Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sandrew

    őstag

    válasz Tothgera30 #15918 üzenetére

    Na közben kicsit kérdezősködtem édesapámtól, mert amikor leszedtem a burkolatot megnézzem mi a baj az óránál, pár fül javítva"müanyagozva" volt.. Akkor tette el a garázsba amikor 15-el nekiment városba az előtte lévőnek itt tért vissza autóra. Kicsit megtört az eleje a kormánycsapágy is itt sérülhetett meg.

    Igen vadonat újonnan.

    A víz csere természetesen megvolt. Szerintem gyári lesz a karbi mivel csak a fojtások lettek kiszedve anno.

    Dekni-t leszedtük és szépen kitakarítottuk (féktisztitó sprével) mert tiszta por volt belül gondolom ahogy kopott a régi szíj és szórta szét magát amit ki is cseréltettünk. Az önindítón a fogaskerekek olyanok voltak mint az új. Ismerősnek ugyan ilyen aeroxa van együtt vette apámmal anno majd átszereljük az önindítót és ha az övével jó lesz akkor más gond van.

    Fogyasztást úgy mértem egyébként, hogy tankoltam odáig ahol a betöltőnyílásnál van egy műanyag keret és miután mentem 100km-t rátankoltam ugyan addig.

    Ja igen műszerfal. Akkor ment el a víz hőmérséklet amikor a hungárián belementem egy akkora hupliba, hogy majdnem eltört a gerincem. Utána nem volt kép és félig lecsúszott a kábel. A víz amúgy vagy 70c-nál van (középen) vagy felette egy pálcával.

    Viszont a lámpával kell valamit csinálnom mert most este elmentem egy körre és jóformán nem világít. Csak akkor ha távolságira teszem akkor világít magam elé. Szerintem még a gyári izzó van benne és lehet, hogy fordítva :F

    Képeket majd rakok fel ha lemosom mert iszonyat poros lesz attól ha megállok a suli előtt. Ráadásul tegnap még rá is esett a porra pár csepp eső. Na elég csúnyán néz ki :W

Új hozzászólás Aktív témák