Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1751) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

opr ->nem biztos,hogy véletlen az amit látunk. a gpu intenzív helyzetekben az sx van elōnyben, míg a cpu limitnél (1080p120) ahol 8ms alatt kell a framet összehozni ott a ps. a zenek elég háklisak a latencyre

[ Szerkesztve ]

Life, Uh, Finds A Way

(#1752) opr válasza hombre[EU] (#1751) üzenetére


opr
veterán

Miért van cpu limitnél előnyben a ps? Hogy jön ide a memory latency? Valami nagyon elment most mellettem, úgy érzem.
Mentségemre szóljon, két órát sikerült aludni, perpill nem vagyok a legélesebb kés a fiókban, szóval lehet ezért, de abszolút nem tudom összerakni, miről beszélsz. :(

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#1753) kazuma921


kazuma921
aktív tag

Valami tényleg nagyon el van k''''rva a Series X|S gépekkel, vagy API-val, fene se tudja már.

[A System Redux Observer Playstation 5-ön Ray Tracinggel jobban fut, mint a Series X verzió Ray Tracing nélkül, amit konkrétan nem is támogat.]

De egyébként az összes létező third party játéknál az a hír jön vissza, hogy a Playstation 5 verziók egyszerűen stabilabban futnak, jobb grafikai részletességgel.

Engem egy kicsit aggaszt a dolog, főleg ha a jövőt nézem. Elképzelhető - ahogy írtátok korábban is- hogy csak a kifejletlen developer kitek miatt muzsikál gyengébben a Series X, de erről semmi hivatalos információ nincs az interneten. Lehet azt mondani hogy "jaj úgy se számít" meg hogy a "casual gamer ebből nem vesz észre semmit" de ettől függetlenül lehet erről beszélni, mert a probléma létezik, és nem tabu. :D

[ Szerkesztve ]

We aren't welcome in the heavens, our place is down there.

(#1754) Madwe válasza kazuma921 (#1753) üzenetére


Madwe
nagyúr

Az adott cím xsxen 4kban fut, psen viszont rtvel gondolom fhd vagy 1440p.