Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#451) hombre[EU] válasza Wesder (#450) üzenetére


hombre[EU]
veterán

[link] az volt a cél :)

Life, Uh, Finds A Way

(#452) ProEvoFan válasza hombre[EU] (#449) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

A hír magyarul. [link]
Kíváncsi vagyok mi sül ki ebből. A sok tízévest csatába hívták. :D

(#453) Wesder válasza hombre[EU] (#451) üzenetére


Wesder
félisten

Sejtettem.

Màs.
Nem konzol téma, de nevessünk egy jót. :DDD

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#454) opr válasza ProEvoFan (#452) üzenetére


opr
veterán

Semmi. You hold it wrong.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#455) l.skywalker


l.skywalker
félisten

Mert nem azért vásároltam az esetek 70%-ában, mert annyira érdekelt az adott játék, hanem mert olcsón hozzá tudtam jutni egy játékhoz. Amire jutott időm és érdekelt vagy tetszett, azokkal igyekeztem játszani. Olyan ~35 játékot végigjátszottam mostani generációs konzolon (1-2-t még 360-on)

Full:
Assassin's Creed 3
Star Wars: The Force Unleashed
Middle-earth: Shadow of Mordor
Conan
Assassin's Creed 1
LEGO: Star Wars: The Complete Saga
Halo: The Master Chief Collection
Assassin's Creed: Origins + 2 DLCs
The Lord of the Rings: War in the North
Tomb Raider: Legend
Tomb Raider: Anniversary
Star Wars: The Force Unleashed 2
Deus Ex: Human Revolution
Batman: Arkham City
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Mini Ninjas
ReCore
Darksiders: Warmastered Edition
DOOM
My Friend Pedro
Halo 5: Guardians
The LEGO NINJAGO Movie Video Game
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition
Super Lucky's Tale
Far Cry Classic
Sky Force Anniversary
Trials HD
Ori and the Will of the Wisps
Trials Fusion
Adam's Venture: Origins
The First Tree
Old Man's Journey
Kingdom Come: Deliverance
Minecraft Dungeons
Assassin's Creed Odyssey

Short: