Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- Torda: Így lehet fillérekből prémium okosotthon rendszert építeni 2025-ben
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- --HARDCORE--: Hogyan adjuk meg a Foxpost címünket hatékonyan?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
-
gaborbol
őstag
válasz
Viszlát
#55284
üzenetére
En most vettem egy Canon fotonyomtatot itthonra (igaz csak $180), de szinten jott a pofareses, hogy nem tud 5 Ghz-et 2016-ban. Valoszinu nekem is kell egy WiFi to USB dongle hozza mondjuk $20 dollar nem a vilag vege, csak meglepett a par dollar sohersag.
HP wireless nyomtatoval ugyfeleink is szivnak par helyen, elmegy aludni es soha nem ebred fel

A vicc az az, hogy a HP firmware update amit kiadtak a javitasra nem javitja, de legalabb kikapcsolni meg mindig nem lehet a funkciot
-
-
válasz
bobsys
#55291
üzenetére
NEkem valami Epson van otthon (illetve az asszonyé, ő vette és ő használja, csak persze az enyém volt a megtiszteltetés, hogy beállítsam. Eddig kétszer konfiguráltam be, hálózatváltozáskor újra kellett.
Az elején beállítani szívás, de ha már be van állítva, akkor jól működik. -
parandroid
félisten
válasz
bobsys
#55291
üzenetére
True dat. Két wifis nyomtató van itthon, általában működnek, aztán néha nem. de olyankor is általában csak egy-egy gépről nem. Amúgy az egész hálózatom egy katasztrófa, általában látják egymást a gépek, aztán néha rájuk jön, hogy nem, olyankor sem újraindítás, sem semmi nem segít, pár nap múlva majd jó lesz magától. Utoljára WinXP alatt tudtam stabilan működő hálózatot csinálni, Win7 alatt már voltak fura dolgok, de még elment, de az is tény, hogy a Win10 megint jobb ebből a szempontból, mint a 8 volt. Gondolom a nyomtatóknak ugyanez a baja, akármi is van emögött...
p
-
Viszlát
addikt
válasz
bobsys
#55291
üzenetére
Nekem egy kis Canon van itthon, az siman felebred keszenletbol ha feladat van, lassan ket eve, hogy beallitottam es azota nem kellett vele bajlodni. Lehet csak mak, de a HP-t mindig is ruhelltem. Viszont most mar legalabb usb kabelt adnak alapbol, jo 10 eve mikor utoljara vettem toluk nyomtatot, nem kis meglepetes volt, hogy vissza kellett menjek a boltba kabelt venni.
-
Viszlát
addikt
válasz
fokukac
#55285
üzenetére
Ehhehe.
Vegulis nem lenne ez gaz, ha egy 30 fontos alap vacakrol lenne szo, de majdnem 300 volt, small business kategoria. Plusz nincs rajta ethernet csatlakozo. Vicc. Vegul megoldottam usb - > router megosztassal, de leginkabb az idegesit, hogy miert akkor hivnak segiteni amikor nem mukodik a megvasarolt cucc, miert nem lehet kerdezni vasarlas elott, ha egyszer nem ertenek hozza...
-
lenox
veterán
válasz
concret_hp
#55280
üzenetére
Gondolom nem arra okitanak, hogy te is ilyet irj, szoval arra erdemes koncentralni, amit szeretnenek, hogy atmenjen. Hibat amugy mindig konnyu talalni, en ezen nem akadnek fent. Az, hogy igy kiraktad a forumra a kodreszletet az halalfejes hibanak szamit, ezzel vigyazni kene, rendes helyen ezert kirugas es per jar. Azt is figyelembe vennem, hogy ez milyen ajanlolevel, ha legkozelebb keresel munkat, ki venne fel valakit aki kipostolja a kodot, es irja a munkatarsakrol hogy hulyek. Mondjuk ez gondolom azert van, mert az elejen jarsz meg. Szoval szerintem arra a reszere figyelj, ami hasznos, ami meg nem jo arrol mutass nekik jo peldat, hatha veszik a lapot.
-
tildy
nagyúr
válasz
concret_hp
#55280
üzenetére
Yay. Atyaeg hogy nez ki, mintha valami junior programozo irta volna.
Es hogy irnak tesztet hozza? -
Viszlát
addikt
Zsir uj HP nyomtato es csak 2.4 GHz-es wifit tud. Biztosan nekem magasak az elvarasaim...
-
válasz
concret_hp
#55280
üzenetére
Nekem fogalmam sincs, miről van szó, de hát én csak egy közgizda vagyok, nem értek semmihez.
Szóval Leninnek igaza volt, tanulni, tanulni, tanulni...
Más téma: Hova mentek Lanzarotén? Mi 9-én megyünk, de szállás még nincs. Még nem tudom azt se, hogy melyik felén nézzek keleten, vagy délen? azt tudom, hogy az északi fele túl szeles.
Most lesz egy kis időm, nézek majd szállást és autót is. -
EQMontoya
veterán
válasz
concret_hp
#55280
üzenetére
Miért nem mész dolgozni egy értelmes céghez ahelyett, hogy ilyen hülyeségekkel kell foglalkoznod?
-
concret_hp
addikt
azt hiszem az abszurditás egy új szintjét ütöttem meg

tréningelnek, hogy megüssem a megfelelő szintet ugyebár...
amaz felvetésemre, hogy a refaktorálás úgy látom elmaradt, puszta értetlenkedéssel találkozom. a kódot egy lead analyst írta.extra adalék: a quarternél sikerült kitalálni, hogy jó ötlet lenne egy int típus közé szorítani, az évszámnál valamiért a stringet találták a legvonzóbbnak

mindeközben az IT infrastruktura is olyan szinten áll, hogy a 4. noti van nálam és ez is szar.
Bleki-i magasságokba fogok jutni nem sokára úgy érzem.
[ Módosította: philoxenia ]
-
lenox
veterán
válasz
BlacKSouL
#55275
üzenetére
En is neztem videot:
https://www.youtube.com/watch?v=Ep3k2Vvg0Gc
Azert ezek nekem tulnyomoreszt bejonnek, meg ha van is otletem, hogy melyiket hogy csinalnam
-
BlacKSouL
addikt
Azon gondolkodtam így a videót elnézve, hogy vajon majd amikor az ítélet után viszik át valami általam is finanszírozott lakhelyre, akkor is ilyen finoman bánnak majd vele?
-
tildy
nagyúr
Erre irtam, hogy valoban pontatlanul fogalmaztam ( ahogy a nemeteknel is lehet itteni visa/ mastercarddal fizetni... Nehol. Ennek ellenere a legtobb helyen nekem nem fogadtak el, hiaba volt debit kartya, mehettem penzt felvenni).
Mostanaban amugy kotekedos hangulatodban vagy? Mintha conret-ot is osztottad volna
-
NoLF
veterán
Latom nem sikerult ertelmezni

Tudom, hogy sok helyen nem megy. De nalunk pl igen, meg az osszes eddigi etteremben/barban, ahol eddig meloztam idekint. Erre talaltam kicsit furanak azt a valaszt, hogy lehet.
Nem lehet, hanem ketmillio szazalek, hiszen fentebb emlitettem, hogy napi szinten tortenik. Velem.
-
-
gaborbol
őstag
válasz
concret_hp
#55256
üzenetére
Exfelesegem jart igy amikor nyaralni jott vissza az USA-ba. Foglalasnal nem volt gond, de amikor a kolcsonzo ra akarta terhelni a depositot, negyen nem tudtak eloszedni egy olyan kartyat amit elfogadtak volna, mert csak credit kartyat fogadtak el.
-
bobsys
veterán
válasz
concret_hp
#55267
üzenetére
van egy ilyen uj dolog amit megprobalhatsz, ugy hivjak, hogy e-mail

-
-
Ez ilyen amerikai dolog, ott így hívják.
Ott is credit card-nak kellett választani, de attól még elfogadták a Mastercardot, pedig sose volt credit.
Az az igazság, hogy ez egy technikai kérdés, az elfogadó egyedül a kártya típusát látja, és azt, hogy rá tudja-e terhelni a depozitot. Az, hogy áll-e mögötte hitelkeret, az csak a kibocsátó bank és a kártyatulajdonos biznisze... -
BlacKSouL
addikt
válasz
fokukac
#55260
üzenetére
Illetve olyan előfordulhat, mint pl. velünk anno. Hogy cég rendelte a kocsit, Genf, reptér átvétel, Zürich reptér leadás. Elvileg csak a papírt kellett volna odaadni, meg aláírni meg személyigazolvány/jogsi másolat, és kész. De a reptér alagsorában vagy pincéjében székelő bérlőcég számítógépes hálózata összeomlott, így kellett először kettőnknek, majd egy óra alatt kb. már 30-unknak ott várakozni, miközben a derék munkatársak csak szorrizni tudtak kb. 2 percenként
Aztán 1 óra késéssel mehetett az ügyintézés.
Az mondjuk fura élmény volt, hogy kiszállva a repülőgép ajtóból, az első kb. 50-60 svájci akivel találkoztunk fekete volt. Kivétel nélkül mindenki. Ami nem baj, csak többször megnéztük a kiírásokat, hogy Mogadishuban vagy Genfben szálltunk-e le
Hazafelé Zürichben már csak 20 percet kellett várnunk, mit ad isten a számítógépes rendszer összeomlása miatt (amúgy folyamatosan Svájcról beszélünk, és a nagy autókölcsönzők egyikéről...) És végül a checkin time utolsó 3 percében kellett keresztülrohanni az alagsori parkolótól az egész reptéren a kapuig. Sikerült.Mindez egy francia cégnél történő tárgyalás miatt

-
válasz
concret_hp
#55256
üzenetére
odamész, odaadod a kártyádat, zárolják a depozitot, viszed az autót. Értelemszerűen csak akkor működik, ha a napi limited nagyobb, mint a depozit.
Dombornyomott kártyát el kell, hogy fogadjanak, attól függetlenül, hogy debit, vagy kredit, tök mindegy.
A prepaid kártyát nem tudom európai környezetben értelmezni.Amikor visszaviszed, elvileg feloldják a zárolást, illetve levonják a tényleges díjat. Ez eltarthat egy darabig, mármint amíg visszakerül az összeg a számládra, bankfüggő.
-
bobsys
veterán
válasz
Viszlát
#55255
üzenetére
Szerencsere nem szorulunk segelyre, de tenyleg a food stampet is kartyan kapjak az emberek es belegondolva elegge mennek a penzzel feltoltos kartyak.
Kartyalopas nekunk meg csak belfoldon volt es probaltak vele vasarolni vagy USAban vagy kulfoldon, legutobb pont valami UK charge volt $600+ ertekben. Nekem csak jo tapasztalataim voltak, mindegyik esetben toroltek a tranzakciokat meg ugyis, hogy csak pending charge volt. Ceges AMEX csere kartya masnap (Fedex overnight) mar a kezemben volt, a szemelyes kartyaknal se kellett tobb mint 2 nap, hogy megjojjenek.
Jo softwareket hasznalnak, a ceges kartyat leszamitva hamarabb hivott a kartyakibocsato mint, hogy en eszrevegyem (minden este egyebkent megnezem az aznapi chargeokat, irok minden koltest). -
NoLF
veterán
válasz
concret_hp
#55256
üzenetére
Megmondod nekem, miert nem hivod fol azt a szajbavert autokolcsonzot?
-
concret_hp
addikt
autóbérlésnél a depozitot akkor szokták kérni amikor felveszem az autót? vagy ha kifizetem neten át, akkor rárakja azt is egyből? utóbbi esetben ugye ~1 hónapig lockolva van a lém, de legalább tuti, hoyg ki tudom fizetni.
ugyanis mindenhol azt írja, hogy KP-val meg prepaid kártyával nem lehetfizetni és amúgy meg nem dombornyomottal sem. namost van kp-nk, egy dombornyomott prepaid + 2 nem dombornyomott sima bankkártya, amikkel elvileg lehet neten is fizetni. (neten át szinte biztos ki tudom fizetni a bérlést, de ha a depozitot ott helyben kéne lehúzniuk valamiről és az nem megy, akkor nem tudom mi van
) -
Viszlát
addikt
válasz
bobsys
#55254
üzenetére
Hja csak ezek mind debit vagy credit accountokhoz tartozo kartyak, nem ezekre gondoltam. Allami szferaban peldaul bizonyos segelyeket top up kartyan kapsz meg, amihez nem tartozik account, csak mindig feltoltik adott osszeggel amit aztan bizonyos helyeken el tudsz vasarolni. Reward eseten sem a debit vagy credit kartyak a problemasak mert ezeknel csak egy hozzakapcsolt termek a jutalmazasi rendszer hanem az account nelkuli reward kartyak ahol nincs account, hanem magan a kartyan taroljak az egyenleget.
Persze, lerendezik, csak mennyi ennek az atfutasi ideje? Eleg gaz helyzetek tudnak azert ebbol kialakulni, foleg ha kulfoldon vagy.
-
bobsys
veterán
válasz
Viszlát
#55253
üzenetére
Az elmult evben az osszes kartyamat lecsereltek chipesre, amex, mastercard, reward kartya, mindegyiket. Nem vagyok benne biztos, de ha jol emlekszem akkor elkezdtek bevezetni, hogyha a kereskedo nem chip tranzakciot csinal hanem lehuzza a kartyat akkor fraudelent tranzakcional a bolt allja a veszteseget.
Kartyabirtokosnak szerintem teljesen mindegy. Eddig akarhanyszor nyultak le a kartyainkat mindig szo nelkul toroltek a tranzakciokat es kuldtek az uj kartyat.
-
Viszlát
addikt
válasz
bobsys
#55237
üzenetére
Amiota Europaban non-secure minositest kapott a magnescsikos kartyas tranzakcio, drasztikusan elkezdett csokkenni az elfogadohelyek szama, mert a Visa es a Mastercard is 2-3x annyi kereskedoi dijat szamol fel ertuk. Ha nem lenne az USA a rengeteg award-reward, top up es egyeb non-debit kartyaja, akkor valszeg mar reg nem lenne hasznalatban sehol a magnescsik, de a lokal szabalyolzas egyelore nem teszi lehetove, hogy az ilyen celu kartyak chipesek legyenek. Senkinek se jo ez, a kereskedoknek es a kartyabirtokosoknak a legkevesbe csak hat az iparagi lobbi ugye...
-
Viszlát
addikt
válasz
FehérHolló
#55236
üzenetére
Az AmEx a scheme-k Apple-je, hihetetlen amit a presztizs miatt le tudnak gombolni. Egyesult Allamokon kivul mondjuk egy reszet tovabbfizetik a masik ket scheme-nek mivel rajtuk keresztul tortenik a hitelesites, de akkor is, 2.8-3.5% kozott mozog a merchant tranzakcios dij. Brutal...
-
lenox
veterán
válasz
EQMontoya
#55245
üzenetére
10-szer annyiert berelsz, minta amennyit keresel?
Az kemeny, ugy ertem nem tudsz olyan keveset keresni, hogy ebbol ne valami kacsalabonforgo teljen ki.http://ingatlan.com/budapest/kiado+haz
1-2000/m2-ert eleg sokfele van...
-
-
tildy
nagyúr
válasz
bobsys
#55237
üzenetére
Hehe , lol
Mar ezelott 7 evvel se fogadtak el itt chip nelkulit. Sok bolt meg amexet nem fogad el, de ez ugye nem csak a bolton mulik
Amugy a nemeteknel meg jobban szivtal volna. Nekem meg a mastercardomat sem fogadtak el ott sok helyen. Csak a maestro, meg sajat Visa Pay vagy mianyavalya ment.
Gaborbol, bar nem all tul jol a font, ez fontban hoz annyit. Plusz elso evben 100 fontot ( aki most ker amex nectart, annak 200t) -
EQMontoya
veterán
válasz
fokukac
#55238
üzenetére
Hát nálam most kb. 10/1, és ezt szeretném tartani.

Amúgy abban igazad van, hogy a kisebb lakások bérlete valószínűleg aránylag drágább, tehát két kisebb lakás kiadásából simán kijöhetne egy ház bérlése. A probléma inkább ott van, hogy nem nagyon van kiadó ház. Valószínűleg úgy rendezkedett be a piac, hogy aki már megengedheti, hogy házban lakjon, az vesz is.
-
bobsys
veterán
válasz
FehérHolló
#55241
üzenetére
Hat ez az, gyors keresessel addig jutottam, hogy ahany laptop annyi fele M.2 meg mSATA.
A mostaniban van egy 128GB mSATA az OSnek, meg egy 500GB HDD az adatoknak mi tobbnyire video, kepek meg meditacios izek, kb 300GB, feleslegesnek tartom ezeket SSDre pakolni. -
bobsys
veterán
Regen annyit tudtam, hogy van az SSD es ennyi. Most meg van 2.5 SSD, mSATA, M.2 (abbol is vagy 5 fele)
Laptopban haldoklik az mSATA SSD, erdemes csereleni egy szinten mSATAra vagy inkabb vegyek egy 2.5 SSDt? Jo lenne ha laptop cserekor at tudnam rakni az uj laptopba. A mostani laptopokba gondolom meg mindig 2.5 SSD van, de nemtudom mi van az ultrabookban. Ott is meg 2.5" vagy mar valami M.2, mSATA ize? -
-
bobsys
veterán
válasz
FehérHolló
#55236
üzenetére
Europaban, amcsiknal meg nem volt olyan, hogy ne tudtam volna hasznalni. Par eve Angliaban meggyult vele bajom, keszpenzt kellett felvennem, hogy tudjak fizetni a helyi kozertben (se amexet se chip nelkuli kartyat nem fogadtak el)
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Viszlát
#55225
üzenetére
Ez nem is rossz. Ott bukna meg, hogy a bérbeadó flottás cég szerintem nem vállalná. Bár mittudomén...ha még itt leszek 3 év múlva, majd felvetem.
joamilestoné: igen, nekem is ez volt az első gondolatom. Az előző VW az kiegészítő fűtéses volt, de csak 5°c alatt kapcsolt, automatikusan, motorindítás után 1 perccel. Ebbe az újba meg most próbáljuk intézni, mert az ajánlatban a felszereltségben szerepelt. Pontosabban próbáljuk tisztázni, hogy a "kézi vezérlésű kiegészítő fűtés" náluk mit takar.
emvy: Nem biztos, hogy az 52 éves kolleginát oda begyűrném
Bár lehet hogy a Prius se lenne nagyobb. Jó, 14 km-t ki lehetne bírni. -
Durva
illetve 1 picit bővebb cikkUI: És ez a főposta itt Szolnokon, több 100 ember fordul meg naponta, na ha ép munkaidőben szakad le

-
parandroid
félisten
válasz
Viszlát
#55225
üzenetére
Betehetnék már a hajtásláncát valami kisebb egyterűbe, vagy kisbuszba (Hiace pl). Taxisok imádnák. Itt egyébként a nagy Daciákra kaptak rá a taxisok (MPV, vagy MCV, vagy micsoda a hétüléses verzió), meg újabban egyre több hosszú Caddyt látok. Persze taxi ha nem hybrid, akkor tutira dízel, de ott érthető is.
Amúgy nekem sincs tippem, illetve csak annyi, hogy úgyis visszajön az áfa mindenből, illetve pár év alatt le lesz írva költségileg, szóval le kell sajnos szarni. Magamnak meg veszek legközelebb is japánt, vagy benzines 2-es bömöst. Bár addigra remélem mindenki villant azért az új hajtásláncokkal.
p
-
-
parandroid
félisten
válasz
Tothgera30
#55220
üzenetére
Koreaiakat érdemes még nézni, náluk még divat a szívóbenzin (Hyundai, Kia), ráadásul jó az áruk is, és sok a gari. A minőség kérdéses tud lenni, én életemben olyan szart nem vezettem, mint egy facelift előtti, de zsír új bemutatóautó i20, utána átültem a facelift utániba, és mintha 10 éves használtból szállnál át újba... Nem tudom, hogy ez a nagyobb modelleknél is így van-e. Amúgy meg Mazdát kell venni, én 2012-ben az utolsó sima szívóbenzines 1,8-as motorral vettem az ötöst (közben meg már nincs is ötös), azóta már ott is mindenhol skyactive van ugyan, de az még mindig jobb, mint az európai megoldások. Vagy Yarist hybriddel - csak ne lenne belülről (sokak szerint kívülről is, nekem az még elmegy) olyan borzalmasan csúnya minden Toyota.
Kisautót még viszonylag könnyebben lehet találni egyébként, bár már ott is sok a turbódízel, meg a háromhengeres turbós játékautó. Mondjuk a Mini jó választás volt, bár ésszerűségi szempontok alapján valószínűleg jobban jártunk volna az i20-szal, de azt nem ilyen vigyorogva vezetném.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Bleki: Fordnak 1,6-os turbós benzines a belépő (S-Maxban legalábbis azt néztük), meg talán 2l-es turbós benyós a csúcs. Többi mind dízel ott is. VW-nek is van nagy turbós benzinese (1,8-as biztosan, talán 2-es is). De akkor már inkább BMW (2-es széria), bár már ott is minden turbós sajnos. Igen, sajnos az új Mini is.
De ha nem az 1,2-es háromhengerest veszi az ember, akkor a következő lépés a Cooper az 1,5-ös turbós motorral, ami már valami 140 ló, és örök nyomaték az 1t-s dobozhoz. 
p
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Viszlát
#55222
üzenetére
Dehogy az, ezt már most vagy 3 évig nyúzzuk, csak az én fejemben az van, hogy mikrobusz=dízel. Merthogy haszongépjármű, és ott szóba se jön a benzin. Olyan emlékeim vannak homályosan, hogy esetleg egyterű, és akkor Sharan, Galaxy ami elsőre beugrik, de ott se rémlik csak max valami ősrégi V6 3.0, ha egyáltalán. Manapság meg gondolom 1.2 vagy 1.4 TSI. De gondolom a két említett jármű önsúlya is megvan 1,7-1,8 tonna, szóval ott már megint nem lesz ésszerű.
Egyébként azt se tudom milyen mikrobuszok vannak jelenleg, A VW-nél ismerős a korábbi Caravelle, meg ez a Vivaro/Trafic, gondolom Transit is van soküléses.De szóval továbbra is csak teoretikus kérdés akkor, hogy van-e benzines mikrobusz, és mi a jó választás 1-7 fő szállítására napi 14+14 km-re, ha az ember nem kinyírni akarja a technikát, és ésszerű választást próbál kitalálni.
-
Most nekem is ez a terv. Jelenleg csak egy SSD van a laptopomban, de Optibay/Caddy beszerzése után bekerül a WD Black HDD is.
#55214 peterkeT: Ezaz, mi is 2010 után, inkább 12-14 közötti autót nézünk, gyakran rövid távokra, évi kétszer hosszabb utazásokra. "Sajnos" a legtöbb 1.2T, 1.4T vagy épp 1.6D. Már az 1.6 szívó benzin is kuriózum, vagy épp aranyáron mérik, úgy hogy egy 1,3-1,5t-ás kasztnit kell rángatnia. Végül is nem gond, mert már mindenhol trafiznak, de akkor is, egyszerűen nincs optimális, és kis szervizigényű motor.
-
BlacKSouL
addikt
Igazán csodás a nyitólap, először sokkot kaptam, utána epilpsziás rohamot, és ha még eddig a szomszéd cégnél nem látnák elég messziről hogy éppen internetezek, akkor most már biztosak benne. (Nem azért mert tilos, csak na... nem munkahelybarát.) Még az egészet villogtatni kéne, inverzben, 5 fps-el.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
gaborbol
őstag
válasz
kraftxld
#55216
üzenetére
Itt sem volt mashogy amikor idejottem. Az eves atlag $10k felett volt a saving szamlan es kaptam egy $500 dollaros hitelkartyat, hogy hat itt lenne akkor a kartya. 2 ev utan tobbszori keresre emeltek $1500-ra, mert nem volt meg mindig elegendo a credit score.( Bank of America)
De nincs belole gond, mert lassan 8 eve kapom az 1-3℅ os visszateritest mindenre es meg egy cent kamatot nem kerestek
limit meg 5k nal jar es keres nelkul emelgetik minden evben. -
kraftxld
félisten
Yeah, a magyar bankipar ismét hozza a formáját, 10 éve erste ügyfél az asszony, most újra van rendesen pörgés a számlán, legalább havi 300K bejövő pénz, 10m fölötti pénz netbrókeren, stb. Aztán nem adtak egy tetves joker hitelkártyát akármilyen kevés hitellel mert nem jövedelem címszó alatt jön be a pénz :S
Sőt még privilégiumba se rakták át, mert az meg csak új ügyfélnek van.... szerintem megyünk velük még egy kört aztán max megköszönjük a hozzáállást és megyünk a konkurenciához
-
szőröscica
addikt
válasz
parandroid
#55214
üzenetére
Nem üzemeltettem még kisturbóst, de tapasztalataim alapján a fogyasztásuk valóban alacsony (BMW 116i 3 henger, 1.5T, Skoda Octavia 1.2 és 1.4TSI), miközben igény esetén előzni is lehet velük.
Azért inkább én is nagyobb motorral veszek autót, évi 20 ezer km-en nem fog érdekelni, hogy 10-et eszik 6 helyett. Úgy tűnik, hogy futott km/kor/felszereltség alapján sor5 2.5 turbóbenzin lesz a nyerő a sor6 szívó előtt.
-
parandroid
félisten
válasz
BlacKSouL
#55213
üzenetére
Lassan már nemhogy egyterűt, de személyautót sem kapsz szívó benzinest. Ha nem turbódízel, akkor valami benzines fűnyírómotor nagy turbóval, amivel kb ugyanott vagy, csak még többet is fogyaszt. Talán még a japánok tartják magukat, de újabban már ők is elkezdtek komplikálni.
Tisztán elektromos hajtásban én személy szerint nem hiszek, a hibrid technológiában viszont van fantázia, de még lenne hova fejlődnie - az ára már lassacskán alakulgat.
p
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Viszlát
#55212
üzenetére
Mikrobusz értelmes benzinmotorral? Pl. ?
Amúgy mindegy, 3 évnél tovább nem lesz nálunk, tehát szarni rá, csak nekem még a cégesre is fáj szarni.
Juteszembe: minden ma a kutakon kapható dízel "low-sulfur diesel?" Vagyis az alap az alacsony kéntertalmú, az extra meg a kénmentes?
-
Viszlát
addikt
válasz
BlacKSouL
#55211
üzenetére
Igazából egy hasonló méretű busz benzinessel se lenne jobb, dupla fogyasztással.
Ez nem így van, egyrészt értelmes motorral kell venni és akkor nem fog kétszer annyit fogyasztani, másrészt a benzines töredék idő alatt üzemmeleg lesz a dízelhez képest. Egyébként is olyan jármű esetén ami évi 10k km-t sem tesz meg, ráadásul céges, fogyasztásról kissé vicces beszélni.
Ha ennyire izgat a dolog, akkor mondd meg a tulajnak, hogy néha kell vele menni egy nagyobb karikát, ha nem érdekli, téged se érdekeljen.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Viszlát
#55202
üzenetére
Az a baj, hogy ez elvileg egy céges személyszállító eszköz, amivel 1-7 ember szokott a céghez jönni, én vezetem 98%-ban, és sajnos a mélygarázstól a belső parkolónkig 14 km a távolság. Az elmúlt 2 busz is hasonló volt, és nehéz megfelelni ezeknek összességében. Ennél hosszabb távra nem szokott menni, kivéve kb. havonta egyszer, amikor a városba be és vissza kell menni vámkezelni, ekkor megy 15+15 km-t kvázi folyamatosan (10 perc ügyintézés amíg nem megy a motor.) De ez is gyakorlatilag semmi. Messzire hivatalosan nem megyünk vele, meg nem hivatalosan se, mert magánhasználatra nem adott, céges célból meg megint nem.
Igazából egy hasonló méretű busz benzinessel se lenne jobb, dupla fogyasztással. Legfeljebb egy egyterű. De abban valamiért nem gondolkodott se a cég, se a bérbeadó.Amúgy kezelésre vonatkozó megjegyzés: kérdeztem az átadót átadáskor, hogy tekintve hogy ilyen utakat megy, nem lehetne rövidebbre venni a szervizintervallumokat? Illetve mivel a másiknál is azt éreztem, hogy a részecskeszűrő nem nagyon tisztulgatott, kell-e ennél is valamire figyelni, különösen hogy így használjuk? A válasz: ne foglalkozz vele...Az AdBlue szintet nézd meg hogy mit ír ki, 40% alatt szólj. Ami nálatok kb. 3 év lesz, addigra lesz megint új kocsi.
Szóval alapból tényleg le kéne szarni, de én meg olyan vagyok, hogy ha kézhez kapok egy új autót, még ha céges is, akkor igyekszem úgy használni mintha saját lenne, és próbálok vigyázni rá, amennyire a körülmények engedik.
-
bobsys
veterán
válasz
parandroid
#55209
üzenetére
ertem en, hogy benzin, de mitol megy
nem ertek en am a roviditesekhez -
bobsys
veterán
Az lehet, hogy a muanyag elem a kocsiban 10+ ev alatt sotetebb lesz mint a gyari szin? Konkretan a Mustangban az ajtonal levo muanyag konyoklo-elektromos kapcsolo sotetebb mint a gyari amit vettem a cserehez
A gyerek ovodaja 5.5 km a haztol, de legalabb itt mindig meleg van igy kb 1 km utan mar uzemmeleg a motor, hajtva mondjuk nincs, 30-35 mph zona van mindenhol.
-
lenox
veterán
válasz
Viszlát
#55204
üzenetére
Akkor mar harom kocsink lenne ket jogsihoz, ami amugy nyilvan lehetseges, csak egyelore hulyen ereznem magam.
Bar az is igaz, hogy az elektromos autok 1.5 misi kedvezmenye kapcsan felmerult bennem, hogy keves szazezer forintert csinalnak elektromos kerekparokat, ennek mintajara egy 2-3-4 szemelyes kisautot is lehetne csinalni, ami csak varosi, tehat nem megy 80-100 km/h-nal gyorsabban, viszont tud 100 kilometert megtenni, es ha 3 misibol ki lehetne hozni, az kedvezmennyel mar csak 1.5, ennek nagy sikere lehetne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóhifi
- Mozilla Firefox
- Pánik a memóriapiacon
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Arc Raiders
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- YouTube
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5320 - 13,3" touch, i5-1145G7, 16GB RAM, SSD, EU bill., jó akku, számla, garancia
- Philips Lattego EP5345 Szervizelve I Megkímélt állapot I Tejes kancsó I Garancia I Beszámítás
- 100% Akku - Makulátlan új állapot 128 GB (Graphite) és 256 GB (Sierra Blue)
- Apple Macbook Pro 13" a1708 2017 (I5/8GB/256GB)
- Szuper Akciós Ajánlat! Eredeti gyári Asus Rog és Rog Phone gamer kiegészítők új állapotban!
- Új, Aktiválatlan, iPhone Air (256 GB) (rendelhető)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4195, 94% Akksi
- Keresünk dokkolókat
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Air 15 2025 M4 16GB 256GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG GL10DH brand számítógép - R7 3700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060S 8GB 500W W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest










Bár lehet hogy a Prius se lenne nagyobb. Jó, 14 km-t ki lehetne bírni.


De ha nem az 1,2-es háromhengerest veszi az ember, akkor a következő lépés a Cooper az 1,5-ös turbós motorral, ami már valami 140 ló, és örök nyomaték az 1t-s dobozhoz.

