- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Vezérműszíj készletet kéne cserélni a kocsiban ( 2001 Megane 1 ).
2 féle típus van jelenleg aránylag megfizethető áron, a Gates és az Ina. Ezekhez van vízpumpa is. Szerintetek melyiket volna érdemesebb venni? Az INA-s egy 10-essel olcsóbb ( 56 vs 64k ). -
#10726912
törölt tag
válasz Toobee #34089 üzenetére
Elsavasodik az olajtérbe jutó benzintől a motorolaj, s nagy mértékű kárt tud okozni az elégtelen kenés miatt. Ha hidegen járatod egy helyben alapjáraton, akkor túl lassan melegszik a motor, túl sok benzin kerül a henger falára és az bejut a motor olajba. Pár másodpercig járjon a motor magától, 5-10 másodperc, s indulj, 1000-2000 között váltogass el. Az olaj nem fagy le, nem dermed meg annyira, hogy ne legyen kenése a motornak. Ha a pár másodpercnyi kenetlen járás ellen is óvni akarod a motort, vehetsz olaj adalékot, van többféle is, ami hártyaszerű filmréteget képez a henger falán, csapágyaknál, stb. A legrosszabb, amit tehetsz, ha hidegen alacsony fordulaton járatod egy helyben. Amint stabil a motor járása, indulhatsz.Az is jó, ha le van fagyva az ablak, stb, ha gázzal tartod 2000 környékén a fordulatot. A szívató csak annyira működik, hogy hidegen ne álljon le a motor, más szerepe nincs, melegíteni menet közben kell.
-
Toobee
veterán
Benzines autót érdemes járatni reggelente? Utánaolvasva megoszlanak a vélemények.
-
Amarth
aktív tag
Üdv!
Napfénytetőnél kicsit beázik a szekerem,tudtok rá valami gyógyírt?
Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
#10726912
törölt tag
Jelentem, vannak fejlemények, a Renault 19-elkapcsolatban
Rob20 segítségének köszönhetően, sikeresen megjavítottam a gyújtás elosztó hibáját. Gyári állapot, pipa. Ma beszereltem a kormány gömb csuklókat. Holnap a jobb oldalon lesz cserélve a keresztlengőkar szilent, mindkettő. Aztán megy futóműveshez beállításra.
A kipufogó zörgött. Hozzá ért a hátsó kereszt merevítőhöz a kipufogó csöve. kicseréltem a gumi bakokat, ez is pipálva. Kap majd télre még egy kis rádió kötözgetést, egy alapjárati motort, meg egy normális antennát. Leszedegetem majd az ajtó kárpitokat, mert a hátsó ajtóknál nem mindig megy a központi zár, bejáratom, olajzom. 21 év kopását plussz az elhanyagoltságot kell eltüntetni. De már egyre szerethetőbb az autó -
feco6512
tag
Ma voltam müszakin csont nélkül át ment rendes Kpm vizsga volt csak fényszorót kellett beállitatni más minden rendben volt. 2 évre le van a gond.Azt szeretném kérdezni az ablakmosó tartályt lelehet engedni valagyogy vagy szivassam ki inkább egy ablakmosó motorral a nyári szélvédő folyadékot?
[ Szerkesztve ]
-
vallas
őstag
Na kisebb küzdelem árán, én is téli gumikon futok....
Barum Polaris3-t küldtek a gépre.... de ezért is úgy kellett szinte könyörögni...leküldték, és felrakatták a tavalyi szar maloya davost, és nem javult meg egy nyár alatt ugyan úgy jobbra húzott vele a gép, de úgy , hogy 100 méter alatt leesett volna a kocsi az útról. A gumis vissza akarta küldeni először...
Aztán leveleztem egy kicsit, hogy akkor ha valami lesz,a kocsival, akkor nem vagyok hajlandó önrészt fizetni, ez legalább hatott...
Azt kell mondjam ég és föld a különbség a két gumi között.... jöhet a tél....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #34074 üzenetére
A tiéd 86lovas 1.5dci???
Most nézem, hogy nem is vagy benne a logoutos tulajosdiban, beraknám, ha megadod a pontos típust, évjáratot, meg amit régebben linkeltél képet abból valamelyiket hozzárakom.
A hang meg érdekes....első körben a kipufogónál nézelődnék, esetleg katalizátor. Ez valami fémes csörgés-zörgés. Ha 106-lovas lenne, még akár azt is megkockáztatnám, hogy a kéttömegű zörög.
(#34076) Toobee: én belenéznék, ITT van KOAN blogja, itt vannak képek, meg leírás, hogy mi-micsoda. A tekercsszerű jeladó, vagy a soklábú IC forrasztása szokta megadni magát. (ez megane 2 kártya, de a lagunának is ilyesmi lehet)
!!!mod.: Illetve aki mostanában jött, képpel adatokkal küldhet priviben, ha szeretné, hogy berakjam a tagok közé!!!
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
(#34070) Toobee: kártyán lehet nektek is csak a jeladó forrasztása adta meg magát, az otthon javítható ingyen. Ha komolyabb a baj, van 1-2cég akik foglalkoznak javítással 10-12k körül.
A te autód már ph2 ugye? Akkor bemegy a 16-os simán.(#34072) zsizsef: a tetejét szedd le (kijelző), pattintós, szedd ki a fejegységet és alatta a tárolót, szedd ki alul az odb ajtöt (pattintós). Ezután látnod kell az összes csavart, kicsavarod és kiszedheted a középkonzol borítást, nyilván a vezetékeket kösd le róla.
(#34074) -=Tiger=- : ha hazaértem meglesem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
zsizsef
senior tag
M2 középkonzol világítása megadta magát. Hogyan, hol kell megkezdeni a bontást? Esetleg útmutatót tud adni valaki?
-
Toobee
veterán
válasz benvolio #34067 üzenetére
'01-es, 1.4-esemmel a hétvégi hazaúton léptük át a 250.000. km-ert közösen, de nem kizárt, hogy ő maga, más gazdával már megtette
Tavaszra szeretném meglepni egy alufelni szettel. Mekkorát érdemes rakni alá? 16" még mehet? Illetve van két elem az autón, amit javítottak, be kellene ködölni. Bp-en kihez érdemes menni? Kicsit elriasztott a szülői Laguna (úgyhogy pár évig szeretném még, ha kiszolgálna a Megane): most hányt be az egyik kártya, bruttó 42-ért lehetett is kapni hozzá mindjárt másikat, de az olvasót is cserélni kellene, mert az sem százas teljesen, nyomni kell folyamatosan, még beindul az autó, tanítani sem tudott, ezért kellett vadászni egy másik autót, amiből kiszedtük ideiglenesen. Az olvasóra meg ilyen elborult 160 körüli ajánlatot kaptunk. Pedig nagyon tetszik és méretben is kellene a nagyobb autó, heti 2x150 km 4-5 személlyel kívánná a nagyobb gépet.
[ Szerkesztve ]
-
benvolio
őstag
Jelentem átléptük a 200.000.km-t! A héten iszok rá egyet!
-
mycso
Topikgazda
válasz Doki16 #34062 üzenetére
Első körben diag!
Hátha tárol erről valami kódot és akkor meglenne, hogy mi a hiba oka.Nekem egy jó éve télen volt ilyen problémám reggeli indításnál: volt vagy -15 és mint kiderült haldokló volt az akkum. Tehát nálam áram problémák voltak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Doki16
addikt
Egyre többször előjön ez a hiba az mk3 megane-nál. Külföldi fórumon azt javasolják, hogy érdemes egy picit rátölteni a fékfolyadékra. Annyit már kitapasztaltam, hogy mindig akkor jön elő ha lejtőn áll a kocsi vagy ha picit fékezve lejtőn megyek lefele. 10-ből 7-szer legalább bedobja a hibát, de csak lejtőnek lefele. Szemre nekem nem tűnik kevésnek a fékfolyadék, de azért megpróbálnám mint legolcsóbb megoldást. Ki tudja, hogy milyet érdemes hozzátölteni?
Illetve olvastam, hogy van itt valakinek CLIP a fórumon, egy kiolvasás se ártana már neki szerintem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ftsaba28
csendes tag
Renault Megane 03' 1,4 kocsin hol és hogyan tudok a kuplungon utána állítani?
-
Louies
aktív tag
Sziasztok!
Clio II be ködfényszóró valakinek nincs véletlenül eladó. Egy jobbos kellene. (2001)
Válaszokat privátban léci, mert nincs mindig időm olvasni a topicot.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
cellpeti
nagyúr
üdv
a CD-s rádióm nem "köpi" ki a CD-t. Ötlet rá?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
tresh
veterán
-
-
tresh
veterán
Hali urak,
Ma este lesz megint Lurdyba egy kis tali aki gondolja csatlakozhat (természetesen Pestieket érintheti inkább)
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #34037 üzenetére
Aki nem tud rendesen meghirdetni egy autót az rendesen nem is tartotta karban.
Elmehettek megnézni, de ha nem ez az első autó amit életetekben vennétek nem fogjátok megvenni.
Ez nem RN hanem RL felszereltségű, nincs benne légzsák, és sorolhatnám, hogy össze volt zárva a kocsi, én messzire elkerülném, de megnézni mindent lehet.Renault power
-
dhgm
tag
válasz feco6512 #34037 üzenetére
1.4 energy már az r19-ben is muzsikált. A világból kimegy, ha időben megkapja amit kér. 11 évig volt ilyen autóm. Soha, soha nem hagyott cserben.
Ha a motor a kérdés, meg kell kérdezni az olajcsere időpontját, utána ki kell húzni a nívópálcát. Én 10.000 ként cseréltem a motorolajat és a csereperiódus végén sem volt fekete az olaj. Ugyan nem volt aranysárga, m
int betöltéskor, de még barna sem, nemhogy fekete. És 200.000 + km volt a mociban
Ugyhogy, ha rendesen volt cserélve a megtett km-t megnézve fekete olajat nem szabad benne találnod, mégha 20 éves is a kocsi...[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
giigz
veterán
válasz feco6512 #34037 üzenetére
Szíjas
Egyébként nem rossz motor, a helyén kell kezelni Bár ennyi idő alatt le lehet lakni, és akkor ahhoz hogy újra tökéletes állapotban legyen, sokat kell vele szenvedni, pénz, idő
Rob kolléga a műszakilag patika állapotú M1 1.4 8V-t adta el azt hiszem 240k körül, tehát ha ez közepes állapotban van kívül-belül, reális lehet az ár. De ennyiért patikára ne számíts
-
feco6512
tag
segitséget szeretnék kérni M1 1.4 RN motor az mennyire strapa biró ez láncos vagy már szijas motor?97es évjárat erröl lenne szóhttp://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/megane/renault_megane_megane_1.4_rn_vonohorgos...fix_ar-8430582
-
SZATA
senior tag
Megvolt a nagy szerviz.
Olaj (Xado), olajszűrő és levegőszűrő csere, fék- és hűtőfolyadék csere, gyertya csere (NGK LZKAR7A).
Szívócső nyomás szenzor probléma megoldása: szívósor tömítés csere, szenzor-kábel ellenőrzés, fojtószelep tisztítás.Sokkal jobb lett a gázreakció, finomabban lehet szabályozni, nem "ránt" ha visszaveszem a gázt.
Kérdés: Ha a hőfok mutató üzemmelegen egy hangyányival feljebb áll félnél és ahol lenni szokott, de nem ingadozik, és félről minimumig ment le a vízszint az első hosszabb útnál (melegen nézve), akkor az a levegősség jele? A számla szerint csak 3 litert tettek bele, de valahol az olvastam, 5 liter a feltöltési mennyisége.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ezt kell nézni, hogy mennyire van megnyúlva.
Ha meghúzod a hátsó dobot lefelé rögtön látni fogod mennyire tartanak.
2db van belőle, egy konzloba megy bele és a dob rögzítőfülei mennek bele a gumibakba.Renault power
-
Pecc
őstag
rob210
Amikor alól azt a zárt szelvényt cserélted, utána nem ütközött bele a kipufogócső neked? Illetve azt a vezető műanyagot visszatetted rá Te is? -
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #34026 üzenetére
Renault power
-
feco6512
tag
Lenne egy láma kérdésem,hogy szokás ebben az akksit cserélni mivel a kulcs infrás még ebben.Azt olvastam ,hogy ha leveszem a sarut akkor újra kell tanitani a kulcsot mondjuk kodom meg van hozzá csak még nem csináltam ilyet.Egy leírást találtam hozzá nem tudom az müködik e.Rocket akkuról van valami tapasztalat?most17000 az 55Aó as de ezt a tipust nagyon nem ismerem
[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
http://www.alkatresz.eu/pages/product_info.php?partn=200&prod=676-650&sid=de233a49d2cb472461d617c3e422e57b&catf=7&item=&pnev=Als%C3%B3%20motorv%C3%A9d%C5%91%20lemez%20(benzin)&marka=Iharos%20%C3%A9s%20Goller&csop=Renault&alcsop=Renault%20Megane%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%201995.10.01-1999.02.28 ezt rálehet tenni?
-
feco6512
tag
Az 1.6 rt felszeretségü M1 nél van alsó motortakaró müanyag vagy ezeken még nem volt?
-
mycso
Topikgazda
[link] régebben kerestek itt páran m2-höz ezüst csíkos gyári hűtőrácsot.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
feco6512
tag
válasz rob210 #34011 üzenetére
Nekem a favival is szerencsém volt pár szilent betétek gátló csere +szokásos olaj csere volt 4éve van nálam most van benne 62k km mikor vettem 31k km volt benne mindent megjártam vele itthon 500 -600km nyaralások voltak benne sosem hagyott cserben a mai napig használom ö lett a szaladgálos kocsi
-
feco6512
tag
Alvázszám alapján lelett kérdezvel a km végig szervizbe hordták de hát a mai világban vannak még csodák úgy hogy csak remélem hogy ennyi van benne
-
feco6512
tag
98as 1.6 benzines 104k km idáig nagyon bejön /föleg egy 90es favorit után/
-
Josi
senior tag
válasz peugeotmate #33999 üzenetére
Nézd meg az ülések alatt a csatlakozót, lehet hogy kontakthibás.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Új hozzászólás Aktív témák
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Politika
- Sorozatok
- Spórolós topik
- Futás, futópályák
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Chernobylite 2: Exclusion Zone - Elindult a Kickstarter kampány
- Autós topik
- További aktív témák...