Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1401) opr válasza Wesder (#1393) üzenetére


opr
veterán

Olyan az MS-nel meg nem fordult elo, hogy valamit jol csinaljanak, es ezt ne kurtoljek vilagga. Mas cegnel se gyakori. Hulye lenne nem vilagga kurtolni, hogy jol all, ha jol all. Erre jo pelda, hogy a gamepass elofizetesek szamaval mar kerkedtek. Par ev mulva senkit nem fog erdekelni a mostani generacio, siman elmondhatjak, milyen keves volt, meg jobban is nezne ki a honnan jutottunk hova szam.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#1402) sp8787 válasza hombre[EU] (#1396) üzenetére


sp8787
addikt

Anugy viccet felreteve ha vennek egy ilyet vszinu raknek ra vmit(pl. kalapot :DDD ) mert kulonben 24/7 "porosodna" es itt nem is igazan magaval a szaraz porral van a baj.

Mondjuk nem lattam se robbantott-at vagy teardown-t, lehet van vmi extramegoldas amit alkalmaztak.

(#1403) hombre[EU] válasza sp8787 (#1402) üzenetére


hombre[EU]
veterán

azt mondják standby módban nagyon meleg és mint tudjuk a meleg levegō felfelé áramlik így a por nem ül meg benne :DDD

ahogy írták azt kinyomja bekapcsolás után, de ha teszel egy dobozos játékot a tetejére akkor védve vagy :D

Life, Uh, Finds A Way

(#1404) Wesder válasza opr (#1401) üzenetére


Wesder
félisten

Előfordulhat. Mindenesetre a mostani 9. generàció szerintem jobb lesz mindenkinek.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#1405) opr válasza Wesder (#1404) üzenetére


opr
veterán

Egyetertek.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#1406) ProEvoFan


ProEvoFan
nagyúr

Játékfejlesztők kritizálják az új Xboxot [link]
Index cikk, csak összefoglalja pár fejlesztő véleményét a kicsike Xboxról.