- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dtsdexter
csendes tag
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Elektromos motorban? Tudtommal cella van, kb az új, jó minőség tán van egy 160K, legalább is aki töltötte nálunk anno azt mondta, azért is vett valami kínai aksikat 60-ért (azt nem tudom, hogy darabja volt annyi vagy kompletten), a másik, hogy kb 40-50km-t tesz meg egy teletöltéssel.
ill volt egy magyar srác, ő csinált speckó elektromos robogót, ha jól emlékszem kb 80km/s végsebességgel szintén 50km max távval ... árulta is potom 1600 db Esztergomi látképesért
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
fradi81
veterán
válasz sityupityu #66989 üzenetére
[Repsol 2T Scooter 1L ]
[ Repsol 2T Scooter 1L full]Mindkettő olaj jó lehet?
moto g72, Ninebot d28e
-
dtsdexter
csendes tag
nincs 1 hónapja, hogy Debrecentől kb 5km-e vettünk egyet 120-ért, új fényezéssel (éléggé otthoni festés de nem vészes), nem csattogó motorral, jó váltóval, bár műszakilag nem volt toppon, nem ázott be, a központi zárral voltak gondok a HIFI-t az felejtős. Menni megy, meg is áll, festése is elfogadható.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
fradi81
veterán
-
Topikgazda
-
fradi81
veterán
válasz sityupityu #66984 üzenetére
Különösebb módosítás nem volt, semmi tuning. Eni I-ride scooter 2t olajat szoktam venni mostanában. Az 5L-es fogyasztás is gáz szerintem, gondolom most sem lesz kevesebb de ez már egy másik sztori lesz.
moto g72, Ninebot d28e
-
csongi
veterán
válasz sityupityu #66983 üzenetére
Ebben is van valami
En meg nem taknyolnek ilyen tavon robbano motoros cuccal.
Tul sok burokracia, foleg ha meg a rendszamot is kitalaljak.
Nekem nem erne meg a hatekonysag/uzemeltetesi koltsege -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz csongi #66968 üzenetére
Egy fontos tényezőt nem vettetek figyelembe, mégpedig a léghűtéses robogókat. Sec perc alatt üzemi hőfokon vannak. Egyébként egy vízhűtéses robogót sem nagy idő felmelegíteni. Az ember beindítja, tesz vesz valamit, felveszi a bukót, megigazítja a ruhát stb és már lehet is menni vele. Az a kb 2+ perc várakozás szerintem belefér.
A leírása alapján egyébként nem 1-2, hanem akár napi 8-10 km-re is kéne neki a jármű, hát kéne a ráknak ilyen elektromos akármi. Én speciel nem is égetném magam ilyennel. Tudom, hogy vannak közöttük jobbak és rosszabbak is egyaránt, de az én utálom őket. És általában azok is közveszélyesek javarészt (tisztelet a kivételnek) akik ezeket vezetik.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
ALI_G
veterán
A szokásos dolgokat egy ilyennél is át kell nézni vásárlás előtt, de az nem haszontalan hogy ismerőstől lenne. 50-es robogóban nem vagyok jártas, de szokásos jöhet szóba mint olaj, olajszűrő, gyertya csere a közeljövőben. Ezt szervizkönyve szerint számold bele (ismerősnek tudnia kell hogy mikor esedékes). Ez nem nagy tétel, mondjuk 25-30k anyaggal, munkadíjjal + gumi mennyire kopott, szettben +30k szereléssel, és van a hidegjárati probléma ami lutri 10-30k vagy mégtöbb + hajtás.
Vigyétek el szervizbe és kérjetek rá árajánlatot. -
fradi81
veterán
hali
Laikus kérdés jön, 10 éves aprilia sr50, elég olajos volt a régi kipufogó az utóbbi időben, volt időszak mikor füstölt is. Most ki lett cserélve, és már az első napokban így néz ki az új.
Az normális hogy 2 napig még olyan tompa hangja volt, most meg már hangosabb élesebb? Kösz a tippeket.moto g72, Ninebot d28e
-
_ak_
addikt
Köszönöm, igazából nem készültem én erre, csak szembe jött a lehetőség és elgondolkodtam, nagyobbra drágábbra most nem feltétlen mennék rá.
Milyen járulékos költséggel kell még számolni, ill. ez a hidegjárati alapfordulat kb. mit jelenthet pénzben?
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
ALI_G
veterán
sziasztok, 250 robogora tudtok ajanlani best buy hatso gumit?
_ak_: én bejáráshoz 125-öset javasolnék. Tartósabbak, erősebbek. Ha mégis az 50-es lenne valamilyen okból, akkor azt a hidegjárati alapfordulatot csináltasd meg.
[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Egy ismerős árulja a 2010-es sport city one 50-es robogóját és gondolkodóba estem. Meló hely kb 18km-re van, de tömeggel jarok, mert a környéken mindenhol drága a parkolás. Vajon ~195cm / 100kg súllyal szóba kerülhet egy ilyen gép? 3-kerből 5-kerbe kellene kerülgetni a kocsisorokat.
A robogóba 23k km van, napi használatban volt, annyi a baja elvileg, hogy indulás előtt pár percig hagyni kell járni a motort, mert különben megálláskor lefullad (pl. piros lámpa), de ha egy nem kicsit járt már, akkor nem csinálja ezt.
Bevállalható első robogónak?
Let's begin, de gozaimasu!
-
csongi
veterán
válasz dtsdexter #66974 üzenetére
Azt is megeszi a 3-8km es hasznalat. Nem kell egy ev es iszonyatosan fustolni fog es zabalni az olajat.
A muszakin meg mar nem megy at, vagy lehet okoskoni plusz penzert, vagy rendbe tenni.
Tulsagosan kicsi a tavolsag , ez a legnagyobb motor gyilkos. Az uj autok is beledoglenek, csak varni kell 5-7 evet, es csodasan lathato jelei vannak .
Erre talaltak ki a villany bringat. Ennel olcsobb uzemelesu, nem eberi erovel hajtott jarmu nem igen letezik, persze ha normalis minosegu a bicaj.Mustármag:
Tokeltesen mukodik. Mivel kerekpar. Ott hasznalhatod ahol a bicajokat.[ Szerkesztve ]
-
dtsdexter
csendes tag
-
Mustármag
őstag
Repsol600 : Az nem gond, régen megszoktam hogy minden hátizsákban cipelek.
És azt a blokkot honnan ismerem fel?csongi : Ha csak munkába megyek akkor az napi 3,6-3,8km, ha valamit el kell intéznem az +8km-t jelent.
A Villany bicikli megfontolandó, habár ha be kell mennem a belvárosba nem tudom mennyire járható út.
Ez nem hangzik túl jól, sem a T2-es sem a T4-es variáció.JoinR ezek tudatában még mindig az sm a szimpatikusabb.
siti : Tudom hogy belátható időn belül nem térülne meg, de annak az autónak mennie kelet. Én biztosan nem költök rá többet. Ráadásul mint első autó elég keserű szájízt hagyott maga után, u-h a közeljövőben biztosan nem lesz autó, ezért gondoltam valami kicsit motorra. Hogy ha menni kell, akkor felugrok és hajrá, és nem BKV útvonal tervezés meg matek az idővel hogy hogy jobb.
Annak jelenleg nem látom értelmét hogy évi 300-400E ft-ot költök egy luxus cikkre. Csak nem tudom hogy ez az összeg mekkora lenne egy motornál. Nyilván vannak költségei, de nem akarom hogy ugyan az legyen mint az autónál, hogy csak a fejfájás van vele. Akkor inkább a BKV. Most infót gyűjtök az alternatívákról, előnyök kontra hátrányok.
Köszönöm mindenkinek aki foglalkozik/zott a témával.
(u.i. egy 97-es 626-os 2.0i Mazdárol van szó már az új típusú emblémás)
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mustármag #66965 üzenetére
Évente 2000km 10l átlaggal is 200 liter benzin, aminek az árából nem éppen egy kopásmentes motort lehet venni, amire a jövő évi benzint is simán rá lehet locsolni és esőben meg az autóval fogsz menni. Szóval 10 év mire a nenzinből vissza hozza az árát, ha egyáltalán vissza jön. Ha a pénz számit, akkor egy bringa. Ha motorozni szeretnél, akkor meg egy olyan, ami tetszik neked.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
válasz csabi94 #66967 üzenetére
Se jobb, se gyorsabb nem lesz a ledtől, cserébe pár nap után megadja megát a "stabil" 12v miatt... Amúgy kiszeded és megnézed milyen az izzó. Szerintem nem egy kivitelezhetetlen mutatvány
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
JoinR
őstag
Attól függ milyen öreg gépről van szó, de általánosságban azért szerintem minden szempontból drágább egy SM egy robogónál. Amennyire emlékszem, haverom DT50-ese 5-6 alatt sosem evett, míg egy robogóval 3,5-ből el lehet lenni (50 2T). Nyilván a menettulajdonságok is mások, de városon belül nem kell tudnia a 100-at, gondolom.
-
csongi
veterán
válasz Mustármag #66965 üzenetére
Mit jelent a nagyin kis tavolsag?
Mert eves 1-2ezer Km eseten en villany bringat vennek.
A kis tavolsagu kozlekedes koltseges bamrelyik belso egesu motor eseten.
A kistavolsagok rakfeneje, hogy sosemesz uzem meleg allapotba hasznalva.
Ketutemuek, telepakoljak olajjal a kipifogot, es csak taknyolas van.
A 4utemu, meg olajsarat kepez, es gyorsba elkopik a hideg oldali hasznalattol.
Szoval ha par km mondjuk 5-10km a napi hasznalat akkor inkabb vllany bicaj, de akar napi 15-20km is elmennek uj akksival. -
Mustármag
őstag
Sziasztok
Gondolkozom egy robogó vagy 50ccm váltós supermoto beszerzésén. Napi szinten nagyon kis távokat megyek ezért merült fel bennem a dolog.( eddig egy feleslegesen nagy és költséges autóval jártam, most gyalogolok)
Csak azt nem tudom hogy a pénztárcámnak mennyire lenne megterhelő, a használt piacot böngészve úgy a 10-15 éves gépeket tudnám magamnak megengedni. Ilyen korú motorok főntartása éves szinten nagyjából mennyi lehet? Megközelítőleg évi 1-2000km mennék vele. (kocsival is annyit mentem, mondjuk az 7-12liter között nyakalt.)A supermoto kezdésnek mennyire lenne jódöntés? Szimpátia alapján inkább arra voksolnék a robogókkal szemben, de a praktikusságot tartom most szemelőt.
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Malaguti F12 hátsó lámpájába szeretnék ledet, mert fékezéskor egy csomó felesleges energiát elvesz(ezt akkor látom, amikor sötétben megyek, és a többi világítás halványul miatta). Milyen foglalata van, hogyan keressek rá?
-
Megjött a karbi is és a vízpumpa
Már darabokban minden, lassan lehet építkezni
A kikerült cuccokat pedig már hirdetem
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni hogy adott egy Piaggio zip sp2 és ha jár a motor a műszerfalon a visszajelző lámpák a fordulattal azonos ritmusban villognak. Vízhőfok jelző nem is jelez (ezen már digitális) viszont a hőgomba jó, kimértem! Vezetékkel nincs gond esetleg fesszabáűlyzó lehet?
Előre is köszönöm!
üdv!
-
csabi94
őstag
válasz enginev3.0 #66959 üzenetére
Akkor bizony tárgytalan. Ha valakinek fekvő vizes Minarellibe lenne valami, akkor szóljon.
-
-
csabi94
őstag
válasz enginev3.0 #66956 üzenetére
Fekvő Minarellibe való cuccok? Dobj légyszi egy privit leírással, árral. Köszi!
-
martin0094
csendes tag
Sziasztok!
Szétszedtem a hengert és a dugó meg a henger kuka. Holnap jön az új hengerszett. Tudnátok adni pár tanácsot, ötletet, instrukciót hogy is rakjam össze, mire figyeljek hol mit mennyire olajozzak, tömítéseknél stb. Válaszokat előre is köszi -
-
Topikgazda
válasz enginev3.0 #66953 üzenetére
blu79
Egy tuningrobogót csak úgy lehet eladni normális áron, ha kiszereled a spéci cuccokat és külön adod el azokat. A robogót meg szépen visszaépíted gyárira a félretett gyári alkatrészekből. Még aki otthon van a tuningolásban, az sem fog annyit adni érte, hogy ne bukjál nagyot. Ezt így kell csinálni. A motort visszaépíteni, a tuning motyót meg darabonként eladni. Másképp nem megy. Én tudom, vagyonokat költöttem régebben tuningolásra.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csabi94
őstag
válasz enginev3.0 #66953 üzenetére
A kiszerelt cuccok eladók lesznek?
-
Természetesen be
Én is el akartam adni, nem is sok pénzért
220k
De senki nem írt, csak egy két jelentkező nevetséges áron
Így inkább maradjon nálam örökké mintsem annyiért eladjam mint egy ötvenes áraSajnos sosem lehet a tuning teljes árát elkérni egy vevotol mert nem érdekli őket hogy mennyibe fájt neked
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
blu79
addikt
válasz enginev3.0 #66951 üzenetére
Köszi az infókat.... csak érdekelt hogy megéri e ez a befektetés...
Jópáran tuningolják... majd eladják... ezt nem értem miért.. ..
Nekem gyári és meg is hagyom így . Mentem már vele 110km megállás nélkül... meg szoktam motorozgatni ilyen 50km-eket sokszor 65-70km/h
Ha én tuningolnám akkor biztos megtartanám .
Sikert kívánok a projekthez! És remélem beszámolsz majd az átalakulás után hogy mennyi lett a vége¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Igen SR-be
Ezeket még nem tudom
Most gyári 17.5 karbi van
Polini corsa 70ccm vas henger (11-13LE)
Stage 6 pro replica kipufogó (ezt az előbb elfelejtettem írni)
gyári légszűrő
Stage6 variátor
Gyári kuplung
Gyári főtengelyÍgy most 90-95km/h, és kb heti 1800ft tankolás, de csak kis városon belül használom boltba szaladgálás, néha megyek pár kört a városba, meg elmegyek asszonyhoz
Nem tudnám megmondani hogy hány km alatt fogy ki a benzin, még sosem néztemMúltkor nagyon unatkoztam és kimentem körözni, szoktak kint lenni "kisgyerekek" robogóval, Simsonnal stb...-vel, a legtöbbet otthagyom mert szinte mind gyári nekik, ezért inkább csak követem őket
De volt egy kis réginek tűnő sötét kék robogó, egy runner, elkezdtem követni, és le akartam hagyni, de másnap kiderült hogy 180ccm 2T gyárilag, és kb 150et megy, szóval csak néztem ahogy tűnik el, de biztos jót nevetett
Mindezt 25 éves fejjel
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
blu79
addikt
válasz enginev3.0 #66949 üzenetére
Jó kis projekt . Ez SR be lesz? Mennyi lesz a moci vége ? Mármint sebességre gondolok.... fogyasztás ?
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Úgy döntöttem, hogy megvalósítom a Stage6 Racing MKII hengerszett projektet
Gondoltam 100k-ba belefér, végül bőven nem fogSzóval már megvan a
Stage6 Racing MKII hengerszett
Stage6 Kuplungharang
Stage6 Sport PRO kuplung
Naraku főtengely, a legerősebb a gyártótól
Plusz a vízpumpa
Stage6 variátor már tavaly be volt szerelve
és még hátra van a 21-es karbi beszerzése
Utána lehet összeraknieddig nagyjából 110ezerbe van, 15 lesz a karbi, és 15 a szerelés
Ha tudom hogy ennyi lesz nem kezdek neki, de most már nem adom fel[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
dtsdexter
csendes tag
válasz x1port #66945 üzenetére
ha csak folyamatosan világít az index:
-egyik kiégett, (folyamatosan világít, az egyik)
-ha nem égett ki de nem világít, az egyik izzó csatlakozó lecsúszott, vagy elfáradt, (folyamatosan világít)
-ha a csatlakozás jó, az egyik kábelcsatlakozó csúszott le, vagy fel lett cserélve a polaritás, elöl vagy hátul (folyamat világít),
-ha nincsen folyamatos megfelelő feszültség ebben az esetben vagy halványabban folyamatosan világít, vagy csak ritkán villant egyet.
-ha jók a csatlakozások és megfelelő az áramfelvétel a relének akkor tönkre ment relé. (vagy folyamatosan világít vagy egyáltalán)[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
blu79
addikt
válasz sityupityu #66944 üzenetére
Köszönöm és a többieknek iss!
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Topikgazda
-
x1port
addikt
Üdv.
Ma elment az indexem egyik pillanatról a másikra.
Illetve működik de nem villog hanem folyamatosan világít.
A megszakító meg csak zúg kattogás helyett.
Szerintetek csere ? -
Topikgazda
-
blu79
addikt
Sziasztok, lenne egy olyan kerdésem hogy, Aprilia sr50 Factory karbis (piaggio) , 10-15 óra állás után , indításnál mindig picit rá kell húzni a gázkart.... másképp nem indul el vagy csak sokadikra... alapjárat jó , menetteljesítmény jó ... meg minden más.... ha kevesebbet áll pár óra csak akkor elindul elsőre is ... Ez normális ? Vagy karbitisztítás kellene?
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
bigdady
nagyúr
Sziasztok
Segitenétek milyen aksi kell aprilia sport city one 50cm3 4t robogóba? Kezelési nem ír semmit és ami benne van nem vicc semmi nincs ráírva. Köszi -
Agostino
addikt
sziasztok
a munkahelyem a jelek szerint ki fog költözni Budapest szélére. megoldható a közlekedés BKV-val is, de az egy jó óra, kicsit több is. erre gondoltam ki, hogy lerakom a 125-ös jogosítványt (egyébként is régóta tervezem) és valami alap üsd-vág motort újítok. ridegtartásban állna télen, nincsen fedett garázsom. a keretem sem túl izmos, 150 000 körül nézegetek. tetszenek az etz-k, de mindenféle motorhoz kismókus vagyok, ha őszinte vagyok magamhoz, nem sok esélyt látok rá, hogy pl. bárhol szét tudom borítani a lakásunk közelében a belvárosban... : ( létezik ezen a szinten bármi? néztem a nyitóhszt, a topiklakók gépeit, de nekem azok szerintem túl komolyak lennének. plusz, ki tudja, megint hova tesznek el minket, akkor meg lehet fölösleges lesz a motor.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
-
x1port
addikt
Nem ismertek olyan szakit aki foglalkozik cdi mókolással ?
-
Topikgazda
válasz Narancs #66930 üzenetére
Nem egyenletes a gyorsulásod, "lyukak" vannak benne. Kopott szíj, túl gyenge kontrasztrugó, rossz ékszíjhézagolás, ezek közül bármelyiknek a hibája eredményezheti a fordulatszámesést különböző helyeken (sebesség) is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
wagi
senior tag
Ma észre vettem,hogy a Honda sh150-es robogómnál a variátorház alján szivárog az olaj.
Kiszedtem a kuplungot és a variátort és mintha a fötengely szimeringtől szivárogna.
Ez lehetséges? A szimering mögött motorolaj van?
-
Narancs
őstag
válasz Peti N95 #66880 üzenetére
Köszi a tippet, lehúztam az automata szivatót, semmi változás, kivettem a légszűrőt egy körre, de semmi változás. Közben néztem egy csomó Runner gyorsulási videót, és mindegyikben úgy gyorsulnak, hogy a fordulatszám felmegy, megáll maxon, aztán már csak a sebesség nő folyamatosan és egyenletesen. Na nekem kurvára nem ilyen. Én úgy indulok, hogy fordulatszám emelkedik, olyan 30-ig kb, de közel sem éri el a maxot, aztán visszaesik a francba, és jó mélyről kezd el megint emelkedni, egészen a végsebességig, ami 85 (óra szerint). Hangban ezt úgy tudnám leírni, hogy másoké ilyen: vinyúvíííííííííííííí....végig, az enyém meg vinyúvííínyáúúúúúááááéééééíííííííí
És pont amikor jönnék fel vele a hegyre baromi alacsony a fordulat, ha autó lenne vissza is váltanék, de uyge ezt kézzel nem lehet. Szóval azt hiszem cvt gondjaim vannak. Szíjam gyári mérete 18,5 mm, rámértem az enémre és 17,8mm volt. Lehet ez a baj?Vagy túl gyenge a rugó a tányéron? Vagy a kuplung 3 pici rugója gyenge?
//Runner 50 2T '99//
Csináltam pár képet, hátha látszik valami amit én nem veszek észre.
[ Szerkesztve ]
Beauty is pain
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #66925 üzenetére
Szomorú. Kicsit megül szegény a mázsa+15 alatt.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz martin0094 #66921 üzenetére
Papírforma szerint azt mondanám, hogy nagyobb főfúvóka kell, de látom amit már írtál, hogy 12-es karbiban van 98-as, úgy hogy nem tudom, hogy mit mondjak. Hülyeséget meg nem akarok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
dtsdexter
csendes tag
válasz x1port #66917 üzenetére
Az ott csak karbi probléma, semmi köze a generátorhoz, (féklámpa amúgy is aksiról megy) egyszerűen amikor megállsz marad még benne benya, ezért pörög fel, olyan mintha még húznád neki a gázt, aztán vissza áll alapjáratra. Az, hogy milyen beállítással lesz jó fogalmam sincsen, melyik csavart hova húzd ehhez nem értek, nekem is végül szerelő állította be (de sokra nem mentem vele, vagy az alapjáratom volt jó és nem indult, vagy fordítva)
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
martin0094
csendes tag
válasz sityupityu #66905 üzenetére
Levegő csavaron tekerjek be?
-
forandor
tag
-
x1port
addikt
Alapjárati problémával küzdök.
Leginkább magas.
Vagy ha megállok akkor emelkedik.
Ha erősen behúzom a hátsó féket akkor néha visszaáll normálra.
De van hogy teljesen hibátlan.
Tipp ?
Köszi -
válasz forandor #66913 üzenetére
11. kerületben tudok, ha kifogyok a szerszámokból és tudásból, akkor hozzá viszem.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-
forandor
tag
Na igen, normális ez? Elől is meg hátul is eléri egy gyűrűféleség (pont átellenesen). Kép is van róla, hogy mit ér el. Komolyan nem értem, hogy hogyan kéne összeállnia.
Illetve nem is variál ki teljesen (gondolom szétkopott alkatrészek, görgő stb.).
Szerszámok, na meg tudás hiányában jobban nem tudok hozzányúlni. Valószínűleg majd elviszem valahová, ahol talán nem fürdök be még egyszer (én is megtudom simogatni a motort, ahhoz nem kell segítség!).Apropó 18ker. és környékén van ahol rendesen értenek ehhez a már lassan 70 éves technikához? (CVT)
Esetleg valaki?
Vagy jobban járok, ha kerítek szakirodalmat, szerszámokat, alkatrészt?Ja amúgy kösz, az alapjárat beállítása a specialitásom.
dtsdexter, az ékszíjpor még hagyján, de az ékszíj sem valami egészséges. Szerintem.
A variátor nálam eddig tabutéma volt, de nem szeretném ha elszakadna a bordásszíj, és nagyobb kárt okozzak ebben a nagy dögben. -
-
dtsdexter
csendes tag
válasz forandor #66908 üzenetére
Szerintem teljesen jó állapotban van, az ott csak sima por, egy kis ékszíj por, meg a szokásos kopás, Azért azt vedd figyelembe, hogy nem hermetikusan zár az öntvény ezen része, ráadásul a fekvő minánál (nem biztos, hogy csak ennél) a főtengely magasságban ha (ha szemből nézed, bal-> főtengegyl ; jobb -> kuplung) akkor a baloldalon van egy luk az öntvényen, ami a motorvédő burkolat belső részének az egyik rögzítő pöcök tartója, nyáron leszokták venni, a jobb hűtés érdekében, már aki vacakol vele. Tehát onnan is koszolódhat. Egyébként mintha a köröm is jó állapotban lenne.
Ki lehet tisztítani, egy kis Brigeciol-al meg féktisztítóval, csak ne felejtsd el újra zsírózni a berúgó rúgóját, meg az önindító belső részét.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
-
forandor
tag
Leszedtem a Gulliver variátor deknijét, mert még sose tettem. Nem, ez nem igénytelenség, egyszerűen csak ritkán használom. 2 év alatt még csak úgy 800km-t mentem vele.
Hát mit is mondjak... Beszéljenek a képek + videók!
Vélemény?
-
martin0094
csendes tag
válasz martin0094 #66904 üzenetére
96-os főfúvóka van a karbiban, most akartam kisebbre cserélni, akkor ezek szerint ne tegyem és inkább levegőből adjak neki kevesebbet?
-
L1ZRRR
senior tag
Hali
Adott egy Benelli Quattro Nova X 50.
Problémám :Hidegen nem indul, délután melóból haza érek, és az első rugásra pöccre indul.
Mi lehet ennek az oka?
BTW: Motor 2 hete volt szervízelve, fellett fúrva a henger ( prémium olajat kap + még benzinbe is raktam 1 tankhoz 1 dl szakember tanácsára + nem is nyúztam, + kapott új olaj stbb.( de ezt egyébként előtte is csinálta...)
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Topikgazda
válasz martin0094 #66904 üzenetére
Benzinben szegény keverék.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
martin0094
csendes tag
válasz sityupityu #66903 üzenetére
Valószínűleg hülye kérdés, de mit jelent az, hogy híg a permet?
-
Topikgazda
-
martin0094
csendes tag
válasz forandor #66901 üzenetére
Sajnos nem gyári hőértékű volt benne, így vettem nem néztem meg... miután hazafelé elment az erő és csak kb 30-al tudtam menni azt hittem, hogy karbi tömődött el vagy ilyesmi ezért még 15kmtert hazajöttem vele. És most megfelelő gyertya után van az hogy hol megy rendesen, néha meg elmegy az erő.
-
forandor
tag
válasz martin0094 #66900 üzenetére
A gyertyát elnézve vagy túl híg permetet kap a gép, vagy az olajpumpa tönkre ment. Amúgy gyári hőértékű gyertya az?
Valószínűleg hengerfelújítás lesz belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ZIDOO médialejátszók
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...