Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kraven54
aktív tag
Nálam is...
bazccka
tag
Erről jut eszembe... Valaki tud linket, ahonnan “le lehetne szedni” a 3.0 PTU file-jait, hogy a szegény parasztemberek -engedtessék meg- offline ki tudnák próbálni?
[ Szerkesztve ]
nortsen
aktív tag
Volt róla szó, hogy offline is kell a login, így egyáltalán nem biztos, hogy PTU hozzáférés nélkül el fog indulni.
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
devast
addikt
Nope.
bazccka
tag
Aham. Értem. Köszi. Akkor várjuk a Karácsonyt, hátha megkapjuk a zengedélyt.
nortsen
aktív tag
Olvasva a rengeteg hibát, PTU nagyon nem érdekel, inkább várom Live-ot. Azt meg...
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
tom5598
senior tag
2018 igen, ez a PTU még nagyon messze van a futtatható állapottól.
Eniral
tag
én kipróbálta.. kell felhasználó.. és egyébként kicsit sem jobb a helyzet.. mivel ugyan úgy a szerverrel kommunikál.. amitől szarrá akad .
macy
addikt
Akkor nálad valami nem kerek, mert offline simán fut.
SkyS1gn
félisten
Offline pedig 1000x jobb... na de most online toltam, 20-30FPS aztán fél 1 óra után 5 de nem adtam fel... aztán 1.5óra is tuti volt felment 15-re megint.
Én meg leszálltam shubin mining-nál daymaron a vak sötétben és elkezdtem ursával menni a végtelenbe.... leautóztam 10KM-t jó sok időbe tellt, csak hogy láthassam a napfelkeltét... kicsit meg is pihentem, leültem a melengető napfénybe... ameddig el nem fogyott az oxigén... azért szerintem szép halál
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Stilinski
aktív tag
Az a második nagyon menő kép lett
star-citizen.hu
SkyS1gn
félisten
Ja csak bennmaradt az info, le kell csippenteni.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Stilinski
aktív tag
Na igen! Amúgy hihetetlen jól megcsinálták az éjszakai égboltot, egyszer-kétszer nagyon jól el lehet bámészkodni
star-citizen.hu
Jó képek
Végül a napokban én is subscribe-oltam egy hónapra, hogy kipróbálhassam a ptu-t. Hát vannak bizonytalanságok, szokás szerint két mag dolgozik leginkább, abból az egyik mindig 100%-on van, emiatt csak 5-30 fps-em volt, időszakos jó 10 másodperces "fagyásokkal". Természetesen azonnal a holdak felé vettem az irányt, elsőnek a Cellin felé, mert azt hittem az a jeges, szépen be is csapódtam, igaz nem robbantam fel, csak pattogtam Kiszálltam a hajóból, de sötét volt hogy bármit is lássak
Aztán ma irány Daymar, megyek prospectorral, legalább megnézem azt is hogy hogy néz ki. Kijövök az quantum ugrásból, látom hogy azért még messze van a cél, nyomom a gázt meg az utánégetőt, közeledek közeledek. Lassan leszállhatok... Hopp, a benzint elcsapattuk, hajtómű leáll, becsapódok mint egy meteorit. Remek Megyünk akkor harmadszorra Aurora-val. Megint Daymar, kinéztem magamnak egy pontot, amire azt írta hogy még párszáz km, de nem jelezte hogy a hold túloldalán lenne. Úgyhogy végül egy közelebbi óvóhelyhez mentem, lerepülve jó 100 km-t a légkörben (a szél miatt nem volt túl előkelő látvány )
Leszálltam szép finoman, igaz a hajónak nem sikerült teljesen stabilan földön maradnia, "billegős" lett, de mindegy. Szétnéztem, szaladgáltam, megfulladtam Happy times
Jah meg vásárolgattam
Jó lesz ez, csak nagyon foghúzós ez az fps. Gondolom ezernyi dolgot logolnak és küldenek a szervernek, ez is hozzáad a terheléshez, de valahogy megoldhatnák hogy végre minden mag jobban dolgozzon. Azt mondják a cryengine alapból is nagyon jól tud sok magot használni, és ők is 8-ig skálázódnak, de ennek nem sok jelét láttam még.
Holnap majd szétnézek még több felé, meg megnézem a pakolászást, illetve a küldiket.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
tom5598
senior tag
nekem egyenletesen kihasználja mind a 8 threadet. szerencsére a CPU spikeoknál nem szóval nem fagy ki a gép
aerosmith
őstag
Csak kivancsi voltam hogy van-e valaki nálam korábban regelt.
UEE Citizen Record #21145
SkyS1gn
félisten
Persze, csak nem MMO-hoz készült meg nem ilyen méretekre... az object container , serialized variables sincs még benne... engem is ez aggasz hogy meddig kell még szenvedni? 3.1 3.2? már kezd kicsit gáz lenni... pedig a 3.0 igen megindítaná a pletykálódást hogy beindul a szekér... de így meg haveroknak se tudom bemutatni hogy szaggat mint a nokedli.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
aerosmith
őstag
Egy nagy semmi. Nem tudnak mit tenni velük.
Közelebb kell hogy álljon a netkód a multis fps-ekhez, mint egy mmo-hoz. Az mmo-knál játékosonként jóval kevesebb adatmozgásra és szinkronra van szükség mint egy multis fps-ben, viszont egy szervernek el kell bírnia többszáz, többezer karaktert. A prioritások viszont mások, egy mmo-nál nem kell max 2-3 frame szintű latency, ott ha a másik kicsit később veszi észre a mozdulatot, nincs belőle gond. A Star Citizennél sincs lehetőség többszáz főt ráereszteni egy szerverre, mert annyi, sőt több adatot termel minden egyes kliens mint egy multis fps. Ezért kell azt az utat követniük, hogy 50-60-70 fős szerverek (esetleg kicsit több), de mesh architektúrában egymásnak adogatják a játékosokat, egy-egy szerver pedig csak egy kisebb terület játékosaiért felelősek. Na ez az ami büdös nehéz (és számomra még mindig csoda számba menne, ha sikerülne megcsinálniuk)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
SkyS1gn
félisten
Még egy freecam nem lenne rossz... az F4+nyilak eléggé bugyuta. a FOV állítás viszont tetszik!
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
nortsen
aktív tag
Az ok, hogy kell felhasználó, de PTU hozzáférés is kell?
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
devast
addikt
Kell.
Eniral
tag
kell hisz a ptu verzióba lépsz be
Vadászmenyét
aktív tag
Sziasztok. Elég ezt megvásárolnom és akkor hozzáférek a PTU-hoz?
[ Szerkesztve ]
(#48779) Menthirist válasza Vadászmenyét (#48778) üzenetére
Ahhoz hogy instant hozzáférj
- kell egy game package (min. 52 euró)
- kell legalább egy centurion subscription (12 euró)
Ha ez megvan, aktiválódik a PTU, átmásoltathatod a karakteredet abba a rendszerbe, letöltöd a 3.0 delta patcherét (link), feltelepíted és belépsz.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
(#48780) Vadászmenyét válasza Menthirist (#48779) üzenetére
Vadászmenyét
aktív tag
Köszönöm, már töltődik is!
(#48781) Menthirist válasza Vadászmenyét (#48780) üzenetére
Én anno nem figyeltem, és a rendes launcherrel töltöttem a ptu-t, de az meg még a 2.6.3-nak a ptu-ja volt Úgyhogy utána várnom kellett hogy lejöjjön a 3.0 is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
tom5598
senior tag
a kövi patchet várd meg a PTu ra mert az 3.0.0-677001 sokszor akad. előtte nem volt ilyen soha csak most elszúrtak valamit , hétfőn jön új patch azt várd meg.
Vadászmenyét
aktív tag
Már töltöm az aktuálist. Gondolom akkor hétfőn tudom majd frissíteni az aktuális build-et.
tom5598
senior tag
igen és csak pár száz MB lesz hála a delta patchernek
[ Szerkesztve ]
Vadászmenyét
aktív tag
Milyen sűrűn szoktak patchek jönni?
SkyS1gn
félisten
A 3.0 elött majdnem 1 év telt el a 2.6 kiadása után...
Mióta a 3.0 PTU-n van már jó pár patch jött. 4-5 1.5 hét alatt.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
tom5598
senior tag
tartalmi patchet 2018 al kezdve negyedévente terveznek de ebbe az kerül majd ami kész és működik semmi több, a hotfixek meg ilyenek pedig bármikor bármennyi mivel már mükszik a delta patcher. a 3.0 ra azért kellett sokat várni mert a játék alapja van benne kb. olyan renszerekkel amiket egyszerre kell kiadni.
a ptu-t elég gyorsan patchelik.
tom5598
senior tag
épp fordítva van de m1.
[ Szerkesztve ]
SkyS1gn
félisten
Á én már ilyet nem is nézek... kommenteket meg főleg nem
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
duvi
nagyúr
Én azt nem értem, hogy egy "szaksajtó", hogy írhat ki ilyesmit kategorikusan? Persze, lehet szkeptikus egy fejlesztéssel kapcsolatban, de ez így ebben a formában hitelrontásnak minősül
SkyS1gn
félisten
A régi staffból már kb nincs ott senki... csak ilyen fiatal suhancok + elbulvárosodott teljesen.
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
GypsFulvus2
őstag
Jól emlékszem, hogy idén terveztek valamit bemutatni a SQ42-ből? Ha jól emlékszem, akkor ez mikor lesz?
Amúgy csak a PU-t tesztelitek, vagy próbálta már valaki a régebbi modulokat is? Kíváncsi vagyok, változott-e valami a dogfight és a versenyzés környékén? A hajók irányítása és a repülésmodell változatlan? Mert nekem anno a 2.0 modellje sokkal jobban tetszett, mint a későbbiek, a 2.6-al nagyon nem vagyok kibékülve.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Vadászmenyét
aktív tag
Nos kipróbáltam, kegyetlen mit össze akad. Ettől függetlenül nem lenne rossz. Remélem a holnapi patch segít rajta valamelyest.
SkyS1gn
félisten
Karácsony elött a holiday livestreamen az lesz a főszerep.
(#48793) Vadászmenyét
Nem fog, lásd feljebb. Ez ilyen, kitudja még meddig... object container amíg be nem kerül, serialized variables...stb. Lehet kenegetni foltozgatni de amig nem rakják rendbe a szerver oldalon addig ilyen siralmasan fog futni.
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Van itt valakinek Caterpillar-ja?
Hogy a fenébe lehet vele felszállni függőlegesen? (nincs 3.0-ám nem tudom hogy abba milyen)
Csak lebeg egy másodpercet és visszaesik, vagy ennyire gyengék lennének a manőverező hajtóművek hogy nem bírják el a függőlegest? Előre menetben kicsit majd felhúzva meg megy.
Habár úgy tudom nincs rajta VTOL mint jópár más hajón de akkor hogyan lehet majd szűkös helyen felszálni?
Az elején lévő szenzorok mire lesznek jók? (azon kívül hogy feltűzhetek rájuk majd más kisebb hajókat mint valami mutáns kardhal. )
Vintage Story PH szervere újra fut!
(#48796) Malibutomi válasza MasterDeeJay (#48795) üzenetére
Malibutomi
nagyúr
Space-el felszall mint minden mas hajo nekem
(#48797) MasterDeeJay válasza Malibutomi (#48796) üzenetére