- sh4d0w: Árnyékos sarok
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Drivv: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
csongi
veterán
Csak a csúszótengelyhez kell, ha szimeringes kialakítású.
Vagy a kuplung tárcsa csapágyba, illetve a mechanikájába. Specifikussága, magas hőállóság és jó kenésnek kell lenni.
korpicschess:
Egy biztos a Shox protektora nem javasolt részmről, pillanatok alatt szétrepedezik az energia elnyelő szivacs.
Kabátba S-Tech protektort használok 3 éve, eddig semmi baja. -
gabe_
őstag
válasz
sityupityu #66313 üzenetére
A variátorba összerakáskor kell valami kenőanyag egyébként? Ilyesmi
Csak mert eddig én mindig szárazon raktam össze... -
csongi
veterán
válasz
sityupityu #66307 üzenetére
Vagy egy Dr. Pulley gorgo szett, koltseghatekonyabb mint az egesz varitot cserelni.
-
válasz
sityupityu #66313 üzenetére
Rendben, köszi a részletes leírást. Figyelni fogok rá szereléskor.
-
válasz
koxkids #66312 üzenetére
Nem. Baromi nagy szerepe van. Az ékszíjat úgy kell kihézagolni, hogy alaphelyzetben a lehető legközelebb legyen a csapszeghez, viszont ne érjen hozzá. Ha túlhézagolod akkor megcsúszik az szíj, ráadásul csökken a végsebesség is. Ugyanaz a szitu mint a kopott ékszíjnál.
Ha meg nem hézagolod ki akkor túl fentről fog indulni. Az elindulás nem lesz dinamikus, mivel eleve egy nagyobb áttételről indul a motor azáltal, hogy a kelleténél feljebb van a szíj.
Egyébként új szíj berakása és kihézagolása után illik legalább egyszer utána hézagolni ahogy kopik a szíj. -
válasz
sityupityu #66311 üzenetére
És ez mi alapján?
Ahogy láttam a Multivariohoz adnak ilyeneket. Vagy csak annyi kell hogy elérje a berúgókar körmöt az indító? -
-
Húha, megfogtál. Ennél a típusnál valóban nincs nagyon más lehetőség.
Stage6 Sport Pro, Polini High Speed....ezek mind kb ugyanazon a szinten vannak mint a Malossi multi, de a te típusodhoz nincsenek. Szerintem vedd meg a Malossi-t. Nincs is más, abszolút normális áron van, ráadásul nem sima gyári hanem egy multivariátor. -
válasz
sityupityu #66307 üzenetére
Köszi nektek
Megnézem a többi oldalt is, aztán megrendelem őket. -
Telda
addikt
válasz
koxkids #66304 üzenetére
Ezeken az oldalakon is nézz szét. Már mindháromról rendeltem, megbízhatóak.
http://www.robogoalkatresz.eu/
http://scootershopgyor.hu
http://sracing.hu/ -
válasz
koxkids #66304 üzenetére
A kuplungszett jó, megéri. Bár szerintem 107 mm-es való gyárilag a tiedbe, de mindegy, ez is jó bele.
A szíj rendben van, jó minőséget képvisel.
Viszont ha a variátorra rádobnál még egy tízest, akkor tudnál venni egy multivariot. Ez csak egy minimális kis tuning, de egy gyári motornál is tágabb tartományokban tud dolgozni a motor a gyárihoz variátorhoz képest. szerintem megéri, mert érezhető lenne a változás. -
gabe_
őstag
válasz
sityupityu #66302 üzenetére
Azért írsz kompatibilis tipust?
lelkes73: akkor nem tudom, de a szivatónál még szaglásznék azért. Azon is van egy tű, az nyit-zár rendesen, ahogy kell?
-
csongi
veterán
válasz
sityupityu #66303 üzenetére
Mondjuk igaz, 50ccm-nel nem egy nagy osszeg.
-
válasz
sityupityu #66303 üzenetére
-
válasz
csongi #66299 üzenetére
"kuplung harangot szabalyozni"
Én ezt nem javasolnám. Eleve nincs nagy anyagvastagság ezeknél a kuplungharangoknál bármilyen gyártmány legyen is az, vagy bármilyen szintet is képviseljen, ezért nagy lenne később a vetemedés kockázata. Másrészt meg a gyári harangok nem képeznek egy egetverő összeget, pláne az említett típushoz.
-
-
csongi
veterán
válasz
koxkids #66298 üzenetére
Szilentet meret alapjan talalsz, akar autos alkatreszkent is, vagy kisipari termekek kozott.
Valto: Felujitas erett a dolog. Ne cserelgesd a gyari rugot csak gyarira.
Takaritsd ki az egeszet. Alaposan nezd at. A hatso tarcsa, egy spiralis futamba fordul-mozdul el. Ezek a futamok be kopnak, es ha rossz, hirtelen engedi el, ettol is lehet a rugas szeru indulas, illetve zsirba kell tenni.
A kuplungot teljesen szetszadni, felpucolni mindent. A kuplung harangot szabalyozni vagy cserelni. Ha szabalyztatod akkor erdemes a kuplung pofakat ferodoloztatni, a gyari vekony lesz, igy a pofa es harang hezag beallithato.
Variator gorgoket cserelni, a csuszkakkal egyutt. Szijat ellenorizd, gyanus, hogy fel uvegesedett, megeghetett. -
Sziasztok!
A minap lettem boldog tulajdonosa egy Aprilia SR50 Stealth (kör lámpás) robogónak. Kicsit szétszedtem, hogy átnézzem. Egy két furcsaságot tapasztaltam, emiatt is írok nektek, hogy tanácsot kérjek.
Induláskor fura, hogy nagyon kell pörgetni mire a kuplung kapcsol. Szétszedtük ezt a részt, egy egy csepp olajat tettünk a kuplung pofa tartó stiftekre, nagyon szorultak.. így jobb lett a helyzet, de nem az igazi. Szerintem a gyári rugók vannak benne, fém színűek. Érdemes lenne gyengébbre cserélni, hogy korábban kapcsoljon? Deknit leszedve látszott hogy ahogy húzzuk a gázt a variátor áttétel változik, de a kuplung még nyitva, és egyszer csak hirtelen bekapcsol, emiatt nagyot rúg induláskor. Nem lehet vele araszolnak.
Amit még láttam hogy a kontraszt rugó az kék színű. Görgők is kellően kockásak. Szeretném kicsit felújítani ezt a részt, aztán nem lesz rá gond és jó ideig. Tudnátok ebben segíteni? Mit érdemes beépíteni? Nagy tuningot nem szeretnék..Továbbá ma feltűnt hogy a hátsó felfüggesztést tartó szilent nagyon lötyög. Eléggé csere érett. Gondolom melegítéssel könnyebben kivehető és betehető a régi. Tud valaki pontos típust, méretet? Mit kéne venni?
Íme az ábra: (11-es darab)Köszi
-
lelkes73
csendes tag
Sziasztok! A problémám a következő lenne,adott egy yamaha jog akksi tropa rugásra nem indul gyertya ki,rugdosás,gyertya tisztitás indul,megy szépen húz 55km\ó leállitás 10 perc indul.
Másnap rugdosás nem megy,fél óra múlva indul.olyan mintha kipárolgott volna a benya a karbibol,de nem leeresztő csavar kiteker jön a benya.
Subertű csere volt 3.rovátka gyertya új igaz kivételkor fekete benzin levegő csavar negyed fordulatot kicsavar mi lehet a gond szerintetek kb fél éve szopok vele köszi a segitséget -
gabe_
őstag
Nekem egy ilyen Malossi variátor szett kellene, de eléggé drágállom. Nincs esetleg valami olcsóbb, amivel kiváltható?
-
válasz
Ulius80 #66283 üzenetére
Ez csak egy sima hézagoló (bár annak jó vastag, még a hézagolókészletben sincs ilyen), az új szíjhoz kellett amikor az még szélesebb volt.
Az ilyen szinten kopott görgővel lehet még menni, de ha van rá mód én cserélném a helyedben.
Azt a hézagolót bárhova berakhatod, hogy megmaradjon a megfelelő távolság, én a variátor mögé (közlő fogaskerék elé) szoktam berakni. -
Ulius80
tag
válasz
dtsdexter #66290 üzenetére
Szia!
Ez egy Yamaha Super Jog ZR,az évjáratot nem tudom,én 2000-re saccolom
Léghűtés,fekvő Minarelli blokkos.
Szétszedtem,szerintem a görgőket cserélni kell,de ha még az idényt kibírja az ékszíjjal együtt,akkor azt csak jövőre cserélném...gázadásnál nem érzek torpanást,akadást,szerintem még jól nyit..
Gyárilag hány grammos görgőket kell bele tenni?Ha jól értelmeztem ide tegyem a hézagolót?
Átpucolok mindent,mielőtt összerakom...
Ezt a videót néztem,hogy legyen valami fogalmam a dologról
[link]És köszönöm a segítségeteket!!!
-
dtsdexter
csendes tag
*(ékszíj)
Milyen motor ez? Léghűtés, rövid blokkos, (jelzem abba kell a hosszabb ékszíj) ... érdekes az elrendezése ... 2000 utáni? -
dtsdexter
csendes tag
válasz
Ulius80 #66277 üzenetére
Nincsen ennek semmi baja ... Alap kopás por, nem olajos. Az égszíjnak különösebb baja nincsen 1 szezont elvisz még gond nélkül. A hézagolót meg rakd át a racsni és venti közé, hogy a körmöknek megmaradjon a kellő közelsége, és ne kopjon le vagy forduljon el minden egyes rárúgásnál.
-
üszök
őstag
válasz
Ulius80 #66283 üzenetére
Ha már szétszedted a főtengelyen a ricniből is takaríts ki a retket,a csőtengelynek akadálymentesen kell mozognia a főtengelyen,és a varióban is. Annak a barna csíknak a csőtengelyen nem kéne ott lennie,ott nem járt a szíj.
Az alátétet meg ha kiveszed ne dobd el,mert kintre kelleni fog a berúgó köröm után vagy elé,mert emlékeim szerint valamiben nem elég mély a ricni így nem fogod tudni fixre húzni majd az egészet,lógni fog a varió. -
üszök
őstag
válasz
Ulius80 #66277 üzenetére
Nem mostanában volt takarítva.
Kompresszor,féktisztító és szép tiszta lesz,viszont szét kellene szedni teljesen,hogy mindenhol ki tudd takarítani. A szíj innen nézve kopottnak tűnik,mert ki van peremesedve. Meg kell mérni a vastagságát,és megnézni a cserehatárt. Vannak itt Minarellisek,hátha tudja valaki mennyi az alsó határ. A berúgó racsni elég kopott,de ha működik a berúgó rendesen én nem biztos,hogy kicserélném,mert az után gyártott új lehet rosszabb lesz int ez. Kis zsír is elférne a fogaskerékre.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tigerclaw #66275 üzenetére
Igen. Elvileg könnyebbeket, ha magasabbra tolódik a hasznos tartomány.
De ki kell próbálni. Ha gyorsításnál úgy érzed, hogy nagyon erőlködik, vagy mikor menet közben "motorfékezel" és utána csuma gázt húzva érezhetően nem pörög fel rendesen, akkor könnyebb görgők kellenek. De mivel majdnem gyári marad, nem nagyon kell tizedre pontosan belőni a görgősúlyt. Elegendő grammra, vagy max fél grammra pontosan.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
mumtaz #66274 üzenetére
Nem rezonátoros kipufogó került fel, de elvileg jobb mint a gyári. (A cél nem teljesítménynövelés volt, hanem a gyári már csereérett volt nagyon)
A motor egy Suzuki Katana AY50 vízhűtéses karburátoros, az új kipufogó pedig egy Tecnigas Silent Pro. A fojtások nélkül persze.
Amennyire ebben a tesztben [link] azt látom, hogy ez a kipufogó olyan 7500 - 8500 fordulat között engedi a legnagyobb teljesítményt 50-es és 70-es hengernél is, de nem tudom, hogy a gyári kipufogónál hogy néz ki ez a görbe. A tesztben sajnos nem Suzukival, hanem Piaggo-val tesztelnek. Ha ahhoz hasonlóan alacsonyabb fordulaton kellett hogy váltson, mint most, akkor könnyebb görgőket kellene használnom?
-
mumtaz
senior tag
válasz
Tigerclaw #66273 üzenetére
Mert, ha pl. sportkipufogót teszel fel a gyári helyére, akkor a fordulatszám tartomány általában eltolódok egy magasabb és szűkebb tartományba, mint ahol a gyárilag volt.
Értsd: Ha a gyári kipuffal mondjuk lead 3 lóerőt, akkor azt egy tág fordulatszám tartomány (mondjuk 5-8 ezres tartomány) között teszi, ahová a varió gyárilag be van lőve. Ha felraksz egy rezon kipufogót, akkor ez a tartomány feljebb tornászik és szűkebb lesz (mondjuk 8-9 ezer között) és nagyobb teljesítményt ad le. A variót pedig ebbe a tartományb a kell belőni, hogy itt váltson el, ahol a legnagyobb a teljesítmény
-
Tigerclaw
nagyúr
Valahol azt olvastam, hogy kipufogó csere után talán más súlyú görgő kell a váltóba. Ez mennyire állja meg a helyét...illetve ha igaz, miért van szükség a cserére?
-
-
üszök
őstag
Volt régen egy jó módszer szimering ellenőrzésre. Kellékek: szappan,víz,borotva pamacs. Be kell szappanozni a pamacsot,megkenni a szimeringet a főtengelynél,és ráindítózni vagy rugdosni. Ha beszippantja a naftát nem jó.
-
forandor
tag
A cserétől féltem, mert a blokkot már végképp nem volt humorom széthúzni. Szerencsére a gyári csapágy még minidig nagyon jó. Az összegyógyult csavarok kicsavarásával, így is eleget szenvedtünk. Szimering csere után pöccre indult a kis Zip. Indult? Utána is kellet rohanni
.
Utána meg ránéztem a Keeway-re is, panasz volt a magas alapjáratra. A gyanúm a sok levegővel kapcsolatban beigazolódott, csak nem épp abban a feltálalásban, ahogy elképzeltem. A légszűrőház csonkja nemhogy elrepedt, hanem el is szakadt. Egy vékony kis centihosszú részen maradt egy kis hártyavastagságú rész, ami még fogta. Nem megfelelő légszűrőház rögzítés, és a rázós utak eredménye. A csonkot epoxy-val megragasztottam, ma reggelre elkönyvelhetjük véglegesnek a ragasztó megkötését.
Végül úgy döntöttem, hogy kipucolom a kínai karbit, melyről most tudtam meg, hogy Japán. Sose volt még szétszedve a 6-7 ezer km alatt, pedig amilyen helyeken volt és van használva a motor...
Dellorto-k után kissé fura volt a (talán Mikuni névre hallgató) kis csoda, de hogy abban mennyi dzsuva volt! Nem is értem, hogy bírta. Egyedül az volt az idegesítő, hogy az úszótartó "szög" szorul a helyén. Fél óráig szenvedtem mire kiimádkoztam. Összerakásnál is úgy kellet a helyére verni,
Ugyanazokkal a beállításokkal, mint ahogy pucolás előtt volt, a Keeway is elakart szaladni. Menekülnek előlem a motorok, ennyire durva lennék?. Ma megkapja a légszűrőt, beállítom, és meglátjuk, hogy tiszta karbival, hogy muzsikál Qianjiang robogós zászlóshajója.
-
gabe_
őstag
válasz
sityupityu #66267 üzenetére
Én is így gondolom, egyelőre egy tankolásnyit várok még, hogy ürüljön az olajtartály.
-
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
forandor #66261 üzenetére
Sajna ez az elektronika egy vicces tudomány, minden fele "dzsal az amper"
Helyes
. Még mielőtt kikapod a szimeringeket, a "nyers" főtengelyt picit érdemes megmozgatni. Ha lötyög lehet nem csak szimering probléma lesz, hanem a csapágyak is kezdenek elkopni. Az még egy nagy szívás. Ha nem akkor öröm és boldogság
-
forandor
tag
válasz
dtsdexter #66257 üzenetére
Plusz idővel a gégecső, ami rámegy a karbira, kirepedezhet. Én miután rendbe rakom a légszűrőt "rácuppanok" a szívócsonkra, befogom a pipát, meg egy lyukat ami alul van, és úgy tesztelem, hogy tudok-e levegőt szívni, fújni.
huniross, én akkor jártam úgy, hogy teligázra gyorsul húz majd lehörög, amikor próba kedvéért menni akartam egy kört légszűrő nélkül. Sok levegőt kap, és a karbi nem tudja elég benyával pótolni. Ezen plusz levegő forrását kell megkeresni (akár szimering, mint ahogy írták már korábban).
dtsdexter, igen tudom, hogy számtalan oka lehet, csak lusta vagyok ennyire nekiesni. Az elektronikában otthon vagyok. Bíztam benne hátha van erre valami alap protokoll, ami az esetek nagy részében megoldja a problémát.
Közben visszatérek egy régi projecthez. A hengerszett már új, most mennek majd be az új szimeringek, igazából ezzel kellet volna kezdeni.
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
forandor #66253 üzenetére
Mivel én nem értek az elektronikához csupán gyönge próbálkozásaim voltak így a következő tanácsot tudom adni: 1, veszel egy új bontott kábelt; 2, Veszel egy gyári új kábelt; 3, árban kettő között elviszed villamossági szakemberhez.
Miért?
A hiba oka lehet:
1, csoki vagy több csoki érintkező hiba, vagy oxxidáció.
2, lehet sérült vezeték, égett vezeték, égett és/vagy tört vezeték
3, lehet CDI, Feszszab, akkumlátor állapot
4, lehet kapcsoló hiba vagy ebből adódó kontakt hiba
5, lehet földelés hiba,
6, lehet zárlat 1 vagy több fogyasztón
7, lehet pólus hiba
8, vagy a felsoroltak közül több, akár az összes egyszerre.Nem a kedved akarom elvenni de sajna ez tény.
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
huniross #66234 üzenetére
Ami még lemaradt.
Mivel eléggé hasonló a felépítése mint az Aprilia SR-nek, így írok még hozzá hátha segítség.
A levegő szűrőnek van még 2 trükkje. Az egyik a Karbira való csatlakozás:
1, Itt ha nem megfelelően van illesztve akkor előfordulhat fals levegő beszívása.
2, Ha levegő szűrőbe nincsen bent a tömítő vagy elkopott és nincsen meghúzva rendesen a 3 csavar akkor ott is szívhat falsot. Méghozzá amiatt csúszik szét mert a szűrő oldalán a 2 csavar amivel rögzíted a blokkhoz (Szűrőház) szépen tartja, minimálisan mozog, viszont a karbira csatlakoztatott része (szűrőfedél), kijjebb van (lásd 70ccm+ 17.5 karbi feltehetőleg vagy nagyobb) pontosan pár millimétert told, ami elég ahhoz, hogy szét tolja a szűrőfedelet a szűrőháztól.
3, Ha nincsen megfelelően rögzítve a levegőszűrő akkor a szívócsonk fogja kárát látni. Kirepedezik, és hajlamos hasonló hibát produkálni. (bár ez utóbbi csak tipp)Nyilván szezononként tisztítod és/vagy cseréled a levegőszűrő szivacsot (Ha nem, akkor javallott! Én 2-3 havonta szoktam tisztítani, és minden évben újjal kezdek [paranoid viselkedés]) pár évet vígan ki kell húznia a szivacsnak, ha karban van tartva. A sport légszűrők erre igényesebbek, azokat havonta ki kell tisztítani).
Szűrő hozzá kb 1700 HUF (3-4 szezon), Levegőszűrő olajzó kb 1300 (kb éves szinten 3-4 alkalom mellet 2 szezont kibír). Ha sérült vagy kikopott a tömítés (külön nem beszerezhető), kb 2000 HUF a légszűrő ház komplett.Hirtelen ennyi jutott eszembe!
-
siti
őstag
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
118. § Az egytengelyes motoros részből és hozzákapcsolt egytengelyes pótkocsiból álló, a közúti közlekedésben egy egységként résztvevő, és 15 km/h sebességnél gyorsabban haladni nem képes lassú járművet (a továbbiakban: kerti traktor), ha a lassú járműre előírt követelményeknek nem felel meg, legalább a következőkkel kell felszerelni:
(vajon mennyi lehet a max sebessége? ráül a rendőr és kihuzatja nyélgázon?)a) olyan, a vezető által menet közben is működtethető és rögzíthető fékberendezéssel, amely a járművet bármely terhelési állapotában legalább 2 m/s2 lassulással lefékezni, és a terhelt járművet 18%-os lejtőn megtartani képes,
(fék van, a hegyre meg nem bír felmenni önerőből se, de 18% sincs a közelben)b) olyan kormányberendezéssel, amely a 33. § (3) bekezdésében meghatározott követelményeket kielégíti,
c) előre fehér, hátra piros fényt adó, éjszaka, tiszta időben legalább 150 méter távolságból látható, nem vakító lámpával (lámpákkal) amely a jármű előtt az utat legalább 10 méter távolságig megvilágítja, az 1,60 méternél nem szélesebb kerti traktoron e lámpát (lámpákat) a jármű bal oldalán, az 1,60 méternél szélesebb kerti traktoron e lámpákat a jármű bal és jobb oldalán egyaránt el kell helyezni, elhelyezési méreteikre a helyzetjelző lámpákra vonatkozó előírásokat kell alkalmazni és energiaellátásuk olyan legyen, hogy a jármű álló helyzetében is világíthassanak,
d) a 117. § (1) bekezdés c) pontjában meghatározott fényvisszaverőkkel,
c) hátul mindkét oldalon, a jármű legszélső pontjától legfeljebb 0,40 méter távolságban, a talajtól legalább 0,35 méter és legfeljebb 0,60 méter távolságban elhelyezett, legalább 50 cm2 hatásos felületű, a 70. § (1) bekezdésében meghatározott, piros színű fényvisszaverővel,e) a 117. § (1) bekezdés d) pontjában meghatározott fényvisszaverő táblával,
d) a jármű hátulján elhelyezett, hátulról jól látható, legalább 750 cm2 felületű, ferde piros-fehér csíkozású fényvisszaverő táblával. A táblát úgy kell elhelyezni, hogy alsó széle az úttest szintjéhez legfeljebb 0,60 méter távolságban legyen. A tábla fényvisszaverő képességének olyannak kell lennie, hogy sötétben, tiszta időben távolsági fényszóróval megvilágítva 150 méterről észlelhető legyen.f) mind az egytengelyes motoros részt, mind a hozzákapcsolt pótkocsit első, fehér színű, nem háromszög alakú fényvisszaverővel.
+ biztosítás is kell rá, ha már közúton vcsapatunk
személy szállításról nincs hír, hogy egy mázsa család tag, ülhet e a platón -
forandor
tag
válasz
dtsdexter #66245 üzenetére
Akkor idén biztosítóváltás, kösz!
Más:
Közben rákötöttem a régi feszstabra a labortápot (ne kérdezzétek, hogy ezt miért csak most próbálom), erre szépen működik. Amikor 30V-ot nyomtam rá, akkor sem ment feljebb a feszültség 15V-nál. 14V-nál volt körülbelül 12-13V között a kimenet. Ezek szerint nem a feszstabbal volt a gond. A generátortól meg szépen jön az áram. Most már végképp nem értem, hogy mi van...
Úgy néz ki erre szánni kell még 1-2 misét. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Crucial 240GB SSD eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged