- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sur1G
aktív tag
Még egy dolog:
A páromnak nagyon tetszik a Volvo S40. Valahogy úgy rémlik, hogy a Volvo 2.4 5 hengeres dízel motorjai nagyon jó konstrukciók. Néztem és van hahu-n 1-2 példány belőle D5 néven 2,5 körül, magyarországi 200+ km-el. Para ezeket bevállalni? -
lenko
aktív tag
-
kovacsroli
senior tag
válasz middleaged #147192 üzenetére
Egyszer volt alkalmam vezetni. Szörnyű volt.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Pár napja írtam Mazda 3 helyett kellene másik hasonló autó. Civic-et kilőttük, mást nem nagyon találtam 1,5-2M~ környékén, ami hasonló lenne és tetszene is (1,6 feletti szívó benzin). Focus (+C-Max) nem tetszik a páromnak (nekem se bár egész jól vezethető) és az 1,6 benzint valahogy kerülném.
Másik irány:
Sok rosszat hallottam az 1,4 TSI motorokról (120-125 Le). Mennyire problémásak? Van esély kifogni belőle a rászánt összegből még normálisan működő példányt? VW Golf, Seat Leon vonalon kezdtem nézelődni.
Esetleg a Fiat Bravo-t találtam még ilyen árban 1,4 120 Le benzinnel, az állítólag egész megbízható technika. Dízel fronton nem vagyok otthon, de már az is megfordult a fejünkben.Köszi
-
middleaged
tag
Üdv!
Erről a típusról ki mit gondol?[link] -
veterán
válasz Blaise #147188 üzenetére
1.2 TSI-t nem vezettem, az 1.6 TDI elég lepke.
1.4 TSI-m (122 lovas) 2 db volt, összesen 3 évig, 160-ig dinamikus és nagyon jól fogyaszt. Szvsz világbajnok motor (mínusz a régi verziók láncos vezérlése).
Autópályás "emberkedéshez" - ha a végén nem akarsz "beégni" - a 122/125 le verzió valóban kevés, ahhoz még itthon is kell 200 ló, úgy már nyugodtan előzhetsz jobbról.Úgy rémlik, a Golf 7-ben mindkét 1.4 TSI - 125 és 150 le - egységesen 250 Nm-t tud, az előbbiben szoftveresen butított a maximális teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-
Blaise
veterán
válasz focvis #147182 üzenetére
Vezettem hoszabb ideig több céges autót VW Golf/Sportsvan/variant és Audi A3 vonalon ezekkel a motorokkal.
Gyengébb 1.4 TSI dinamikusan viszi a bódét, komolyabb autópályázásokhoz inkább a 150-es verzió ajánlott, annak a nyomatéka is több ha jól emlékszem.
1.6 TDI jóval erősebbnek érződik, mint az 1.2 TSI.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #147186 üzenetére
Bérlésnél egyre több helyen előre kifizettetik veled a teljes tankot és nem nézik mennyivel adod le. Rájöttek, hogy így jobban járnak mert az utolsó cseppeket úgy sem autózod ki marad benne pár liter amit így duplán fizetsz ki kvázi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Mauzes #147178 üzenetére
Le van papírozva, gondolom teletankkal kapod, úgy is add vissza. Autóbérlésnél is így van, jó nagy felárat le is szívnak a kártyádról ha nem teletankkal adod le.
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok,
Suzuki SX4 S-Cross 1.0T automata váltós modellel van valakinek tapasztalata? Amennyiben igen, megkeresne privátban?
Köszi,
B -
veterán
válasz Szada85 #147176 üzenetére
Sz@rul hangzik :/
Kókányolás + kamuzás.A lilás xenon a legkisebb gond, asszem D1S van benne, 10 k Ft 1 db Osram. Javasolt párban cserélni.
De hogy tömegesen nem működnek az elektromos extrák?! Ez nem jellemző egy Opelre. Haverom decemberben adta el a "fullos" 10,5 éves Vectra C GTS-t 220-230 k km-rel; minden hibátlanul működött benne.
Nem zárom ki, hogy valami központi elektronika (CIM-modul? csak tipp) hervadt le benne, és az okozza.
Keress másikat.
-
Szada85
aktív tag
válasz lenko #147179 üzenetére
Nem feltétlen lenne gond, csak akkor ne azt mondja kétszer is, hogy " igen, minden extra müködik ", mert utána úgyis kiderül, hogy nem, és az azért elég sokat ront az alkupozíción.
Szemben azzal, ha leírja, hogy " igen, a kapcsolók néha kontakthibásak ", oké. Azért máris más a leányzó fekvése onnan, mert Te is úgy mész megnézni, hogy elötte mérlegelsz, hogy ezekkel is megéri-e neked az út.A legszomorúbb az egészben, hogy van mellette pár másik Opelje, egy F Sedan 1.4i ( 3.0V6 ), és egy Gsi ( C20LET ), amikre költött, ergo ez Volt a "melós" autó, amit csak csapatott, aztán most, hogy sok a nyüg, eladja..
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #147125 üzenetére
No, megvolt a megnézés, valóban a tetöablak miatt némiképp alacsonyabban van a tetö, de lehet a kasztni kialakítás miatt mégsem Volt zavaróan közel, de tény, és való, hogy enélkül még tágasabb lesz.
Az OPC-vel is 9-9,5 körül Volt a vegyes átlagom, ez nehezebb kasztni, köbcentivel, tekintve, hogy az autók a hobbim, ezért rászánom azt a plusz kiadást.Deal nem lett a vége, több okból Sem:
Elözetes levélváltás során rákérdeztem minden apróságra, hogy müködnek-e, van-e valamilyen hibája az elsö lökösön kívül, a válasz nemleges Volt, minden szép és jó, minden extra müködik.- Elsö lökös puffos ( képen is látszik ), parkszenzorok cserések, emiatt jelenleg a komplett rendszer halott.
- Balos Xenon lilás, csereérett
- Motor szépen járt, de emberünk lecserélte a müanyag szelepfeledet alura ( B Veci 2.6 V6 ), ami tömítés szempontjából jobb, viszont emiatt az olajbetöltö sapka a hátsó hengersoron van, valami olajcsö alatt közvetlen, így nem is lehet letekerni, az olajcserét a tulaj a nívópálca nyíláson keresztül oldja meg, ezzel bármilyen szervízböl elhajtanának, ergo vissza kellene alakítani gyárira.- Beltér szép, extrákra újfent rákérdeztem, minden jó-e, válasz " természetesen, minden ", aztán ezt gyorsan megcáfoltam, mert a bal hátsó ablak semmire nem reagált.
Aztán szépen kiderült, hogy kb az összes ajtókapcsolót cserélni kell, mert hébe-hóba müködnek, tükörállítás is vagy megy, vagy nem, ablakok is elég rapszódikusan, a tükröt motorikusan behajtottuk, kihajtani már nem tudtuk. Plusz az elsö ülésfütések inkább nem, mint igen müködtek, a tulaj szerint persze ezek is okésak. ( szerintem meg nem )- Próbakör alatt minden váltás után a kuplung normál felengedésekor jött egy fémes csattanás+rántás kombó, ha nagyon óvatosan engedtem, akkor nem...
Ez így elég sokminden lehet, elég lutri az egész így, illetve az eladó gyerek se lett szimpatikus, hogy a szerinte hibátlanul müködö extrák 80%-a mégsem müködik jól...Szóval mondhatjuk, hogy kevés plusz és sok minusszal tarkított megnézés után, fájó szívvel, de eljöttem, pedig nagyon szerettem volna, hogy jó legyen, de a képek megint túlértékelték a valódi állapotot.
-
nagyúr
válasz rasotamas #147171 üzenetére
Nemtudom mi köze van ehhez a PSA-nak. Nem titkolt szándékkal erőforrás megosztás a cél, nem pedig az ellehetetlenítés. Ráadásul a 308 sem lett rossz, a Megane sem, a C4 is lassan frissül. What is the problem?
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz vzsryl #147170 üzenetére
Ismerős Suzukinál (talán Tbálinton lévőnél) volt hasonló helyzetben, új Vitara vásárlás előtt szeretett volna beülni egybe, alaposabban kipróbálni. A környéken lehetett menni vele, oszt annyi. Autópályára is vihette volna, ha megveszi rá a matricát.Végül is alap, hogy a tesztautóra az ügyfél veszi meg az autópálya matricát.
-
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147169 üzenetére
Pedig alap kellene legyen egy több milliós terméknél, főleg hogy újat akar venni az ember...
Btw. Opeléknek elég sok ilyen célú autója van, de ugye népszerűek is, szóval lehet van várakozási idő.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz Mauzes #147168 üzenetére
Ha van ilyenre autójuk, igen. Persze sok gyártónak nincs, ami szégyen. Ismerős ingyé elhozta a Jaguar F-Pace-t. Szóval általában tesztautókat adnak oda. Nekem 8, csak ez is hülye felfogás, már ha nincs autó, mert akkor tuti nem veszek látatlanban egy ilyet, amiről kiderül, hogy 130-nál fütyül a tükör vagy búg valamije, béna a váltó, esetleg az infotainment egy rakás kaka.
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mauzes
addikt
Írtátok itt többen, hogy (új autót) érdemes kipróbálni több napon át, pl. hétvége. Ez mégis hogyan lehetséges? Bemegyek a szalonokba, hogy adjanak már ide nekem egy autót pár napra, ők meg mondják, hogy persze, vigyed?
-
veterán
válasz _adaml21_ #147147 üzenetére
A Mazda3-mal kapcsolatban:
A két felszereltségi szint között 360 ezer forint van. Attraction felszereltségnél a központi távirányítású zár és az elektromos ablakok hiánya irtózatosan paraszt, de ha megnézed, hogy az első parkradaron meg a fentieken felül felül mit kapsz a Revolution felszereltséggel azért a 360 ezer forintért akkor nem is kérdéses, hogy jobban megéri, mint az attraction:
9 hangszórós Bose hifi, HUD, fűthető kormánykerék, tolatókamera, valami króm dísz (?) meg 18-as felni a 16-os helyett.
Már csak találni kellene egy kereskedést, ahol engednek alvázvédelmet rakni egy új autóra garanciavesztés nélkülhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
nagyúr
Egyetértünk, az ülés tényleg másabb, a Civichez képest ég és föld (a Focusé is sokkal másabb). A civic eleve sportos, relatíve mélyen ülsz, az Astra ugye családiasabb autó. Ez engem már nem zavar. A tömés is egy dolog, 5 perc vezetésből sokat nem tudok levonni. Meg fogom kérdezni, adnak-e autót hétvégére automatával. Félek nem lesz nekik (pfff), de egy próbát megér. Kéne i30-ból is... Meg Octávból is. (inkább octávot vennék, mint golfot.)
Az Octáv másabb, kicsit talán mélyebben ülsz benne, de nem esküdnék meg rá. A golf etalonnak számít, holott szerintem annyira nem az, de ez meg szubjektív. Ha választanom kéne Astra és Golf között, nagy bajban lennék, de még Astra és Octáv között is. Vezetni kéne, egy balaton oda-vissza és városozás, aztán tudnék véleményt mondani.
Érdekes módon a civic érzésre van olyan tágas (vagy kicsit tágasabb), mint az öregem E mercije, de mégsem! Csak játszanak a műszerfal íveivel, meg persze a tetővonala magasabb, emiatt.
Rohadtul vennék egy E mercit is, de basszus ilyen áron csak 150k+ futott km-el vannak, azokba én meg nem merek beszállni, mert tuti alattam szarik be valami sokszázezres fos a motorban/váltóban. Pedig a nagy méret és a hátsókerékhajtás, az atom*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
_adaml21_
őstag
válasz Tsebacsi #147156 üzenetére
Amúgy tetszene is az Opel, mint mondtam, de nem csak a Sprintmonitor alapján ítélkezem a fogyasztásról, ismerősöm említette, hogy céges Octavia helyett egyszer egy 150 lovas Astra K-t kapott pár napra, és amíg Oktávval eljár 6.5-ből, Astra bőven 8 fölött evett.
Ami még nem annyira tetszik, hogy cégautóként nagyon veszik, kis túlzással minden második új autó az utakon Astra K (a másik fele meg Oktáv).
A lopással meg úgy vagyok, hogy tök mind1, hogy Astrát, Mazdát, VW-t, bármit veszek, kb. első dolgom elvinni, és egy Paizs védelmet belerakatni.
Belülről az anyaghasználat sem az igazi, néhol olyan illesztési hézagok vannak, amik jó pár évvel ezelőtt is cikik voltak. Még egy 3 éves Insigniában ülve sem éreztem azt, hogy megütné a VW szintjét, pedig az egyel magasabb szint, mint az Astra.
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #147158 üzenetére
Ja amúgy nem rossz persze, csak futómű kicsit dobogós meg pattogós, kicsit jobbat vártam, belül amúgy tök csinos, ülés fura volt, nem állítgattam de elsőre nem volt túl kényelmes, üléspozíció is túl magas nekem.
Szerintem egy octavia egy kicsit jobb, egy golf meg sokkal de ezek abszolút csak első benyomások. -
nagyúr
Nem neked való az. Hozza a kötelezőt, de kimagasló autót prémiumkategóriában kell keresni.
Apropó, nem sértődnek meg a BKK-nál, hogy Astrákba üldögélsz?Na faja, Qru légyszi töröld majd az előző hsz-t, elbatytam, Vili hibája az egész
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz _adaml21_ #147147 üzenetére
Én is vacilálok, hasonló autókat kerestem. A K Astra kombi kis türelemmel 8 misi helyett 6.5ért elvihető Innovation felszereltséggel, 1.4T automatával, majdnem minden földi jóval. Tény, a spritmonitor szerint 8l körüli a fogyija, míg a DSG-s Golfé 6,5 lenne, de drágább is a Golf és jobban lopják.
Titkos favorit az i30, főleg a legújabb, simán pariban van a németekkel, még én is agyalok rajta, mert kívül-belül patent lett.
Én ebből a 3-asból vennék, szigórúan kipróbálás után (nem árt, ha elhozhatsz egyet hétvégére is).*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Vesztor87
senior tag
válasz middleaged #147097 üzenetére
Nm
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz _adaml21_ #147147 üzenetére
"Koreait meg azért nem vennék, mert ennyi pénzért már az ízlés is egy kicsit szeretném, ha közbeszólhatna, na meg az értéktartás is egy szempont."
Én úgy vettem észre, hogy a ~10évnél fiatalabb koreai autók nagyon durván jól tartják az árukat.
Kia Cee'd-ből 6M-ért már nagyon jót kapni, és 7 év garancia van rá, ami neked pont ideális lenne, mert kb. ennyi ideig használnád. Ez csak egy racionális érv volt, és mint tudjuk, az autóvásárlás nem mindig követi eme eszmét.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
_adaml21_
őstag
válasz LuckyL #147148 üzenetére
Igen, én is nézegettem HAHUn, de én inkább ezt néztem. ErgoActive ülés nagyon pöpec lenne.
Amúgy általam összeállított autóba a Comfortline felszereltségen felül egy metálfényt, 16-os kereket, komfort csomagot, ergoactive ülést, és behajtható tükröket vennék, ha lenne rá lehetőségem.Nem akarok megsérteni senkit, de szerintem ez a Hyundai nagyon-nagyon csúnya autó
-
őstag
válasz _adaml21_ #147147 üzenetére
5.6 ért simájn van iylen golf újonnan
https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_vii/volkswagen_golf_vii_1.4_tsi_bmt_comfortline_mar_az_uj_modell-11183894a hyundainak emg a kiának könynen lehet hogy jobb értéktartása lesz mint a golfnak amugy..
cryptot minden termékemért elfogadom
-
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Autóvásárláson gondolkodom, felhasználási körülmények az alábbiak lennének:
- heti ~150 km város
- heti ~500 km autópálya
- heti ~100 km országútAbból kifolyólag, hogy városban is használnám, kompakt méretű autónál nagyobbat nem gondoltam, saját tapasztalatból kiindulva egy Mondeo/Passat már kényelmetlenül nagy lenne, cucc meg beférne egyel kisebb méretbe is, bőven.
Alapvetően 3,5-4 millióért vennék pár éves használtat, de kapok egy kis külső segítséget, ha vadi újat veszek, így 5-6 millió a rendelkezésre álló összeg,egy új autóra. Körülbelül 6-7 évre terveznék vele.Típusok, amik szóba jönnek:
- Golf 7, 1.4 TSI, 125LE, manuál, pár extrával épp megáll 7milla alatt konfigurálva, talán be lehet alkudni 6 alá. Kérdés, hogy a 125-ös motor elég-e, van e műszakilag különbség a 150-eshez képest (magyarul lehetne-e egy egyszerű szoftverátírással feljebb húzni?)? Megéri-e a 150-es felára? 2010 környéki 140 lovas Passat crtdi DSG-t használtam, nyilván akkora hátbab*szó nyomatékot nem, de hasonló dinamikát elvárnék (de ugye a bódé is jóval könnyebb). DSG is jó lenne, de ezt a szárazkuplungosat meghagyom másnak, anélkül kibírom.- Mazda3 G120: A legszebb autó a szegmensben, de muszáj lenne Revolution felszereltséget választani, érthetetlen, hogy olyan dolgokat is képesek kihagyni a középső Attractionból, mint az első tolatóradar... Revoval viszont 6,8m az ára, amiből fix 300ezret lehet lealkudni, és vége a dalnak, 6,5 pedig nagyon sok.
- Astra K 1.4T: Nagyon szép, de nemsokára tucatautó lesz a céges flották miatt, ami zavarna kicsit. Belülről már sokkal csúnyább, mint az előző kettő, és állítólag ez a turbós benzines is rohadt iszákos.
- Focus: méginkább cégautó effektus, nem is nagyon szimpi emiatt, az infotainment is gagyibb, meg azt sem tudom, milyen motorral venném... A dinamikus kinézet és a sportosabb futómű miatt viszont szimpi.
- Seat Leon: Titkos favorit? Viszont a beltér képek alapján elég lehangoló, és gondolom a hangszigetelés is gyérebb, mint Golfban.
Ti milyen irányban indulnátok el? Újakat is mondhattok, bár eléggé kivagyok a japán autóktól (Mazdát leszámítva), Civictől konkrétan a hányinger kerülget. Koreait meg azért nem vennék, mert ennyi pénzért már az ízlés is egy kicsit szeretném, ha közbeszólhatna, na meg az értéktartás is egy szempont.
Köszi előre is
-
rbalint88
addikt
válasz Victoryus94 #147145 üzenetére
tök mindegy mit veszel, 1-2 év múlva úgyis cserélni fogod, mert csak. egy a lényeg, minél jobb állapotút veyél adott pénzből, hogy minél kevesebbet kelljen költeni rá és kevesebbet bukj rajta.
-
Victoryus94
őstag
válasz #94529552 #147144 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam nincs mit szeretnék.
Vagyis van, de az nem lehetségesSzóval az egyik elképzelés az, hogy 500 alatt szerzek valamit, amivel elvagyok 1-2 évet, megtanulok normálisan vezetni, és utána csere.
A másik hogy vadászok egy Yarist/Swiftet (1.3) 800k körül és elvagyok vele néhány évig. Nem tudom, mi lenne a jobb döntés.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Victoryus94 #147141 üzenetére
Csak alaposan át kellene nézetni az alját is, hogy ne legyen elkorrodálva, mert amúgy se biztonságosak már ezek a Swiftek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Victoryus94 #147141 üzenetére
Én inkább F/(G) Astrát néznék. Szerintem fenntartásban, megbízhatóságban nem sokkal rosszabb, viszont kevésbé papír, kevésbé zörgős, ...
De nem rossz az 1.3-as Swift sem, csak vannak "hiányosságai".
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Victoryus94 #147141 üzenetére
Szerintem városban rohangálni jó teljesen
-
Victoryus94
őstag
1-2 éves távlatban tanulóautónak (rutin szerzéshez), munkába járni érdemes 2000 körüli 1.3-as swiftet venni?
A pénzemből épp kijönne az újabb (2007) Swift is, de szívem szerint egy Hondát/Toyotát vennék leginkább (1.5-2milla körül); Persze erre még gyűjtenem kellene egy bő fél évet, és addig nem lenne mivel járkálni.Azt nem szeretném, hogy többet költsek szervizre, mint amennyiért veszem az autót, vagy kéthetente otthon maradjak miatta, mert nem indul. Viszont nem félteném 1-2 karctól, mintha egy drágább autót vennék hosszabb távra.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
válasz pilóta #147138 üzenetére
Alapjáraton csattogó hangja van, 3000 fordulatszám fölött pedig csörög picit. A csörgést kivizsgáltattam (elvileg semmi para, bár ez fura), a csattogáshoz meg kellene bontani a motort. A szerelő vagy dugattyú csapszeg (4. henger), vagy hajtókar csapágy problémára gyanakszik. A lényeg, hogy én ezt nem akarom végig csinálni, bontott motort ismeretlen előélettel pedig nem akarok. A lánc és a szelepek rendben vannak. Amúgy jó lenne a kocsi, mert meglepően kevés rozsda van rajta és amúgy nagyon király vezetni.
Próbálok élni a szavatossági jogommal, pénteken megyek a kereskedővel beszélgetni. Jó lesz már előre látom
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sur1G #147132 üzenetére
Az az igazság, hogy a gondokat nem egy lépcsőben javították hanem gyártás közben folyamatosan. Tehát igazából FL-ből is kifoghatsz zörgő kárpitost. Minél újabb annál annál jobb pusztán az hogy FL még nem jelent sokat.
BBD: Igen plüss kárpit csak a PFL-ben van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Sur1G
aktív tag
válasz BigBlackDog #147131 üzenetére
Tele van a népítélet zörgő kárpitokkal - műszerfallal, pontatlan illesztésekkel, elektronikus meghibásodásokkal stb... Talán volt is róla cikk TC-n, hogy az FL utáni verzióban sok mindent kijavítottak.
-
nagyúr
válasz Sur1G #147124 üzenetére
Nincs baj az FL előttivel sem, minimum 2 fórumtársnak a Honda topicban az van és elégedettek vele. Kicsit másabb kívül-belül (minimálisan), és kb. ennyi. A fő részegységek nem változtak.
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
Ezt nem adom egy darabig: Ez szép és finom a maga kategóriájában (csak jégvert :/ ). Tegnap kéretlenül be akarták számolni egy Passat B7 TDI-be, úgy hogy teljesen más ügyben találkoztam az illetővel.
@(#147119) Szada85: F GSi 16V nekem is volt, nagy liebling.
Tetőablakos Vectra C-t ne vegyél, ha 190 cm vagy.
A 3.2 V6 fogyasztásával még barátkozz - a B 2.6 V6 fogyija 9 volt nálam nyaraláskor, amúgy kb. 11. Mielőtt eladtam - hogy szebb legyen az összkép - levittem a BC-t 7,8-ra (országút, 100 kmh körül, semmi vadulás). -
nagyúr
válasz szőröscica #147121 üzenetére
A két autó merőben hasonló, a fogyasztás a megadott kereteken belül van, szívó benzin, tehát kőegyszerű, és bár én nem számítok, mások szerint nem megy rosszul az 1.8
Attól, hogy én felgyújtanám, még nem rossz autó
Vili múlt hét végén vettem 2 vonaljegyet, gondoltam rád közben
(#147121) joamilestoné: Ugye néha tudok meglepéseket okozni
Ja és meglett a törzskönyv, szóval már csak a bátorságom (nyuszi vagy mekfláj) állja útját annak, hogy megszabaduljak a kis ribitől
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #147121 üzenetére
Csak azért ajánlgatja, hátha a sajátját rá tudja sózni, és megszabadul tőle
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #147117 üzenetére
Köszönöm is a véleményeket is, általában elég sok idöt töltök egy-egy autóvásárlás elött háttéranyagok/fórumok, cikkek olvasásával, nyilván részben mert érdekel is, illetve szeretem tudni, mit nézek/veszek, és mindig jó mások tapasztalatát hallani/olvasni.
Nekem eddig szerényebb a lista, Opeles vonalból a Kadett Gsi/Astra Gsi/G OPC Caravan vonal Volt, szerettem én is mindet, az Astra a mai napig megvan hétvégi reszelös/játszós autónak.
A Caravannal is egyedül a helykínálattal volt bajom, nem vagyok egy karácsonyfadísz alkat, és a 190 centimhez nem tudtam kellöen letenni az ülést, a tetökárpit hajbirizgálása még elment, az jobban zavart, hogy a szemvonalamba nagyon belelógott a szélvédö felsö éle, plusz a középsö tükör is pont a látómezöben volt, emiatt is kezdtem a tágasabb vonal felé keresgélni.
A dízlit egyrészt amiatt nem preferálnám, mivel a hétköznapi munkajárat egy útra 11-12 km ( bár nyilván tudom, ez egyik motornak sem a kedvence, de talán egy benzines kevésbé hisztizik miatta ), emellett van sok kirándulás is, autópályázás, hazaút, stb, ami alatt szépen át van járatva a Motor, ergo lehet a dízlivel se lenne semmi gond, én mégis inkább benzines vagyok.
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Ötleteket szeretnék kérni tőletek autóvásárlás kapcsán. Most egy Mazda 3 2.0 benzin (BK 2007) van, de úgy néz ki vissza kell adnom (pedig nagyon adja). Helyette szeretnék valami hasonló méretű, hasonlóan izgalmas gépet ~2 m környékén. Havi 1000-1500 km megyünk vele 70-30% városon kívül - város. A város azt jelenti, hogy kb. 2 km-t megy indítás után, aztán megállunk vele (kis város). Városon kívül napi munkába járásra 25 km indításonként, illetve hétvégente hosszabb táv kirándulás céljából (akár 1000-1500 km 2-3 havonta). Fogyasztás 8-10 literig nem zavar. Extrák közül a klíma és a tempomat kell. Volt 1,6 szívó benzines kocsim és amennyiben úgy alakul szeretnék azért erősebbet.
Köszi -
veterán
válasz Szada85 #147112 üzenetére
Igyekszem objektív lenni.
10+ Opelem volt, amelyik itt releváns: Vectra B 2.6 V6; Astra G Coupé Turbo (Z20LET); Vectra C pre-FL 3.0 V6 CDTI, 2x FL Vectra C1.9 CDTIamit tervezek, az idövel FL-es apróságokkal való frissítés
A legnagyobb bajom a pre-FL műszerfalának textúrájával van, a frissítés után emészthetőbb lett.
rugalmasságban jobb lehet az OPC már csak a turbós karakterisztika miatt is, míg a V6-ot forgatni kell, hogy menjen
Összességében megy jobban a Z20LET; nem kell forgatni a GM V6-okat. A 2.6 V6 már az 500 (ötszáz) rpm körüli alapjáratról elindult minden különösebb szenvedés nélkül (a DMF-fel nem foglalkoztam).
Volt már sor4 szívó, sor4turbóm, gondoltam most kicsit belekóstolok a szívóV6 világba is.
Jogos.
A fent leírt sormintámból nekem a csipszes 1.9 CDTI FL GTS állt legközelebb a szívemhez, de mindegyik klassz gép volt. De írtad, hogy dízelt nem szeretnél.
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #147113 üzenetére
Igen, nézegettem az OPC-ket is ( a "sima szériás " 2.8V6 turbótól már csak 1-2 Ezer €-nyi a különbség akkor már ), viszont a Z28NET-röl elég sok nyügöt olvastam, az elsö szériában Volt láncszakadásos visszahívás is, azonban a német OPC-s fórumokon is visszatérö jelenség, hogy az elvileg rendszeresen láncot cserélö - bizonyíték híján én is feltételesen kezelem ezeket a véleményeket, persze - tulajoknál is Volt csere után 20-30-40 Ezer Km-rel láncszakadás - ami azért nem vidám -, már az újabb szériásoknál is.
Nyilván ezt okozhatja hanyag szerelö, bármi, tippelgetni nem szeretnék, de nekem a sok panasz elvette töle a kedvem.
Plusz valóban, az OPC-k olyan 3x -os ár körül mennek ( kétszeresért is van, de az olyan is ) ahhoz képest, amennyiért ezt hírdetik. -
lacos001
senior tag
Hi, régem jártam erre...
Feleségem ezt a verdát nyúzza...gyerekkel oviba, néha játszótérre stb.
Viszont most begerjedt és váltana...
Van sok kiszemelt BMW, Audi, Peugeot tudja a t@k@m még micsodák, de ezen megakadt a szeme tegnap.
Renault Megane Grandtour TCe 130 Dynamique
Ne kérdezzétek miért, én sem kérdeztem.
Esetleg valakinek valamiféle nevezzük tapasztalat? lehet ez igy elég hülyén megfogalmazott kérdés6-7-8000 eurot szánnék az új játékszerére....semmi többet...ebbe az árkategóriába mi fér bele még nem tudom, nem nézegettem
thx
-
Szada85
aktív tag
Köszönöm a pro-kontra véleményeket, nagyjából ez Volt a célom, hogy egy kicsit objektívebb véleményeket gyüjtsek, legyen az akár pozitív, akár negatív.
Megszavazok egy megnézést, aztán meglátjuk, amiket eddig megnéztem, azok közül is több a randin vérzett el, kisebb-nagyobb eltitkolt hiányosságok/hibák végett, szóval kiderül ez milyen lesz élöben.@focvis:
A belseje tényleg nem egy iparmüvészeti gyöngyszem, ha azt nem is hírdetném mellszélességgel, hogy lenyügöz, de alapvetöen nem érzem magam rosszul benne ( nyilván ez az én ízlésficamom igazolása csak ), amit tervezek, az idövel FL-es apróságokkal való frissítés ( díszlécek, szellözök körüli dolgok, még nem jártam utána mi mennyire passzol, bízok benne, hogy megoldható ).Tippre én is azt gondolom, hogy rugalmasságban jobb lehet az OPC már csak a turbós karakterisztika miatt is, míg a V6-ot forgatni kell, hogy menjen.
Nézegettem a [Zeperfs] nevü oldalon ilyen virtuális összehasonlítást - nem tudom, mennyire egzakt oldal -, ez alapján pedig annyival nem marad le, mondjuk nem is a tizedek hajszolása a célom most. Volt már sor4 szívó, sor4turbóm, gondoltam most kicsit belekóstolok a szívóV6 világba is. -
Tothgera30
Ármester
Valahol ott kezdődik a tahóság hogy ára fölött, törött szellőzőrostéllyal, és rendőrségi verda volt (Astra H 2012 - 2m.).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
_ak_
addikt
válasz andrisbandi #147096 üzenetére
Megvolt körbenézés, kipróbálás. A fazon tipikus kereskedő volt, kulcsmondata a "Nem számíttattam volna be, hogy ha nem jó." Alapvetően nem volt baj, viszont az idejébe nem fér bele, hogy elmenjünk egy állapotfelmérésre, annak amúgy is csak 5-6mós kocsinál van értelme.
Kívülről rendben volt, jobb a küszöbnél alul épp hogy volt egy minimális rozsda. Jobb első kerékdob színre fújva, a miért nem derült ki, de a motorháztető alatt nem volt semmi nyoma, esélyes, hogy csak valami horzsolás lehetett. A motor szépen járt, belül / alul nem volt látható semmi olajfolyás. Hangra egész "sportos" volt, a hátsódob cserélve lett valamikor, valószínűleg a középső szelel egy kicsit.
Az egyik féktárcsa szemre már csereérett.Belül egész jó állapotban volt, nagy kopások nem voltak láthatóak, de mindkét hátsó ajtó belül karcos volt. Kellemes meglepetés volt, hogy elől, hátul is jól el lehet férni, de persze ez is inkább 4 személyes, de az Almerához képest egész tágasnak érződött.
Tesztkör alatt nem tapasztaltunk semmi kirívót, leszámítva, hogy jobbra húzott az autó, egy kicsit "szitált" a kormány. A dinamikával nem volt gond. Klíma működött. Elmondás alapján németbe jártak ki vele rokont látogatni.
Összeségében jónak hatott, de ha számolok egy kis minimális alkut, akkor is mérlegelve bizonytalan vagyok.
Szóval, hogy ha azt nézem, hogy kell egy kötelező vezérlés csere (mert hogy szervizkönyv van, legalábbis valameddig vezetve), egy középső dob, minimum egy új féktárcsa, de gondlom illendő egyszerre cserélni ezeket. Jobb futómű, hát igazából bármi, lehet, hogy csak egy centírozás kell.
A kocsihoz 4 Kleber téli gumi jár, így nyári garnitúrát is kell venni, ill. a tank is szinte üres. Akárhogy is nézem 1,1-1,2m szerintem, mire a parkolóba tudnám, menet készen.Nekem nem tűnik az év bizniszének, Ti mit gondoltok?
Let's begin, de gozaimasu!
-
Szada85
aktív tag
Szép estét,
Ha megkérem a tisztelt egybegyűlteket, megköpködnétek egy kiszemeltet, mert én már több, mint egy hónapja bújom a hírdetéseket, és félek elvesztettem a realitásérzékemet, mert a linkelt darabot egészen élhetőnek gondolom.
( rövid háttéranyag, Astra G Caravan OPC-m volt, picit szűknek találtam a belteret, ezért eladtam, és márkán belül maradva a következő méretre, C Vectra nézegetésre adtam a fejem. Mindenképp benzin-kéziváltó kombó, és mivel az átlagnál súlyosabban csapott meg a benzingőz, ezért ahogy eddig is, valami különlegesebbet kerestem, így keveredtem a 3.2 világába )
Köszönöm előre is a véleményeket.
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vezetékes FEJhallgatók
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...