Hirdetés
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Itt az új LOGOUT!
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- 2024 őszi fórum peca
Új hozzászólás Aktív témák
-
t_a_m_a_s
őstag
válasz Mercutio_ #74300 üzenetére
Mivel apu üzemeltet, mindenki jobban jár, ha a kiválasztásban is részt vesz
Nálunk az asszony elvárásai ezek voltak: szép színe legyen, jól nézzen ki, szép legyen a kárpit, csajos legyen... Ezek figyelembe vételével meg ugye nem veszünk tizenéves használt vasatÚgyhogy ebből lett a szürke G astra, jó helyről, jó embertől
Holnap majd jól beletépünk...
-
Balinov
félisten
-
Real_Necro
veterán
-
t_a_m_a_s
őstag
válasz Freddy76 #74303 üzenetére
Az a baj, hogy innen tőlünk nagyot kell kerülni ha villamossal vagy metróval akar menni az ember. De Bp-en a kötöttpálya mindenképpen jó alternatívája a dugóban üldögélésnek. Itt csak busz van, az sem sűrűn.
Szignifikánsan drágább autózni, de Rácalmás-Dujv Külső, 10 perc kocsi vs. bő 1 óra (szűk 1,5 inkább) busz-helyijárat-séta, napjában kétszer. Nem kérdés, nincs napi 2,5-3 felesleges óránk erre... + gyerekek cingálása, +bevásárlás. Szomszédék ugyanezt egy kocsival tolják, kóvályognak mint fing a gatyában...
Holnap majd jól beletépünk...
-
Real_Necro
veterán
válasz t_a_m_a_s #74307 üzenetére
Szerencsére nekünk van kötött pálya, fél óránként jár a vonat, 27 perc alatt keletiben van. Onnan kapásból 2 metro... vasútállomáson meg kamerával megfigyelt parkoló is van.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
#31733248
törölt tag
válasz t_a_m_a_s #74307 üzenetére
Nekem is ez a bajom: nálunk, a város szélén csak a busz opció. Tömegközlekedéssel 1 óra alatt érek be a Belvárosba (20 km), kocsival jellemzően 40-60 perc alatt (ha nem tudom elkerülni a dugót, akkor kereken 1 órás az utazás). Robogóval meg dugóban is csak 25 perc. Átlagosan napi másfél órát spórolok így.
(#74308) Real_Necro
Néztem a vonatos lehetőséget is, de az is lassú. Sok az átszállással és a várakozással eltöltött idő és az állomásig is el kell jutni...
[ Szerkesztve ]
-
spanyoll
addikt
válasz Mercutio_ #74300 üzenetére
Lehet. De még mindig jobbnak ítélem meg mint az itthonit, no meg ha zsebbe kell nyúlni nem mindegy, hogy mennyire mély.
Esküvő még 8 hónap, utána egy év kell gyűjteni. 20 hónap alatt azért sok víz lefolyik még a Dunán, addig ki tudja mi lesz; maradunk vagy sem. Egy biztos: mostanában nagyon erre hajlunk."Super perfundo on the early eve of your day."
-
gorgo
őstag
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Lassú Víz
őstag
válasz Real_Necro #74284 üzenetére
Pont időben, egy kis ajándék a Totalcartól.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Mercutio_
félisten
válasz t_a_m_a_s #74317 üzenetére
Jah, akkoriban még tudott kocsitmosni IS (YTAlert)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
-
Balinov
félisten
válasz Mercutio_ #74320 üzenetére
PING!
Merci: az a Fuerteventura-s ajanlat gombokert van tenyleg (nameg imadom a vulkanokat is) ennyibol Anyumnak nem volt meg a Pozsony-Dublin Ryanair returjegy kisboronddel, repteri transzferrel...El is mennek, de se sok szabi nem marad, nagyszulo (apos) is jon azidotajt, nameg kedden repulunk 1 hetre Alicanteba/Torreviejaba.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
gorgo
őstag
Hú, srácok, "érdekes" helyzetbe kerültem. A cég ahol dolgozom, egy a háromból, ami egy tulajdonos kezében van. Hogy aláírási jogom legyen a másik cégben is, ezért nemrég megváltoztatták a szerződésemet, és 4 órában egyik 4-ben a másik cég alkalmaz, ennek megfeleően a fizum 50/50 megoszlik.
Na ezt osztódás utáni első hónapban többé-kevésbé le is reagálták, minimális 5-10 K túlfizettek, ez akár lehet korrekt is, nem vagoyk könyvelő.
Nade most, most nagyot rögögtem: egyik hely adott 8 óra után, másik 4 óra után fizut, azaz 150%-ot kaptam . Azaz a könyvelő(k) nagyon nem figyelt(ek). Ugyanakkor egyszer csak ki fog derülni, észreveszik, és én meg pláne érszrevettem, kevéssé életszerű azt mondani, hogy nem is vettem észre...Ti megjátszanátok, hogy nem szóltok, hátha nem derül ki? Fél éve sem vagyok a cégnél, ráadásul nem akarom, hogy ilyen miatt valami gebasz legyen, örülök, hogy egyenesbe kerültem. Az idei év baromi rázós volt...
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
gorgo
őstag
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Mercutio_
félisten
Az is lehet, hogy így tesztelnek...max viccesen jegyezd meg, hogy "ha a főnökség ennyire elégedett a munkáddal, akkor semmi gond, csak legyen írásba foglalva"
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Real_Necro
veterán
RIP Stan Lee
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
gorgo
őstag
Igazából csak amolyan kíváncsiskodó kérdés akart lenni, nem ettől tettem függővé hogy mit lépek.
Poénosan de szóltam már a cégnél...
Amúgy nem hiszem hogy tesztelnének, szimplán benézte aki bérszámfejtett.[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Real_Necro #74328 üzenetére
RIP . Vajon így mi lesz a Marvel filmek/sorozatok sorsa?
És ha már sorozat, ezt most fejeztem be. Akinek bejönnek a Michel Gondry filmek, videóklippek (a legtöbb Björk videóklipp is az ő munkája), annak nagyon ajánlom... ennek örömére újra kell nézzem a másik Michel Gondry + Jim Carrey filmet is, emlékeim szerint szintén nagyon jó volt. Imdb pontot kivételesen nem kell nézni, nagyon megosztó sorozat, ahogy elnéztem az emberek vagy imádják vagy utálják, aki nincs szokva Gondry stílusához, annak tényleg fura lehet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
spanyoll
addikt
Nem emlékszem már kinek van / volt innen mx5-e, de az legyen már olyan kedves és írjon rám
meg beszéljen le"Super perfundo on the early eve of your day."
-
spanyoll
addikt
válasz Freddy76 #74332 üzenetére
Ez az egyik dolog ami eszembe jutott. A másik, hogy olyan kurvára egyhangú közlekedni a golffal, hogy az valami rettenetes. Az rx5 meg azért egészen elérhető áron már megkapható, aztán egyik hülye haverom elültette a fülembe a bogarat most. Nagyon nem létszükséglet, de "háméne" alapon elgondolkoztam. Majd ha 2-3 év múlva venni kell valami böszöm egyterűt gyerek miatt akkor azért csak örülnék, ha maradna egy játszós apának.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
rbalint88
addikt
válasz spanyoll #74333 üzenetére
Ha nincs ra alhangon ket millad, akkor felejtsd el. Annyiert tudsz venni eleg jo nb-t, ami alatta van, az tobbe lesz a vegen sajnos. Mivel te nem vagy tul colos, elfersz benne, de azzal kb a fotostaska (fektetve) es ket ing a max motyo, amit tudaz vinni. Mokas auto amugy, de en nem voltam tole annyira elajulva (stock nb 1.6), kulonosebben nem eros, kanyarban dol is, de teny, hogy vicceset lehet vele autozni. Azon kivul, hogy egy 156-ot nem lehet eltenni keresztbe, ugyanolyan jot (es gyorsabbat) lehet vele autozni, mint egy mx5-tel, de cserebe abban elfer negy ember es nemi csomag is. Arra se beszellek ra, csak megvilagitanam, hogy a dugoban ulni pont ugyanolyan szopas barmiben (automataban kicsit kevesbe), iggggazan jot autozni meg nagyon ritkan tudsz, akkor is zabszemmel a seggben teszed a traffix meg a vasarnapi autosok miatt. Szoval az mx5 az ev 365 napjan nagyon keves pluszt tud adni egy sportos kompakton felul nagyon sok kompromisszumert cserebe.
-
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #74335 üzenetére
Én ezzel nem annyira értek egyet. Trafit bármivel be lehet szívni... és még csak nagyon teperni se kell, hogy túllépd a sebességet. Az meg hogy mit ad egy kabrió egy kompakttal szemben, közlekedés terén, szerintem megint nem egy kaszt. Más érzés az egész, kanyartartás és a súlyeloszlás is totál más, nem is lehet összevetni őket.
Csomagtartó se ennyire kicsi emlékeim szerint, nekem nagyobb van, de pl nálam befér két nagyméretű kézipoggyász, meg két fotós táska... tegnap pl vittem két vakut, hozzá állványt, 55cm-es beaut disht meg még egy rakás kacatot és az is elfért... -
rbalint88
addikt
Az Z4 _sokkal_ nagyobb auto. Eleve, elfer benne egy 185+ cmes humanoid a kormany mogott
A fedel nelkuliseg tenyleg mas elmeny, de futomuben egy ugyes kompakt nagyon kozel van egy szeria mx5-hoz. Elmenyben is, tempoban is. Mondjuk a golf7gti nagy csalodas volt, kibbbbaszott gyors, de semmi elmenyt nem ad, full steril. Amikor meg mar jonne nemi izgalom, akkora a tempo, hogy ott nem jo eldobni. -
Real_Necro
veterán
-
spanyoll
addikt
válasz rbalint88 #74335 üzenetére
Nem létszükséglet az mx5, de árban szimpatikusnak hallottam (nem kettőért, hanem inkább másfélért), a hátsókerék + cabrio kombó meg szintén szimpatikus lenne.
Addig oké amúgy, hogy a dugóban egyre megy, mi van a segged alatt, ha kényelmes az ülés, de ha arra vennék kocsit akkor prius új kiadás, auto váltó, 40kmph vagy mennyi alatt elektromosan megy, aztán azzal ellennék a reggeli dugóban.
Azért gondoltam valamire, ami játszós, mert amikor néhanapján lehet kocsikázni, akkor azért jó lenne ha lenne.
Örülnék én sok más egyébnek is, de mind horror ehhez képest sajna.@necro: Jó, hát szeretni én is egy ferrari testarossat de az még arrébb van, majd én is 40-re szedem össze rá
[ Szerkesztve ]
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Mercutio_
félisten
válasz rbalint88 #74335 üzenetére
Ha az mx5-re is annyit locsolsz mint egy alap 156-ra az is több élményt ad, de már a gyári 1.8-as motor+sperdifi is. És a Dunakanyar, Dobogókő, Mátra irányokon nagyon oda se kell lépni, hogy vigyorogj csak simán napszemüveg, baseball sapi
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Lassú Víz
őstag
válasz spanyoll #74340 üzenetére
Játszósnak Arial Atom
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
#31733248
törölt tag
válasz spanyoll #74340 üzenetére
Ami most nagyon hiányzik az autóiparból, az az olcsó, kis tömegű, közvetlen, szívómotoros méregzsák, kb. a régi GTI-kategória. Az már kis sebességnél is komolyabb élményt adott, nem volt olyan irtó steril, mint a mai kocsik. De az is az igazsághoz tartozik, hogy azért nem is mentek úgy, mint ahogyan manapság elvárható.
-
Studi
addikt
válasz #31733248 #74343 üzenetére
Kivételesen egyetértek. A 85LE/820kg öregswiftet még mindig nagyobb élmény vezetni, mint egy csomó mai autót. Igaz, halálközeli, de élmény.
Viccet félretéve: a sok LE nem tudja pótolni az alacsony súlypontot, és a kis tömeget. A mai "sportautók"ban a haladást tényleg nagy tempónál érzed csak meg, büntetendően nagy tempónál. Nagyok is, szélesek is, sterilek is, nem hoz akkora élményt felfűzni egy szerpentint velük, mint egy öreg hot hatch-el.
-
Real_Necro
veterán
válasz Freddy76 #74347 üzenetére
Felfelé is termelte az adrenalint azzal, hogy sikerül elérni a tetejét vagy sem... bár az inkább a skoda volt nekünk.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
m3ss
veterán
(#74335) rbalint88 hol ad olyan elmenyt egy kompakt vagy egy 156? sztem nagyon tavol allsz az igazsagtol. keveset vezetted azt a miatat, es nem is verethetted neki sztem nem kell ahhoz nagy teljesitmeny hogy hataron tapadast veszitsen a kocsi amugy, kicsit tovabbtekered a kormanyt kanyarban es gaz nelkul is lehet elvezni a jo sulyelosztast, konnyu autot stb.
amugy teny h az alap futomu eleg billegos es az 1.6 motor nem tul eros. ezert kell nb sportiveot venni. 2 millaert alaphangon? inkabb az a felso hatara a sportive-nak. es annyiert mar csodalatosat fogsz kapni. 1.5-ert adta el ismerosom most a patika allapotu 100e km alatti 1.6-jat, klima, hardtop minden.
amugy pl euroringen egy 1.8 stock miata jobb idot megy mint a 3.0 gtv-m tudott astra kupas autoversenyzo ment az alfaval..
es ertekvesztes?alfa vagy egy hatchback 5 ev mulva semmit se fog erni, a most vasarolt miatan meg alig fog bukni barmit is 5 ev alatt. es a szervizelesi koltsegek se lesznek hasonlok..https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Fotonhámozó
senior tag
válasz spanyoll #74340 üzenetére
Elnézést, hogy csak úgy közbeszólok, közelmúltban voltam hasonló dilemmában, csak én egy napi használós Clio 1.2 full fapad és egy garázskirálynő Clio Williams közé szerettem volna egy köztes autót, ami alapból mókagépnek kell, de azért el lehet vele járni bevásárolni, munkában is meg lehet vele jelenni és 4 üléses esetén akár még családdal kirándulni is. 4 kinézett autótípus volt: MX5 (lehetőleg a 10th Anniversary), Toyota MR2, Renault Twingo RS, Suzuki Swift II Sport. Előbbi kettő mellett főleg a tetőnélküliség szólt, viszont nekem az MX-5 (a Clio Williams-szel szemben) nem hozta azt a "WOW" érzést, nem tudta volna kompenzálni azt a sok kompromisszumot, amit a 2 ülés + tetőnélküliség okozott volna, rohadásra is hajlamos és mindenképp az erősebb motorral, torsennel szerelt változat érdekelt. Ebből jó állapotú idehaza nem sok van, külföldi behozatal lett volna. Időközben itthon szinte divatkocsivá vált a típus, a szememben egyre inkább veszített a varázsából, ezért inkább letettem róla. MR2-je van ismerősömnek, sok szempontból tetszik, de az olajfogyasztásos gondja (és az MX-5 esetén is fennálló túl sok kompromisszum miatt inkább) erről is letettem. A Swift II Sport elég racionális (már ha tök felesleges autóvásárlásnál lehet ilyenről beszélni) döntés lett volna, de idehaza a jó példányok még (szerintem irreálisan) drágák, tehát maradt volna a külföldi beszerzés. Autób*zi ismerőseimet jó ideje zaklattam, hogy ha tudnak / láttak a fenti 4 (később már csak 2) típus közül eladót, szóljanak. Végül ismerős ismerőse segítségével lett Németországból behozva egy valóban keveset (60k km) futott, 8 éves, nagyon jó állapotú Twingo RS. Ülésfűtést és napfénytetőt leszámítva fullos felszereltségű. Belül meglepően tágas és kényelmes. A gyári Sport futómű a magyar utakon is teljesen vállalható (a Cup-ról nem tudok nyilatkozni). Megosztó a típus, de erre azt tudom mondani, hogy meg kell nézni élőben, nagyon mokány kis gép, ha valakiben van előítélet a típussal szemben, garantálom, hogy egy próbakör alatt teljesen eloszlik belőle. Ha a márka miatt húzza valaki a száját, arra annyit tudok mondani, hogy ez a 4. Renault-m, nem véletlenül. A TRS hozza a régi hot hatch-csek jó tömeg / LE arányát, a motor igaz csak 1,6-os, de jól mozgatja a kasztnit, kimondottan pörgős, egyenletes a nyomatékleadása, nem kell "meghalós" sebességgel menni vele ahhoz, hogy sebességérzete legyen az embernek. A futóműve a Renault Sport modellekre jellemzően zseniális. Ez a kocsi valóban a vezetési élményről, városi és szerpentines huligánkodásról szól (gyakran megyek vele Zagyvaróna - Cered, Kazár, Sámsonháza stb. utakon). Totalcarosok közül többen is tesztelték a TRS-t, a Vályi, Andróczi és Csikós oda-vissza van/volt tőle. Azért írtam mindezt, hogy ezt is figyelembe veheted, ára állapottól, felszereltségtől függően 1,3 (németektől behozott 130k km körül futásteljesítménnyel) - 2,6 misi között mozog. Utóbbi már a Twingo II ráncfelvarrott változata, 30-40E km-rel. Igazán jó kis mókagép, csak ajánlani tudom.
[ Szerkesztve ]
A farkas imádott olvasni, zabálta a könyveket. Ezért ette meg a nagy i-t és a piros k-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen