Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    Eközben Brazíliában ... (videó)

    király ahogy villog a hátsó lámpa, és közelről látszik, ahogy pislog és nézelődik a pilóta :D

    Nah én megtankolva szuperlágy gumival 23-24-es időket megyek.
    Eső gumikkal (ami a BMW házi fejlesztése, tehát a legjobb eső gumik) 17-es időt. Nem tudom üresen hol lesz az alsó határ, 14-es idők lesznek talán.

    Azt elfelejtettem mondani, akit érdekel: az eső gumik optimális hőmérséklete 87°C, viszonylag jól tolerálják ha lehűlnek vagy túlmelegednek, és úgy lettek kifejlesztve, hogy elöl és hátul is kb egyenletesen kopjanak el, így hosszabb etapon is viszonylag konstans marad a balansz. Azt is fontosnak tartom kiemelni, hogy az eddigiektől eltérően ezek a gumik NEM vadiújan tapadnak a legjobban, egy kicsit koptatni kell őket a 100%-os tapadáshoz. Ez azt jelenti, hogy kb 6%-os kopásnál érik el a legnagyobb tapadást. Ebből következik, hogy időmérőn egymás után talán több mért kört is érdemes menni. Viszonylag gyorsan kopnak, de eléggé tűrhető a dolog, mert mint mondtam, a kopás kb egyenletes elöl-hátul. Kb. 38%-os kopásnál esik kicsit nagyobbat a tapadás, ezt ki kell tapasztalni mindenképpen hosszú etapon, hogyan változnak a köridők. Annyi biztos, hogy 50-60%-nál kezd használhatatlanná válni a gumi, és kb ettől a ponttól kezdve a tapadás rohamosan csökken, érthető hiszen már kezd kínosan kicsi lenni a barázdák mélysége. Azt ki kell tesztelni hosszú etapon, hogy mégis mikor hány kör után hogy tapad a gumi.

    ja és a pályán a rázókövek kicsit gyengébben tapadnak mint az aszfalt ...

Új hozzászólás Aktív témák