Hirdetés

2024. április 17., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3001) Wesder válasza opr (#3000) üzenetére


Wesder
félisten

Az baj hogy sokan még mindig az eladott konzolokat szàmoljàk sikernek, mikor nem feltétlen csak ezen múlik.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3002) opr válasza Wesder (#3001) üzenetére


opr
veterán

Jah, plane hogy az jelenleg legyartott konzolt jelent. Meg MS oldalon nincs is akkora jelentosege, meg ha nem is igy lenne, akkor se.

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3003) kecsu10 válasza opr (#3000) üzenetére


kecsu10
aktív tag

Igen egyetértünk. De a Steam deck elhozza a kézi konzol világba a pc gaminget viszonylag elérhető áron, szóval akár nagyot is mehet majd. De ez a fickó úgy adta elő a dolgait mintha csak és kizárólag ő tudná a tutit. Pedig nagyon nem. Szerintem ez egy jó generáció lesz. Pc+PS kombóval szerintem mindent ki tudok majd próbálni az elkövetkezendő években, licitáljanak egymásra, legyen erős a Microsoft, és akkor a Sony is egyre jobb játékokat fog csinálni. Az első Last of us is a nagy verseny végén jött, aztán történelmet írt. Hátha most is lesz ilyen, és gurít valaki egy olyan új Ip-t, hogy csak lesni fogunk. :)

(#3004) opr válasza kecsu10 (#3003) üzenetére


opr
veterán

Én is pc+ps5 kombón vagyok éppen, új age of empires meg nagyon könnyen lehet, hogy az a játék lesz, ami végre eléri, hogy legyen egy pc-s gamepassom. Aztán ha még elkezdenek jönni boxra is a játékok 1-2 év múlva, simán lehet, hogy lesz a dologból egy xsx is, mert azért a konzol sokkal kényelmesebb, mint a pc gaming.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3005) _drk válasza opr (#3004) üzenetére


_drk
őstag

Már csak játékok kellenének erre a sok mindenre! ;]

(#3006) opr válasza _drk (#3005) üzenetére


opr
veterán

Amúgy igen, ez pontosan így van. De tudjuk, hogy fognak jönni, nem is kis nevek, szóval jó lesz az.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3007) hombre[EU] válasza kecsu10 (#2996) üzenetére


hombre[EU]
veterán

én azt gondolom,hogy ezt a 3percet amit rászántam már soha nem kapom vissza :DDD btw mi az a bethesda entertainment? :)

a micro a gamepass-szel simán dominálhatja majd az on-demand digitális piacot, tényleg a videójátékok netflixe lehet
a sonynak a playstationnel szerintem más tervei vannak, brandeket,ip-ket felépíteni és "szélesíteni a portfóliót". filmek, sorozatok, képregények,animék, zenék (már eddig is rengeteg szimf. koncertet lenyomtak), még azt is el tudom képzelni,hogy ps theme parkokat húznak fel

a konzol piac meg kb stagnálni fog (a két japán mögöttük a micro), mert bármennyire is terjeszkednének valójában nincs több user, ez nem 1milliárdos piac. errōl volt szó layden interviewban is amibōl kiragadták azt az egy mondatot :)

[ Szerkesztve ]

Life, Uh, Finds A Way

(#3008) kecsu10 válasza hombre[EU] (#3007) üzenetére


kecsu10
aktív tag

Én is hasonlóan gondolom. A Sony olyan bejáratott platform, akkora címekkel, hogy a népszerűsége nem lesz kisebb. A Microsoft valamennyit növekedni fog, és jól csinálják a Gamepass dolgot, kb az egyetlen esélyük volt, megragadták, egész jól is megy. A pc gaming sem halott, azért a legjobb minőség továbbra is ott van, akinek ez fontos, megveszi majd. Amúgy a "technikailag hibátlan" Naughty Dog sem tud felkészülni egy kezdő női játékosra. Előbb asszony elvette a kontrollert, mert kipróbálná a Last of us 2-t. Olyan szögekben fordult olyan helyekre, ahová tapasztalt játékos soha nem tenné, hogy Ellie konkrétan beszorult és jött a bug. Hihetetlen élmény volt ezt látni :DD

(#3009) opr válasza kecsu10 (#3008) üzenetére


opr
veterán

TLoU2 mondjuk pont nem az a jatek, amit kezdo kontrolleresnek a kezebe adnek.
Detroit: become human mar inkabb, meg rohogni fogsz, de pl a rocket league is ilyen. Meg az osszes jobb platformer, Astro, sackboy, de akar az oddworld is idefer. Nalunk ezekkel tanulja az asszony a kontrollert (ok, rocket league nem, mert nem birja a gyomra) es eleg szepen fejlodik. :K

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3010) kecsu10


kecsu10
aktív tag

Nem pont next-gen kérdés de: egyedül PS3 nem volt nekem. Tényleg annyira különleges gép volt, aminek a processzora durván erős volt? Valahogy az összes konzol körül számomra ez tűnik a legszebb, legfurább, legtöbb "mitikus fénnyel" körbelengett gépnek. A cell processzorról hallottam, hogy döbbenetes ereje volt. (Emulátorban a 4000 series Ryzen 7 terheltségét 60-70 százalékra vitte fel, mint még eddig semmilyen játék, csak néztem, hogy mivan :Y )

(#3011) tboy93 válasza kecsu10 (#3010) üzenetére


tboy93
nagyúr

Engem is birizgalt a gondolat, hogy milyen a ps3, nekem is az maradt ki egyedul. Vegul, vettem egyet a PS5 mellé. Nem bantam meg, tetszik meg igy 2021-ben is :K

(#3012) opr válasza kecsu10 (#3010) üzenetére


opr
veterán

Az, hogy egy emulator mennyire viszi fel a proci terheltseget, annak kozel nulla koze van ahhoz, hogy milyen eros volt a vas, amit emulal. Erre tokeletes pelda, hogy egy pentium 2-est teljesen a foldhoz vagott egy SNES emulator, pedig nyers eroben ossze se lehet oket hasonlitani.

Ezt kiveve amugy a cell proci meg a hozza tartozo gpu abszolut korat meghazudtoloan eros es eloremutato volt... Pont ez volt vele a problema.
Konkretan az, hogy se a fejlesztok, se a fejlesztoi kornyezetek nem voltak olyan szinten (plane az elejen, mikor megjelent), hogy konnyu legyen ra fejleszteni. Ezert hiresult el, hogy nagyon nehez ra fejleszteni. A vicc az egeszben, hogy a PS4 es a PS5 tobbek kozott azert tud annyira fejlesztobarat lenni, amennyire, mert a PS3-nal a SONY megtanulta, mire van szukseg egy komplex, tobb cpu-szalas rendszernel. Mas gond is volt vele, pl hogy eleinte linuxon kellett fejleszteni ra, ami hatalmas hiba volt, ha jatekfejlesztesrol van szo, marpedig esetunkben arrol volt szo. Dolog pikanteriaja, hogy ha nem jatekfejlesztesrol volt szo, akkor zsenialis volt a cucc meg a kornyezet is, mar az elejen is, ezert is hasznalta pl az USA hadserege is. Ebben mondjuk segitett az is, hogy a PS3 devkit konkretan egy standard server rack desgin-t kapott, igy egy sima serverszekrenybe csak be tudtad "pattintani", aztan mehetett a moka.

A PS4 es a PS5 (meg az XO, XSX) amugy ezerszer komplexebb, mint a PS3 volt, csak kozben eltelt 15 ev, rengeteget fejlodtek a fejlesztoi kornyezetek es a fejlesztok is, tele az internet best practice-ekkel, peldakkal, forumokkal, amik segitenek, igy lehet az, hogy rendszerszinten hiaba osszehasonlithatatlanul komplexebb egy mai konzol, mint a PS3 volt, megis egyszerubb kihasznalni az erejet.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3013) kecsu10 válasza tboy93 (#3011) üzenetére


kecsu10
aktív tag

Gyönyörű a gép az biztos. :) Az 5 arra hajaz, de a 3 szebb volt. El sem tudom képzelni milyen erős lehetett a maga korában. Mint fentebb írtam, a pc CPU-mat semmi sem pörgette még meg ennyire mint mikor emulátlta. (Jó tudom, az más, de akkor is.) Félelmetes, hogy nem nyerte agyon magát anno.

(#3014) kecsu10 válasza opr (#3012) üzenetére


kecsu10
aktív tag

Nagyon szépen köszönöm a választ, én csak lelkes kedvelő vagyok, nem értek hozzá. De ha már itt tartunk, múltkor találtam egy videót amin bejelentették a Last of us-t. Sokan hitetlenkedtek, hogy nem létezik, hogy így nézzen ki. No mármost, azt a grafikát az x360 ki tudta volna tolni magából, vagy ahhoz kellett a PS3 ereje, és a Naughty Dog tudása?

(#3015) opr válasza kecsu10 (#3014) üzenetére


opr
veterán

Ahhoz kellett a PS3 ereje, a Naughty Dog tudasa, meg a sok evnyi felgyult tapasztalat, meg az ido kozben iszonyatosat fejlodo kornyezet, ami a vege fele mar annyit fejlodott, hogy akkoriban korszakalkoto volt. Ma mar egy kalap fos, ha a mai eszkozokhoz hasonlitjuk (tudom, szemelyes tapasztalatom van mindegyikkel PS oldalon), de akkoriban annyira fejlettnek szamitott, hogy az ember eldobta tole a hajat kb. Plusz addigra mar belatta a sony, hogy hulyeseg a linuxot eroltetni es atkoltoztette a teljes kornyezetet windows-ra, ami szinten nagyon sokat segitett.
Nem veletlen, hogy meg a PS4-nel is kellett par ev, mire kijott az elso jatek, ami szebb volt, mint a TLoU elso resze PS3-on, pedig ott mar az elejetol minden stimmelt fejlesztoi oldalrol.

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3016) pzstm válasza kecsu10 (#3008) üzenetére


pzstm
titán

TLOU2-vel nem kezdő játékosként nem is lehetetlen helyen 3-4 videóm volt egyszeri végigjátszásban ahol előző checkpoint visszatöltésen túl semmi más nem segített..... :U

iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!

(#3017) kecsu10 válasza opr (#3015) üzenetére


kecsu10
aktív tag

Nagyon szépen köszönöm!
Lenne még kérdésem, ha nem baj. :)
Azt mondják a series x VGA erősebb mint a ps5. Ez pc-re nagyjából lefordítva mit jelent, ha két videokártyával kéne szemléltetni a közöttük lévő differenciát?

Illetve mostanában ismét pörgött a Last of us ps5-ön, de azért már kopottas, eddig ellene voltam, de most már belátom kell a remake.

(#3018) Wesder válasza kecsu10 (#3017) üzenetére


Wesder
félisten

Felesleges àtfordítani PC-re, mert teljesen màshogy működik. A PS5 meg plàne.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3019) kecsu10 válasza Wesder (#3018) üzenetére


kecsu10
aktív tag

Természetesen értem, csak valami kapaszkodót keresnék benne, hogy legyen viszonyítási pontom, s a pc VGA-kat viszonylag ismerem, így az segíthetne abban, hogy lássam a különbséget nagyjából.

(#3020) opr válasza kecsu10 (#3017) üzenetére


opr
veterán

Semmit, nem lehet ra valaszolni, mert teljesen mashogy van rendszerszinten elerve es hasznalva, mint akar ugyanaz PC-nel. Raadasul ez teljesen mas PS-nel meg XBOX-nal is.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3021) ProEvoFan válasza kecsu10 (#3019) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

Egyforma erős mind a kettő.
A játékok döntik el, ki mit vesz.
Én mind a kettőt megvettem. :D

A PC játék piacot a bányászok/nyerészkedők bedönthetik a videokártyák felvásárlása miatt.Ezért már megkaptam a magamét a sok PC usertől, de továbbra is tartom.Veszélyben a PC "géming", ha nem orvosolják a jelenlegi problémákat.

[ Szerkesztve ]

(#3022) F-ECT$ válasza kecsu10 (#2996) üzenetére


F-ECT$
titán

A Microsoft tényleg sokkal nagyobb cég mint a Sony, de ettől még nem biztos hogy ki tudja / akarja / fogja nyírni vagy akár megvenni.
Ha meg a játékipar is elmegy teljesen a Netflix üzleti modell irányába, akkor a többi cég is lépni fog.

Dive ever, work never.

(#3023) Szabi® válasza kecsu10 (#3014) üzenetére


Szabi®
addikt

""No mármost, azt a grafikát az x360 ki tudta volna tolni magából, vagy ahhoz kellett a PS3 ereje""

Az Xbox 360 erősebb volt, mint a Ps3, a Ps3 csak "elméleti" floating pontban tudott volna többet, de nyers erőben az Xbox 360 erősebb volt. Jópár multi cím Xbox 360-on megnyerőbben nézett ki tesztek szerint is.

Sony PlayStation 3 - 230.4 gigaflops -> Microsoft Xbox 360 - 240 gigaflops

(#3024) kecsu10 válasza Szabi® (#3023) üzenetére


kecsu10
aktív tag

Ez érdekes, nem is tudtam, emlékeim szerint abban a generációban teljesen pc-n voltam. Most már csak ebben a generációban várjuk a jobbnál jobb játékokat, eddig sok minden nem jött.

(#3025) Wesder válasza kecsu10 (#3024) üzenetére


Wesder
félisten

Az azért gondolom feltünt hogy generàció eleje van, meg covid is.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3026) kecsu10 válasza Wesder (#3025) üzenetére


kecsu10
aktív tag

Persze. De PS topikban most írtam, hogy vajon szándékosan tartja vissza az exkluzív játékokat a Sony? Az új Horizon például eléggé késznek tűnt. Nem kéne valami komolyabb cím az elkövetkező időszakban? Nem lesz ez így kevés?

(#3027) F-ECT$ válasza kecsu10 (#3026) üzenetére


F-ECT$
titán

A PS5 gyorsabban fogy mint ahogy a PS4 fogyott. Szóval egyelőre elég ez is. Ha túl sok cím jelenik meg, akkor meg egymás elől eszik meg a piacot.

Dive ever, work never.

(#3028) Szabi® válasza kecsu10 (#3024) üzenetére


Szabi®
addikt

Mindenki elfelejti, hogy még 1 éve sincsenek piacon az új generációs konzolok, egy igencsak tevékenység korlátozó vírus kellős közepén.

Itt egy kis mankó, ami a teljesítményt illeti :

20. Nintendo 64 - 0.1 gigaflops

19.Sony PlayStation - 0.6 gigaflops

18. SEGA Dreamcast - 1.4 gigaflops

17. Nintendo 3DS - 4.8 gigaflops

16. Sony PlayStation 2 - 6.2 gigaflops

15. Nintendo GameCube - 9.4 gigaflops

14. Nintendo Wii - 12 gigaflops

13. Microsoft Xbox - 20 gigaflops

12. Sony PlayStation 3 - 230.4 gigaflops

11. Microsoft Xbox 360 - 240 gigaflops

10. Nintendo Wii U - 352 gigaflops

9. Nintendo Switch - 1 teraflops

8. Microsoft Xbox One - 1.31 teraflops

7. Microsoft Xbox One S - 1.4 teraflops

6. Sony PlayStation 4 - 1.843 teraflops

5. Xbox Series S - 4 teraflops

4. Sony PlayStation 4 Pro - 4.2 teraflops

3. Microsoft Xbox One X - 6.0 teraflops

2. Sony PlayStation 5 - 10.28 teraflops

1. Xbox Series X - 12 teraflops

(#3029) kecsu10


kecsu10
aktív tag

Azért nem gondoltam volna, hogy az Xbox háromszor erősebb volt mint a PS2 :Y volt nekem anno mindkettő, láttam a különbséget grafikában persze, de ezt akkor sem gondoltam volnaz. Aztán a PS2 agyonverte, mert a konzolt még mindig a játékok adják el. Döbbenetes ezt látni.

[ Szerkesztve ]

(#3030) Szabi® válasza kecsu10 (#3029) üzenetére


Szabi®
addikt

Igen az nagyon erős volt, gyakorlatilag egy fixen összeépített pc volt (kb egy Pentium 3-as gépnek felelt meg), már akkoriban tudták rá portolni a húzósabb pc címeket.
Azért jól mutatja a lista, az erő nem minden, a Nintendo Wii a "harmatgyenge" hardverével, nagyon sok konzol eladást megdöntött. Pedig az csak 12 gigaflopsal állt a PS3 és Xbox 360 mellé, mivel abban a generációban "harcolt" :)

(#3031) Madwe válasza Szabi® (#3030) üzenetére


Madwe
nagyúr

A flops is csak egy kiragadott mértékegység, nem csak abban mérendő egy hw teljesítménye… egy konzol sikere meg végképp nem a hw erején múlik

(#3032) Szabi® válasza Madwe (#3031) üzenetére


Szabi®
addikt

Lehet hogy kiragadott, de hivatalosan abban mérik. A lebegőpontos számolásnál amit konzoloknál használnak, ott csak ez áll rendelkezésre.

"egy konzol sikere meg végképp nem a hw erején múlik"
Tiszta sor, én sem írtam mást. Láthatod a Dreamcast erejét a PS1 generációban, mégsem volt kapós. :)

(#3033) ρσгτσ válasza Szabi® (#3030) üzenetére


ρσгτσ
őstag

Mondjuk a Wii elég korszakalkotó cucc volt akkoriban a mozgásérzékelős irányítás miatt. Ez IS közrejátszott a sikerében.

[ Szerkesztve ]

ZX Spectrum - Commodore 64

(#3034) Szabi® válasza ρσгτσ (#3033) üzenetére


Szabi®
addikt

Igen, jó kis cucc volt.

(#3035) consono válasza kecsu10 (#3026) üzenetére


consono
nagyúr

Hát, amit láttunk a gameplay demoban az egy zsebkendőnyi terület, abból nehéz bármit is leszűrni... Nem beszélve arról, ha a népharag miatt át kell designolni Aloy-t...

"In God we trust. All others must bring data"

(#3036) Wesder válasza kecsu10 (#3029) üzenetére


Wesder
félisten

Agyonverte ja, na mert Xboxra nem volt semmi ex màr 20 éve sem. Öcsém, ki gondolta volna hogy a "nincsràjàték" màr 20 éve tart? :Y

Voltak ott is ex címek, csak hàt a PS2 mögött egy sikeres PS1 generàció volt, ami legalàbb akkora hàtszelet adott neki, mint most a PS4 a PS5-nek. Az Xboxot 2005 augusztusa utàn màr nem gyàrtottàk, ezzel szemben a PS2-t 2013-ig gyàrtottàk, és a végén màr l fillérekért adtàk. Nekünk is volt vagy 5. (Xboxból csak egy, de az 10 évig működött. 2014-ben kidobtam mikor tönkrement) A terméktàmogatàsa is sokkal tovàbb tartott, mert még a FIFA14 is kijött rà, míg az 2007-ben màr azt is elfelejtették hogy volt valaha olyan hogy Xbox.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3037) Wesder válasza consono (#3035) üzenetére


Wesder
félisten

Mit kellene àtdesignolni rajta?

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3038) consono válasza Wesder (#3037) üzenetére


consono
nagyúr

A fejét minimum :)

"In God we trust. All others must bring data"

(#3039) Wesder válasza consono (#3038) üzenetére


Wesder
félisten

Mi a baj a fejével? :F

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3040) consono válasza Wesder (#3039) üzenetére


consono
nagyúr

Hogy elhízott? Teljesen más a karakter mint az első részben volt. De az egész karakter fura lett szerintem.

"In God we trust. All others must bring data"

(#3041) Wesder


Wesder
félisten

Amúgy csak szerintem gàz ez a Bluebox/Abandoned jàték körüli kamuzàs? Ha nem Silent Hill vagy Metal Gear lesz, akkor a csapat a Sonyval együtt kb el is àshatja magàt, ha meg SH vagy MGS jàték lesz, akkor meg kb tökmindegy, mert eddig is "tudtuk". Ràadàsul ez màr a 3. olyan jàték lesz, amit màsnak harangoztak be. Egyszer még szerintem jópofa marketing, màsodiknàl elmegy, de 3. alkalommal szerintem màr nagyon gàz.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#3042) Szabi® válasza consono (#3035) üzenetére


Szabi®
addikt

Nem lesz ott népharag (nem mintha a japánokat érdekelné) az első részben sem volt sokkal szebb Aloy, de 14 milliót eladtak belőle , ennyi "légy" nem hibázik :) Tény, hogy nem egy szépségkirálynő, de nem is ezen múlik egy játék sikere. Ez megint egy olyan cím lesz, amiért konzolt vesznek. És ez a lényege ennek.

(#3043) kecsu10 válasza Wesder (#3036) üzenetére


kecsu10
aktív tag

Ezt én egy szóval sem mondtam. De a számok egyértelműek. Az sem lehetett véletlen, hogy annyi ideig gyártásban maradt a PS2, mert még mindig el lehetett adni. Írtam is, hogy nekem is volt xbox, és nagyon sok játék szebb is volt rajta, de mégsem tudták megközelíteni sem a play station-t. Egyrészt mint írod is, ott volt mögötte a legendás PS 1, másrészt azért voltak ott igen komoly játékok ám. A Colossus például, az nagy kedvencem, igazi művész játék. De az első God of War is. Persze Xbox-ra is jöttek nagyon jó játékok, de valahogy nem állt össze olyan komplex egésszé a dolog mint a Sony esetében.

(#3044) ρσгτσ válasza kecsu10 (#3043) üzenetére


ρσгτσ
őstag

Pont a wesder által írt okok miatt (IS) azóta (és előtte) sem sikerült megugrani ezt a darabszámot. Sőt egyelőre másnak sem nagyon jött össze. Leszámítva a Nintendo DS -t, ami egy kicsit más. Mivel kézi konzol, és azt is elég sokáig árulták.

ZX Spectrum - Commodore 64

(#3045) Szabi® válasza ρσгτσ (#3044) üzenetére


Szabi®
addikt

Nintendo Switchnél most járnak több, mint 84 millió darabnál úgy, hogy még csak 4,5 éves a konzol. Tehát ha 8 éves ciklust nézünk, abból még a ps4-től is több fog fogyni.
Nem minden fekete és fehér, néha azt nem vesszük észre, ami a legszembetűnőbb :)

(#3046) ρσгτσ válasza Szabi® (#3045) üzenetére


ρσгτσ
őstag

Azt írtam, hogy ez a jelenlegi állapot. Mivel nem vagyok Nostradamus, így nem tippelnék előre. :D

Egyébként a Switch sem feltétlen egy liga a Sony vagy az MS megoldásaival. Kézi konzolok királya a Nintendo, amit mellesleg dokkolni is lehet. Attól függően ugye, hogy melyik modellt veszed.

[ Szerkesztve ]

ZX Spectrum - Commodore 64

(#3047) Szabi® válasza ρσгτσ (#3046) üzenetére


Szabi®
addikt

Tévedés, téves ez a megfogalmazás, a Switch egy teljes értékű konzol, egy hibrid. Rengeteg sony/xbox multiplatform gamet megkapott, és dokkolt állapotában a teljesítménye alig marad el az Xbox one konzoltól. Valamiért mindenki ki akarja zárni a "nagyobb" gépek közül,, de ez indokolatlan, és a média konszern sem teszi. Egymás után sorolja fel őket.
Elsődlegesen az alapmodell teljesítménye dokkolt állapotban jön ki, tehát az hogy hordozható, csak grátisz, attól még konzol, és tv-re kell kötnöd :)

[ Szerkesztve ]

(#3048) ρσгτσ válasza Szabi® (#3047) üzenetére


ρσгτσ
őstag

Semmi köze ennek a megállapításnak teljesítményhez. Szimplán egy funkció, ami kiemeli az asztali konzolok közül.

Lite is benne van ebben a darabszámban. Illetve több olyan embert ismerek, aki még a büdös életben nem dokkolta le Switch -et. Vagy csak baromi ritkán. Mert ott van neki erre célra a PS vagy az Xbox.

Szerk.:
Persze nyilván nincs erről pontos adatom, de én nem érzem jogosnak, ha valaki összeveti például a PS és a Switch eladásait.

Kb. olyan, mint összevetni egy szedánt egy terepjáróval. Ok, mindegyik autó.

[ Szerkesztve ]

ZX Spectrum - Commodore 64

(#3049) Szabi® válasza ρσгτσ (#3048) üzenetére


Szabi®
addikt

""több olyan embert ismerek, aki még a büdös életben nem dokkolta le Switch -et"

Én meg több olyan ember ismerek, aki csak tv-n Zeldázik, csakhogy ezek nem tények.
Ha tőled valaki megkérdezné miért nem nagygépes konzol a Switch, te előhúznád azt ,mert hordozható, holott ez egy plusz feature-je, méghozzá pont azért, mert hordozható állapotban a teljesítménye is a fele csak.
Mit mondanál akkor, ha megjelenne egy olyan ps4 ami hordozható is ? Arra is ezt mondanád ? :) Egy gamerlaptop hordozható, nem teljes értékű játékeszköz egy épített pc-hez képest ?

""Kb. olyan, mint összevetni egy szedánt egy terepjáróval. Ok, mindegyik autó""

Ez egy semmi, ez nem érv, csak ködösítesz. Semmi köze ehhez a példához az enyémnek, ezt te is jól tudod.

[ Szerkesztve ]

(#3050) _drk


_drk
őstag

A hardverek miatt nem lehet össze hasonlítani, olyan mint a mobil gaming, amivel ügye nem hasonlítgatunk semmit, ügye? ;]
Nagyon jó helyre ült be a Nintendo. Mert a rengeteg indie címnek bőven elég a Switch hardvere, az exkluzívoknak is, plusz pár nagyobb játékot átprogramoznak rá(na ezeket nem is nagyítják ki mert felesleges...)
Sok egyszerű játék meg kell az embernek. Sokszor nekem is jobb lenne egy kis bugyuta ugrálgatás, mint elkezdeni egy 100 órás AC-t.
Mindent elmond hogy a Zeldában se voice acting se mocap se semmi. Szöveg buborékban gyorsan ledarálni az infót azt go tovább. Bőven elég! Nem kell több egy kis kikapcsolódásra. Közben meg az AC-be belefutsz sok egymás utáni pár perces szövegbe ami teljesen érdektelen, unalmas és csodálkozol mi bajod.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.