Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
őstag
Lehet nem volna rossz. Kérdés, hogy hol áll meg a licit. 150 körül van hozzá váltó. Kell még hozzá olaj meg ha már szét van szedve akkor kinyomó csapágy, új kuplung tárcsa. Kérdéses a kettőstömegű állapota. Ki tudja mennyi lesz még a szerelési költsége. 5 év állás után ki tudja még mi jön elő...
Egy helyi szerelő ilyeneket keres. Gatyába rázza aztán továbbadja. Akinek saját szervize van úgy könnyű.A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
-
8th
addikt
válasz Stylewars_kp #166092 üzenetére
Egy ilyen kell neked. 1.9 motorral kézi váltóval. Nem egy rakéta de lehet vele előzni is. Egy jó füsti chiptuning 40k rá és rögtön megtáltosodik.
mod: vagy ha elég bátor vagy hozzá akkor ez is jó vétel lehet.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
-
Kickass
őstag
válasz Stylewars_kp #166088 üzenetére
A G Astrát az 1.7-l kihúznám, nagyon gyenge megpakolva (meg egyébként is).
Stilonál én figyelném a kasztnit, állitólag galvanizálnak az olaszok mégis sok autójuk rozsdásodik előszeretettel, ivek, küszöbök.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #166094 üzenetére
Nem 4 felnőtt. 2 felnőtt és 2 gyerek. El akartam kerülni az anyahajót azért írtam a Stilo, Golf, Focus, 307 típusokat.
Bár már az a pár cm...ide vagy oda.
Belvárosba lakunk és gondolnom kell a parkolásra is. Én még berakom tükör-tükör közé, de a feleségem nem biztos. Puntóval magabiztosan parkol, de az meg nem pakolható csomagtér szempontból.A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #166092 üzenetére
Ha 4 embert hosszú távon kell vinni, inkább Passat, golf 4 hátul szűkös.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #166092 üzenetére
Passat, Octavia, Leon, stb... 1.9 TDI vagy PDTDI. Ezek mind jók.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Stylewars_kp
őstag
válasz vzsryl #166091 üzenetére
Passat 5 vagy 5.5? Felejtős?
Vectra is pofás.
2.0 TDCI ritkábban látok. 1.6 TDCI esetleg? Ha már tud 90 LE-t egy dízli azzal már elpirickázgatok. 1.5 DCI motoros autót szoktam vezetni rendszeresen megpakolva. 90 LE a teljesítménye és egész jól elvagyok vele. Nem kell nekem 150 LE.Azért is írtam az 1.5 milliót. Szóval kb 1 millióig vagy 900 ezerig érdemes kutakodnom a vételár tekintetébe. A többi simán elmegy az első szervizre vagy valami előugró hibára.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #166088 üzenetére
Stilo 1.9 JTD-vel minél fiatalabb kiadásban jó gép.
Golf 1.9 TDI szintén jó, de általában túlárazottak, és emiatt a keretedbe se fér bele egy normális darab.
Opel-ből inkább C Vectra 1.9 CDTI (Fiat 1.9 JTD valójában).
307-eseket 2005 utánitól már szabad venni, de előtte sem a motorral volt a gond, hanem az elektronikával.
2.0 TDCI és HDI jó motorok, sőt az 1.6-osak sem rosszak, de jól megpakolva, klímával előzni inkább a nagyobb javallott.
Japánokból a Honda 2.2 CTDi nagyon jó, de 1.5m-ért nem fogsz találni szépet. Esetleg még Toyota 2.0 D4D (a 2.2-es betegágy). Subaru boxerdízelnél pedig tudomásom szerint nem létezik rosszabb dízel a világon.Igazán akkor tudsz mellényúlni, ha erőn felül vásárolsz, és a szokásos dízeles kopóalkatrészek cseréjére nem készülsz fel anyagilag.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Stylewars_kp
őstag
-
Integrale
veterán
válasz Stylewars_kp #166088 üzenetére
Stilobol minel fiatalabb, annal jobb. 1.9 JTD-bol mindegy mit veszel, de lehetoleg 8 szelepes legyen 80-tol 116 loeroig terjed a 8v teljesitmenye.
A kisebbik ritka, es gyenge, se intercooler se valtozo geometrias turbo, a tobbiben van.Elektromos hibak nagyreszt a faceloft elott voltak, legzsak visszajelzok maradtak, mint hibaforras, ules alatt a csatlakozokat szet kell huzni, megmozgatni, kontakt spray es osszedugni, illetve ha raterdelnek az ules kozepere, akkor a foglaltsag erzekelo mehet tonkre.
Motorikusan tipikus dizel nyugok fordulhatnak elo, egyebkent az egyik legmegbizgatobb dizel a piacon.
Futomuve egyszeru, alkatresz van boven, bontott es uj is.
FB-s Stilo csoportban van 2-3 tudos, aki ert hozzajuk, viszont esszel, megy a faszlengetes az autokra allandoan, szoval egy rozsaszin kodos oklendezes az egesz. (A legujabb, a varosban 6 litert fogyaszt az 1.8, es van egy srac, aki minden Stilo melle odaparkol, lefotozza, es feltolti, en bannolnam a francba...)"Bad reklám is reklám too"
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok!
Autót keresnék kis családom részére. 1,5 millió a plafon minden költséggel egybevéve.
Kombit vagy egyterűt szeretnék. Sokszor megyünk megpakolva szóval nem szeretnék 1,4 szívó benzint. Tudom, hogy racionális, mert "sohanemmegytönkre", de nem szeretem azt amikor előznék 4 fő+csomagok+klíma és sehol semmi erő. Félreértés ne essék nem szoktam száguldozni, de aki szokott megpakolva közlekedni az tudja miről beszélek... Évi 30 ezer km-re a dízelt preferálnám.
Ezekre gondoltam:
- Fiat Stilo MW 1,9 JTD 2004-től, melyik lóerős verziót ajánljátok? Elektromos hibáktól mennyire tartsak?
- VW Golf IV Variant 1,9 TDI, melyik lóerős verziót ajánljátok? 1,6 benzin motorral nagyon gyér?
- Opel Astra G Caravan 1,7 CDTI, 1,6 benzin?
- Opel Astra H Caravan 1,7 CDTI, 1,6 benzin?
- Peugeot 307 SW 2005-től ... HDI, betegágy?
- Ford Focus ... TDCI, betegány?
- Ford C-MAX?
- Renault?
- Ctröen?
- JAPÓK?Annyi lehetőség van, hogy nem tudok jól dönteni.
Vélemény? Teljes dilemmába vagyok...
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Darksiders84
aktív tag
válasz dellfanboy #166076 üzenetére
2005 és elvileg gyárilag ilyen viszont vizsga csak év végéig van az autóra. Nem is érdekelne nem használnám csak egy jó árás jó állapotú közeli járgány lehetne ami gázos pluszba. Akkor ezek szerint hiába nem használnám kell hozzá az engedélyes papír.
Azt lehet tudni valahonnan esetleg melyik márkát/modelt kedvelik leginkább lopkodni? -
félisten
-
alázógyík
addikt
válasz Darksiders84 #166074 üzenetére
Én most voltam "gázos" műszakin, és nem került 1Ft-al se többe.
A Gáztartály megfelelőségi tanúsítványát ingyen állították ki.
-
Xero
nagyúr
Hogyan vonhatnának felelőségre egy becsült érték miatt? Megváltozott az életkörülmény, többet kell menni pont. Senki sem jövőbelátó. Casconál érdekes lehet, KGFB-nél még nem láttam, hogy kötekedtek volna emiatt. Az esetek döntő többségében nem is találkoznak a Te km állásoddal egy károkozás esetén.
-
Nordik
őstag
KGFBnel az éves futasteljesitmenyt figyeli a biztosító? Nekem 0-5000ig van évente megadva belföld, külföldre. Ugye ez módosítja a díjat ha több van megadva. Egyébként évi 10ezret megyek kb. Az ügyintéző hölgy annyit mondott, hogy az én döntésem mit adok meg, nem foglalkoznak vele, viszont magasabb futasnal minimálisan több a dijam.
-
dellfanboy
őstag
válasz Darksiders84 #166074 üzenetére
lpg?cng? tartaly hany eves? ha kozel a lejarat akkor nem engedik at uj tartaly kell, 10 evnel fiatalabbnal asszem eleg nyomasproba. gazszemle-rol papirt tolem mindig kertek (cng)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
hobizoli
nagyúr
válasz Darksiders84 #166074 üzenetére
asszem kell egy 30napnal nem regebbi LPG-s altali atvizsgalast igazolo papper
több drón kell ;P
-
Darksiders84
aktív tag
Sziasztok amelyik autóba gáz rendszer is van szerelve vizsgánál többe kerül vagy kell + engedély esetleg?
-
hobizoli
nagyúr
-
nagyúr
válasz proof88 #166064 üzenetére
Haver vett ilyen autót 2-3 éve, de olyan állapotban hogy besza-behu. 100 alatti km, belsejéből enni lehetett, gyakorlatilag kopás és karcmentes volt kívül belül. Múzeumba illett kb, 250 + honosítás volt az ára, 500 körül megállt neki mindennel, azóta is garázsban pihen, kb csak találkozókra jár ki vele
-
#49155328
törölt tag
Ford 2.0 163 lóerős motor mennyire ajánlott?
Vagy inkább a 140 lóerőset nézzem?
C-max grand 2014es lenne a cél. -
proof88
addikt
Tegnap megnéztük ezt a kocsit.
Haverral leautóztunk Pestről Miskolcra, majd kiderült félreértés van és valójában Miskolctapolcára kellett volna mennünk. Igaz hogy a csávó telefonban Sétány utcát említett, ami csak Miskolcon van, de később kiderült hogy ő arra a miskolctapolcai utcára gondolt, amit ők "sétány utcának" neveznek. Ok mindegy ezen túlléptünk.
Eredetileg délután 6-ra volt megbeszélve, előző nap lett korrigálva 7-re, odaértünk negyed órával korábban, jelezte a csávó hogy lesz egy kis késés, jó nem baj, negyed 8-kor kiderült hogy valójában hova kellett volna mennünk, rossz helyen voltunk, úgyhogy ez még további 20 percet hozzáadott. Itt kicsit kezdtem szomorú lenni, mert azért mégiscsak nappali fénynél jobb kocsit nézni.Nyilván nem úgy mentünk oda, megnézni egy huszonx éves autót, hogy patika legyen, de azért ha kitűnő állapotban hirdetik, annak legyen már alapja.
Mindegy. Nyilván a kocsi elő volt melegítve, hiszen azzal várt minket a helyszínen, ami nem is a lakóhelye. Mindegy, úgy voltunk vele megnézzük melegen is.
Bal hátsó ajtót éppen nem lehetett kinyitni se belülről, se kívülről, a csávó a gyerekzárra hivatkozott, hogy néha nem lehet emiatt kinyitni, ilyenkor 12 perces procedúrával helyre lehet hozni de nyilván most nem áll neki. Hát ez most vagy így van vagy nem, azért ez fura volt.
Korróziómentesnek van hirdetve, de azért én láttam hogy a küszöb és kerékjárat találkozásánál hiányoztak kisebb darabok, nyilván az egér rágta meg.
Hirdetésben van egy kép a sofőr ajtajáról, az a panel ahol az ablakvezérlő gombok vannak, valójában lógott kifelé. Apróság, csak már ott tartunk hogy nem kitűnő az állapot, és azért huszonxéves autónál se lógjon már ki a panel, vagy legalább legyen úgy fényképezve amilyen valójában.
Nyilván a nyári gumik amik a kocsin voltak, 12 vagy 14 évesek voltak 2-3 mm-es barázdamélységgel, persze ezen meg sem lepődtem hiszen mégiscsak nem sok pénzért van meghirdetve, de mivel a hirdetésben említve van az ajándék téligumi szett is, rákérdeztem hogy azok frissebbek ugye mint ezek a nyáriak? Erre azt mondta a csávó, hogy azok csak 2 szezont mentek ... hát, pont leszarom hány szezont mentek, korára és állapotára lettem volna kíváncsi, de azok a gumik egy haverjánál voltak, nyilván oda csak akkor ugrottunk volna el a gumikért ha már kifizettük volna a kocsit. De mindegy, eleve ajándékként van említve, mindegy.Tesztvezetésnél a csávó beült a volán mögé, nyilván szóvá lett téve hogy haverom is vezetné, mondta a csávó hogy csak akkor ha komoly a szándék. Hát bazeg Pestről utaztunk Miskolctapolcára komolytalan szándékkal szerinte? Na mindegy, átengedte havernak a kocsit, haver éppen vezetett, gyorsított, mondta a csávó hogy 2-esből rakja egyből 4-esbe. Azért nyilván felváltott haverom 3-asba is, akkor éppen nem volt gond, de nem értettük hogy miért kéne tesztvezetésen kihagyni fokozatot.
Mielőtt ajánlatot tettük volna, kettesben megbeszéltük haverral hogy mit láttunk, mit gondolunk. Havernak nagyon tetszik a típus, vitte is volna egyébként. Tegnapelőtt 375-ért volt felrakva a kocsi ezen a linken, haver bepróbálkozott 350-nel. Azt mondta a csávó, hogy 370-nél kevesebbért semmiképpen sem adja. Nyilván itt azért nagyot néztem, nehogy már 25-öt ne engedjen, ezt nem említettem neki inkább csak érveltünk amellett hogy miért is alkudnánk. Nyilván a nap folyamán többször is elhangzott tőle hogy most jött haza külföldről és sokan néznék a kocsit, mi is azért mentünk amúgy le tegnap, mert telóban azt mondta hogy hétvégén is fogják már nézni. Mondtuk neki hogy figyelj, ha mi most elvisszük 350-ért, akkor neked már nem kell több embernek megmutatni a szabid alatt, stb., nem volt jó neki, végül haverom mondta 360, ebben megegyeztek, kézfogás, stb.
Adásvételi töltögetése közben haverom észrevette hogy valójában nem a csávó az eladó, hanem egy cég. Mondta is egyből, hogy ő abban a tudatban volt, hogy magánszemélytől vásárolja a kocsit. Erre a csávó mondta, hogy igen magánszemélytől veszi, mert övé a cég. Nem fogom leírni mi a cég neve, de már eleve a cégnév is gyanúra adhat okot. Haverom nem akarta megszívni azzal, hogy kifizeti a kocsit majd átírásnál kiderül valami probléma, ami miatt mégsem lehet átíratni, ki tudja hogy milyen állapotban van ez a cég, végül elálltunk a vásárlástól.
Csávó mondta hogy ráírja a szerződésre megjegyzés rovatba hogy így meg úgy tartozásmentes meg mittudomén mi a cég , haverom mondta neki hogy az nem számít semmit, úgyhogy bocs de így nem.
Később hazafelé még poénkodtunk is haverral, hogy ha tényleg gáz lett volna átírásnál és később rendőrségi ügy lett volna belőle, még a rendőrök is kiröhögtek volna minket hogy ilyen nevű cégtől vettünk autót.
Eleve a hirdetést elolvasva nekem az jön le (persze nincs leírva explicit), hogy magánszemély adja el a kocsit. Nyilván most már okosak vagyunk és legközelebb bármilyen hirdetésnél már a telóban rákérdezünk, hogy ki fog eladóként rákerülni az adásvételire. Meg persze azt is megkérdezzük majd már a telefonban, hogy ugye az összes ajtó nyitható állapotban van. -.-Ja és egyébként miközben töltötte ki a csávó a szerződést, az árnál rákérdezett hogy akkor mennyi az ár? Mondta haverom ismét, hogy 360 ezer. Ekkor a csávó kitöltötte azt a rovatot is. Na azt is észrevettük utólag, hogy a csávó 370 ezret írt rá, hiába 360-at erősítettünk meg kitöltésnél is. Ennek nem tudom mi lehet a szerepe, de fura ez is, hogy csak azért sem 360-at írt rá.
Cigicsikk is ott volt a kocsiban, pedig ugye szövegesen is írva van a hirdetésben, hogy dohányzásmentes.
Tesztvezetés közben amúgy haverom hallott valami kopogást elölről, bármennyire "nem kopog nem zörög" a hirdetés szerint.
Most már csak 359-ért van meghirdetve. Úgy látszik azért mégis lejjebb lehet engedni az árból, noha előttünk már többen is bejelentkeztek megnézésre.
-
-
Szajo
őstag
2007 mitsu lancerekrol mi a vélemény?
-
-
-v-
addikt
-
bitpork
nagyúr
válasz kisza25 #166044 üzenetére
Miért ne használhatnád? Csak nem helyes ha nem az a neve. A kombi gyűjtőfogalom, amikor autót keresel akkor kombit nézel amiben van alfa sw, van avant meg touring is. Szerintem.
MOD
Jut eszembe, itt vagyok Siófuckon, ide tolhatod az arcod
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
nagyúr
válasz DanielLong #166021 üzenetére
Accord kombit mar ki lehet fogni 1.5M korul, eleg jo dizel motorja van.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz DanielLong #166031 üzenetére
Avant.
-
#94529552
törölt tag
válasz DanielLong #166036 üzenetére
-
DanielLong
senior tag
Közben szembejött velem egy hirdetés a közelben, tetszik is nagyon, mi róla a véleményetek?
-
IreN!CuS
őstag
válasz Integrale #166032 üzenetére
Anno amikor 13ban nézegettem ilyen autókat annyi maradt meg, hogy kb mindenki leakart beszélni erről az "i-shift-es" cuccról. Nem tudom azóta változott-e bármi is szóval offba rakom
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Integrale
veterán
Erről vélemény?
"Bad reklám is reklám too"
-
DanielLong
senior tag
válasz Luck Dragon #166023 üzenetére
Köszi a választ, sajnos a Vectra pont a számomra csúnya autók közé tartozik Audi A4 kombiról mi a vélemény 1,8 millió környékén?
A Volvó V50 kapcsán pedig kérdezném, hogy nem jelentősen költségesebb a fenntartása, mint mondjuk az Astra H-nak?
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #166026 üzenetére
Már el is kelt, megvetted?
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #166026 üzenetére
A nepper elírta csak sztem. Vagy csaliautó. Hívd fel és kiderül.
#nincsbennetarcsi
-
alázógyík
addikt
válasz BigBlackDog #166026 üzenetére
Lemaradt egy 1-es v. bátor hirdetőnél 2-es az elejéről.
-
BigBlackDog
veterán
Ez meg miért ilyen occó? Nem látom a hibát.
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #166023 üzenetére
Vectre helyett kerdes nelkul a Fiat Cromat vennem, jelentosen olcsobb, es ugyan az.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz DanielLong #166021 üzenetére
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rbalint88
addikt
válasz DanielLong #166021 üzenetére
1,8-ert nemeroltetnem a j astrat, a tobbi OK.
-
DanielLong
senior tag
Sziasztok!
Az előző kollégához hasonlóan én is 1,8 millió körül vennék használt kombi autót, ebben kérném a segítségeteket, véleményetek. Az autó alapvetően a következő igénybevételnek lenne kitéve:
- heti 2x200km nagyrészt jó minőségű főúton és kevés autópályán, valamint hétvégente egy-kétszer 10-20km
- 95%-ban max ketten utaznánk benne
- sokszor szállítanék kerékpárt, ami örülnék, ha állva is beférhetne hátra, az eddigi Astra F kombiba befért (elsőkerék nélkül)Eddig dízelben gondolkoztam, nem kell nagy teljesítmény, 110 lóerővel beérem. Szeretném, ha keveset fogyasztana és olcsó lenne a fenntartása is. Értekelem a praktikus megoldásokat és a minőségi belső teret, de ezek inkább másodrendű feltételek. Alapvetően a következő típusok tetszenek: Opel Astra H és Astra J, Volvo V50, Toyota Avensis, Ford Focus. Kíváncsi vagyok, hogy ezek között pl karbantartást tekintve mekkora különbségek vannak.
Ha tudtok valamilyen best buy ajánlatot, az is érdekelne, mivel a keretem rugalmas. Előre is köszi a válaszokat!
-
proof88
addikt
válasz rumos XIII #166010 üzenetére
Autózseni.hu-t is próbáltad? Bár valszeg ő sem ér rá ilyen rövid határidővel. Sajnos más ilyen elmenős szerelő ismerősöm nincs. Neten van meghirdetve a kocsi?
-
HKorn
veterán
válasz gyenesmartin #166017 üzenetére
Mi pénz egy fullos Ignác? Amúgy jó választás, elég vagány kis autó.
Run&Ride
-
gyenesmartin
őstag
válasz gyenesmartin #165865 üzenetére
Visszavonom. Elvittek egy Ignist próbakörre, azonnal beleszerettek. Úgyhogy ez lett végül GLX felszereltségben.
-
theuprising
tag
válasz molnarpeter #166015 üzenetére
+1 Priusra
-
sellerbuyer
őstag
válasz theuprising #166012 üzenetére
Nagyon köszi a tippeket, nézegetem őket!
-
motoflug
őstag
Sziasztok,
Kolleganőm szeretne autót venni, a nagyon max keret 1,8m.
- benzines,
- városi inga,
- megbízhatóság.Amiket nézett: Avensis/Corolla kb. 2005-2008; Focus 2009-10. Egyéb ajánlás?
-
theuprising
tag
válasz sellerbuyer #166006 üzenetére
T22 Avensis kombi? Bár a beltere szerintem pont azon a határon van, ahol neked is kényelmes, és pakolásra is alkalmas, de megbízható gép. Ugyan ez igaz az Avensis Verso-ra annyit hozzátéve, hogy a beltere már bőven nagyobb, hisz egy családi egyterű, de az nagyon a 700k környékén indul, szerencsével talán kifogható egy nem lefingott példány.
Esetleg VW Sharan az első generációból? Avensis hosszúságú, de a beltere sokkal nagyobb, magasabb is, szélesebb is. Vagy egy vele egy méretben versengő Seat Alhambra (ami kb egy átcímkézett Sharan).
1.9 TDI van ott is, még a golyóálló TDI időszakból. A benzinesek sem rosszak, de azok érezhetően lomhábbak. -
őstag
válasz molnarpeter #166009 üzenetére
kérdés muszáj e újrafényezni
gondolom nem 10 évre tervez veleilyen kategóriában az szokott lenni a szempont, hogy bírjon ki 3-4 évet anyagi csőd nélkül
amugy meg kit érdekel hogy egy ilyen verda volt-e törve?
illetve hány 18 éves kocsi van ami nem volt?cryptot minden termékemért elfogadom
-
rumos XIII
aktív tag
Sziatok.
Nincs egy szerelő ismerősötök, aki csütörtökön eltudna jönni velünk egy autót megnézni, Dunakeszin?
Interneten böngészve, akik ezzel foglalkoznak, csak következő hétre tudnának időpontot adni.
C corsáról lenne szó, 1.2 benzin.
Köszi előre is. -
bitpork
nagyúr
válasz sellerbuyer #166006 üzenetére
Szia! Ha belefer folyamataban egy lakatolas akkor probalj ki egy 94 koruli 1.9 tdi passatot. Ha a motorja vetelkor jo akkor agyonuthetetlen.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
sellerbuyer
őstag
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni autóvásárláshoz (napokon belül esedékes).
Ezek a paraméterek:
- 700e Ft körüli készpénz
- természetesen minél újabb évjárat, minél kevesebb km-el, minél alacsonyabb fenntartási ktg-el. Tudom, hogy ennyiért nagyon régi kocsik lesznek és viszonylag sok km-el, de megpróbálnék belőle kihozni amit csak lehet. Fontos lenne, hogy még jó pár évig menjen az autó, akár egy hengerfej felújítás (vagy durvább esetben motorcsere) után.
- kényelmesen elférjek a vezetőülésben (2m magas, 150kg)
- nem kell sok személy szállítása, jellemzően ketten utaznánk benne, de ha esetleg tudja az autó és pakolóssá variálható, az nem probléma (pl. Grand Scenic, Espace) ha egyébként a többi paraméter stimmel. Saját magunk végezzük a párommal a lakásfelújítást, ami azt jelenti, hogy még hónapokig (akár évekig) magunk kell szállítsuk Praktikerből, Obiból az olykor két és fél méteres anyagokat is haza, úgyhogy van létjogosultsága a pakolós autónak.
- jellemzően városi üzem, de évente max. néhány alkalommal hosszú táv is, lehessen vele előzni
- Suzuki kizárt (Ignis-em van 13 éve, előtte WagonR volt... soha többé ne is lássak Suzukit)
- ismerten jó, tartós motor típus lenne az igazi, "feketelistásokat" kerülném
- dízel is lehet (ha csak nem tanácsoljátok az ellenkezőjét vmiért)Alapvetően az érdekelne, milyen konkrét típusokat nézzek, amikkel érdemes a fentiek fényében foglalkoznom.
Előre is nagyon köszönöm a tanácsokat!
-
bitpork
nagyúr
válasz szőröscica #166000 üzenetére
A bimmert milyen idosen vetted?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Emu
őstag
válasz Szevam #166002 üzenetére
Nekem 1.4 van, 4 évvel idősebb, és fele ennyi kilométerrel, de nekem is hámlik a lakk a tetőn. Pedig a sajátomról tudom, hogy előző gazdájánál (12év alatt) fedett helyen állt. Olcsón fenntartható autó, egy kuplung cserénél lehet több a munkadíj, mint az anyag Ha az elején szerkezeti elem nem sérült akkor nem kell félni tőle, ezt szervízben egy átvizsgálás során meg tudják mondani.
-
nagyúr
válasz Szevam #166002 üzenetére
Ha jön le a lakk, az nem túl bíztató Egy vagy több elemen is? Szarul fényezett elemeknél jellemző hiba. Gyárilag is lehet kemény a kuplung, pl. nekem a civicben sokkal keményebb mint barátnőm corsájában. Váltó gondolom fos renault, evvan, megszoksz vagy megszöksz. Coupe, 3 ajtós kivitelnél jellemző hogy az ajtók hosszúak, ez parkolóban némi kihívást jelenthet. Ha megveszed, szélvédőt cserélj minél hamarabb.
-
Sziasztok!
Tegnapi nap folyamán néztem ezt az autót. Amit furcsának találtam:
- lakkréteg mállik le (elvileg típushiba)
- kemény volt a kuplung (kuplungcsere előjele?)
- gumi szerű váltó (öregebb francia autó sajátosság? )
- hosszabb ajtó (kiszállásnál több hely kell)
- szélvédő megrepedt és kavicsot is kapott látótérbe, de átment a műszakin
- jobb eleje kaphatott (lámpa nem mattult meg annyira azon az oldalon és a jobb első sárvédő is furcsán állt egy picit)Viszont motorikusan kb. rendben volt, minimális mennyiségű, de poros olajpára volt a váltón. Szép volt a bőr is a korához képest.
Szerintetek érdemes coupeval foglalkozni ezen a típuson belül?
Válaszotokat előre is köszönömA természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele, hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
_q
addikt
válasz szőröscica #166000 üzenetére
Köszi a részletes kifejtést. Az a lényeg, hogy bevált
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest