg visszapolírozom a felületet. Fém felületen egész jó eredményt értem el, de lökhárítón 2 év után visszamattult a felület. :F

[ Szerkesztve ]

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#69581) Janusz001 válasza Vigneau (#69580) üzenetére


Janusz001
őstag

Gyöngyház fehérnek a ZNL a szín kódja? Kevertetek szerintem minimális mennyiséget, felviszem valami tűhegy szerűséggel, csak ne virítson az a fekete csík.

(#69582) dobolan válasza Janusz001 (#69581) üzenetére


dobolan
senior tag

Jó lesz a kikevert festék és olyan ecset, ami alkalmas nagyon vékony vonal festésére. A mélyedést nem fogod tudni eltüntetni vele.
Több vékony réteget fess fel az ecset hegyével. Száradási idő pár perc ilyen melegben. Előny a remegésmentes kéz, és a határozott mozdulat.Nem szabad ide-oda húzgálni, de majd rájössz. Legyen kéznél rongy, amivel letörlöd azonnal, ha nem jól húztad.
A színkód az első ajtónál a fémtáblán van.

(#69583) Janusz001 válasza dobolan (#69582) üzenetére


Janusz001
őstag

Már megtaláltam a kódot, délután megyek is a festékért, remegésmentes kezet pedig a szombati sör+birs pálesz biztosítja :)

(#69584) Vigneau válasza Janusz001 (#69581) üzenetére


Vigneau
félisten

Általában 1 dl a minimális mennyiség, amit kevernek.

Akár fogpiszkálóval is kitöltheted a polc okozta réseket. A lényeg, minimális legyen a szél, ha szabadban dolgozol. A festék hajlamos úgy nyúlni, mint a pókháló, amennyiben edzős fajta. Előtte pedig zsírtalanítsd a felületet, lyukakat.

[ Szerkesztve ]

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#69585) dunc válasza Janusz001 (#69581) üzenetére


dunc
nagyúr

Látom akkor mégiscsak jó lesz így! :R Ahol keverteted a festéket ott tudsz venni, extra pici ecsetet! Majd fotózd le a végén. Annyi, hogy ha ott az autót, akkor műszerrel le tudják "venni" a szín kódot 100% ba. :))Amikor csont száraz akkor kis polírpaszta, és kicsit át polírozod a végén.

[ Szerkesztve ]

(#69586) beef válasza Janusz001 (#69581) üzenetére


beef
őstag

Nekem is ilyen színű, nem tudtak olyat keverni, ugyanis ez kétrétegű festés. Valamilyen fehéret készítettek, ami hasonlít.

(#69587) dunc válasza beef (#69586) üzenetére


dunc
nagyúr

Még mindig nem írtál megoldást.... :U

(#69588) Janusz001 válasza beef (#69586) üzenetére


Janusz001
őstag

Elméletileg 2 flakont kapok, 1 az alapszín, 1 a gyöngyház vagy valami hasonló kombó, még nincs a kezemben, de majd először rápróbálok valami fekete műanyagon.

(#69589) dunc válasza Janusz001 (#69588) üzenetére


dunc
nagyúr

Nekem is kettőt adtak, ennél a színnél.

(#69590) beef válasza dunc (#69587) üzenetére


beef
őstag

Mert nincs jó megoldás vékony csikarásokra. Fújni lenne jó, de ahhoz nem kevés tapasztalat kell.

(#69591) dunc válasza beef (#69590) üzenetére


dunc
nagyúr

Ezért kér amatőr ötletet a fórum társ, és mint írta a lényeg, ne virítson a fekete rész.

(#69592) dethroner válasza Janusz001 (#69583) üzenetére


dethroner
veterán

A gyári festékkód csak viszonyításnak jó. Ha tényleg szép eredményt akarsz, olyan helyre menj, ahol színmérővel megnézik a pontos színt, és azután keverik ki és veszel hozzá gyári lakkot is. Én tavaly nyáron végigcsináltam ezt, 2 elemet fújtunk ilyen módon a garázsban. És nagyon meg vagyok elégedve vele, bárhonnan, bármilyen szögből nézem, nem látható különbség a többi elemmel összehasonlítva.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#69593) Kolondrum

SKF milyen márka hova pozícionálható? Sajnos a futómű felújítás után a menthetőnek tűnő feltengik ropogtak és hirtelen ezt tudta a szerelőm beletenni.

(#69594) tboldi válasza Kolondrum (#69593) üzenetére


tboldi
nagyúr

Csapágyból az etalon volt valamikor, de úgy hallottam, pár éve lejjebb adtak a minőségből. Saját tapasztalatom nincs a márkával, de valszeg beraknám, annyival rosszabb csak nem lett.

[ Szerkesztve ]

(#69595) hemaka válasza Kolondrum (#69593) üzenetére


hemaka
nagyúr

Nekem mind a 4 kerekcsapagy az, nincs gond vele.

(#69596) Gyöször válasza Kolondrum (#69593) üzenetére


Gyöször
senior tag

Valaki írt itt már skf ről, hogy mi gixxer volt a féltengellyel, valami nem akad be vagy mittomén. Próbálj rákeresni skf szóra. Csapágyként soha meg nem venném egy kínai vagy egy codex ugyan azt a minőséget tudja 1/10ed áron. A koyo, ntn jobbak nála szerintem.

ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

(#69597) Kolondrum válasza Gyöször (#69596) üzenetére

Pedig az lesz benne mert valami fog szám aszimmetria miatt ott áll az emelőn , nem halad a többi melóval. Várja a megfelelő fog számút mint jelenleg egyetlen megoldást. Ki vannak az idegei enyhén szólva Annyira ráfutott apró bosszúságik miatt.c

(#69598) AMD Power


AMD Power
titán

A Swift-ben lévő 1.2 83Le lágy hibrid motor milyen?

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#69599) Qtya123 válasza Kolondrum (#69597) üzenetére


Qtya123
őstag

Igen, régi Swiftnél is ment a matek, hogy vajon 19, vagy 20 fogas van alatta. Szétszedés és megszámolás lett a vége, majd csak utána a megrendelést.

Ignisnél, ha jól emlékszem 20 és 25 fogas van. De a szerelőd ne legyen ideges, magát hibáztassa, hogy vakon rendelt... :DDD

(#69600) szabonagyur válasza AMD Power (#69598) üzenetére


szabonagyur
félisten

Kollégának ugyanilyen van csak fél évvel még talán fiatalabb is, imádják városban mivel alig fogyaszt és egész jól megy, bár az övék szinte full extrás.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.