Hát hallod, én nem látom ráírva, pedig megnéztem
It still works!
Hát hallod, én nem látom ráírva, pedig megnéztem
It still works!
Szerintem arra célzott, hogy elírtad a Milkát.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Múltkor párommal azon agyaltunk, mi lehetett az oka, hogy a Hell energiaitalt gyártó cég pont Forró településre költözött?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Nekem még akkor sem tűnt fel, mikor kihangsúlyozta, hogy "mikla"
It still works!
Ha vigasztal, van akinek az sem tűnik fel, hogy egy váltó automata vagy manuális, ezért végigmegy Pesttől Pécsig 1-esben.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
És a kuplung? Vagy bedarálta egyesbe és annyi? Ennyire nem lehet hülye. Vagy de.
@t_a_m_a_s: A kalocsai paprikaőrlemény, ami tartalmaz, spanyololszágban, bulgáriában és kínában termesztett paprikát sem semmi...
[ Szerkesztve ]
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
Nem Mercedest, hanem Ladát, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.
A vicces az, hogy a 2008-as "hírre" elő lehet rántani egy 2005-ös helyreigazítást.
Vagy de.
Mondjuk a múltkor én is olyan kurva fáradt voltam, hogy kuplung nélkül vettem ki sebességből a kocsit. Igaz már állt, így nem lett belőle komolyabb baj, de gondolom a váltónak azért nem tett jót.
(#59258) Studi
Vissza a jövőbe gyááá!
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Semmi baja nem lesz tole. Sot, ha ugyes vagy, kuplung nelkul valtani is lehet es attol se lesz baja. Sebessegbol kivenni mar tobbszor sikerult menet kozben
Az elindulás az nagyon kemény, és brutális próbatétel, de ha már gurul az autó, akkor végig lehet váltogatni egy kis odafigyeléssel reccsenés, és komolyabb károsodás nélkül. Persze ha állandóan így jársz, az nem tesz jót a szinkrongyűrűknek, de ha szakad a bowden, és nem túl sok elindulással nagy távot meg tudnál tenni, akkor lehet, hogy érdemes nekivágni a tréler helyett.
Álló helyzetben pedig gyakorlatilag semmit nem számít.
Ilyet én porsche ról tudok, 3 asban ment vele a csávó itt magyarországon kegyetlen sokat, meg is ölte az egészet, az is autómatából ült át
It still works!
Csak helyeselni tudok az előttem szólóknak, semmi baja nem lesz az autónak, és ha lassú az egyes fogozatod eléggé, akkor be is lehet tenni minimális károsodással, csak figyelni kell a fordulatra nagyon az utánna történő váltásnál
It still works!
...és Studi:
Így jobban belegondolva inkább 1-be tettem (és nem kivettem belőle), de akkor ezek szerint ez sem para.
A TC egyébként nagyon dicsérte az Aveo váltóját, bár emlékeim szerint ez leginkább a váltás komfortérzetének szólt.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Lehet benne valami. Egy cimbora elmondása szerint az édesanyja egy Astra G-vel jellemzően nem kuplungolt és 3-4 évig láttam is közlekedni azzal az autóval.
Nézzétek el nekem az autókkal kapcsolatos tudatlanságomat, de nincs autóm és nem is érdekelnek igazán. Ha zavarok, azt is jelezzétek és átmegyek olvasóba, ahogy eddig is tettem.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
Még a végén dicsérni kezdjük a 353-as Wartburgot, mert ott sem kellett kuplungolni, csak induláskor
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
TZ4K-n biza kell kuplungolni... előbb tanultam meg azt vezetni mint biciklizni.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
én azzal még sosem mentem Egy Shennu 254 esem van
8 éves korom óta vezetem
És 3 évesen
vezettem kormányoztam apám MTZ ét azóta is imádom a traktorokat
It still works!
Ha jól emlékszem ennek a trakinak a fogyasztása 4 óra?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
jaja nem túl fogyasztás barát
It still works!
A rángatózások és a fejek alapján kakkenmakken úr még mindig nem veti meg a kábszit. De legalább még mindig jó a zenéje.
(a hangminőségért a hangmérnök nevében én kérek elnézést, mert nem éppen az igazi ahogy nézem hallgatom)
Mod: itt talán egy fokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
"Super perfundo on the early eve of your day."
Na, kicsit nem figyelünk és máris spontán redneck buli indul?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Erről Guetta feje jut eszembe...
Szerk.:
Ó és ezt volt idén is ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
a kábszi rossz, ééétem? mondjuk ezt a "szakmát" máshogy nem is nagyon lehet csinálni, mivel a közönség is be van mindenezve, nekik is fel kell venni a ritmust
Mennyi jó bőr van már ott! Kár, hogy ilyen hulladék zenét hallgatnak.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
A zene is hulladék meg Guetta is...
Holnap majd jól beletépünk...
Volt valakinek itt egy jó turbó-javító/felújító ismerőse... Kellene egy.
Keresd Freddyt, ő talált valami jó szakit, aki meggyógyította a Passatot!
Nofene... csak nem a mondi?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Jah. Reggel beültem a kocsiba, és mindenféle előjel nélkül fordulatszám függően pár pillanat késéssel olyan "szép" sikító mellékhangja lett a turbónak, hogy ihaj. Ha ezt is megcsináltatom akkor tényleg minden főalkatrész rendben lesz a kocsin. Bár nem rég azt tanácsolták, nézzem meg, nem egy cső lazult-e le valahol.
Most van benne 235e, de lassabban mennek majd bele a km-ek, mert hamarosan veszek egy nagyrobogót. Egymagamnak az jobb, meg amúgy is már 4 éve nem motoroztam.
[ Szerkesztve ]
Durva... ha nem titok, mennyibe fájt eddig összesen a javítás? Kezdek kicsit tartani tőle, hogy nagyon költséges lesz nekem egy ilyen autó...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Az ő munkásságát nem ismerem, de bízok az ítélőképességedben.
Ezek a csajok viszont elgondolkoztattak. Lehet, hogy be kéne szereznem valami szintetikus cumót, aztán elmenni egy maidenees pólóban egy ilyen fesztre jól becsajozni.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Nézd, mielőtt megvettem tudtam, hogy kéttömegű csere kell. Az mellé kuplung, illetve vezérlés, mert ugye kétszázpárezerrel vettem. Ez így 300e volt mindennnel (olajcserével is) együtt. Aztán most a szervizben turbócső illetve a befecskendezőszelepek cseréje, olajcsere, computeres vizsgálat, ez így még egy 80-as. Szóval legyen 400e. De ebből az első 300e ft-tal tisztában voltam, illetve te 5 évvel fiatalabb kocsikat nézel (bár ezek azokban is tönkremehetnek, de kisebb eséllyel).
Ellenben tudom, hogy ezek nálam ki lettek cserélve, számla van róluk, eladáskor majd nem jön rosszul. Elég bonyolult kocsi egy benzines G Astrához képest, ennek megfelelő a javítása is.
Ennyi volt, ezek kívül 2 izzócsere. Illetve a beletankolt 2100 liter gázolaj.
Pedig ehhez nem kell gépészmérnöknek vagy autószerelőnek lenni, hogy lásd, mennyivel összetettebb egy ilyen Mondeo, mint az Astrád. Sajnos ezt is magával hozta a fejlődés.
Nem hiába a az általános vélekedés, hogy amit megtakarítasz az üzemanyagon, azt a szervizben fogod ott hagyni cserébe.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Nagyobb gumi, nagyobb fék, nagyobb minden kopóalkatrész... És akkor az értékvesztésről még nem is beszéltünk. Anyagilag sehogy nem éri meg újabb, nagyobb kocsit venni.
És a közvetlen befecskendezéses turbós benzinesek szépen zárkóznak fel a diesel motorok mellé, ami a szerviz költséget illeti.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
na ja, ezekről ne is beszéljünk, mert már le is hagyták az első szériás 4-es mondeo javítási költségeit.
ez az a kocsi, amit fent tudok tartani, mindenféle gondot azonnal orvosolni. egy kicsit újabb még belefér, de múlt héten voltam egy Renault szalonban (faterék Dustert akarnak), beültem egy új dízel Talizmánba, 12M, de nem volt jobb, csak újabb mint a mondi.
két gyerekkel, évi 30-35e km-rel ennél rosszabbat sem akarok.
[ Szerkesztve ]
Ja így már oké, bár kíváncsi leszek a turboval mi lesz. Astrához meg alapból nem hasonlítom, értelme sincs (Fizik)...
Turbo benzines meg jha, Lassú Víz leírta... ezért is lesz dízel a családban, igaz én csak olyan 15-18ekm-t fogok vele kezdetben menni évente...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Remélem csak egy bilincs engedett el. Nagyon jó autók amúgy, ebben a kategóriában még egy olcsón szerelhető és megbízható modellek.
Nekem meg szívóbenzin lesz legközelebb is. Már ha gyártanak még olyat, mire cserés lesz a dévó
2.3-as Mazda 6-om volt, abból egy 2006-os évjáratú 2.0 benzines nagyon jó vétel.
Erre írná vki az autós topikokban: "hogyha még nem rohadt szét".
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Hát ja, ezerszer inkább egy 2-2,3 szívó benya mint egy 1,4 turbós pöcsköszörű... Jók azok újonnan, mennek is, csak a fax tudja mi jön elő, ha megvesz az ember egy 5-6 éves, 250-300-ról 130-ra visszatekert 1,4 TSI octaviát.
Holnap majd jól beletépünk...
Ja igen, azt meg kell nézni. De 50e az üreg + alvázvédelem, és a lemezmunka még mindig olcsóbb és nem annyira akut gond mint egy turbó-baj.
no, de nem akartam elvinni a topikot autós irányba így péntek délelőtt.
[ Szerkesztve ]
Vesz a fene, 2.0-nál alább nem adom.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Csak lesz valami hároméves Vitara jópénzé. Tudom, nem egy szépség, de a szőlőbe koszolni csillagfotó alatt ponjó.