Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) hombre[EU] válasza Wesder (#150) üzenetére


hombre[EU]
veterán

nem hiszem, ilyen lightos solo/coop shooternek tūniknrpg elemekkel
a chorus gameplayrōl jó lenne tudni valamit

[ Szerkesztve ]

Life, Uh, Finds A Way

(#152) Wesder


Wesder
félisten

Amúgy mi van akkor ha csak egy retro filter volt az Infinite-en, mint ami a Halo CE-ben volt?
Azért az úgy ütne, persze nem mentené meg ezt a balfaxkodàst, amit csinàltak, mert ugye most nem ezt kellett volna mutatni.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#153) erahurka válasza Wesder (#152) üzenetére


erahurka
félisten

Majd azt mondják hogy ez az 500 fps-es verzió volt :DDD

(#154) Wesder válasza erahurka (#153) üzenetére


Wesder
félisten

Ja persze, azért volt max 4K@60.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#155) keIdor válasza Wesder (#152) üzenetére


keIdor
titán

DigitalFoundry-nál elmondják, hogy miért néz ki úgy, ahogy.
Ray Tracing megoldja majd a fénnyel kapcsolatos gondokat, ha megkapja később.
Illetve ezt One-ra szánták eredetileg csak, később került képbe az XsX, szóval maximum Enhanced címként érdemes majd rá tekinteni, de ez egy One-os játék még.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#156) Wesder válasza keIdor (#155) üzenetére


Wesder
félisten

Nem làttam még a DF videót.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#157) keIdor válasza Wesder (#156) üzenetére


keIdor
titán

Nézd meg, érdemes. Szerk.: A sok pop-in-ért és alacsony LOD-ért meg a 4K@60 erőltetése felelős.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#158) erahurka válasza keIdor (#155) üzenetére


erahurka
félisten

Talán akkor így kellett volna bemuatni is. DF-et meg élből nem nézek mert farkast kiáltanak minden egyes fps dropra, 600x-osan belezoomolnak és úgy tesznek különbséget platformok közt, tönkreteszik a játékipart a hülyeségeikkel.

(#159) Wesder válasza keIdor (#157) üzenetére


Wesder
félisten

Annyira nem izgat a Halo, csak ez a szerencsétlenkedést amit összehoztak vele, nem nagyon értem.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#160) NyMRooD válasza keIdor (#155) üzenetére


NyMRooD
őstag

Ez nem magyarázza meg, hogy pl a Gears 5 miért szebb, az is xone-os játék, nem vártam next gen grafikát (mert ahogy írod ez nem egy next gen játék még) de meg kellett volna tudni mutatnia, hogy mit lehet még kihozni a 6TFlops-ból, így szvsz csak egy buzzworld lett, hiába erősebb mint a ps4pro, nem sokra megy vele ha még a saját játékaik sem használják ki rendesen. Ha ez lesz az XSX-el is akkor meg hiába megy a "Világ legerősebb konzola" marketing, szerencsére úgy néz ki, hogy a többi studió kihasználja, reméljük később a 343 is kifogja, szurkolok nekik, mert a Halo maga az xbox (mondjuk így már 100%, hogy nekem elég lesz az olcsó játék miatt egy XSS ha lesz)

PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ

(#161) Wesder válasza NyMRooD (#160) üzenetére


Wesder
félisten

A FH4 és Gears5 màr One X-re készült, és onnan butítottak vissza. Làtszik is rajtuk. Ez a Halo meg olyannak néz ki, mintha One S lett volna a célplatform. Értem én hogy early build, na de mennyire az?

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#162) keIdor válasza Wesder (#161) üzenetére


keIdor
titán

Még az RDR2-t emelném ki, ugyanis az is sokkal szebb rajta, mint a PS4 Pro-n.
Szerintem teljesen kihasználja a hardvert, natív 4K és HBAO és aktív, utóbbit PS4 Pro-n kikapcsolták egy patch-el még régebben és a kép is sokkal homályosabb.
3rd party cím, de kihasználja a One X erejét.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#163) Wesder válasza keIdor (#162) üzenetére


Wesder
félisten

Persze, de a Halo mellé mégis inkàbb egy 18-as és 19-es XGS jàtékot tennék hogy fair legyen az összehasonlítàs.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#164) hombre[EU] válasza keIdor (#155) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Ray Tracing megoldja majd a fénnyel kapcsolatos gondokat, ha megkapja később

mondjuk az érdekes lesz,ha erre ráküldenek egy "bōvebb" (értsd nem csak reflection) raytracinget. ez a demo dinamikus 4k volt, ilyen hd-s textúrákkal...ha lecsípnek még 20-30%-ot a gpu budgetból a fényeknek...idk

nincs felkészít e sem a series x-re, sem a highend pc-kre...az rtx 2éve a piacon van...miért nincs benne?

[ Szerkesztve ]

Life, Uh, Finds A Way

(#165) l.skywalker válasza hombre[EU] (#164) üzenetére


l.skywalker
félisten

Ez a RT még egy igencsak takargatott dolog mindkét oldalon. Mondják, hogy lesz, de hogy mire lesz képes. Én kíváncsi leszek mit reagálnak majd a konzolok fizikailag és fps szinten, ha bekapcsoljuk a Ray Tracinget egy játékban :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#166) opr válasza l.skywalker (#165) üzenetére


opr
veterán

Szintén. Leginkább az érdekel, hogy bármelyik oldalon is lesz-e olyan játék, ami mondjuk open world, szép nagy belátható, izgő mozgó elő környezettel, és teljesen, vagy ahhoz közeli szinten ray trace-elt.
Szerintem ha ezt sikerülne megoldani, napokig keresgélnénk az állunkat. Kérdés, hogy a jelenlegi hw-ek mellett ez egyáltalán fizikailag lehetséges-e, mert ebben őszintén szólva nem vagyok biztos (sőt).

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#167) l.skywalker válasza opr (#166) üzenetére


l.skywalker
félisten

Én nem vagyok egy nagy mágus, technikailag főleg. De tudom, hogy PC-n sincs minden ismerősömnek RT képes hardvere, pedig sok játékkal tudnak jó minőségben játszani. Ha most egy nextgen konzol ezt 200 alatt kihozza, akkor az nagyon megborítaná azokat a viszonyokat, amik mentén döntünk PC és konzol mellett.

De nekem a Ray Tracing is pont olyan, mint az UHD gaming. Az a csúcsa, a hab a tetején, de anélkül is finom a lényeg.

A HDR-el már másképp vagyok, de az még nincs itthon, ami képes lenne HDR-re.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#168) mike1334 válasza l.skywalker (#167) üzenetére


mike1334
veterán

Rákerestem már, hogy mi az a ray tracing (csak konzolon játszok, pc-n szinte semmit, és a technikai része nem is nagyon érdekel), és rájöttem, hogy olyan ez, mint réges régen pc-n az árnyék volt...inkább kikapcsolom, csak fusson a játék. Se a hiányát, se a meglétét nem érzékelném sztem, ha jó a sztori és a gameplay, akkor tök mindegy, hogy van vagy nincs. Tech demokhoz biztos hasznos. Bőven elég a fhd/30fps, minden hókamóka nélkül....egy lockhart rendel...kár, hogy a ps nem ad ki ilyen verziót...

Ja, és a HDR az más, az sokkal látványosabb, de a tv nem tudja, és le nem cserélem, amíg megy...(most lesz olyan 4 éves ősszel).

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#169) keIdor válasza mike1334 (#168) üzenetére


keIdor
titán

Csak akkor minek a PS5 és XsX?
Maradhatunk jelenlegi generáción is még évekig, mert jó tartalomra simán ez is elég.
Ha nem bánja az ember a töltési időt, meg az 1080p, 1440p 30 fps-t és sima rasztert, akkor ez is elég.

Csak mégis itt vagyunk mindannyian és nem az XOX és PS4P a fő téma, hanem a két utód. :)

Érted. Mindenki szebb grafikát, jobb fizikát, jobb AI-t és minimális töltési időt szeretne.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#170) opr válasza l.skywalker (#167) üzenetére


opr
veterán

En pont a HDR-el vagyok ugy, hogy szep, szep, fasza meg minden, de...
- Egyreszt nagyon ritkan van normalisan megvalositva, az esetek nagy reszeben csak ilyan al-HDR baromsag
- Masreszt meg ha meg is van rendesen valositva, az eszkoz, ami szukseges egy normalis HDR-hez, aranyarban van, es szerintem azert nem er minimum 500.000ft befektetest csak a HDR

A tobbivel amugy egyetertek, nekem mar a ps4 grafikai minosege is boven tokeletes, ha mellette a korites olyan, ettol fuggetlenul is viszont szeretem, ha szebb.

Nameg egy RT-s VR jatektol szerintem a bokam lefosnam. :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#171) opr válasza keIdor (#169) üzenetére


opr
veterán

Jobb AI, rombolhato kornyezet, nagyobb alkotoi szabadsag (plane az SSD miatt), stb. Ezek kozul egyik se a grafika, hanem a jatek milyensege.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#172) mike1334 válasza keIdor (#169) üzenetére


mike1334
veterán

Nem szeretné mindenki ezeket (a töltési idő és az ai kivétel), és én a ray tracingről, illetve a 40k/60 fpsről beszéltem. De egyszerűen nem fog egy idő után több játék megjelenni onera, ps4-re, vagy vállalhatatlanul fognak futni (<30fps). Egy játékhoz se tenne hozzá nekem semmit se a 4k, se a 60fps, se az rt....ha annyi a különbség csak a lockhart meg a másik között, hogy van rt, 4k meg 60fps, akkor egy forintot nem adnék ki érte azon felül amennyibe a lockhart kerül, mert felesleges. A nagyon kevés infó alapján, ami "kiszivárgott" (aztán vagy igaz vagy nem), ennyi lesz a különbség (meg a lemezmeghajtó).

[ Szerkesztve ]

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#173) ProEvoFan válasza erahurka (#158) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

Egyet értek.Nem szeretem őket.A konzolos lét nem erről szól.Teljesen PC szemmel néznek mindent.

(#174) Deck válasza opr (#170) üzenetére


Deck
titán

300k körül van már valódi, normális HDR TV.

PS5

(#175) opr válasza Deck (#174) üzenetére


opr
veterán

Melyik, es mekkora? :Y

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#176) Carlos Padre válasza ProEvoFan (#173) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Én már kaptam a pofámra ezért a véleményért.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#177) hombre[EU] válasza l.skywalker (#165) üzenetére


hombre[EU]
veterán

fanboy on: míg a naughty dog nem mutatja meg mire is képes addig csak a sötétben tapogatózunk :D

azt mondják a zajszūrésen megy el rengeteg idō

Life, Uh, Finds A Way

(#178) l.skywalker válasza hombre[EU] (#177) üzenetére


l.skywalker
félisten

Nekem csak az a lényeg hogy ne legyen kompromisszumos.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#179) hombre[EU] válasza l.skywalker (#178) üzenetére


hombre[EU]
veterán

aah, nem lesz...ingyen van ;]

Life, Uh, Finds A Way

(#180) Szabi®


Szabi®
addikt

RT ide vagy oda,sztem ez egy felesleges erőfitogtatás lesz,nagy teljesítmény veszteséggel.
Nekem ez a különbség nem ér meg fps felezést.
A nextgen konzolokban az a tizenpár Tflops kb megy is a levesbe az RT használata végett,ha meg nincs az RT maxon,nem is látszik ,de az erőforrást megeszi.
Akkor járnak a legjobban ,ha csak a játékok dobozán lesz a "raytracing" plecsni,a júzer megnyugszik,hogy van benne, és nyugodtan játszik. (mégha ha csak lowon is lesz,vagy nem is lesz)


[ Szerkesztve ]

(#181) Deck válasza Szabi® (#180) üzenetére


Deck
titán

+1 :))

PS5

(#182) Wesder válasza Szabi® (#180) üzenetére


Wesder
félisten

Az hogy az Nvidia olyan szerencsétlen volt hogy az ő megoldàsa felezte az fps-t, még nem jelenti azt, hogy itt is ez lesz.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#183) Szabi® válasza Wesder (#182) üzenetére


Szabi®
addikt

Azért pc-n az userek láttak már sok "újitó" feature-t az elmúlt 12 év alatt.
Aztán ,hogy azokból mi működött,és mi nem,és mit tudtak továbbfejleszteni abba most nem
mennék bele ,értelme nem lenne .(mert jönne egy masterrace "hád de nállam tök királyságos" stb)
Maradjunk annyiban ,hogy létre lett hozva a marketing által egy verseny,ami most fog kezdődni.És sok hardver eladása a tét . :)
Ennyi szintetikus tesztet még nem láttál,amit az elkövetkezendő 5-6 év fog hozni ;)

(#184) mike1334 válasza Szabi® (#180) üzenetére


mike1334
veterán

Ezt gondolom én is..ez fog először menni a levesbe, ha több erőforrás kell majd az ai-ra, környezetre, fps-re, felbontásra...szóval max a generáció elején lesz rá kapacitás, ott meg kevés játék fogja kihasználni. Pár év múlva megint pc kell hozzá.

...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

(#185) hombre[EU] válasza Szabi® (#180) üzenetére


hombre[EU]
veterán

ez a wot-os csak az árnyékolásra vonatkozik azt pedig egy lowres screenshotból nem fogod tudni visszaadni :)

raytracing (vagy más dinamikus világítás,pl Lumen) nélkül pl. nem lehet rombolható környezet elkészíteni egy openworld játékban, ahol dinamikus a napszak-idōjárás.
arról ne is beszéljünk mennyivel egyszerūbb így pontos jeleneteket elkészíteni

ez kell...ez nem kérdés. elōbb vagy utóbb el kell valahol kezdeni és úgy gondolják most jött el az idō

Life, Uh, Finds A Way

(#186) Szabi® válasza hombre[EU] (#185) üzenetére


Szabi®
addikt

Nem tudom hogy tudtad összemosni a raytracinget az openworld rombolhatósággal,
2010-ben a Just Cause 2 elhozta az openworl/destroy-t ,elég szépen.
Hogy kinek kell és kinek nem ,sztem ha piackutatás alapján dőlne el,akkor nem lenne RT konzolon.
Az hogy neked érzelmi alapú véleményed van,azt is megértem,már kiveséztük az unreal 5-nél.
De konzolon erre megfelelő erőforrás nem lesz,ha sírni fogsz,akkor sem. :N
Egy behatárolt fix hardvernél ezzel kár kisérletezni,a játékok fogják csak megsinyleni.
Az Rt ami eleve nem dob látványban sokat,majd le fogja zúzni az fpst,ezért mást kell majd gyomlálni,butítani,ami viszont látványos lesz+kevesebb lesz az fps is.
Nem konzolon kellene próbálgatni ezt a technológiát.Meg kell hagyni pc-n,és ha kiforrott,kis hardver terhelésből kivitelezhető,akkor mehet.
A nintendo megint okosabb lesz,őt nem érdekli merre húzza a pc-s hardver ipar,a másik két konzol gyártót. :)

[ Szerkesztve ]

(#187) hombre[EU] válasza Szabi® (#186) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Nem tudom hogy tudtad összemosni a raytracinget az openworld rombolhatósággal

akkor gondolkozz el rajta :D

Life, Uh, Finds A Way

(#188) Szabi® válasza hombre[EU] (#187) üzenetére


Szabi®
addikt

További szép estét :) :R

(#189) Wesder


Wesder
félisten

Itt egy kis GoW leak:

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#190) opr válasza Wesder (#189) üzenetére


opr
veterán

:DDD :DDD :DDD
Ez nagyon gonosz... Tetszik!

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#191) opr válasza Szabi® (#180) üzenetére


opr
veterán

Szerintem ne írjuk le a ray tracinget. Ugyan nem szakmai körökben nem annyira triviális a dolog, de valójában a játékfejlesztők már nagyon régóta öt dolgot kezelnek a játékok szent gráljaként, illetve ezek kombinációját: ai, ray tracing, fizika, háttértár sebesség/memória mennyiség bottleneck (ebből a kettőből bármelyiket lehet tikkolni), illetve motion capture.
Namost ez a következő generáció... Hazugság lenne azt mondani, hogy el fogja hozni a kánaánt, mert nem fogja, még nem elég erős hozzá. Amihez elég erős lehet, ha megfelelően ki lesz használva, az az, hogy betekintést nyújtson a lehetőségekbe. És én bízok annyira a ps stúdióiban, hogy ezt meg fogják nekünk mutatni. Sőt, tovább megyek, még az ms stúdióiban is bízok, feltéve, hogy nem dönt valaki az ms-nél már megint félúton úgy, hogy teljes irányváltás kell.
Persze ez nem most lesz, sőt. Talán gen vége felé, valamikor 5-7 év múlva.

Az igazi remény igazából a next-next gen, feltéve, hogy nem fogják elvinni valami idióta 286k felbontás irányba, hanem inkább megpróbáljuk kihozni a 4k (max scale-elt 8k)-ból a maximumot. Meg a VR-ból.

Tudom, ez még rohadt messze van, addigra nagyon sok dolog változhat, de a szakmában igazából már most erről szól a beszélgetések egy elég nagy része, hogy húbazmeg, hova jutottunk, akkor lehet az ez utáni gen már végre elér "oda"?

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#192) opr válasza opr (#191) üzenetére


opr
veterán

Még egy utolsó gondolat ehhez amúgy, hogy a teljes, nem szarrá optimalizált, hanem nettó bicepszből megoldott rt legnagyobb előnye nem az, hogy mennyivel szebb. Hanem hogy mekkora alkotói szabadságot ad az által, hogy csomó energiát megspórol, illetve időt felszabadít fejlesztői oldalról.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#193) Szabi® válasza opr (#192) üzenetére


Szabi®
addikt

Én értem amit írsz,ez a számítástechnikában egy "orvosi" áttörés.
De ebből kellene a játékosnak is profitálni,ha meg a "szerény" 60 fps-t lehúzzuk 30-ra az RT miatt,plusz még multiplatform is a cím,akkor a nagy várva várt nextgen-ből,lesz egy jelengenerációnkat idéző smooth hegy.Ami minden,csak nem élvezetes.
Én azt gondolom az RT ,csak azért került be a nextgen konzolokba,mert a 2 gyártó azt hiszi,ezzel majd jól el lehet adni,és a játékosok ezt akarják.
Csakhogy a játékosok stabil frame-et várnak,stabil felbontáson.Ezek a dolgok egy high end pc-n nem nagy dolgok,de a konzolok még ezt a szintet nem érték el.
Ps4 Pro tulajként úgy gondolom,hogy nem kellet volna erőltetni ezt a 4k-t sem.
Egyrészt ez nem natív 4k,másrészt megeszi az erőforrást,és a graphics level a low/med között támolyog, 27 fps-el.
Az Rt egyenlőre a pc priviléguma kéne ,hogy maradjon.Mivel a Pc-t évről évre,upgradelhetjük a jövőbeni terhelések léptékével,és nem 6-8 évet kell kihúznia,mint egy konzolnak.

Nincs gond az RT-vel,de előbb konzolon oldják meg a stabil 60 fps-t high graphical level mellett(felbontás 1440p-ben tökéletes) ,és aztán jöhet az RT.
1080 Ti teljesítményű a Ps5 ,ez a vga 3 éves.Mi hatja ki az RT-t konzolon :F

És látványban akkorát fog szólni ? Akkor meg minek :F

[ Szerkesztve ]

(#194) opr válasza Szabi® (#193) üzenetére


opr
veterán

Nagyon nehéz lenne erre úgy válaszolni, hogy jó ötlet legyen rám nézve, úgyhogy inkább elengedem, amúgy elég sok dologban igazad van.
Majd meglátjuk. :K

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#195) Szabi® válasza opr (#194) üzenetére


Szabi®
addikt

Így van,majd látjuk :R

(#196) #67467520


#67467520
törölt tag

Termeszetesen a sony gepet veszem, foleg a gt7 miatt, meg ott 5,5 GB/s SSD tarolo ami top kategoria.
Magaert beszel a gep.

(#197) #67467520 válasza erahurka (#158) üzenetére


#67467520
törölt tag

Elismert szakemberek vannak ott, akik jobban ertenek a programozashoz, mint te...

(#198) opr válasza #67467520 (#197) üzenetére


opr
veterán

Pedig szerintem is igaza van. Kevés dolog olyan káros a játékiparra nézve, mint amit a DF művel. És ez nem szakmai kérdés, hogy ki programozik jobban.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#199) Carlos Padre válasza Szabi® (#180) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Még mindig az a probléma, hogy az Nvidia megoldásából Indultok ki, ami alapjaiban elhibazott szar, és ezért lassú.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#200) Carlos Padre válasza hombre[EU] (#185) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Arról nem is beszélve mennyire élethűbb.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.