- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ja, köszi a választ. Útközben kicseréltem, de én mindjárt a saját kulcsával pattintottam le, ezek szerint az arra is jó!
--------Más...
Az elcseszett üzemanyag gyors csatlakozót még mindig nem sikerült szereznem, még külföldről nem ért ide. Ezért a hétvégén úgy döntöttem, hogy lekapom róla és, ahogy maga a rönós műhelyfőnök ajánlotta (ami nem vicc), hogy simán ráhúzom az üzemanyagszűrő D2-es kimeneti csatlakozójára. De megnézve most jobban, ha leszedem róla a rossz csatlakozót, éppen határeset, hogy rátudom-e húzni az üzemanyagcsövet, vagy beszopom és nem érd oda.
Elméletileg maga csatlakozó 5.2 cm, ami elég jelentős, ha az nincs rajta. Ezért újra vissza lett szerelve minden k anyázások közepette.
Viszont azt sem értem, hogy a francba marad rajta és mi tartja a gyors csatit, ha egyszer kitörött onnét az a nyomógomb? Nyilván, ha végre megjön ez az kis elcseszett alkatrész, akkor melegítéssel lehúzom róla és a szűrővel együtt megy a kukába. Az, hogy a renault nem gyárt ilyet, nyilván direkt az meg külön nonszensz kategória. Én nem szoktam spórolni szinte semmin, de azért hadd ne vegyek már meg egy teljes gyári üzemanyagcső rendszert 44.900.-ért, mikor csak arra az 50 ft-os gyártási költségű csatlakozóra van szükségem.
- -
stewe2
aktív tag
válasz
rob210 #59141 üzenetére
A bontott váltóban nem tudom mennyi van, de ha tudnék egy számot, az sem jelentene semmit
Novemberben kapott új kuplungot, tehát a kinyomócsapágy biztosan nem lehet gond.
Ma voltam a szerelőnél, persze akkor nem jött semmi hang ebből a "szemétládából", csak miután kijöttem a szervizből
Egy hét múlva vízpumpa csere (másfél éves, a vezérléssel együtt lett cserélve!!!), mert annak viszont van hangja rendesen, meg a jobbos féltengely, ami elmaradt. A zajról meg majd megpróbálok hangfelvételt készíteni.
stewe
-
gergo5991
őstag
Sziasztok,
lehetséges olyan amit legutóbb tapasztaltam, hogy 90-el mentem 5ösben, és már láttam magam előtt a falut hát elengedtem a gázpedált, mondván hogy majd a motorfék lelassit, de ellenkezőleg, a kocsi még ment 90el jó ideig, kellett egy erősebb fékezés és aztán kezdett csak belassulni az autó. Városban általában 3.-ban járok, 2500-3000 fordulaton kb, mert 4 esen már jön az erölködős rezgés, mert dimbes dombos a város na de 3masban is azt veszem észre ha megyek le a dombon 2500on van a fordulat és nem hogy fékezné a kocsit a motorfék de 2500ról megy fel 3000-3500ra a fordulat és gyorsul be a kocsi.
Most akkor hogy működik ez a motorfék dolog és ha elengedem a gázpedál miért megy a kocsi úgy mintha nyomnám picit a gázpedált?
megane 3, 1.6 benzin
-
#47205632
törölt tag
válasz
molnarpeter #59196 üzenetére
Egyébként melyik a 8-as és melyik a 10-es (motor, váltó)? És miért nem képesek egyformát belerakni?
Szerintem a sima dugókulcs négyszögű feje belemegy az egyikbe, a fűnyírón úgy szoktam olajat cserélni, abba pont belemegy. Szerintem az lesz a 10-es.
Lehet, hogy találok valami négyszög vasat a garázsban ami a kilincsnél erősebb. A csillagkulcs fűzés jó ötlet. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
orosziem81 #59191 üzenetére
Csillag kulcsot szoktam ráfűzni hasonló helyzetekben az adott négyszögű alkalmatosságra
vagy lehet a villás végével is.
-
#47205632
törölt tag
Az normális, hogy a motor leállítása után egy perccel bekapcsol a hűtőventi? Aztán forog vagy 2-3 percig. Természetesen meleg volt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Criminal017 #59188 üzenetére
Vedd le a klíma kompresszor kuplungjáról a csatlakozót fújd be kontaktsrayel, ha nem segít akkor diagnosztika, és csere ami rossz.
Az is lehet, hogy csak a nyomáskapcsoló halt meg. -
vmk
tag
Sziasztok.
Megane 1 ph2-nél a középkonzolon a szellőzőrostélynál lévő elemről ezt a gumis(?) bevonatot a mivel lehetne eltávolítani?
Elég csúnya már. -
Andrew10
aktív tag
Üdv. Megane 2 óracsoport kiszerelésében tud valaki segíteni. Hogy kell kiszedi? Előre is köszönöm.
-
Criminal017
őstag
Sziasztok,
a szokásos Scénic II, 1.5 dCi.
Ma jöttünk haza, röpke 400 km, végig klímáztunk. Ugyancsak ma, kicsivel később indultunk volna máshova, nyomtuk be a klímát, ledadogott a motor, majd felhúzta 2000-ig a fordulatot, majd újra dadog, újra felhúz. Kinyomva a klímát nem csinálja.
Jól érzem, hogy a klímakuplung nem húz be?Mondjátok, hogy nem a kompresszor ment gallyra a nyár elején, csak a "tárcsát" kell kicserélni...
~10 éves a kocsi, 250 ezer kilóméterrel, a klímában csak gázt cseréltettünk 1-2x, illetve egy tömítés ment el egyszer, más cserélve nem volt a klíma rendszerében.
Ránéznétek az üveggömbötökre, hogy mi lehet?
-
meroly
veterán
válasz
rob210 #59184 üzenetére
Há' jóvan
Amúgy ettől még használom, mert jobb mint a buszAkkor neki is az jött le, hogy minden oks.
Nos, arra gondoltam a trafókhoz vezető kábel lehet kontaktos néha, hm?
Mert sem a háromhengerezés sem az alapjárati rezgés nem normális az tutifix.(köszi hogy átküldted
)
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #59175 üzenetére
Hosszú idő óta ez az egyik legépkézlábabb javaslat
Viccet félre téve végeztem egy halom mérést, befecsi, előgyújtás, kopogásjel, etc és minden a kézikönyv szerinti határértéken belül.
Lehet ennyire fos a benya? Ugyanazon a kúton tankolok általában és korábban nem volt gond.
-
gergo5991
őstag
válasz
orosziem81 #59178 üzenetére
nem egyeznének bele, a fele céges autókkal parkol itt, le se szarják ha azokban kárt tesznek, meg van olyan aki autókereskedő és egyszerre 5 autóval parkol a ház előtt gondolom ő se akarná hogy mindez kamerán legyen, na meg kanyarban végigparkolják a sávot meg kukákat körbe parkolják szóval senki nem akarna maga ellen bizonyitékot
ma is már ugy jöttem ki a parkolóból előtte megnéztem a kerekek mögött nem-e helyeztek el további csavarokat..
ma voltam a pneuservisbe 8 euró volt a defektjavitás 5 perc alatt megcsinálták plusz még vissza is cserélték, szerintem elég korrekt ár volt ez
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #59176 üzenetére
Jol van na, kicsit sok volt a munka szembetalálkoztam saját magammal kétszer is.
-
orosziem81
tag
válasz
LamerGyuri #59125 üzenetére
"Most léptem, mert végre hosszú hétvége, van idő szerelni"
De tudlak irigyelni... Én ha kimegyek szerelni, a 2 éves kisfiam rögtön ott terem és széthord mindent pillanatok alatt
-
polonic
félisten
A glacelf supra az narancs színű, igaz?
Csak mert most gyárilag citromsárga hűtőfolyadék van benne. Mi lehet ez? -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59172 üzenetére
Tudod erre szoktam azt mondani minden javítható, csak nem biztos, hogy megéri.
Szét kell szedni meg kell nézni.
Addig csak üveggömb. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59169 üzenetére
Azon nem olyan nagy meló.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59167 üzenetére
Milyen autó?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59164 üzenetére
NGK vagy BERU
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59163 üzenetére
Szét kell kapni, ha valóban az van amit sejtek akkor igen cserés.
Vagy home made tuning. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #59158 üzenetére
Ki van kopva a bajuszkapcsoló, vagy eltört benne a fül.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59156 üzenetére
Igen, az oxidáció nincs jó hatással az átvezetésre.
Megnő az ellenállás és elugrál a gyújtás, hol lesz hol nem.
Vagy tisztítsd meg, vagy cseréld ki.
Mielöbb mert minden egyes gyujtáskimaradásnál öbliti a benzin a hengerfalat nincs kenés, igy fokozódik a kopás. -
Na_Ta
csendes tag
válasz
rob210 #59118 üzenetére
Fluence olajcserénél ugyanígy voltam én is, ez a kilincsfajta négyszöge még nem is olyan erős kicsi erővel eltekeredett. Találtam régebbi szoc. kilincset, ránézésre keményebb, de azt is simán eltekertem. Aztán egy megfelelő imbuszkulcsot megflexeltem és úgy engedett. Állatmód meg volt húzva, ahogy az olajszűrő is,
szerviz csinálta... -
NdrewSunix
őstag
Sziasztok!
Valaki ezzel a jelenséggel találkozott már?
Index (irányjelző) kar visszaugrik minimális kormánymozdítás közben. Miért?
Mindegy melyik irányba mozdítom a kormányt az index kirakása után, visszaugrik magától. Azaz tartanom kell sokszor kanyarodás közben is. Van, hogy pl. indexelek balra, majd nekiállok kanyarodni balra és rögtön vissza is ugrik a kar. Mi lehet a baj vele? -
Geri19831208
csendes tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
LamerGyuri #59121 üzenetére
Jah, az a felirat brutál fontos lehetett, lehet az vette vissza a lóerőt! : D
----------(#59128) mycso
Én még sosem cseréltem elemet, de néha érzem, hgy talán itt az ideje, szóval jól bírták.
Milyen kell bele (2032, vagy 2016 tippelek) és hogy jön ez széjjel? Bocsi, de most nincs időm utána keresni, majd útközben benézek ide és elolvasom a választ. Előre is köszi... -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59151 üzenetére
Hogy érted, hogy milyen lehet?
Márkára?
Mert az az esetek 90%ban bosch. -
gergo5991
őstag
sziasztok, szeretném megkérdezni lehet-e megane 3-ba utólag riasztót szerelni, esetleg valami modern cuccost ami telefonon is jelez ha meszebb parkolok és nem hallanám meg. 4 napja leraktam az autót a parkolóba (amiről ódákat zengek itt botrányos a helyzet), és ma nézem egy csavar lett bele furva a kerékbe. Tuti hogy nem én hajtottam bele, mert ha kiszállok a kocsiból mindig jól megnézek mindent hogy stimmel-e, plusz a kocsi eleje fullba tele van hugyoztatva a kutyákkal (nem tudom ez árthat-e neki a rácsos résznél a rendszámtábla alatt)
esetleg a kocsiba beszerezlni egy mozgásérzékelő kamerát?
mondanom se kell totál ideg vagyok, már sehol nincs biztonságban az ember autója baszki..
-
Robi81
tag
Sziasztok
Megane 2 2003 mivel tudom kiszedni az fhp jeladót mert tegnap próbáltam de krova szárral nem fért be,szár nélkűl meg rövid.vagy nézzek valami kisebb toldószárat?
Ti mivel ,hogyan szoktátok kiszedni? -
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59147 üzenetére
Gyertyánál nézz hézagit is 0.8 és 0.9 között legyen.
Ellenállást és áteresztést/szakadást kell mérni, arra alkalmas multiméterrel. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #59146 üzenetére
Igen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #59143 üzenetére
Ki kell mérni a trafót.
Jó helyen keresgélsz.
A legegyszerűbb a diag, rögtön kiirja mi a baj. -
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Elkezdet rosszalkodni a gépezet megint.
A probléma az lenne hogy néha 3 hengerezik, hideg indításnál és melegnél is.
Hol keresem a hibát?
Gyújtásra gondoltam elsőre.
Gyertya 2 hónapja cserélve Densora.
2000 évjáratú 1.4 8 v Clio
Motorkód: E7J634Köszönöm a segítséget
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Tegnap este 3 hengerezett indítás után fél percig.
Trafok 1 evesek beruk. Gyertyak 2 honaposak densok.
Clio2 1.4 16V 2003 40ekm.
Otlet?
Koszi -
#47205632
törölt tag
-
stewe2
aktív tag
Köszi.
Fél éve volt kuplungszett cserén, kérdeztem a szerelőt, mi van az olajjal? Azt mondta, hogy visszatöltötte, mert annyira tiszta volt (én cseréltem 86.000-nél).
A történet folytatása, hogy bekerült a bontott váltó (természetesen új olajjal), mert a szerelő szerint (és szerintem is), a difi is halott volt, és így a felújítás már nem kevés pénz lett volna. Amúgy az autó érezhetően jobb lett (nem "lötyög" váltáskor, és gázadáskor, persze ebben benne lehet a féltengely felújítás is), de b@ssza meg, a csapágyhang ugyanúgy megvan motorféknél (4fok.)
Szal ezt a "jobb" váltót kellene most felújítani, remélem csak csapágycserékkel.
Vagy esetleg más ötlet?
Üdv stewe
-
#47205632
törölt tag
Nehezen tudtam érzelmileg feldolgozni, hogy a kicsikém reggel nem indult be, úgyhogy ma mentem vele 3x is.
Tökéletesen működik. Remélem nem hagy ott majd valahol váratlanul. Amúgy is vissza kellett tölteni az akkut, meg a köpetbenzint a kidörgőből kijáratni amit reggel belefuldoklott. Megjárattam a féket is az elmúlt 200 Km alatt, most szép frankó fényesek, már nyoma sincs rozsdának. Persze ettől még meg lesz csinálva, csak mondom, hogy a normális fékhasználat lényeges dolog valóban. Ja meg azóta már nem szorul be a hátsó fékem se és a kézit is lehet használni, kiold rendesen. -
Bass
addikt
válasz
stewe2 #59133 üzenetére
A váltó? Dehogy ,ha rendesen van hasznalva örök élet. R19 1.4 b 340ekm semmi gond,Clio 2 1.9dti 330ekm semmi gond,Clio 2 1.2 b 166ekm semmi gond,a váltó sem lötyögős de ha s tied az akkor veszel egy kulissza felujítót és nem lötyög. Ha a váltód pusztul meg akkor bontó. Amúgy olaj van benne most? Volt benne mindig?
-
stewe2
aktív tag
Sziasztok, gondoltam benézek.
Clio II 2001 1,2 16V 123.000km
Váltó már lötyögős (a sebességeket rendben veszi, olajcsere 86.000), hidegben indítás után (télen) zörög üresben, kinyomom a kuplungot, elhallgat. Nyáron nem zörög, de ha bemelegszik a hajtáslánc (20km), motorféknél előjön a zörgés, ami csapágyhangnak tűnik (az a nagyon nagy, ott középen). Szaki mondja, hogy felújítás, vagy csere bontóból.
Ami engem érdekelne, ez tényleg ennyit bír? És hogy van-e valakinek váltófelújítással kapcsolatban tapasztalata?
Thx stewe
-
rob210
Topikgazda
Meakulpa srácok, benéztem a dolgot elemcsere során valóban nem kell semmit tanítani.
Aksi cserében gondolkoztam teljesen.
Kicsit húzos volt ez a hét bocsi. -
#47205632
törölt tag
válasz
LamerGyuri #59125 üzenetére
Kiszedtem a felső holtpont jeladót, teljesen tiszta volt. Megpucoltam azért, visszaraktam, a csatiba toltam WD40-et majd kitöröltem belőle nehogy a műanyagot szétegye. Összedugtam és pöccröff.
Mivel tiszta volt a jeladó, szinte biztos hogy csatlakozó kontakthiba lesz ez. Meglátjuk a következő napokban hogyan indul.
A pótféklámpánál is ezzel küzdök egyébként, szaros egyszerű két tüskés csatlakozó, de az ajtócsapkodástól kialszik a féklámpa. Ami azért gáz, mert alapból a két oldalsó féklámpa nem túl acélos fényerejű a helyzetjelzőhöz képest és napsütésben nehéz megmondani ha nem figyel a mögöttem lévő.
Ezzel már csináltam mindent és sose jó, most végső megoldásnak mosogatószivacsot tettem oda, hogy a burkolat odaszorítsa a csatlakozót és akkor mindig feszesen ott van és talán így működik. Rendszeresen ellenőrizni kell egy ideig, aztán ha jó akkor okés.
Jó persze a Kresz előírja minden nap, de ki az aki meg is csinálja. -
sebijani1982
senior tag
Sziasztok!
Adott egy 2001-es Kangoo 1.2 Benzin.
Mostanában elkezdte, hogy az egyik kulcsot nehezen ismerte fel az immobilizer. (Gyors villogás) Többszöri próbálkozással azért sikerült felismertetni. A másik kulccsal nincs probléma. Ezt azért írtam, mert nem tudom lehet-e köze az alábbi gondhoz:A tegnapi nap folyamán az autó már nem indult el. A kulcsok nem nyitják a központi zárat sem, a kocsiban lévő gomb viszont pontosan nyit/zár. A kulcsot felismeri az immo (folyamatosan világít). Az önindító teker, az akku 12.68 V-ot mutatott kiméréskor. A kulcsokban elemet is cseréltem, hátha, de nem segített.
Ami világít a műszerfalon:
-akku (gondolom, ha beindulna elaludna, most a töltés hiánya miatt nem alszik el)
-immo
-motor (ez is elalszik a diag után)
-olaj (egy idő után elalszik, a kilométer számláló illetve óra LCD-ben az Oil Ok felirat látható)Mi lehet a gond?
Előre is köszi a válaszokat! -
#47205632
törölt tag
válasz
LamerGyuri #59121 üzenetére
159 lovat kapott, 13 lóval kevesebb egy kihegyezett motornál ez teljesen korrekt érték. Szerintem a tulaj a mai napig nem barátkozott meg a francia autóval tudat alatt azért van a szarba harapott feje, most meg pláne, hogy nem tudja a kocsi papírra pontosan. Pedig egy ilyen bódét ez is repít rendesen.
-
#47205632
törölt tag
válasz
LamerGyuri #59122 üzenetére
Akku új, töltés van, nem azzal van baj.
Felső holtpont jeladóval kezdem, szerintem is az lehet mert sokan panaszkodtak rá. Melyik ő és hogyan kell kiszedni, pucolni?
Utána meg folytatom az alapjárati motorral, ha elmagyarázzátok hogyan kell.Amúgy megnéztem a gyújtótrafókat ha már egyszer nem akart elindulni, fekete kupakos és a tetején van egy félköríves dísz. Ez melyik a szar vagy a kevésbé szar? A csavarok a torx vagy imbusz fejűek, nem tudom ezeket mindig keverem.
-
LamerGyuri
senior tag
Pedig megvette még azt a feliratot is
A haverok azt mondták a kocsmában, az +50 ló
Nem csodálom, hogy csalódott. Közel gyári állapotra visszahozott autó, gondolom, nem kevés pénzért apránként. Amennyire ordít a riporterről, hogy "mitakarezittaszarfosfranciával", tutti, hogy beadta neki, ez a gyárilag 182 lovas. Hát nem. -
#47205632
törölt tag
Urak, az lenne a gondom, hogy tegnap még frankón ment a kocsi, ma reggel meg indítózok és nem indult be rögtön csak pár tekeréssel később majd dadogott meg rángatott, aztán abbahagyta és kétezres fordulaton pörgött, picit a gázra léptem akkor meg ottmaradt 2500-on vártam picit semmi csökkenés, leállítottam.
Indítózok és azóta nem indul, ha padlót nyomok akkor el akarja kapni, de aztán mégse és csak teker. Félgázon meg gáz nélkül semmi, csak tekerés. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
rob210 #59118 üzenetére
Robibá!
Ahhoz képest, hogy sokan mondják, itt még nem olvastam ilyet, ezért is írtam le.
És annak a négszögnek a profilját, mert a legrosszabb megoldás, ami csak létezhet, egy sima kulccsal is el lehet nyalni, ezt te tudod a legjobban, ha az nem nyomatékra van lőve, tehát itt a kilincs nem sokat zavar, ha érzéssel húzzák...nekem is elb...ták a hozzáértő autószerelők a Renault! szervizben, mert még ehhez is hülyék!
Szóval, a fej és hozzá egy minőségi nyomatékkulcs, ami valóban azt a nyomatékot tudja, amire beállították, nem aldi, tescos etc..10 ezer forintos ganék, az bizony rögtön 40-től indul. Nem biztos, hogy néhányan felszerszámozzák itt magukat egy olajcsere miatt, minőségi szerszámokkal, ezért írtam a kilincsről, de nekem mindegy, ki mit hogyan csinálja...--------
Más!
Reanult Clio Sport erőmérőAzt mondja a tulaj, olyan autót kerestem, ami négy ajtós legyen, 15 évnél ne legyen idősebb és ne francia! Erre vesz egy 3 ajtós "fostalicska" rönót, ami 17 éves!
A gyári érték lóerőkben egy nagy katyvasz itt. 189, meg 160 valamennyi, azt sem tudják, hogy valójában mennyi, tiszta amatőrség.
Viszont a végeredménynél, mikor megkérdezi, hogy elégedett az eredménnyel?
Na ott látni, hogy bár azt mondja: igen, de eléggé lerí az ábrázatáról, hogy kicseszettül nem az!
Mégis mire számított, hogy majd 200le körüli érték jön ki? -
rob210
Topikgazda
Sokan mondják ezt a megoldást.
Ez akkor működik is, ha nem egy szervízben csinálták előtte az olajcserét. Mert akkor a kilincset bizony úgy eltekered ahigy illik. Sőt a csavar belső négyszög profilját is el lehet vele nyalni.
Szedtem már ki olajleeresztő csavart hidegvágóval, mert elforgatta a tulaj a kilincset benne párszorEgyébként nem rossz megoldás ez, csak egyszer kell megvenni a bitet, örök élet.
A Vagnál a háromszög meg ötszög profilok sokkal elcseszettebbek. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
#47205632 #59098 üzenetére
Elárulok egy titkot, ha nem akarsz erre költeni. Az egyik ajtódról lekapod, de vigyázz, mert sokkal nagyobb erővel lehet meghúzni, mint egy kulccsal a fogása miatt.
Talán ezt "megoldást"még más sem tudta eddig, de ez kell neked pontosan abba a "likba". És ez nem vicc. Ha nincs nyomatékkulcsod felesleges venni addig ilyen négyszögű elb...ott olajleeresztő izét is...Az egyik leghülyébb megoldás ez a csavar... Tehát megúszásnál érzéssel, ha megszorult, mert, mint írtam, brutálisat lehet vele "húzni"!És akkor, hogy miről van szó?
-
diablo1984
veterán
válasz
kisgyerek85 #59114 üzenetére
én is januárban műszakikor hasonló cipőben voltam, végül az a cég csinálta ahol műszakizott, igaz egy vagyonba lett végül, hogy a fékmunkahengerbe beletörték a légtelenítő csavart és 2 is így cserélve lett....
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #59114 üzenetére
Én júni. előtt már nem tudok vállalni semmit
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #59112 üzenetére
Nem az anyagköltség sok, hanem a munka vele
De azért nem kell slyos összegre gondolnod.Itt pl van amit csak ki kell választani a méretet és behajtogatni a megfelelő alakra.
Én is itt vettem a sajátomhoz.10-15 e ből meg lehet úszni.
[link] -
kisgyerek85
senior tag
válasz
molnarpeter #59090 üzenetére
Te ismersz embert erre a feladatra?
Jövő heten szerintem felhivom a szerelomet (addigra mar csak kigyogyul, jobb lesz a kozerzete) ,hogy nyilatkozzon rola mikorra vallalna be ezt a feladatot.
Na meg kb. a latottak alapjan milyen anyagkoltsgegre szamithatok.? -
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #59110 üzenetére
Nem tudok fékcsövet hajlítani.
Ha valakivel legyártatod a szerelés fékfolyadék csere légtelenítés megoldható, de roppantani, és hajlítani nem tudok és nem is akarok -
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #59100 üzenetére
En mondtam is neki, hogy ez nem tul bizalomgerjeszto nekem. Tul sok infot nem tudtam kiszedni a szerelobol (igaz betegseggel kuzd es ha mar le volt beszelve,akkor nem akarta visszamondani a mai napot)
Nem tudnad nekem osszeszedni,hogy pontosan miket kell cserelnem kauffer oldalarol?
Lehet annak se orult a szerelo,hogy az uzemanyagszuro amit vittem az nem belevalo volt (filterabc-rol rendeltem (dobozan rajta van az 1,9 dti clio pedig),purflux-ot,de mann se lett volna jo,mert ugyanus 50 nehany mm a magassaga mind a kettonek,ami meg az enyembe jo az min. 75mm magas,ezert meg unixtol rendelt gyorsba egyet amit ki is hoztak,hogy mar az is legyen cserelve)
Bar en hozzad is szivesen elvinnen az autot,felteve ha megvarhatom a szereles veget, kb. 80km-re vagy tőlem. -
#47205632
törölt tag
válasz
rob210 #59108 üzenetére
Bár gyertyát is akarok cserélni, azt viszont nyomatékra kellene. De lehet ezek a motorok még eltűrik anélkül. Előbb még meg kell néznem a trafókat is, ha hitvány van benne akkor nem cserélem ki a gyertyát, megvárom míg beszarik és csere kompletten. Ha a jobbik van benne akkor megérdemel új gyertyákat.
Ez a zümmögő hang egyébként mitől van? [link]
Az enyém nem ilyen durva szerencsére. Inkább ehhez hasonlítanám, mikor gázt húz rá van egy enyhe halk zizzenés, mintha minikompresszor volna benne. [link]
Ez ilyen pöcsköszörű 16 szelepes motorhang vagy valami hiba? -
rob210
Topikgazda
válasz
#47205632 #59098 üzenetére
Olajszűrő leszedő kell!
A kulcs pedig ez legyen.
Vagy legalábbis ilyen.
A váltóolaj becsorog, csak jó hosszú cső kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Nintendo Switch 2
- OLED TV topic
- EAFC 25
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Vicces képek
- Motorola G86 - majdnem Edge
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS