Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48151) cskamacska válasza GypsFulvus2 (#48141) üzenetére


cskamacska
addikt

Szóval megcsúsztak, sőt, időközben a végét sem látták már a projektnek, és végül lelőtték az egészet. ;]

A kis drámánk tanulsága meg az, hogy bár az elkötelezett fanoknak tényleg mindegy hogy mikor jön ki bármi, azért a szélesebb publikum nem veszi jó néven a csúszásokat, pontosabban a 2.6-on ragadást, ami elég soványka jelenleg.
Azért ne felejtsük, 3.0 már volt 2016 augusztusában Gamescomon, aztán PU-ba játszható formában meg jövőre jön már csak. Másfél év még házasságból is sok, február-március táján már újabb sajtó balhé lesz belőle. :(

Ha a 3.x-be már elég játékmenet-tartalom kerül, amivel el lehet hosszabb ideig is lenni, akkor a sírás is kevesebb lesz, de az hogy egy nagy, a SC Alfát "játszhatóvá tevő" frissítést tologatnak (bármilyen okból) az orrunk előtt, az semmiképp nem kellemes senkinek sem.

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#48152) Hauptmann válasza cskamacska (#48151) üzenetére


Hauptmann
addikt

Néha erősen Honda topic érzésem van itt. Csak a szépet és a jót a márkáról, de ha bármi baj van, kuss, mert elromló Honda nincs. :DDD

(#48153) Stilinski válasza Hauptmann (#48152) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Ha a honda topicban valaki elmondja, hogy a Honda CRV váltója gyenge, amit elismernek, majd kéthavonta visszajár, hogy elmondja, hogy "DE A HONDA CRV VÁLTÓJA GYENGE", akkor megértem, hogy elzavarják a p*csába :)
Itt most ennek lehettél szemtanúja, milliószor kibeszéltük, hogy szar a CIG kommunikációja, de legalább fejlődnek, sokkal kevesebb dátumot mondanak. Most azzal volt probléma, hogy valaki már megint idejött emiatt sírni.

Ui.: Odass, "fantasztikus tag" lettem

[ Szerkesztve ]

star-citizen.hu

(#48154) Drenadar válasza cskamacska (#48151) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Én nem akarnék olyan játékkal játszani amit 2-3 év alatt dobtak össze pár új skinnel/pályával és semmi újdonsággal. :-D

Még csak 3-4 évnél tartunk...

Jut eszembe vannak itt programozók akik ebből élnek és tudnak mesélni a fejlesztés szépségeiről? Tudtommal vannak jah és meséltek is.

Plusz még valami. Hidd el semmi jó nem lenne abból ha most tudnál játszani a jelenlegi 3.0val. Menj el evocatinak és megteheted.

[ Szerkesztve ]

(#48155) Stilinski


Stilinski
aktív tag

(#48156) Diopapa válasza Stilinski (#48155) üzenetére


Diopapa
addikt

Köszi! :C

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#48157) Vesa válasza #16729600 (#48145) üzenetére


Vesa
veterán

Magam részéről pl. tökéletesen elfogodom az eltérő véleményeket, sőt, üdvözítő lenne, ha ez itt nem egy eszetlen rajongói topik lenne (véleményem szerint eddig sem volt az). Az építő kritikának helye kell legyen mindenhol! Addig, amíg értelmes érvek hangzanak el, de jelenleg nem ez történik. Csak valaki jön, majd tesz egy kijelentést, hogy szerinte az egész kamu, mindenki hazudozik és pont. A más véleményen lévők "nyugodtabbik" része az ilyen kijelentéseket igyekszik érvekkel alátámasztva megcáfolni, annak ellenére, hogy már hatvanezerszer megtette korábban is. A probléma az, hogy általában nem érkezik tételes konkrét viszont-válasz tényekkel megtámasztva, hanem csak jön egy újabb kinyilatkoztatás, miszerint aki eddig próbált értelmesen érvelni a véleményét alátámasztandó, az valójában elvakult CR rajongó és buta hívő. No innentől válik az egész értelmetlenné és trollkodássá!

A tudomány a valóság költészete!

(#48158) Sokimm válasza vaakuum (#48138) üzenetére


Sokimm
senior tag

Igen, erre gondoltam én is (saját korlátaim), de nem tudom, hogy mire lennék képes, míg ki nem próbálom. :)
Leginkább azért érdekelne a magasságra egy külön potméter (csúszkás), mert akkor a talaj felett nem csak a sebességet venném le (ami átlagos repülésnél a magasságot is jelentené), hanem finoman ereszkednék.

Szeretek talaj felett cikázni, aszteroidák között repkedni, amihez jól jönne egy ilyen "mélység pozíció", mivel a sebesség karral itt kitörölhetem. :\

Ettől eltekintve minden bizonnyal képtelen lennék a sebesség és a magasság érzést két külön karral vezérelni, de azért kipróbálnám milyen nehéz. :D

(#48159) Vesa válasza Sokimm (#48158) üzenetére


Vesa
veterán

Az átlag joy-ok nem tudnak 6DoF-ot, nincs erre dedikált tengely! HOTAS rendszereken a gázkaron vannak olyan gombok, melyekre fel szokták ezt konfigolni, ezek azonban nem tesznek lehetővé finom, precíziós vezérlést! Ennek ellenére bőven játszható a játék így is és nem hinném, hogy komolyabb problémát jelentene számodra. Akiknek nincs HOTAS-uk és a stick-en lévő HAT SW-ket nem kifejezetten erre konfigurálják -elég ritka-, azok jellemzően billentyűzetre teszik ki ezt a funkciót.
Speciális megoldásként szóba jöhet a 3DConnexion nevezetű 3D egér, amit direkt 3D és CAD alkalmazásokhoz fejlesztettek ki, de ezt szerintem inkább kínzás használni egy szimulátorhoz, mint valós alternatíva. Szóval no para, teljes értékű a játék sima joy-al is!

A tudomány a valóság költészete!

(#48160) #16729600 válasza Vesa (#48157) üzenetére


#16729600
törölt tag

Nem tudom, lehet hogy ti sokkal emelkedettebben tudjátok nézni a projektet. :) Én végtelenül póriasan, csak az asztalra letett valódi, ebben az idősíkban létező , kézzel fogható produktumban hiszek. Sajnos valóban az én hibám lehet, hogy prezentációkra, ígéretekre, hallucinációkra, sőt erre a 2.6-ra ( amit inkább hagy ne minősítsek ) , nem tudok mit mondani, rágyorsulni és csak pillázok rajta dülledt szemekkel, hüledezve, magamban két mondatot ismételgetve: " mi a f@szom ez? 'miezmár de tényleg? " :Y :D

(#48161) Vesa válasza #16729600 (#48160) üzenetére


Vesa
veterán

Én értelek, de ha megnézed a legutóbbi jó hosszúra nyúlt citcon-t, akkor ott nem egy scriptelt demo-t mutogattak, hanem elég valós játékmenetet. Hogy még nem kaptad kézhez, az egy dolog, de az jól látható, hogy nem kamuznak, rengeteget haladtak már eddig is. Ami pedig az előadások technológiai részeit illetően bemutatásra került, az messze felülmúlta a várakozásaimat! Tudom, hogy ez nem egy könnyű anyag, nem sokan néznek végig 7-8 órás, alapvetően talán unalmasnak ható szakmai anyagokkal teli streameket, de hidd el, megéri, mert ezekkel éppen azokat a szkeptikus véleményeket lehet eloszlatni, melyek önmagában csak a csúszás tényén alapulnak, gyakorlatilag semmi máson! Az előadásokból pedig választ kaphatsz a csúszások okaira!

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#48162) devast válasza Vesa (#48157) üzenetére


devast
addikt

Rám mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy elvetemült rajongó lennék.... ¯\_(ツ)_/¯

(#48163) Vesa válasza devast (#48162) üzenetére


Vesa
veterán

?? Mondtam volna rád, vagy bárkire ilyet? :D

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#48164) tom5598


tom5598
senior tag

szerintem elég ennyi az off-topicozásból.
ha annyira nem tetszik SC menj más fele ne fecséreld rá az időded. ennyi.

nekem is vannak játékok amelyekre rá se nézek de nem megyek fikázni a fórumukra rendszeresen hogy mekkora szar a játék stb.

téma lezárva.

(#48165) TESCO-Zsömle válasza #16729600 (#48160) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Megpróbáltam... Nem ment... Szorri...

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#48166) Vesa válasza tom5598 (#48164) üzenetére


Vesa
veterán

Ez kinek szólt?

A tudomány a valóság költészete!

(#48167) macy


macy
addikt

Én egy X52-es gázkarját és egy Ravcore Javelin joyt fogok használni. A gázkaron van egy kis mini joy, valószínűleg arra fogom beállítani az emelkedést és a süllyedést. Már persze ha be lehet konfigolni hozzá.

(#48168) PhilBrick válasza Vesa (#48166) üzenetére


PhilBrick
őstag

Mindenkinek, aki magára ismer... :U

(#48169) vaakuum válasza #16729600 (#48160) üzenetére


vaakuum
addikt

Én roppant mód örülök, hogy ilyen szinten foglalkoznak a projekttel. Pl hogy a fegyverek és emberek is külön rendszert képeznek, a fegyver minden esetben arra lő, amerre a csöve mutat, stb.
Az ideg b@cna szerteszét, ha megjelenés után SC-ben is [ilyenekkel kellene együttélni]
Még így is gyanús, hogy vannak cheaterek a jelen verzióban is, pedig ennyire átírt motorral és összetett rendszerrel azt gondolnám, hogy a cheat készítése is egyre összetettebb, nem lehet minden nap találni rá valami jó technikát, amivel kijátszható.

Részemről az ígérgetésről leszoktak szerencsére, várom, hogy a játékot csinálják meg normálisan. Annó én is azt mondtam az asszonynak, hogy játékba fektetek, de nem a hagyományos módon, hogy kifizetem és játszok. Talán majd egyszer... de ebből nem csinálok rendszert. Erre PUBG-nél is bementem a bozótba megint. Esz is miatta az ideg.

Részemről jön, amikor jön. Aki meg nem elégedett, szerintem egyetértünk, hogy a saját nyugalma érdekében refoundoljon! Örülhetünk, hogy itt lehet!

[ Szerkesztve ]

"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

(#48170) Diopapa válasza #16729600 (#48160) üzenetére


Diopapa
addikt

Ezt mondjuk pláne nem értem, amikor nem egy kész produktumról beszélünk. Ha kész lesz és sz*r lesz (amire akkor is van esély, ha elkészül valaha, lehet bugos, unalmas, nemeztigérték stb...) akkor értem, a "miafaszomez" hozzáállást, addig nem nagyon. Azt megértem, aki azért "haragszik" mert amikor ígérgettek, akkor azok nem jöttek be. Pl emlékszem december elején ígértek arra az évre 2.0-t talán meg Star Marine-t amit már akkor lehetett tudni, hogy nem lesz kész (nem is lett).De hogy egy félkész (se) kódhalmazt "miafaszomez"-ez le valaki.. :F Én már a local grid systemben meg a 64 bit mapban sem hittem, hogy megcsinálják és mégis... szóval részemről relax van.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#48171) #16729600 válasza Diopapa (#48170) üzenetére


#16729600
törölt tag

Nézd én azért nem tudom elfogadni a más játékok megjelenésével kapcsolatos csúszási hivatkozást és egy kész termékkel való összehasonlítást, mert itt évek alatt egy elenyésző részét tudták kiizzadni magukból a fejlesztők és jelent meg publikban. Ilyen kis csutvasz tartalomnak azért illene nem ennyire kehesnek lennie és valami combosabb belbeccsel bírnia. Ha ezen a ' semmin ennyit melóztak és ennyi időt tököltek vele, akkor mi lesz a jövőben? :) Én elhiszem, hogy más játékok készüln(t)ek hosszú évekig, de ott a full verzióról van szó, nem egy kis szeletkéről. Én nem tudok következtetni az eddigiekből egy jobb folytatásra, ellenben titeket meggyőznek a prezentációk ( amivel nincs semmi bajom ) Csak ne lángszórózzátok le, azokat, akik nem úgy látják a játék perspektíváját mint ti . Amúgy én nagyon szívesen kérek , majd elnézést mindenkitől, ha rám cáfolnak valami tartalommal / minőséggel. Legyen úgy ! :K

[ Szerkesztve ]

(#48172) GypsFulvus2 válasza #16729600 (#48171) üzenetére


GypsFulvus2
őstag

Csak azt tudom javasolni, amit már sokaknak korábban: Felejtsd el legalább 2 évre, hogy létezik és fejlesztik. Én magam is ezt a taktikát követem, fel sincs már telepítve a gépemre bő 1 éve. Ide néha fel-felnézek, hogy mi újság, de ennyi.

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#48173) Gilmoor válasza #16729600 (#48171) üzenetére


Gilmoor
csendes tag

Szunya nyugodtan mond el ami bánt, újra és újra. Nyilván vannak akik még nem olvasták, mi meg majd csak elfogadjuk századszorra is, hogy téged nem tudtak meggyőzni. Megszokjuk, mint egyikünk másikunk bogarát. De azt ne várd, hogy szó nélkül hagyjuk a minősítő jelzőket, "címkéket". Saját magamról nem gondolom, hogy annyira befolyásolható lennék, ami miatt bármilyen hívőnek is lehetne nevezni. Se agyatlan barom nem vagyok, akinek nincs saját gondolata, aki nem tudja eldönteni mi helyes és mi nem. Csak ennyit szeretnék kérni. Hagyjuk a jelzőket. Elmondod mi zavar a programmal kapcsolatban, de azt lehetőleg ne mond el, hogy mi zavar azokkal kapcsolatban, akik nem osztják a véleményed.

(#48174) Gilmoor válasza cskamacska (#48151) üzenetére


Gilmoor
csendes tag

Javaslom átolvasásra...

[link]
"Az erőszakmentes kommunikációs mondat négy lépésből áll.
1. Megfigyelés
Ennek lényege, hogy elválasszuk egymástól a tényeket azok értelmezésétől és értékelésétől. A
megfigyelés arra vonatkozik, hogy az adott szituációban mi az, ami objektíve történt: mi az,
amiről egy elfogulatlan kívülálló is ugyanúgy számolna be. A megfigyelésben ezért nem
fordulhat elő
 a tények interpretálása
 a másik minősítése
 általánosítás
...
"

(#48175) Diopapa válasza #16729600 (#48171) üzenetére


Diopapa
addikt

A másik félreértés azt hiszem itt lesz... Sok content van készen amit nem látsz, pl artwork ügyileg. Amitől félek, az, hogy a 100 naprendszerből mondjuk lesz 5 megjelenésre. De azért az viszonylag könnyen belátható, hogy sokkal nehezebb a küldetésgeneráló rendszert leprogramozni, mint utána pár sablont létrehozni, ami majd sz*rja a küldetéseket. Szóval amíg a technológia hiányzik, addig kár a tartalom hiányt felhozni szerintem. Nekem sokkal nagyobb félelmem az, hogy elkészül és végül nem is lesz olyan jó mint vártam... :DDD

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#48176) hash99


hash99
senior tag

Sziasztok!

Lenne egy hülye kérdésem :D aminek utána is nézhetnék de ti biztos gyorsabban tudtok válaszolni. :)

Azt tudom hogy jelenleg a netkód eléggé limitálja az egy szerveren jelenlévők számát. De mi illetve mennyi lenne a végső cél? Ha egyszer kijön a játék tudtok arról valamit hány fős szervereket terveznek esetleg egy nagy mega szervert?

(#48177) devast válasza Diopapa (#48175) üzenetére


devast
addikt

Nekem sokkal nagyobb félelmem az, hogy elkészül és végül nem is lesz olyan jó mint vártam...
Ez jelenleg a projekt legnagyobb kockázata, nem az, hogy mikor készül el stb...

(#48178) Bibgr0 válasza hash99 (#48176) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Szia! Nincsen még végleges szám. Jelenleg teszteltek 60 főt egyben, de lehet, hogy több vagy jóval kevesebb lesz a vége.

"The answer to this question is going to be "as many as is realistically possible." As other players have pointed out in their responses, we do plan to have a server mesh where characters transition from one server to another so it's possible that the two capital ships in the example may actally be on different parts of this server mesh while they're fighting each other.
Getting back to the original question of "how many players per server" there might be: In order for ANY MMO to be successful, they need to reach a certain ratio of players per computing power in order for the money spent on the servers to be viable from a business perspective. This isn't something that's going to be unique to Star Citizen.
Sure, we're in the cloud and can create huge amounts of virtual machines but that doesn't matter if the game servers are hugely inefficient with their resources."

link

[ Szerkesztve ]

(#48179) hash99 válasza Bibgr0 (#48178) üzenetére


hash99
senior tag

Azért remélem 60-nál jóval több lesz a végén. Egy mmo -nál azért a 60 az nagyon sovány de gondolom ezt ők is tudják. :)

Ja most értelmezem a szöveget amit bemásoltál :D Ezek szerint ha jól értem lehet hogy lesz átjárhatóság valós időben a szerverek között?

[ Szerkesztve ]

(#48180) tom5598 válasza hash99 (#48179) üzenetére


tom5598
senior tag

az a cel igen . server meshing el ugy tolti majd a jatekosokat hogy pl baratok org tarsak elonyben legyenek. eddig ugy all h lesz eu usa meg azsia szero. a 60 fo meg egyelore nagy elorelepes a 24 hez kepest fe jo hir h mem csokkentettek vissza, ha minden jol megy akkor marad a 60 fo 3.0ra

(#48181) hash99 válasza tom5598 (#48180) üzenetére


hash99
senior tag

Köszönöm a segítséget :R

(#48182) Vesa válasza Diopapa (#48175) üzenetére


Vesa
veterán

"Nekem sokkal nagyobb félelmem az, hogy elkészül és végül nem is lesz olyan jó mint vártam... :DDD"

Én is hasonlóan gondolom.
Amit eddig láttunk, az számomra nagyon bíztató, különösen a procedurális tartalom generálás technológiája. Legnagyobb bajom volt eddig is az ilyen játékokkal, hogy a hatalmas bejárható világ ellenére mindenhol ugyanazok az állomások, városok, bolygók stb. vannak (lásd: Elite). Nyilván azért, mert kézzel ennyit lehet megoldani, de egy jó random generátorral ezt át lehet hidalni. Ugyanakkor ettől még nem lesz jó egy játék, sokkal fontosabb a játékmenet, amit az ilyen megoldások összessége ad meg, pontosabban azok megfelelő "összegyúrása". És erről a bemutatók alapján még semmit nem lehet tudni, ez majd csak a végső verzió megjelenésével derül ki.

A tudomány a valóság költészete!

(#48183) Bibgr0 válasza Vesa (#48182) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Igen, az érdekes lesz, hogy a molyolhatós játékos miközben csinosítja a bepakolt dobozokat a raktérben és eszik egy kicsit, majd nézi az oxigénszinteket lassan krúzolva mit szól majd a kb 10 mp-ig tartó harcokhoz ahol pár kósza kalóz kifordítja a hajóját. Azaz a lassú, megfontolt MMO, hogyan ér össze a CoDdal :-)

Idővel meglátjuk. Én reménykedem.

(#48184) Drenadar válasza hash99 (#48181) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

Az ugye világos hogy ez a 60 fő nem a játékra vonatkozik hanem egy instance limitre?
Tudtommal a cél a 2000

(#48185) hash99 válasza Drenadar (#48184) üzenetére


hash99
senior tag

Így már igen :)

(#48186) devast válasza Vesa (#48182) üzenetére


devast
addikt

Amit eddig láttunk az nagyon szép. A zsiráf is nagyon szép, mégse vinném haza... :DDD

(#48187) Bibgr0 válasza Drenadar (#48184) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Köszi, az kimaradt, hogy az instance 60, valóban :B

(#48188) Diopapa válasza Bibgr0 (#48187) üzenetére


Diopapa
addikt

Mondjuk jelenleg az instance a naprendszer...

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#48189) Drenadar válasza Diopapa (#48188) üzenetére


Drenadar
Topikgazda

jelenleg igen, de tudjuk, hogy tervezik :)

(#48190) Diopapa válasza Drenadar (#48189) üzenetére


Diopapa
addikt

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#48191) Stilinski


Stilinski
aktív tag

(#48192) tom5598 válasza Diopapa (#48190) üzenetére


tom5598
senior tag

te amúgy mit linkeltél mert nekem minden vírusvédelem blokkolja meg ki is törölte a kommented tartalmát.

(#48193) laskr99 válasza tom5598 (#48192) üzenetére


laskr99
addikt

Ezt

(#48194) Laox


Laox
aktív tag

Kicsit off, de a játékhoz tartozik: lehetséges a refund. Múlt évben egyszer már megpróbáltam, de akkor azt mondták, hogy nem lehet. Most október 11-én írtam nekik megint egy mailt, hogy szeretnék refundot. Idáig tartott, jónéhány levélváltás után (semmi fenyegetés, csak leírtam, hogy már nem vagyok kíváncsi a játékra) 3 perce kaptam a levelet, hogy visszautalják a pénzt. Szóval kivitelezhető, kicsit több mint 1 hónap alatt megvolt.

(#48195) tom5598 válasza Laox (#48194) üzenetére


tom5598
senior tag

és ez most hogy jön ide?

(#48196) Menthirist válasza tom5598 (#48195) üzenetére


Menthirist
veterán

Hogyhogy hogy jön ide. Star Citizenhez kapcsolódik, és hasznos infó. Teljesen ide illik.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#48197) tom5598 válasza Menthirist (#48196) üzenetére


tom5598
senior tag

elnézést akkor talán az hogy már a stressz teszteket 90+ főre próbálják bővíteni, csökken a bugszám és már csak a mission system, mobiglass, shopping igényel figyelmet az csak másodrendű gondolom

(#48198) Menthirist válasza tom5598 (#48197) üzenetére


Menthirist
veterán

Nem tudom miért kell duzzogni. Van hasznos infó, és felesleges ismételt szócséplés. Sem az amit ő, sem az amit te írtál, nem tartozik utóbbiba, egyedül az újra és újra előjövő "jajj sosem fog megjelenni, mert kamu az egész" jellegű hsz-eket szoktuk rövidre zárni. Akár tetszik neked, akár nem, az hogy refundra továbbra is lehetőség van, mi több "saját" példákat is tudunk már, hasznos infó még nekem is, mégha eszem ágában sincs refundot kérni. Ellenben ha kérdezik tőlem, tudok normális hangnemben, normális információval válaszolni.

Amúgy linkelnél valami írott friss forrást a 90+ főre?

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#48199) Laox válasza tom5598 (#48197) üzenetére


Laox
aktív tag

Akármennyire is meglepő számodra, a support is a játékhoz tartozik, nem csak a mission systemed. Mivel reagál a support, jól működik, megért egy hozzászólást. De ha ennyire felkavartam a rendkívül érzékeny lelked, akkor elnézésedért esedezem, ez a support téma rendkívül durva lehet számodra.

(#48200) Stilinski válasza Laox (#48194) üzenetére


Stilinski
aktív tag

Na és mikorra tervezed az új csomag vásárlását? :D

star-citizen.hu

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.