Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- arden: Önjavító szoftver (Healing Agent) koncepció és demó
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
addikt
válasz
middleaged #147917 üzenetére
Ez mekkora roncs!?!? 😂
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
PainKiller13 #147894 üzenetére
1.3 dízelnél bele kell kalkulálni a vezérlés cseréjét, mert a gyár nem írja elő 80-120 ezer km-enként, bár minden nap látok 2x ennyit futott problémamenteset, már az újabb (javított) változatból
). Pandánál befolyik a légszűrőházba a víz, és megakaszthatja a motort, de más típus esetén nem hallottam ilyet. [link]
adalbert1: A C-max kb. olyan, mint a Golf Plus, tettek egy 1.2-es szorzót a kiindulási alap méretei elé
Nagyon ritkán elektromossági bajok lehetnek, de nem igazán jellemző (talán nem is gyakrabban az átlagnál).
-
-v-
addikt
válasz
middleaged #147920 üzenetére
Fingom sincs.
-
Integrale
veterán
Továbbá nem tudom elképzelni azt a helyzetet, hogy kesztyűtartót cseréjek, vagy ha igen, mert más szín jobban tetszik, akkor a teljes belsőt átcsavarozom, nem csak azt az egyet, hogy jól kitűnjon onnan.
Ha mindenképpen benzines kell belőle, és 1.6, akkor inkább választanám az ECO-t, abban nincs vezérlésmódosító, megspórolsz magadnak 50e körüli anyagárat + szerelést, vezérléscserekor.
Olaj mindig legyen maximumon, de ennyi idősen szerintem már édesmindegy, az előző tulaj jó eséllyel ütötte vágta. (a linkeltet szó szerint is)
Mivel kényes az összes TS, ezért ilyen korban már hanyagolnám őket, nagyon sok múlik az előző tulaj(ok)on, hideg hajtás, jó olaj, rendszeres csere stb.Vagy a sorozat legvégéről vennék egyet, de arra meg kicsi a keret, vagy keresnék másik autót.
-
-v-
addikt
válasz
middleaged #147917 üzenetére
Tyű, ez szerintem egyszer már gtk volt
hogy néz ki az eleje ...
Amúgy szerintem a legbiztosabb jele, hogy egy hirdetést azonnal be kell csukni, és megnézni sem szabad elmenni, ha le van írva, hogy "koppanásmentes futómű" -
Integrale
veterán
válasz
middleaged #147917 üzenetére
Ennyiért vagy éppen drágábban vannak jól felszereltek is 147-ből, ebben szálkák mennek a seggedbe, olyan fapados, ráadásul az A oszloptól kezdve nem stimmelnek a vonalak, de így képről még a szín sem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
middleaged #147906 üzenetére
az A classe az leves
facelift-s 147 1.9 16v JTDm Q2
-
footy
addikt
válasz
middleaged #147906 üzenetére
Elso szerias A osztaly egy fos. Rohad, szar a futomuve es az elektronikai hibak sem ritkak. A belter minosege pedig egy hulladek. 100x inkabb egy Alfa 147
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tsebacsi #147907 üzenetére
"Észérvekkel próbáljunk hatni rá"
Drágám, ez az autó kövérít!
...
Nézzünk valami másfélét!!!44négy!(#147908) adalbert1: Külföldről pótolják bőven az akkori eladási hiányt, de így se győzik...
Szerintem a C-Max is kiváló járgány, nekem is nagyon tetszik. Tulajdonképpen egy családiasabb fóka, és a magasabb kasztni ellenére is nagyon jól vezethető, nem billeg, kiváló a futóműve.
-
adalbert1
veterán
válasz
vzsryl #147901 üzenetére
Tehát nem csak a kínálat csökkent, hanem a kereslet is nőtt (én arra tippeltem volna, hogy ilyen 2007-8 után már kevés új autót adtak el viszonylag laza hitelfelvételekkel - lásd régebben a sok 10 éves hitelre vett swift-, azért van így megcsappanva a kínálat)?
Azért nominálisan szerintem jóval drágábbak lettek az új autók (reál értéken nem tudom, hogy mennyivel, valaki kiszámolhatná), anno pl. a 206-osunk elég jó felszereltséggel (1.6 benzines motor, elektromos ablak, digitális klíma, hátul is tárcsafék stb) volt talán 3,5 millió (az alap 1.0 fapad 206-osok talán 2 millió körül mentek), most meg a peugeot honlapján azt nézem, hogy a 208 kb. 3,5 milliótól indul (igaz ez a nominális, nem a reál értéke, meg azért maga az autó is fejlődött felszereltségben, biztonságban, konstrukcióban).Lehet, hogy kicsit elsüllyedt az előző kérdésem: 2007-8 körüli C-max-ról mi a véleményetek? A Focus II / H Astra keresése közben volt pár ilyen találat is, mennyire lehet rossz konstrukció?
-
válasz
middleaged #147906 üzenetére
Észérvekkel próbáljunk hatni rá, hogy nem akar az út szélén várni rád egy hiba után
Én első A osztályt semmiképpen se vennék. A második gen hatványozottan jobb autó lett. -
middleaged
tag
válasz
alázógyík #147898 üzenetére
Tudom, utána olvastam,de a kedvesemnek ez tetszik.Most váljak el?
Sok esélyt nem hagyot, vagy:ALFA ROMEO 147 (2001 − 2010),esetleg Chrysler PT Cruiser (2000-2009)
Ez az autó pedig [link] felért egy vállással fenyegetéssel.Kérem aki tud valami rosszat az A osztállyal kapcsolatban. kérem ossza meg, pénzt sporolnék.. -
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #147903 üzenetére
Azt remélem tudod, hogy az új autók már minden kategóriában olyan komoly konstrukciók, hogy ha olcsóbban adnák, akkor deficites lenne az üzlet. Múltkor azt hiszem totalcaron volt egy cikk, hogy a gyártóknak mennyi profitjuk van átlagosan egy eladott autón. Még a prémium márkákon sincs egetrengető profit. Az autóipar ilyen szempontból elbújhat az Apple mögött.
-
Mauzes
addikt
válasz
BigBlackDog #147903 üzenetére
A gyártók/értékesítők meg nyilván hülyék, és drágábban adják most az újat, mint "kellene".
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #147895 üzenetére
Túlbonyolítod. Nagyon egyszerű az oka a magas árazásnak. Ugyanaz az oks, mint most az ingatlanár emelkedésnek. A kereslet elképesztő ütemben nő, amivel a kínálat nem tudja felvenni a versenyt. A gazdasági válság éveihez képest most kb. dupla annyi autót és ingatlant vesznek az emberek. Majd megkeresem a használtautó eladásokról szóló, több éves eladási listát, de most telefonról írok...
-
adalbert1
veterán
2007-8 körüli C-Max-ról mi a véleményetek, van valakinek vele tapasztalata? Ahogy a 2-es Focusokat/H astrákat nézegettem, találtam pár ilyet is, és megfordult a fejemben, mint ötlet. Mennyire rossz/jó konstrukció (népítélet elég vegyes róla)?
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #147893 üzenetére
Nem szabad betartani a gyári 40, majd 30e km-es olajcsere intervallumot, illetve rá kell nézni a láncra.
Rengeteget használnak a volt munkahelyemen, ismerősi körben is van nem egy, Corsa, GP és Suzuki ezzel a motorral, nem problémásak.
Plusz ő 2011-es Merivát nézett, cikkben is szerepel, hogy 2009-ig lehetnek gondok. -
alázógyík
addikt
válasz
middleaged #147897 üzenetére
Borzalmas konstrukció....
Nem Mercedes, az 100%.
-
middleaged
tag
Sziasztok!
Ki mit gondol erről a típusról:Mercedes A-Osztály W168 (1997-2004). Benzinesben gondolkodom, 160 vs.140?
A kinézett autó ez:[link] -
PainKiller13
őstag
válasz
BigBlackDog #147895 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek.
Én 2009ben vettem egy 7 éves yarist 1.15 millióért, most ugyanúgy egy 7 éves yaris (felszereltségben kb ugyanaz a széria) 1.75 millió.
Valóban sokkal drágábbak az autók, mind a használt mind az új. Most olvastam a 2013as új autó árakot, az most kb +30%.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
PainKiller13 #147894 üzenetére
Na igen, az árakkal én sem vagyok elégedett. Érezhetően magasabbak, mint 5-6 éve voltak az akkoriban hasonló szintű autóknál. Ezt szerintem több dolog is befolyásolhatja;
- Magasabbak az új autók árai is. Mivel az értékvesztés -szerintem- időfüggetlen, így a használt piaci árak is emelkednek.
- Egyre kevesebb a magánszemély által eladásra kívánt, itthoni, ismert előéletű példány. Sokat hoznak be külföldről, de ahogy észrevettem, onnan sem a hibátlan példányok jutnak ide általában.
- Egyre kevesebb a megbízható(nak kikiáltott), pl. szívóbenzines motorral szerelt típus. Ami meg van, annak az ára alig csökken.
- Összességében egyre "többet ér" funkcionalitás, használhatóság szempontjából egy jó állapotú, jó konstrukciójú használt autó.- Talán az infláció nem játszik annyira szerepet ebben, de akár ez is okozhatna még ilyet.
Legalábbis én így látom.
-
PainKiller13
őstag
válasz
BigBlackDog #147893 üzenetére
Főleg ezért írok a topikba
Egyébként úgy vettem észre hogy eléggé fent vannak az autó árak. 2010-es Yaris 1.0 1.75 millió, ami már 7 éves, igaz kevés (75ezer) kmerrel.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
PainKiller13 #147892 üzenetére
1.3 CDTi-ről eddig inkább rosszat hallottam csak.
-
-
humax
senior tag
válasz
molnarpeter #147801 üzenetére
köszönöm
-
#94529552
törölt tag
válasz
PainKiller13 #147880 üzenetére
Csikós> Bottal nem piszkálnám: MITSUBISHI SPACE STAR
flash- Suzuki Swift 2 Sport? -
gaborbol
őstag
Elment az 2010-es Outlander GT 3.0L V6, ha valakit erdekel kb 2 evet toltott nalunk ami alatt kb 20.000 Km ment bele, ebbol sok volt a varos.
A vasarlast kovetoen ketszer volt szervizben mind a ketszer hivatalaos visszahivason. Az egyik, a lengokart tarto szerkezet esetleges rozsdasodasa miatt. (Nem kezdett meg rozsdasodni, le is kentek alvazvedolvel ingyenes volt a moka)
A masik szinten rozsdaval kapcsolatos, az ablaktorlo lapatot tarto szerkezet szinten el tud rohadni es szo szerint elrepulhet mukodes kozben, evvel sem volt gond.
Eghajlat kb ugyan az mint MO-on csak itt tobb a para az ocean miatt.Rendszamtabla vilagitas egett ki ezt leszamitva azon kivul semmi.
225.000 Km-rel lett eladva serulesmentesen. (Az utas oldalon volt par karc a bor ulesen ahova feleseg pakolta a taskajat rendszeresen amig meg nem kertem, hogy ne tegye, azt leszamitva se karc se repedes se szakadas, ki van fenyesedve kicsit es ennyi.
-
Integrale
veterán
Napokban sétáltam a dohányutcán, egy irányba a forgalommal. Egymás mögött állt két BMW, az egyik egy X5, a másik egy F30 3-as. Délután 3, elég szép sor alakult ki, mondhatni dugó volt.
A két BMW azon a 200 méteren, amíg nagyjából tartottuk egymással a lépést, 9x illetve 12x indult újra és állt le, gurult 3 métert, stop, start, 3 m stop.
Engem maga a tudat halálra idegesítene, függetlenül attól, hogy szívó benzines, vagy német triplaturbó. (pláne, hogy az utóbbinak jó eséllyel úgy van megírva a szoftvere, hogy bizonyos hőmérséklet alatt/ felett ne állítsa le a motort). -
flash-
veterán
üdv
megbízható autót keresek, kb. 10-15 éveset,
0-100 ra olyan 9 másodperc körül gyorsuljon..civic 1.6 sport (7gen) ami ilyen, esetleg alternativa?
-
PainKiller13
őstag
válasz
htomi85 #147878 üzenetére
Köszi, nyilván én is kikapcsolnám a funkciót, de ha az előző tulaj nem tette akkor tropa lehet a generátor.
Azt hiszem akkor várok egy sima yarisra (csak ezek azért jóval drágábbak)
Ford Fiestát néztem még (jónak tűnnek), Opel Corsát inkább nem, Hyundai i20, Kia Rio, stb.
Méretre tudja valaki hogy mekkora a space star? Mondjuk yarishoz viszonyítva.
-
Sziasztok, osztály társam keres városi használatra kis autót, egy feltétel lenne , 5-ajtós kell hogy legyen. A keret csak az autóra 700,000-Ft.
Kiszemeltek eddig C corsa és Yaris. De milyen motorral kellene nézni még azt sem tudjuk. -
htomi85
tag
válasz
PainKiller13 #147873 üzenetére
Szívó japán benzinnél teljesen jó.
Egy duplaturbós német autónál nyilván öngól.
-
rbalint88
addikt
válasz
PainKiller13 #147873 üzenetére
Huha, mitsu space star az az auto, amiert ket milliot kellene fizetniuk, hogy hasznaljam, de egy lukas budos garast nem adnek erte.
-
Integrale
veterán
válasz
PainKiller13 #147873 üzenetére
Elso dolgom lenne, hogy egy hozzaertovel kiiratnam a francba ezt a funkciot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
PainKiller13 #147873 üzenetére
Drágább akksi kell bele meg az önindítót hamarabb kinyírja de amúgy más hátránya nincs alapvetően.
-
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Start-stop rendszerű autókat érdemes venni? (használtan 4-5 évesen 30-50e kmrel) Mitsu Space Star
2 millió körül keresek autót, yaris méretűt, szerencsére sok alternatíva van, de lehetőleg japánt. Főleg városban cirkálós + autóúton 90km/órára.
-
adalbert1
veterán
válasz
BigBlackDog #147864 üzenetére
Egyelőre 1-2 db III-as merült fel, de amelyiket néztem, azt valószínűleg elvitték, mert már nincs fent a hirdetés.
Szerintem visszatérek a H Astra és társaihoz, abból azért nagyobb az a kínálat, amit nyugodt szívvel meg tudok fizetni (viszont leesett az a tény, hogy az autóvásárlás is semmiben sem különbözik mondjuk a műszaki cikk vásárlástól - elindul az ember egy elképzeléssel és egy kerettel, majd úgy gondolkozik, hogy ha x-et hozzáteszek, akkor már ennyivel jobbat kapnék, de ha ahhoz még y-t, akkor már ennyivel jobbat, stb).
Viszont már most unom ezt a használtautó-vásárlásos hercehurcát, úgy, hogy még csak neten nézegettem őket, munka mellett annyira időm meg kedvem sincs elmenni megnézni minden egyes kiszemelt darabot (ami érdekes, hogy sok, képről jobb vételnek tűnő autó vidéken van, azt hittem, hogy Budapesten azért egyszerűbben lehet találni), főleg, hogy attól már előre tartok, hogy jó részénél biztos lesz valami eltitkolás/átverés is. -
Shade45
senior tag
Érdemes lehet innen autót vásárolni:
Magyar Bírósági Végrehajtói Kar ?
Van esetleg tapasztalata valakinek?
-
#94529552
törölt tag
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #147864 üzenetére
Egyértelműen a J Astra generációja.
-
adalbert1
veterán
Időközben most képbe kerültek a Focus III-ak is nálam, aki tapasztaltabb, az esetleg tudna ötleteket adni, hogy miért lenne jobb/rosszabb választás a H Astránál (motorikusan nagyjából ugyanazokat nézegetem, 1.6 benzines)? Fenntartásban/alkatrész árban gondolom nagyjából hasonlóra lehet számítani, nem? Van valami, amire ennél a típusnál különösen érdemes odafigyelni, esetleg jellemző típushibái?
-
Kornel
veterán
válasz
Tsebacsi #147859 üzenetére
Egyelőre még nem akadt ki. (Asszony)
Egyébként 50-50, hogy marad-e idén, vagy megy.
Őszintén szólva lenne pénz akár egy új kompaktra is, de nem vagyok benne biztos, hogy el is akarok költeni.
Amúgy vinnék, nincs is hirdetve.
Avensis tetszik, megtestesít mindent, amit nálam egy autó jelent.
Kalap jöhet, mingya' 35 vagyok -
vzsryl
nagyúr
válasz
Napfénysüti #147851 üzenetére
Esetleg UFO Civic. 1.7-ért már kapni, bár a jó ártartásuk miatt inkább 2m felé kell nézelődni, viszont jó áron el tudod majd adni pár év múlva.
A Fóka 2-esből esetleg egy nagyon tip-top facelifteset éri meg ennyiért venni. Egyébként nagyon jó ár/érték arányú autó, pont múltkor olvastam róla, hogy 2013 óta nem esett a használt ára, mert akkora volt rá a kereslet Magyarországon, és hiány mutatkozott belőle, ennek következtében a nagyja külföldről behozott darab.
-
kisza25
félisten
válasz
Napfénysüti #147851 üzenetére
kia ceed-em volt 1.4 benzin 105ló, nagyon szerettem (70e km-et mentem vele), 2011-2016-ig volt meg, a 2007-es ceed ráncfelvarott változata,
2013-as i30 cw-re cseréltem, gyerek születése miatt, ezt is szeretem, de ez 1.4 crdi 90 ló
szervizköltség:
KIA 35eFt évente 15e km-es intervallum (olaj (3,2 liter), szűrő, légszűrő, pollenszűrő, teljes átvizsgálás) Fehérvári KIA, majd Kaposvári KIA, 60ekm szerviz volt 58eFt abban gyertyacsere volt +ban
i30 szerviz 56 eFt volt, de ott hátsó ablaktörlő+ hátsó fékbetétek+ olaj (5W30 5,5liter), szűrő, légszűrő, pollenszűrő, teljes átvizsgálás -
Integrale
veterán
válasz
Napfénysüti #147851 üzenetére
Auris, i30, Ceed.
A Focus és a Mazda szerintem kilóg ebből a felhozatalból, utóbbival ráadásul nem lennél előrébb, ha az idő vasfoga felől küzelítjük meg. -
Napfénysüti
nagyúr
Úgy néz ki lassan érik nálam egy autócsere. A Civicem becsülettel kiszolgált de sajnos öreg japán lévén az idő vasfoga nem kíméli már.
Nekiálltam nézelődni, pár kritérium alapján:
-2007 körüli évjárat
-benzines (legalább 90 lóerővel)
-5 ajtós alsóközepes kompakt
-max 1,7M a keretMivel a Honda mechanikailag abszolút bevált így elsősorban japán vagy koreai autókat nézek. Eddig ezekben gondolkodom:
-Toyota Auris
-Mazda 3
-Kia Ceed
-Hyundai i30
-Ford Focus mkIIEzek közül (vagy melléjük) ki mit ajánlana és miért? Saját tapasztalatnak a típusokkal külön örülnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest