Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/rob210.gif)
rob210
Topikgazda
AMikor szétszedted nem tűnt fel, hogy a csúszka pály iszonyat koszos?
Ez a hiba akkor szokott előfordulni, hogy ha a cserekor csak bedobják a betétet és nem takarítják el a féknyerget.
A felgyülemlő és ráégő fékpor az egyik fület megakasztja, így csak a másik oldalt tudja a dugatyú mozgatni, kész is a baj.
Ezért szokták, azt mondani, hogy a fék nem játék ahhoz érteni kell.
A betéteid nem nem mehettek volna ennyire tönkre egy év alatt.
De a textar nem is fékbetét.
Ezért szoktam leírni az örök kombót? Zimmermann, ATE, TRW, ezek féket gyártanak.
Ezt a spirálrugós dolgot meg nem is értem.
Mi lenne ott olajpárás,
A gátló nem ott van, a fékköröd nem enged ahogy nézem, innentől kezdve ott nem lehet olaj.
[ Szerkesztve ]
Renault power